Una piscina al aire libre de temporada

Opiniones sobre The Hotel Galleria Jeddah, Curio Collection by Hilton

5 out of 5
The Hotel Galleria Jeddah, Curio Collection by Hilton
Muhammad Ibn Abdul Aziz, Jeddah, Makkah Province

Opiniones

8,4

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 46 de 75 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 11 de 75 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 5 de 75 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 8 de 75 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 5 de 75 opiniones" "

8,6/10

Limpieza

8,4/10

Personal y atención

8,4/10

Servicios

8,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Rolando

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en abril de 2022

10/10 Excelente

Maddie

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 8 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

Majed

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

CAROLA

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Liked the location the most and when we arrived we were greed by the local manager as it was their official celebration of the first Hilton Curio in Saudi Arabia. The decorations were beautiful and tastefully done. The staff in general were very professional and helpful.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Hajar

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Good
Se hospedó 2 noches en enero de 2024

10/10 Excelente

MOSTAFA

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023

10/10 Excelente

MOSTAFA

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en junio de 2023

6/10 Aceptable

rajaa

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención
The hotel in general is good but the bedding is wet and humid. The breakfast is average
Se hospedó 1 noche en junio de 2023

10/10 Excelente

fahad

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nice hotel and location
Se hospedó 1 noche en junio de 2023

8/10 Bueno

yann

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en junio de 2023

10/10 Excelente

Khaled

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice location
Se hospedó 2 noches en abril de 2023

4/10 Mediocre

Mohammed

No le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en abril de 2023

10/10 Excelente

Abdullah

Se hospedó 1 noche en enero de 2023

10/10 Excelente

Ababacar

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excellent
Excellent séjour! Le personnel est au petit soin.
Se hospedó 1 noche en enero de 2023

10/10 Excelente

Mohammad

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
This is one of the best luxury hotel i have ever visited. Everything was perfect, from the front desk to the room, and the breakfast was top notch.

8/10 Bueno

Fawziah

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Take it or you will lose
The hotel is nice. Location is perfect. Room size is good. Food is delicious. But they have to work on criticism from guests. I stayed last year in this hotel and again this time, i have the same complaint, No bell boy at the entrance to take your luggages and the reception is in M level so you can’t leave your bags with no attendance. That problem never solved, it is annoying. This is a 5- star hotel with no bell boy or even a conceirge except one running here and there!!!.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2022

10/10 Excelente

Shehryar

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We enjoyed our stay at The Galleria. Grand hotel and nice and clean. Staff very helpful.
Se hospedó 2 noches en abril de 2022
Respuesta de Hotel Management el 10 may. 2022
Dear Mr. Shehryar, Thank you for giving us the time to rate the hotel! Your observation is important to us so that we can always provide the best to be at your best We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Best Regards,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
اقامة كانت اكثر من رائعة ، بداية من مواقف السيارات المتوفرة و تسجيل الدخول و نوع الغرفة و وسائل الراحة
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Hotel Management el 11 abr. 2022
Dear guest, Thank you for giving us the time to rate the hotel! Your observation is important to us so that we can always provide the best to be at your best We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon.

8/10 Bueno

Hubert

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great building My itinerary was not with them so the check in was a vit longer
Se hospedó 2 noches en febrero de 2022
Respuesta de Hotel Management el 21 feb. 2022
Dear Mr. Hubert, Thank you for giving us the time to rate the hotel! Your observation is important to us so that we can always provide the best to be at your best We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Best Regards,

10/10 Excelente

Emad

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Amazing Hotel
The Hotel Galleria By Elaf is one of the best hotel in Jeddah 1. Room very comfortable and isolated (you can sleep well). 2. Parking space is fair
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de Hotel Management el 2 feb. 2022
Dear Mr. Emad, Thank you for giving us the time to rate the hotel! Your observation is important to us so that we can always provide the best to be at your best We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Best Regards,

8/10 Bueno

Sara

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Second time at the hotel and I find it very convenient
Se hospedó 2 noches en enero de 2022
Respuesta de Hotel Management el 30 ene. 2022
Dear Ms. Sara, Thank you for giving us the time to rate the hotel! Your observation is important to us so that we can always provide the best to be at your best We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Best Regards,

4/10 Mediocre

WALID

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en enero de 2022
Respuesta de Hotel Management el 30 ene. 2022
Dear Mr. Walid, Thank you for giving us the time to rate the hotel! Your observation is important to us so that we can always provide the best to be at your best We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Best Regards,

10/10 Excelente

Dawn

Se hospedó 6 noches en diciembre de 2021

4/10 Mediocre

Khalid

No le gustó: Limpieza, personal y atención
Arrived late U fortunately first room given to me had a loud noise from the AC, informed the reception but instead of changing the room that they promised, the room service gentleman was trying to convince that there was no noise!! So they finally decided to change the room but unfortunately the room smell was disgusting So I requested another change and accepted all consequences Receptionist were very polite and helpful though.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Hotel Management el 19 dic. 2021
Dear Mr. Khalid, Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish the experience was better, feedback like this is what we use to improve the level of service. We work hard to provide an exceptional guest experience, and it is clear in this case that the experience did not meet your expectations, We can assure that we will do our best to give you a better experience next time. Best Regards,

10/10 Excelente

Angela

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The property is nice and close to shopping and restaurants
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Hotel Management el 19 dic. 2021
Dear guest, Ms.: Angela, Thank you for giving us the time to rate the hotel! Your observation is important to us so that we can always provide the best to be at your best We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Best Regards,

10/10 Excelente

Waleed

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excellent locaton and nice hotel
Excellent locaton and very good hotel lobby
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Hotel Management el 19 dic. 2021
Dear Mr. Waleed, Thank you for giving us the time to rate the hotel! Your observation is important to us so that we can always provide the best to be at your best We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Best Regards,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
100%
Comfortable, friendly staff , good location
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Hotel Management el 19 dic. 2021
Dear guest, Thank you for giving us the time to rate the hotel! Your observation is important to us so that we can always provide the best to be at your best We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Best Regards,

10/10 Excelente

Ahmed

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

10/10 Excelente

Muath

Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Hotel Management el 19 dic. 2021
Dear Mr. Muath, Thank you for giving us the time to rate the hotel! Your observation is important to us so that we can always provide the best to be at your best We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Best Regards,

10/10 Excelente

Ahmed

Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

4/10 Mediocre

muteb

Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

10/10 Excelente

Khalid

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Very nice
It was amazing experience
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

8/10 Bueno

Fawziah

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel is nice, clean, good location. But, the receptionist and concierge are not so well. During check-in which was in M level, the concierge asked me to check in up and bring him down the room number. It sounds weird. The disaster the receptionist during check out asked me to take my bags down to the concierge to keep them with them till the time of my flight. 5- star hotels should help the customer in a better way than this.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

10/10 Excelente

Nuha

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Everything is great
Everything is Great except the time period of the swimming pool, restaurant and the coffee are too Short
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de Hotel Management el 12 sept. 2021
Dear Ms. Nuha Thank you for giving us the time to rate the hotel! Your observation is important to us so that we can always provide the best to be at your best We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Best Regards,

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Reception service was terrible not friendly at all no exception.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2021
Respuesta de Hotel Management el 12 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish the experience was better, feedback like this is what we use to improve the level of service. We work hard to provide an exceptional guest experience, and it is clear in this case that the experience did not meet your expectations, I can assure that we will do our best to give you a better experience next time. Best Regards,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
شكراً لجميع الموظفين.
إقامة مميزة جداً.
Se hospedó 7 noches en julio de 2021
Respuesta de Hotel Management el 12 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for giving us the time to rate the hotel! Your observation is important to us so that we can always provide the best to be at your best We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Best Regards,

10/10 Excelente

Ahmad

Se hospedó 1 noche en julio de 2021

6/10 Aceptable

Jamil

Se hospedó 1 noche en junio de 2021

10/10 Excelente

Osama

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en junio de 2021

2/10 Terrible

wissam

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Disappointed experience
The hotel don’t offer any type of support services and concierge for guests ! Reception was not helpful and rude
Se hospedó 3 noches en junio de 2021

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en junio de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Staff are flexible with what you want to do
Se hospedó 1 noche en junio de 2021

10/10 Excelente

Yousef

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
AMAZING
Really amazing hotel, I recommend to have you stay there as its perfect location
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Hotel Management el 5 may. 2021
Dear Mr. Yousef, Thank you for taking the time and write the amazing review, we appreciate your time Guest satisfaction is our main aim and we would like to see again in the nearest future Best Regards, Hotel Management

2/10 Terrible

Abdulrahman

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en marzo de 2021
Respuesta de Hotel Management el 4 may. 2021
Dear Mr. Abdulrahman, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The way the management handled a small hiccup is outstanding.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2021
Respuesta de Hotel Management el 4 abr. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time and write the review We are happy you have enjoyed your stay and looking forward to see you again Our aim is to meet and exceed our guest’s expectations Best Regards, Hotel Management

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
الفندق بشكل عام جيد لكن يحتاج الى تطوير بالخدمات عند القدوم لم تكن الغرفة جاهزة واضطررت الى الغاء موعد عمل الأسرة قاسية ومزعجة بالنوم المخدات من الريش الخفيف وطرية جدا اضطررت الى طلب مخدتين اضافية لكل سرير لكنهم احضروا واحدة فقط لكل سرير ادوات دورة المياه الفضية بها صدأ طلبت تغيير الغرفة لطابق اعلى لليوم الثاني ولم يتم التغيير ولا حتى الاعتذار من عدم التوفر عند المغادرة طلبت عامل لإنزال الأمتعة من الغرفة ولكن تأخرنا لأكثر من نصف ساعة واضطررنا لإنزالها شخصيا الممتاز لديهم بوفيه الافطار وخاصة تعامل طاقم الضيافة
Se hospedó 2 noches en enero de 2021
Respuesta de إادارة الفندق el 27 ene. 2021
:ضيفنا العزيز نود ان نشكرك على اختيار فندق جاليريا من ايلاف وعلى ترك تقييمك لدينا, سوف نقوم بالعمل مع فريق الفندق على جميع النقاط المذكورة عاليه حتى لا تتكرر مرة اخرى وجعل الفندق الاختيار الامثل لاقامتك القادمة شكرا لكم مع تحيات إدارة الفندق

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2020
Respuesta de Hazem el 23 dic. 2020
Thank you for taking the time to share your feedback.

2/10 Terrible

Sundos

No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
The worst hotel management
we arrived at 8 pm, the reception was full of customers awaiting for checkin. We came back after one hour and they advised that our room is not ready yet. The hotel was over booked and they couldn’t control the checkin. We talked to the manager Mr Muneer .. he said the room might be ready after another hour meaning after 11 pm. We got very upset and I told him I will take a room at the hotel nearby and he should pay gor this night since my stay at the Galaria is paid and non refundable. Issue is not resolved yet and it’s under discussion with the manager.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2020
Respuesta de Hazem el 23 dic. 2020
Thank you for taking the time to share your feedback.

4/10 Mediocre

mauro

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
Da migliorare
Sono arrivato la sera a mezzanotte, il tassista mi ha lasciato sul retro e non sapevo come entrare. Ho telefonato all’hotel e la persona, non parlando inglese, mi ha agganciato il telefono in faccia. Dopo 10 minuti è comparsa una persona della sicurezza che mi ha fatto entrare. Avevo prenotato una stanza fumatori queen size bed, mi hanno dato una stanza “blindata” con due letti singoli, ho chiesto di cambiarla e mi è stato risposto che la camera di mio gradimento sarebbe stata pronta dopo un’ora (era già l’una di notte). Mi è stato assicurato che il giorno dopo mi avrebbero dato la stanza giusta e avrebbero spostato il mio bagaglio, all’arrivo la sera non era stata cambiata la stanza e ho dovuto attendere per avere quella nuova. Ho chiesto conferma se fosse per fumatori, me l’hanno assicurato e addirittura hanno chiesto che mi venisse portato un portacenere. Due notti dopo, al momento del check out, lo stesso non è mai stato consegnato.L’hotel è come un labirinto, per andare alla palestra bisogna prendere l’ascensore giusto se no si arriva ai ristoranti che sono sullo stesso piano e bisogna tornare indietro, o passare in pantaloncini tra i tavoli con la gente che sta cenando per entrare in una porta di servizio e passare sull’altro lato. Materassi FANTASTICI. Bello, ma è solo “bling bling”. Devono assolutamente migliorare il servizio di hotelleria.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Hisham el 21 dic. 2019
Greetings our valuable guest, It was our pleasure having you at the Hotel Galleria. We truly apologize that our service did not live up to your standards during your visit. We will definitely share the information you posted with the management team and assure you that we will work on it so it never happens again. Our sincere apologies and we promise to provide a better experience on your next visit. Thank you from the Hotel Galleria.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The staff was fantastic and the Hotel is superb plus the location is bery good
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de The Hotel Galleria el 19 oct. 2019
Dear Valid guest, We are glad that you had an enjoyable stay, and we look forward to welcome you in the future at your second home The hotel Galleria.