Fachada de la propiedad por la tarde o noche

Opiniones sobre OYO Townhouse 2 Hotel Gunung Sahari

2.5 out of 5
OYO Townhouse 2 Hotel Gunung Sahari
Jl. Gunung Sahari Raya No.33, Gunung Sahari Utara, Sawah Besar, Jakarta, Jakarta

Opiniones

3,0
Evaluación: 10 - Excelente. 0 de 2 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 0 de 2 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 0 de 2 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 1 de 2 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 1 de 2 opiniones" "

5,0/10

Limpieza

8,0/10

Personal y atención

2,0/10

Servicios

2,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

6,0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

4/10 Mediocre

Rudy

Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Not so recommended if you dun get discount
1. Staffs was friendly, but room was filthy. Found cockroaches and ants colony in the room. The hotel staff nicely try to offer replacement rooms, but its condition is about the same. Sorry, I will not back. 2. Internet was horrible. Keep disconnected somehow when your gadget (laptop/ipad/iphone) were idle. Due to this disconnection issue, my friend can’t contact me via WA call. 3. Stayed there for 2 nights (separate booking), but they never change the bedsheet. I knew because the bedsheet and quilt cover got stained on a particular spot that I remember well. The housekeeper was only tidy up for next customer.
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Ava el 16 mar. 2023
Hi, Rudy! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Ava

2/10 Terrible

たあ, 日本

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
1-2階しかwifiがつながらない。フロントに言って直ったと言われてもつながらない。おかげでSIMのパケット使う羽目になり結果お金損した。 まて、2名2室で予約したのに2名1室にされてチェックイン終了。こっちから文句言って2名2室になったが、言わなければそのままのボッタクリ!最低最悪。レビューの無い安ホテルはやはりこんなもんだわ
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Cheshta el 17 sept. 2019
Something like this have happened, We’re extremely apologetic to hear such kind of hassle shouldn’t faced, however, this has been highlighted with our team to take necessary measures so that such issues don’t get repeated again. Regards, Cheshta