Sábanas de algodón egipcio y ropa de cama de alta calidad

Opiniones sobre The Laura Hotel, Houston Downtown, Autograph Collection

4.5 out of 5

Opiniones

9,0

Magnífico

Evaluación: 10 - Excelente. 684 de 1005 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 186 de 1005 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 58 de 1005 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 37 de 1005 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 40 de 1005 opiniones" "

9,2/10

Limpieza

9,0/10

Personal y atención

9,0/10

Servicios

9,2/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Livan Ivan Rodriguez

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Daniela

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención, servicios
Todo estuvo muy bien, solo no le gustó que todoooo el Hotel huele a comida, hasta la habitación hay olor a comida eso no es muy agradable para los huéspedes

10/10 Excelente

Manuel

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The property environment is very neet, kind of retro but modern at the same time. Good staff. Property very clean also.
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

andree

Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Hotel Management el 26 oct. 2023
Thank you for providing such a wonderful rating, Andree! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.

4/10 Mediocre

Grecia

No le gustó: Limpieza
PARKING SUPER EXPENSIVE
Realmente a actitud de servicio y ayuda del personal es pésimo. No tienen ganas de trabajar ni ayudar. Las toallas de mi cuarto estaban sucias y eso me dio desconfianza de toda la Limpeza en general. Te cobran 58 dólares diarios por usar el estacionamiento !!!!!!!
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Hotel Management el 25 abr. 2023
Thank you so much for taking the time to write such an informative review, Grecia. We will absolutely be discussing your points of concern with our staff. Please accept our sincerest apologies for the poor first impression; your experience is not the norm and is certainly not acceptable at our hotel. It is always of utmost importance to us to ensure that our guests and customers leave the hotel satisfied at all times. We hope that you’ll give us a second chance in the future to make up for the trouble you unfortunately experienced during your stay this time around.

6/10 Aceptable

Mauricio García

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
Nuestros primeros días muy bien pero el último día no nos limpiaron el cuarto.
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de charley el 19 ene. 2023
Mis disculpas por no limpiar la habitación y nos pondremos en contacto con el servicio de limpieza de inmediato.

10/10 Excelente

Mauricio García

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo bien.
Se hospedó 3 noches en enero de 2023
Respuesta de charley el 19 ene. 2023
Thank you for your feedback and we look forward to seeing you in the future!

10/10 Excelente

Luis

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de charley el 5 dic. 2022
Thank you Luis for the positive feedback and wish you and your family very hapy holidays

8/10 Bueno

Pedro

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Hotel Management el 1 nov. 2022
We truly appreciate you taking the time to share your rating with us, Pedro, and it is a pleasure to know that you enjoyed the majority of your stay at our property. It would be an honor to welcome you back again in the future!

8/10 Bueno

Carlos Javier

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Mala experiencia
Deje mi celular en el Valet Parking. Lo dejé dentro del carro y me lo robaron.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Hotel Management el 14 sept. 2022
We would like to express our apologies that you had a negative experience at our hotel. Our top priority is the well-being of our guests and that they feel safe and cared for when staying at our hotel. I can assure we will further investigate your claim and do everything in our control to rectify your concerns. I would like to grant you the opportunity to contact our General Manager, Charley Morales, at the hotel directly should you have any additional questions or concerns. We appreciate your patronage and hope that you will give us another opportunity to gain your trust and show you the outstanding service we normally provide.

10/10 Excelente

Daniela

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente atención, limpieza, todo, muy recomendable.
Se hospedó 4 noches en agosto de 2022
Respuesta de Hotel Management el 22 ago. 2022
Thank you for your terrific review on your recent stay, Daniela! We’re delighted to hear that we went above and beyond in providing you with the best experience possible. It is a huge compliment when our guests enjoy their stay so much that they take the time to review our property and recommend it to others. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!

2/10 Terrible

Carlos

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, servicios
Understaffed. No room service. Front desk not helpful at all. Valet parking expensive and not efficient.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2022

2/10 Terrible

Jaime

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No hacen servicio a la habitacion, tampoco el hotel tiene Parking, hay que pagar parking privados que no pertenecen al hotel
Se hospedó 2 noches en marzo de 2022

8/10 Bueno

Javier Alejandro

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel bonito y buena ubicación.
Fue una buena experiencia, el hotel es bonito, muy buena ubicación. Solo un detalle con el bartender ya que al pagar la cuenta de unas bebidas puse el no. de habitación en el ticket y le pague en efectivo incluyendo la propina y el bartender cargo el total de la cuenta a mi habitación de tal manera que se quedó con mi dinero como “propina” y cobro nuevamente las bebidas con mi tarjeta, se los comenté en recepción y quedaron que mandarme un email.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2022

8/10 Bueno

Camila

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en enero de 2022

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2020
Respuesta de JP el 2 dic. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Jean-Pierre Salazar Director of Front Office

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en mayo de 2020
Respuesta de sdokara el 2 jun. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Safet Dokara Director of Operations

10/10 Excelente

veronica amelia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019
Respuesta de sdokara el 21 nov. 2019
Dear Veronica Amelia Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Safet Dokara Director of Operations

10/10 Excelente

Sonia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de ilham benyahya el 31 oct. 2019
Thank you so much for staying with us , we are happy to hear you enjoyed your stay , looking forward welcoming you back soon ,

8/10 Bueno

Juan Carlos

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en junio de 2019
Respuesta de JP el 11 jun. 2019
Dear Mr. Juan Carlos, Thank you so much for taking the time to rate your recent stay with us. Based on your score, it seems that we could have done better, please let us know what could have been done differently, and we will address it immediately. Sincerely, Jean-Pierre Salazar Director of Front Office

10/10 Excelente

Zander

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Thanks to Alexander for the smooth check in and help throughout our stay. Location was good and rooms were very clean. Comfy bed too. See you next time.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Sherry

Viajó con su pareja, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
💯
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Tina

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Love the location of this hotel! Great rooms with views of downtown Houston
Se hospedó 1 noche en enero de 2024

2/10 Terrible

Eric

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Booked a room and prepaid through Expedia only to find the hotel charged me the full room rate on top on my credit card which they told me was for incidentals. Had to contact them to fix it or else they’d have let me double pay for this stay. Beware of fraudulent charges here.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

David

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

4/10 Mediocre

Amanda

Viajó con su familia
I can honestly say this hotel is not worth the hype according to the pictures. My room was spacious, there was a couch but it did have stains. There were no robes, hand soap, or shower caps provided. I tried to order breakfast through there website which did not work .I called guest services and no one answered it went straight to voicemail. I eventually had to go all way downstairs to get breakfast. Housekeeping never came to clean my room or replace towels, which I feel I shouldn’t have to call especially if I didn’t have the DND sign on the door. When checking out I received a bill for $170 stating it was from the mini bar, mind you the mini bar fridge was completely empty. The excuse I received was that there might have been a malfunction with the system. Thankfully the front desk credited my account what was owed. Would I stay here again the answer would have to be a hard NO!
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

2/10 Terrible

Keyonna

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Terrible customer service outside of Steve at the front desk. He was great! Also, the rooms have no fridge or microwave . There were a lot of hidden fees that I wasn’t informed of, no parking available outside of valet which is stupid. For it to be an expensive hotel nothing was included in the packages not even breakfast. Couldn’t get food warmed up by front desk just a whole bunch of fuckery going on here. People with bad attitudes also
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

DeAndre

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención, servicios
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Parking is walking distance to the Toyota center. Great location. The furniture needs to be clean.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Lauren Monique

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Very nice
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Brian

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Allan

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We had a great stay, the only negative was that even on the 16th floor the traffic noise was bad.
Se hospedó 6 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Bryan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

Craig

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Early morning staff was less than engaging and helpful. The included breakfast was not worth it. Got a $35 credit for two people against a menu with avg breakfast entrees in the $20 range, so didn’t cover the full breakfast. On top of that, it was extremely slow. First people in the restaurant and in a hurry. Eggs and sausage took 30 minutes to prepare. Room was very nice although the foldable mirror wall to open up to the bathroom was odd.
Se hospedó 4 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Lorena

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
This was a very beautiful hotel close to where we wanted to be. We got such good service and felt very safe on our weekend trip to the Astros game.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

William

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The service and amenities of this hotel was great. The only issue i had at the stay was the charge of the late check out interpretation. I was told late check out was 2pm at the rate of $50. I was then charge $100 dollars and was told it was $50/hr after 12 pm which is orginal check out. Due to the misunderstanding, i was waived the 50 dollar fee. However if i never would have checked it would have gone unnoticed.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

6/10 Aceptable

Brandon

Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Beautiful property but staff at front desk and valet need some work.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

James, Hope Mills

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Johnny Bryant

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

william

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Shareka

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

Doreatha

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great location, clean hotel, friendly staff. Parking wasn't great, overall great stay.
Se hospedó 4 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

Latonya

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Enjoyed my stay
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

shakira

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
My boyfriend and I came to visit Houston for his birthday weekend and the hotel was beyond my expectations! Everything was perfect and definitely safe! After a certain time, the only way to get into the hotel was with the use of your room key & also you had to use your room key to use the elevators and I absolutely enjoyed it! I felt so safe being at the hotel!
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Dexter

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
nice and clean rooms
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Swathi

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

James

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
My wife and I enjoyed our stay. The room was clean and the property was well maintained. We will be back.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

6/10 Aceptable

Kimberly

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
i loved everything just got wrong room.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Denise

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Had a great time staying here
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Sherema

Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Jonathan

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Really enjoyed our stay. Parking nearby and most downtown destinations walkable. Rooms were clean and well appointed
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024