Se sirven desayunos

Opiniones sobre Radisson Hotel Hauppauge-Long Island

3.5 out of 5
Radisson Hotel Hauppauge-Long Island
110 Vanderbilt Motor Pkwy, Hauppauge, NY

Opiniones

5,8
Evaluación: 10 - Excelente. 210 de 1005 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 164 de 1005 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 178 de 1005 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 178 de 1005 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 275 de 1005 opiniones" "

6,2/10

Limpieza

6,8/10

Personal y atención

5,6/10

Servicios

5,4/10

Estado de la propiedad e instalaciones

6,2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Javier

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Hotel muy lindo y limpio
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you for your feedback. and 5/5 rating, it is appreciated.

10/10 Excelente

ana virginia

Viajó por negocios, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
👍
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 17 abr. 2024
Thank you for your 5/5 rating we sincerely appreciate it and will share it with the team.

8/10 Bueno

Fernando

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you so much for taking the time to give us your feedback, we sincerely appreciate it! and will utilize it to fine tune the operations.

10/10 Excelente

Reyna

Le gustó: Limpieza
Buen servicio
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 19 mar. 2024
Thank you!

10/10 Excelente

Glenys

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 8 noches en marzo de 2024
Respuesta de Radisson Hauppauge Hotel Team el 18 mar. 2024
Thank You

8/10 Bueno

Cristian

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 1 abr. 2024
Thank you for your feedback we sincerely appreciate it!

8/10 Bueno

YEISON

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 21 nov. 2023
Thank you for your review, and 4/5 rating, we will strive for the 5/5 on your next visit.

8/10 Bueno

Jose

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Solo no me a regresado el deposiyo
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Radisson Hotel Hauppauge el 6 nov. 2023
Thank you for your review, Your deposit will be returned within 5-10 Business days depending on your bank. Thank you

6/10 Aceptable

Marcelo

Viajó con su familia
No le gustó: Personal y atención, servicios
Mala atención y habitaciones con mucha humedad
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Radisson Hotel Hauppauge el 3 nov. 2023
Thank you Marcelo for your feedback, we are sincerely sorry to hear that you experienced poor service, and your room temperature was not to your comfort level, we will speak with the team to take corrective action.

10/10 Excelente

Rebeca

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buena ubicación
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Radisson Hotel Hauppauge el 27 oct. 2023
Thank you for your feedback, we are happy to hear our location was perfect for your visit to Long Island. We look forward to welcoming you back

2/10 Terrible

Rosa

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Las mujeres de resección me dio mala atención no abrían los cuartos estuve esperando mucho tiempo para poder descansar porque no me daban el cuarto que pague en la habitación avía basura en el sofá hormigas en las mesas el refrigerador botando agua muy mala mi estadía en el hotel
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Radisson Hotel Team el 11 abr. 2023
Thank you for your feedback, we are sincerely sorry we did not meet your expectations, we will address these items with our team.

8/10 Bueno

David

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de -Radisson Hotel el 13 abr. 2023
Thank you for staying with us here at the Radisson hotel in Hauppauge long island NY.

2/10 Terrible

Carlos

Viajó por negocios
Me realizaron un cobro extra de 100 USD en total pague 240 USD por una sola noche , solicito revisar y realizar el respectivo reembolso
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Radisson Hotel Hauppauge el 13 feb. 2023
Thank you for your Feedback, and we are sorry for the confusion. The 100 fee is for Incidental charges, and if you did not utilize it, it will be refunded back to you within 3-7 days depending on your back.

10/10 Excelente

Nelson

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy probado silencioso el área de los cuartos y el lobby con su bar está exquisito
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Radisson Hotel Hauppauge el 13 jun. 2022
Thank you for your feedback we really appreciate it and will share it with the team.

10/10 Excelente

Henry

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 10 noches en febrero de 2022

10/10 Excelente

Estefany

Viajó con su pareja, Viajó por negocios, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Radisson Hotel Hauppauge el 14 feb. 2022
Thank you for your review, we love hearing reviews like this!

10/10 Excelente

Ervin

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
La comodidad
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de Radisson Long Island Team el 28 jul. 2021
Thank you for your review, we sincerely appreciate it!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021
Respuesta de Radisson Long Island Team el 26 feb. 2021
Appreciate your review!

8/10 Bueno

Rene Mauricio

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy bien
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de Radisson el 27 mar. 2020
¡Gracias por las amables palabras! Esperamos darle la bienvenida de nuevo pronto.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good muy bieno y muy buen ambiente ❤ muy bueno. 1❤❤❤
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de Mark H. el 2 mar. 2020
Thank you for your recent stay at the Radisson Hotel, Hauppauge-Long Island. We are happy to see you enjoyed your stay and hope to see you again in the future.

8/10 Bueno

Thania

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bueno comodo
Buen lugar aun que las abutaciones son un poco viejas
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019

10/10 Excelente

Zoraya

Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Satisfecha
Muy buena ubicación, me encantó
Se hospedó 2 noches en agosto de 2019

6/10 Aceptable

Steven

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Stayed for 3 nights, not once did cleaning service clean the room. The room climate never went below 77 degrees even with adjusting the temp.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Radisson Hauppauge Hotel Team el 3 may. 2024
Thank you for your feedback. We are sincerely sorry to hear your stay was not up to our standard, and we will take corrective action.

2/10 Terrible

Jahmel

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Service was terrible…gave us someone else’s room key that was already booked.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 2 may. 2024
thank you for your feedback we are sincerely sorry to hear your stay was not our standard, and we will make corrective actions.

10/10 Excelente

Radia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Clean and beautiful hotel and the staff are friendly
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 1 may. 2024
Thank you so much for your kind words, we sincerely appreciate it!

10/10 Excelente

Karishma

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 2 may. 2024
Thank you we sincerely appreciate your review.

2/10 Terrible

Greta

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The property is out dated. We could not watch live tv. Our room did not get cleaned by room service. Customer service was poor. The towels are thin and scratchy. The furniture was dusty. The building on the outside was not repaired and outdated. Parking lot was always difficult. I will never stay here ever again.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 30 abr. 2024
Thank you Greta for taking the time and giving us your feedback. We will speak with the team, for corrective action. We are sincerely sorry we did not meet your expectations.

6/10 Aceptable

Margaret

Staff was slow even though there were no guests- not friendly whole place smelled of weed.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 29 abr. 2024
Thank you for your Feedback we sincerely appreciate it. We will drill down on the Front Desk Check in, and the odor.

10/10 Excelente

Christian, SAN ANTONIO

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent hotel located in central Long Island. The staff is great and the amenities are outstanding
Se hospedó 7 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 29 abr. 2024
Thank you for your Feedback we sincerely appreciate it

8/10 Bueno

Fallon

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Room was clean but hotel is very old.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 29 abr. 2024
Thank you for your feedback, it is appreciated.

6/10 Aceptable

Gary

Viajó por negocios
No le gustó: Servicios
Needs some upgrading
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 25 abr. 2024
thank you for your feedback we sincerely appreciate it, and will share it with the team.

2/10 Terrible

Yigal

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I would not recommend this hotel to my friends.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 24 abr. 2024
Yigal, thank you for your feedback, we are sincerly sorry we fell short of your expectations. We will drill down on our services and take corrective action.

6/10 Aceptable

Shannon

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Other than my card being charged after I done paid and paid a deposit which I’m waiting to get back. The room was good wish it had a microwave, the bathtub was leaky but for the time I needed it for after my surgery it was convenient.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 23 abr. 2024
Thank you Shannon for your feedback, we are sincerely sorry to hear of your leaky bathtub, and we will have the team address this. Your unused deposit hold will be released 5-10 business days depending on your back

2/10 Terrible

shaunta

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The staff was very nasty and not helpful
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 23 abr. 2024
Thank you Shaunta for your feedback, we are sincerely sorry to hear this, and will look into the matter.

6/10 Aceptable

Vanessa

Viajó con su pareja
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
We had booked a room with a king size bed and when we got there they told us they only had rooms with two beds available and the beds were full size.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 23 abr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate it. and our sincere apologies for not having the King bed accommodation's available for your arrival.

10/10 Excelente

Christian, SAN ANTONIO

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent location in central Long Island. Great for event hosting.
Se hospedó 7 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you so much for taking the time to give us your feedback, we sincerely appreciate it! and will utilize it to fine tune the operations.

4/10 Mediocre

Leota

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
My key stopped working , i went to the desk twice in a row. The desk person came back up with me the 3rd time to “make sure i was at the correct room & doing it right” only to find out that i was correct. Then he told me to stay there and he went back downstairs and came back up with no avail . Then he ended up calling maintenance and they handled it . Building outside needs work for sure . The front doors don’t close and there’s only one door that opens in the front to get out. This place needs help.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate it, and will utilize it for improvements with the team, and maintenance department.

6/10 Aceptable

china

No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you so much for taking the time to give us your feedback, we sincerely appreciate it! and will utilize it to fine tune the operations.

4/10 Mediocre

Clyde

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you so much for taking the time to give us your feedback, we sincerely appreciate it! and will utilize it to fine tune the operations.

8/10 Bueno

Teshana

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Recommended , it was clean and the staff were nice, it's just the check in time and check out. Usual check in time was 3:pm , i checked in at 6 pm but still had to check out at 12. I was told $25 for 1 hour etc, $75 for 2 hours and $100 for 3 hours, other than that they were nice
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you so much for taking the time to give us your feedback, we sincerely appreciate it! and will utilize it to fine tune the operations.

8/10 Bueno

Anita

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
We came for the dance competition week. No restaurant in the hotel ( very limited timing ) and not much in the area. My room was clean.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 19 abr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate you taking the time to let us know how we are doing.

2/10 Terrible

Antoine

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Bad
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 17 abr. 2024
Dear Antoine, we are sincerely sorry we did not meet your expectations, we will continue to drill down with the team, on raising the bar.

8/10 Bueno

Ruth

Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 19 abr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate you taking the time to let us know how we are doing.

10/10 Excelente

Christian, SAN ANTONIO

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great location in central Long Island. Outstanding staff that go above and beyond to make your stay enjoyable
Se hospedó 7 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 15 abr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate it!

4/10 Mediocre

Joan

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Room was nice, clean. Ran out of hot water.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 15 abr. 2024
Thank you for your feedback, we are sincerely sorry to hear about the hot water, and we will check on that with our team.

2/10 Terrible

Rick

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Had to change rooms twice due to numerous issues. Hotel is a bit rundown and construction had to be done on the two overpasses due to collapses.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 15 abr. 2024
Thank you for your Feedback, we sincerely appreciate it, and we will address your concerns. Sorry out the overpasses a truck hit it this weekend.

4/10 Mediocre

Tarnia

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Pool access
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 15 abr. 2024
Thank you for your feedback, we will utilized it to make improvements.

4/10 Mediocre

Michelle

Viajó por negocios
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The property wasn't well staffed, the bar and cafe were not staffed. Common areas looked like they hadn't been vacuumed in weeks. Overall did not feel safe. Clientele were sketchy.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 11 abr. 2024
Michelle, Thank you for your feedback, we are sincerely sorry to hear that we did not meet the expectations of our guests, we will drill down on the areas you mentioned for corrective action. Thank you again

10/10 Excelente

LING

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 11 abr. 2024
Dear Ling, Thank you for your 5/5 rating we sincerely appriciate it and will share with the team.