Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado una estadía con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, tanto positivas como negativas.Más informaciónSe abre en una nueva ventana
Evaluación: 10 - Excelente. 210 de 1005 opiniones" "
10 - Excelente
210
Evaluación: 8 - Bueno. 164 de 1005 opiniones" "
8 - Bueno
164
Evaluación: 6 - Aceptable. 178 de 1005 opiniones" "
6 - Aceptable
178
Evaluación: 4 - Mediocre. 178 de 1005 opiniones" "
4 - Mediocre
178
Evaluación: 2 - Terrible. 275 de 1005 opiniones" "
2 - Terrible
275
6,2/10
Limpieza
6,8/10
Personal y atención
5,6/10
Servicios
5,4/10
Estado de la propiedad e instalaciones
6,2/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Javier
Viajó con su familia y niños pequeños
21 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Hotel muy lindo y limpio
Javier
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you for your feedback. and 5/5 rating, it is appreciated.
10/10 Excelente
ana virginia
Viajó por negocios, Viajó con su familia
16 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
👍
ana virginia
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 17 abr. 2024
Thank you for your 5/5 rating we sincerely appreciate it and will share it with the team.
8/10 Bueno
Fernando
16 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Fernando
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you so much for taking the time to give us your feedback, we sincerely appreciate it! and will utilize it to fine tune the operations.
10/10 Excelente
Reyna
18 mar. 2024
Le gustó: Limpieza
Buen servicio
Reyna
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 19 mar. 2024
Thank you!
10/10 Excelente
Glenys
14 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Glenys
Se hospedó 8 noches en marzo de 2024
Respuesta de Radisson Hauppauge Hotel Team el 18 mar. 2024
Thank You
8/10 Bueno
Cristian
9 mar. 2024
Cristian
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 1 abr. 2024
Thank you for your feedback we sincerely appreciate it!
8/10 Bueno
YEISON
19 nov. 2023
YEISON
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 21 nov. 2023
Thank you for your review, and 4/5 rating, we will strive for the 5/5 on your next visit.
8/10 Bueno
Jose
5 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Solo no me a regresado el deposiyo
Jose
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Radisson Hotel Hauppauge el 6 nov. 2023
Thank you for your review, Your deposit will be returned within 5-10 Business days depending on your bank. Thank you
6/10 Aceptable
Marcelo
Viajó con su familia
2 nov. 2023
No le gustó: Personal y atención, servicios
Mala atención y habitaciones con mucha humedad
Marcelo
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Radisson Hotel Hauppauge el 3 nov. 2023
Thank you Marcelo for your feedback, we are sincerely sorry to hear that you experienced poor service, and your room temperature was not to your comfort level, we will speak with the team to take corrective action.
10/10 Excelente
Rebeca
Viajó con su familia
26 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buena ubicación
Rebeca
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Radisson Hotel Hauppauge el 27 oct. 2023
Thank you for your feedback, we are happy to hear our location was perfect for your visit to Long Island. We look forward to welcoming you back
2/10 Terrible
Rosa
Viajó con su familia y niños pequeños
10 abr. 2023
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Las mujeres de resección me dio mala atención no abrían los cuartos estuve esperando mucho tiempo para poder descansar porque no me daban el cuarto que pague en la habitación avía basura en el sofá hormigas en las mesas el refrigerador botando agua muy mala mi estadía en el hotel
Rosa
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Radisson Hotel Team el 11 abr. 2023
Thank you for your feedback, we are sincerely sorry we did not meet your expectations, we will address these items with our team.
8/10 Bueno
David
19 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
David
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de -Radisson Hotel el 13 abr. 2023
Thank you for staying with us here at the Radisson hotel in Hauppauge long island NY.
2/10 Terrible
Carlos
Viajó por negocios
13 feb. 2023
Me realizaron un cobro extra de 100 USD en total pague 240 USD por una sola noche , solicito revisar y realizar el respectivo reembolso
Carlos
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Radisson Hotel Hauppauge el 13 feb. 2023
Thank you for your Feedback, and we are sorry for the confusion. The 100 fee is for Incidental charges, and if you did not utilize it, it will be refunded back to you within 3-7 days depending on your back.
10/10 Excelente
Nelson
30 may. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy probado silencioso el área de los cuartos y el lobby con su bar está exquisito
Nelson
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Radisson Hotel Hauppauge el 13 jun. 2022
Thank you for your feedback we really appreciate it and will share it with the team.
10/10 Excelente
Henry
22 feb. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Henry
Se hospedó 10 noches en febrero de 2022
10/10 Excelente
Estefany
Viajó con su pareja, Viajó por negocios, Viajó con su familia
13 feb. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent
Estefany
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Radisson Hotel Hauppauge el 14 feb. 2022
Thank you for your review, we love hearing reviews like this!
10/10 Excelente
Ervin
28 jul. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
La comodidad
Ervin
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de Radisson Long Island Team el 28 jul. 2021
Thank you for your review, we sincerely appreciate it!
10/10 Excelente
Cliente verificado
15 feb. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021
Respuesta de Radisson Long Island Team el 26 feb. 2021
Appreciate your review!
8/10 Bueno
Rene Mauricio
23 mar. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy bien
Rene Mauricio
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de Radisson el 27 mar. 2020
¡Gracias por las amables palabras! Esperamos darle la bienvenida de nuevo pronto.
10/10 Excelente
Cliente verificado
1 mar. 2020
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good muy bieno y muy buen ambiente ❤ muy bueno. 1❤❤❤
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de Mark H. el 2 mar. 2020
Thank you for your recent stay at the Radisson Hotel, Hauppauge-Long Island. We are happy to see you enjoyed your stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bueno
Thania
14 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bueno comodo
Buen lugar aun que las abutaciones son un poco viejas
Thania
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
6/10 Aceptable
Cliente verificado
16 ago. 2019
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
10/10 Excelente
Zoraya
12 ago. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Satisfecha
Muy buena ubicación, me encantó
Zoraya
Se hospedó 2 noches en agosto de 2019
6/10 Aceptable
Steven
Viajó por negocios
2 may. 2024
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Stayed for 3 nights, not once did cleaning service clean the room. The room climate never went below 77 degrees even with adjusting the temp.
Steven
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Radisson Hauppauge Hotel Team el 3 may. 2024
Thank you for your feedback. We are sincerely sorry to hear your stay was not up to our standard, and we will take corrective action.
2/10 Terrible
Jahmel
Viajó con su pareja, Viajó por negocios
1 may. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Service was terrible…gave us someone else’s room key that was already booked.
Jahmel
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 2 may. 2024
thank you for your feedback we are sincerely sorry to hear your stay was not our standard, and we will make corrective actions.
10/10 Excelente
Radia
30 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Clean and beautiful hotel and the staff are friendly
Radia
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 1 may. 2024
Thank you so much for your kind words, we sincerely appreciate it!
10/10 Excelente
Karishma
30 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Karishma
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 2 may. 2024
Thank you we sincerely appreciate your review.
2/10 Terrible
Greta
Viajó con su familia
29 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The property is out dated. We could not watch live tv. Our room did not get cleaned by room service. Customer service was poor. The towels are thin and scratchy. The furniture was dusty. The building on the outside was not repaired and outdated. Parking lot was always difficult. I will never stay here ever again.
Greta
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 30 abr. 2024
Thank you Greta for taking the time and giving us your feedback. We will speak with the team, for corrective action. We are sincerely sorry we did not meet your expectations.
6/10 Aceptable
Margaret
29 abr. 2024
Staff was slow even though there were no guests- not friendly whole place smelled of weed.
Margaret
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 29 abr. 2024
Thank you for your Feedback we sincerely appreciate it. We will drill down on the Front Desk Check in, and the odor.
10/10 Excelente
Christian, SAN ANTONIO
28 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent hotel located in central Long Island. The staff is great and the amenities are outstanding
Christian
Se hospedó 7 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 29 abr. 2024
Thank you for your Feedback we sincerely appreciate it
8/10 Bueno
Fallon
Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó por negocios
26 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Room was clean but hotel is very old.
Fallon
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 29 abr. 2024
Thank you for your feedback, it is appreciated.
6/10 Aceptable
Gary
Viajó por negocios
24 abr. 2024
No le gustó: Servicios
Needs some upgrading
Gary
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 25 abr. 2024
thank you for your feedback we sincerely appreciate it, and will share it with the team.
2/10 Terrible
Yigal
Viajó por negocios
23 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I would not recommend this hotel to my friends.
Yigal
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 24 abr. 2024
Yigal, thank you for your feedback, we are sincerly sorry we fell short of your expectations. We will drill down on our services and take corrective action.
6/10 Aceptable
Shannon
Viajó con su pareja
23 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Other than my card being charged after I done paid and paid a deposit which I’m waiting to get back. The room was good wish it had a microwave, the bathtub was leaky but for the time I needed it for after my surgery it was convenient.
Shannon
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 23 abr. 2024
Thank you Shannon for your feedback, we are sincerely sorry to hear of your leaky bathtub, and we will have the team address this. Your unused deposit hold will be released 5-10 business days depending on your back
2/10 Terrible
shaunta
Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
22 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The staff was very nasty and not helpful
shaunta
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 23 abr. 2024
Thank you Shaunta for your feedback, we are sincerely sorry to hear this, and will look into the matter.
6/10 Aceptable
Vanessa
Viajó con su pareja
22 abr. 2024
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
We had booked a room with a king size bed and when we got there they told us they only had rooms with two beds available and the beds were full size.
Vanessa
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 23 abr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate it. and our sincere apologies for not having the King bed accommodation's available for your arrival.
10/10 Excelente
Christian, SAN ANTONIO
Viajó con su pareja
21 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent location in central Long Island. Great for event hosting.
Christian
Se hospedó 7 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you so much for taking the time to give us your feedback, we sincerely appreciate it! and will utilize it to fine tune the operations.
4/10 Mediocre
Leota
Viajó con su pareja
21 abr. 2024
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
My key stopped working , i went to the desk twice in a row. The desk person came back up with me the 3rd time to “make sure i was at the correct room & doing it right” only to find out that i was correct. Then he told me to stay there and he went back downstairs and came back up with no avail . Then he ended up calling maintenance and they handled it . Building outside needs work for sure . The front doors don’t close and there’s only one door that opens in the front to get out. This place needs help.
Leota
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate it, and will utilize it for improvements with the team, and maintenance department.
6/10 Aceptable
china
20 abr. 2024
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
china
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you so much for taking the time to give us your feedback, we sincerely appreciate it! and will utilize it to fine tune the operations.
4/10 Mediocre
Clyde
20 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Clyde
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you so much for taking the time to give us your feedback, we sincerely appreciate it! and will utilize it to fine tune the operations.
8/10 Bueno
Teshana
Viajó con su pareja
19 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Recommended , it was clean and the staff were nice, it's just the check in time and check out. Usual check in time was 3:pm , i checked in at 6 pm but still had to check out at 12. I was told $25 for 1 hour etc, $75 for 2 hours and $100 for 3 hours, other than that they were nice
Teshana
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 22 abr. 2024
Thank you so much for taking the time to give us your feedback, we sincerely appreciate it! and will utilize it to fine tune the operations.
8/10 Bueno
Anita
Viajó con su familia
17 abr. 2024
Le gustó: Personal y atención
We came for the dance competition week. No restaurant in the hotel ( very limited timing ) and not much in the area. My room was clean.
Anita
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 19 abr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate you taking the time to let us know how we are doing.
2/10 Terrible
Antoine
16 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Bad
Antoine
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 17 abr. 2024
Dear Antoine, we are sincerely sorry we did not meet your expectations, we will continue to drill down with the team, on raising the bar.
8/10 Bueno
Ruth
16 abr. 2024
Ruth
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 19 abr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate you taking the time to let us know how we are doing.
10/10 Excelente
Christian, SAN ANTONIO
Viajó con su pareja
14 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great location in central Long Island. Outstanding staff that go above and beyond to make your stay enjoyable
Christian
Se hospedó 7 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 15 abr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate it!
4/10 Mediocre
Joan
14 abr. 2024
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Room was nice, clean. Ran out of hot water.
Joan
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 15 abr. 2024
Thank you for your feedback, we are sincerely sorry to hear about the hot water, and we will check on that with our team.
2/10 Terrible
Rick
Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó por negocios
14 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Had to change rooms twice due to numerous issues. Hotel is a bit rundown and construction had to be done on the two overpasses due to collapses.
Rick
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 15 abr. 2024
Thank you for your Feedback, we sincerely appreciate it, and we will address your concerns. Sorry out the overpasses a truck hit it this weekend.
4/10 Mediocre
Tarnia
14 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Pool access
Tarnia
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 15 abr. 2024
Thank you for your feedback, we will utilized it to make improvements.
4/10 Mediocre
Michelle
Viajó por negocios
10 abr. 2024
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The property wasn't well staffed, the bar and cafe were not staffed. Common areas looked like they hadn't been vacuumed in weeks. Overall did not feel safe. Clientele were sketchy.
Michelle
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 11 abr. 2024
Michelle, Thank you for your feedback, we are sincerely sorry to hear that we did not meet the expectations of our guests, we will drill down on the areas you mentioned for corrective action. Thank you again
10/10 Excelente
LING
9 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
LING
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de The Radisson Hauppauge Team el 11 abr. 2024
Dear Ling, Thank you for your 5/5 rating we sincerely appriciate it and will share with the team.