Instalaciones deportivas

Opiniones sobre Mövenpick Hotel & Casino Geneva

4 out of 5
Mövenpick Hotel & Casino Geneva
20, route de Pré-Bois, Cointrin, Meyrin, GE

Opiniones

8,6

Excelente

Evaluación: 10 - Excelente. 499 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 361 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 92 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 28 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 21 de 1001 opiniones" "

9,0/10

Limpieza

8,8/10

Personal y atención

8,4/10

Servicios

8,8/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Dayanara

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Franck Fleury el 14 feb. 2024
Dear Dayanara, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

10/10 Excelente

Caridad

Se hospedó 4 noches en diciembre de 2022
Respuesta de Franck Seguin, General Manager el 1 mar. 2023
Dear Caridad,I would like to thank you sharing your feedback with us.We really appriciate it.Kind regards,Franck Seguin, General Manager

10/10 Excelente

LUIS

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de Franck Seguin el 26 ene. 2022
Dear Luis, thank you for your this excellent note you gave us. We are happy to see that you enjoyed your stay. I wish you a pleasant day. Kind regards, Franck Seguin General Manager

8/10 Bueno

Cristian

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
El hotel muy agradable. Un poco caro el desayuno, que fue un extra.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020

8/10 Bueno

ARTURO

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de nm el 19 sept. 2019
Dear Guest, many thanks to take the time to post your feedback further to your stay with us here at the Mövenpick Hotel & Casino Geneva; your comments are appreciated Best regards Nicolas Meylan

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Destaco la atención del pesonal de recepción y servicio de traslado del y hacia el aeropuerto. Lo peor es que eramos 3 personas y todo el servicio lo preparaban para 2 y habia que reclamar todos los dias
Se hospedó 7 noches en agosto de 2019
Respuesta de nm el 13 sept. 2019
Dear Guest many thanks to take the time to post your feedback further to your stay with us here at the Mövenpick Hotel & Casino Geneva; your comments are appreciated Best regards Nicolas Meylan

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Lo mejor es la ubicación, atención del personal y el órden e imagen del hotel. En general todo es bueno y en algunas cosas es Excelente. Lo peor es el valor del desayuno.
Se hospedó 5 noches en agosto de 2019
Respuesta de nm el 26 ago. 2019
Dear Guest many thanks to take the time to post your feedback further to your stay with us here at the Mövenpick Hotel & Casino Geneva; your comments are appreciated Best regards Nicolas Meylan

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel es bueno,solo es importante decir que es un hotel de aeropuerto no del centro de la ciudad,eso debe de considerarse pues no es comodo para una visita a la ciudad
Se hospedó 2 noches en agosto de 2019
Respuesta de nm el 26 ago. 2019
Dear Guest many thanks to take the time to post your feedback further to your stay with us here at the Mövenpick Hotel & Casino Geneva; your comments are appreciated Best regards Nicolas Meylan

10/10 Excelente

Jorge

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de nm el 26 ago. 2019
Dear Guest many thanks to take the time to post your feedback further to your stay with us here at the Mövenpick Hotel & Casino Geneva; your comments are appreciated Best regards Nicolas Meylan

10/10 Excelente

Andres Gino

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Todo ok
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019

6/10 Aceptable

Daniel

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019
Respuesta de nm el 11 abr. 2019
Dear Guest many thanks to take the time to post your feedback further to your stay with us here at the Mövenpick Hotel & Casino Geneva; your comments are appreciated Best regards Nicolas Meylan

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 8 noches en diciembre de 2018
Respuesta de nm el 28 feb. 2019
Dear Guest many thanks to take the time to post your feedback further to your stay with us here at the Mövenpick Hotel & Casino Geneva; your comments are appreciated Best regards Nicolas Meylan

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel alto de gama de verdad
Muy contento de este hotel. El restaurante excelente!
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cómodo , o estoy y jnteresDo en poner nada mas xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Se hospedó 1 noche en junio de 2018
Respuesta de nm el 25 jun. 2018
Dear Guest many thanks to take the time to post your feedback further to your stay with us here at the Mövenpick Hotel & Casino Geneva; your comments are appreciated Best regards Nicolas Meylan

10/10 Excelente

Iván

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Estadía en Hotel
Muy buena experiencia, gran servicio.
Se hospedó 7 noches en septiembre de 2017

8/10 Bueno

jose trinidad

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Respuesta de NM el 2 jul. 2016
Dear Guest many thanks to take the time to post your feedback further to your stay with us here at the Mövenpick Hotel & Casino Geneva; your comments are appreciated Best regards MP Geneva

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Respuesta de NM el 16 ene. 2016
Dear Guest many thanks to take the time to post your feedback further to your stay with us here at the Mövenpick Hotel & Casino Geneva; Best regards MP Geneva

8/10 Bueno

Maria G., guatemala

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
hoyel ejecutivo cerca del aeropuerto.
El hotel es muy comodo y esta muy cerca del aeropuerto. Tienen un bus que sale cada 15 mins al aeropuerto, lo cual es interesante para trenes y buses. Es recomendable usar los buses publicos pues su costo ya esta incluido el impuesto cantonal.
Respuesta de NM el 19 dic. 2015
Many thanks for taking the time to post your comments further to your stay with us here at the Mövenpick Hotel & casino Geneva Your nice comments referring to the service and amenities of the hotel are appreciated; rest assured that they will be shared with the teams Thanking you again for your time and feedback Yours Sincerely Nicolas Meylan

10/10 Excelente

Roberto, Madrid

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buena atenciòn. Pero un inconveniente: para acceder al Spa, hay que salir al exterior del edificio, y con baja temperatura es un problema.

10/10 Excelente

Randall

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent airport hotel
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Franck Fleury el 30 abr. 2024
Dear Randall, Thank you very much for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We appreciate you highlighted the location of our hotel near the airport. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager.

10/10 Excelente

Tereza

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We enjoyed the breakfast and the location close to the airport. The Casino is really located in the Hotel and is very good.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Franck Fleury el 10 abr. 2024
Dear Tereza, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

8/10 Bueno

Tammam

Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
The sink in the bathroom was clogged
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Franck Fleury el 4 abr. 2024
Dear Tammam, Thank you for your feedback about your last stay with us! I am very sorry that our services didn't meet your expectations.We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

10/10 Excelente

Elisha

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Lovely experience
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Franck Fleury el 15 mar. 2024
Dear Elisha, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

8/10 Bueno

Walid

Le gustó: Servicios
The uniqueness is the Casino itself
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Franck Fleury el 16 feb. 2024
Dear Walid, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

10/10 Excelente

Stephen

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent facilities and staff. Location convenient for airport but nothing else.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Franck Fleury el 8 feb. 2024
Dear Stephen, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

8/10 Bueno

Mickael

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Franck Fleury el 29 ene. 2024
Dear Mickael, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

10/10 Excelente

Imene

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Calme, propre et accessible
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 2 ene. 2024
Dear Imene, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

2/10 Terrible

Jitendra, Lubbock

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Room has very bad sewer smell and no soap in the bathroom. Call front desk to complain no one picked up. Complained at check out manager did nothing about it.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 2 ene. 2024
Dear Jitendra, I would like to thank you for sharing your feedback with us. I am very sorry that our services didn't meet your expectations. If you need to share your experience with us, do not hesitate to contact us directly. Sincerely, Franck Fleury, General Manager

10/10 Excelente

uno

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
スタッフがみなさん親切でした
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 1 dic. 2023
Dear Uno, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

8/10 Bueno

serge

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 17 nov. 2023
Dear Serge, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

10/10 Excelente

Darko

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 3 oct. 2023
Dear Darko, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excellent place to stay. Wish they had Microwave in the room.
Se hospedó 7 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 2 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

10/10 Excelente

Heriberto

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 2 oct. 2023
Dear Heriberto, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

10/10 Excelente

Milagro

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 14 sept. 2023
Dear Milagro, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
Ne vaut pas un 4,5* !!
Service de chambre décevant, durant le séjour de 7 nuits , 1x changer les tasses usagées, idem pour les verres. Le flacon de gel douche vide à notre arrivé, et toujours vide à votre départ !! Un hôtel 4.5 * qui ne possède même pas de quoi peser un bagage, Vous donne un pèse personne sur lequel il faut se peser soi-même avec le bagage pour connaître le poids du bagage !! Certaines personnes de la réception ne parlent même pas français !! Petit déjeuner jusque 10,30 hrs. a 10,20 hrs il y’a un appel qui vous le rappel !! Seul point positif, la navette de et vers l’aéroport, et l’amabilité de 2 réceptionnistes, notamment Samy et Morane .
Se hospedó 7 noches en agosto de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 31 ago. 2023
Cher client, Merci d'avoir pris le temps de nous partager votre récente expérience au Mövenpick Hôtel Genève. Nous apprécions que vous ayez souligné le service de navette à l'aéroport et l'amabilité de Samy et Maurane. Cependant, je comprends que cela n'a pas répondu à vos attentes ; permettez-moi de vous exprimer mes plus sincères excuses. Chez Mövenpick, nous nous efforçons de fournir une expérience de service supérieure à chaque client ; par conséquent, vos commentaires sont très importants pour nous. Veuillez noter que nous avons déjà mis en œuvre les mesures appropriées pour résoudre le problème et éviter qu'il ne se reproduise. Merci encore d'avoir partagé vos préoccupations et nous espérons que vous nous donnerez l'opportunité de mieux vous servir dans un avenir proche. Cordialement, Franck Fleury. Directeur général.

10/10 Excelente

Jeanette

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 31 ago. 2023
Dear Jeanette, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

10/10 Excelente

Heidi

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Really friendly and helpful staff - great service
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 29 ago. 2023
Dear Heidi, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

10/10 Excelente

Jeffrey

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Staff are great, perfect if flying or traveling out of GVA
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 28 ago. 2023
Dear Jeffrey, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Franck Seguin el 7 ago. 2023
Dear Guest, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Seguin, General Manager

10/10 Excelente

Sarah

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Franck Fleury el 1 sept. 2023
Dear Sarah, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

10/10 Excelente

James

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Franck Seguin el 2 ago. 2023
Dear James, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Seguin, General Manager

8/10 Bueno

Lisa

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Terrible parking lot but nice rooms
Hotel was nice. Not prepared for our 4 guests—room was only ready for 2, so we had to call room service to bring us linens for our 2 children. Parking Lot is terrible! So big and not signed well. We got lost and drove in circles trying to find the hotel parking. Had to exit the lot and try again. Finally found the hotel parking level, but no signs to the hotel elevator. Ended up on the back side of the building and had to pull all of our luggage around the outside to the hotel entrance. Super frustrating! But the hotel was clean and nice.
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Franck Seguin el 28 jul. 2023
Dear Lisa, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We appreciate you highlighted that our hotel was nice and clean. I am sorry if your overall experience got negatively impacted by the issue at the parking lot.The parking for our hotel is located in level 3. There is a sign indicating the level and the space reserved for our guests. I understand it did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mövenpick, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please be aware that we have already implemented the appropriate measure to address the problem and prevent future occurrence. Thank you again for sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Franck Seguin General Manager

6/10 Aceptable

Sophia

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Nothing much to do near area but appreciate it’s probably very convenient for conventions.
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Franck Seguin el 26 jul. 2023
Dear Sophia, I would like to thank you for sharing your feedback with us. I am very sorry that our services didn't meet your expectations. If you need to share your experience with us, do not hesitate to contact us directly. Sincerely, Franck Seguin, General Manager

10/10 Excelente

Nathalie

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Franck Seguin el 17 jul. 2023
Dear Nathalie, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Seguin, General Manager

10/10 Excelente

Sammy

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
This hotel is great, the only problem is the access to the hotel from the parking is very confusing.
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Franck Seguin el 13 jul. 2023
Dear Sammy, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Seguin, General Manager

2/10 Terrible

Sverrir

Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Franck Seguin el 4 jul. 2023
Dear Sverrir, I would like to thank you for sharing with us your great feedback with us. I am very sorry that our services didn't meet your expectations. If you need to share your experience with us, do not hesitate to contact us directly. Sincerely, Franck Seguin, General Manager

6/10 Aceptable

Dennis

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Franck Seguin el 3 jul. 2023
Dear Dennis, Thank you very much for your feedback! Kind regards, Franck Seguin, General Manager

10/10 Excelente

MIENKOKBRYAN

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Great hotel overall but will be nice if rolm ippers are provided.
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Franck Seguin el 29 jun. 2023
Dear MIENKOKBRYAN, Thank you for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Seguin, General Manager