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Opiniones sobre Motel 6 Flagstaff, AZ - Butler

2 out of 5
Motel 6 Flagstaff, AZ - Butler
2010 E Butler Ave, Flagstaff, AZ

Opiniones

7,0

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 320 de 1065 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 295 de 1065 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 175 de 1065 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 118 de 1065 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 157 de 1065 opiniones" "

7,4/10

Limpieza

7,4/10

Personal y atención

6,4/10

Servicios

6,8/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Aurora

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Tenia muchos pelos de perro o gato no se y las sabanas olian muy feo
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 6 feb. 2024
Hola Aurora,Lamentamos saber que no disfrutó de su estadía con nosotros y le pedimos disculpas por cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor, visítenos de nuevo.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Daritza

Se hospedó 1 noche en enero de 2024

2/10 Terrible

Celenia

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Mala experiencia,no pasamos ni 5 minutos por q el cuarto apestaba súper feo ,mi suegra nomás llegó pero a vomitar
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 19 dic. 2023
Hi Celenia, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

2/10 Terrible

Victor

No le gustó: Limpieza, personal y atención
They blamed me for something I didn't do in a very arrogant way.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 21 nov. 2023
Hi Victor,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 Mediocre

Juan, Nogales

Le gustó: Limpieza, servicios
No le gustó: Personal y atención
El check-in fue muy lento. Dos personas adelante de mi tardaron más de 10 minutos para registrarse. Probable necesite más entrenamiento en el proceso de check-in.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 13 sept. 2023
Hi Juan, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

6/10 Aceptable

Julio Cesar

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Pedí en la oficina y me dijeron que se les había acabado que comprara en la maquina y se trata de que deben de tener todo lo indispensable para un cuarto de hotel
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 23 ago. 2023
Hi Traveler,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Armando

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en julio de 2023

8/10 Bueno

Minor

Se hospedó 1 noche en julio de 2023

10/10 Excelente

Roberto

Viajó con su familia, Viajó con mascotas
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2023

4/10 Mediocre

Ruben

Viajó en grupo
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

10/10 Excelente

RAUL

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Todo fue muy bueno la estancia y muy buen lugar.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 28 feb. 2023
Hola Raul,¡Nos alegra que haya tenido una gran experiencia y apreciamos sus comentarios! Esperamos poder brindarle todas sus futuras necesidades de alojamiento.Lilith#Team6

8/10 Bueno

Catalina

Se hospedó 1 noche en enero de 2023

8/10 Bueno

Maria teresa

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Agradable
Agradable, confortable.
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 28 feb. 2023
Hi Maria,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Lilith#Team6

10/10 Excelente

Isabel

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 28 feb. 2023
Hi Isabel,Thank you for the excellent rating!Lilith#Team6

8/10 Bueno

Gonzalo

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gustó el trato y la atención que nos brindó el señor de recepción (check in: viernes 30 dic , 7 pm aprox). No me gustó la limpieza de la habitación.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 28 feb. 2023
Hola Gonzalo,Gracias por tomarse el tiempo para compartir su evaluación con nosotros. Estamos felices de escuchar que la estadía fue excelente y agradecemos que reconozca el excelente servicio brindado por nuestro personal. ¡Esperamos verte pronto, Safe Travels!Lilith#Team6

6/10 Aceptable

Jesus Antonio

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza
No me gustó la zona
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 4 oct. 2022
Hola Jesus,Gracias por su calificación, por favor dénos la oportunidad de mejorar su experiencia en sus futuras reservas.Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Veronica

No le gustó: Personal y atención
Muy mal,nos cancelaron la reservación sin aviso y la persona que nos atendió muy grosera
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 2 abr. 2022
En nombre de Motel 6, nos gustaría disculparnos por las molestias que pueda haber experimentado. Estamos comprometidos con la satisfacción de los huéspedes y apreciamos que se tome el tiempo para revisar su experiencia. Gracias por traer esto a nuestra atención. kaur j. #equipo6

10/10 Excelente

Arnaldo

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de Nancy Y. el 5 ene. 2022
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y. #Team6

6/10 Aceptable

Juan

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

6/10 Aceptable

Nicole

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Nancy Y. el 5 ene. 2022
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Nancy Y. #Team6

8/10 Bueno

Remigio

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó por negocios, Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Pezima limpieza
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021

2/10 Terrible

Isaac

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
If I could rate zero stars I would, this has been the worst motel I’ve experienced. We were booked to stay for 4 nights, but on the first night there were stains on the bed sheets, the toilets did not flush, the shower did not drain, the dead bolt for the door did not work, and we could hear people yelling and crying from other rooms at multiple times throughout the night. When we went to talk to the front desk about getting a refund for the remainder of the stay we were told to get in touch with Expedia. Expedia told us to work it out with the motel staff, the same lady that told us to get in touch with Expedia then changed her story and said that Expedia is supposed to contact the motel and that the motel will just ignore or deny Expedia’s request. Needless to say I didn’t get refunded. Awful service, sleeping in your car would be better than here.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

6/10 Aceptable

Carrell

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Very nice for a motel 6.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Thomas

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Restaurants nearby, close to route 66
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 1 may. 2024
Hi Thomas, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Natalie #Team6

4/10 Mediocre

Kathy

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Noisy Loud mattress lumpy and furniture pealing and floors very scratched I paid for insurance and have no refund or way to get ahold of them and I booked thru Expedia They should have let me know by now where my refund for Motel 6 is
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 1 may. 2024
Hi Kathy, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6

10/10 Excelente

April

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Our stay at the Motel 6 was okay.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 1 may. 2024
Hi April, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

8/10 Bueno

Forbes

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great value
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 1 may. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

10/10 Excelente

Adriann

Le gustó: Personal y atención
The room floor was dirty.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 1 may. 2024
Hi Adriann, Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

8/10 Bueno

Jay

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
I like that Motel 6 doesn't charge for things I don't need. But cutting shampoo is ridiculous.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 23 abr. 2024
Hi Jay, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

2/10 Terrible

TONY

Room was clean, employee room next door was very noisy, room 102 on the other side was even louder. Guest in room 102 were loud and arguing, constantly slamming doors until around midnight. Not sure what employees were doing., but I could hear children. I will never stay in another motel 6
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 23 abr. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Diane

Viajó con su familia
Le gustó: Servicios
Good place
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 23 abr. 2024
Hi Diane,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

8/10 Bueno

David

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Easy check-in & helpful staff
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 17 abr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 Bueno

Jingyuan, Calgary

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 12 abr. 2024
Hi Jingyuan,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 Excelente

Sebastian

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Not like the old motel 6. Very clean and pleasant
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 11 abr. 2024
Hi Sebastian,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 Excelente

Tonnita

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 12 abr. 2024
Hi Tonnita,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

6/10 Aceptable

Andrea Maria

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza
Die Unterkunft wäre nicht schlecht gewesen für diesen Preis, der Boden war aber sehr schmutzig. Es lagen VIELE Haare am Boden als wir das Zimmer bezogen.
Respuesta de Brand Experience Team el 11 abr. 2024
Hallo Andrea,Hier bei Motel 6 versuchen wir immer, es besser zu machen. Es tut uns leid zu hören, dass Sie Ihren letzten Aufenthalt nicht genossen haben und möchten uns dafür entschuldigen, dass Ihre Erfahrung nicht so gut war, wie sie hätte sein können. Wir würden uns über die Chance freuen, es wieder gut zu machen und hoffen, Sie bald wiederzusehen.Lilith#Team6

2/10 Terrible

Leron

No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The property needs a major revamp and the whole time I was there I felt unsafe. With people strolling through at 2am! Banging on doors and what not!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 3 abr. 2024
Hi Leron, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

8/10 Bueno

Kyle

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 4 abr. 2024
Hi Kyle,Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

2/10 Terrible

Devin

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 4 abr. 2024
Hi Devin, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 Aceptable

Sharon

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
The beds were good enough
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 3 abr. 2024
Hi Sharon, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

10/10 Excelente

Walter, Espanola

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We would considering staying again.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 27 mar. 2024
Hi Traveler,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

Kim, glendale

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Servicios
No le gustó: Personal y atención
Ground was dirty. Not the cleanest sheets. Weed smell the entire time outside. Staff was not present, had to look for staff member. Good pricing. Not terrible for the price, but could have been better.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 27 mar. 2024
Hi Kim, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Karen, Los Angeles

Viajó con mascotas
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Service good. The young woman at the desk was super nice. Room was fine.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 27 mar. 2024
Hi Karen,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Benjamin

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 29 mar. 2024
Hi Benjamin,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

8/10 Bueno

christopher

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 12 abr. 2024
Hi Christopher,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 Bueno

Leopoldo

👍
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 27 mar. 2024
Hi Leopoldo,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Jacob

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 29 mar. 2024
Hi Jacob,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 Bueno

dariusz

Viajó con su pareja, Viajó con mascotas
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Good clean room, good location close to highway and downtown. Reasonable price. Pet friendly, parking.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 12 mar. 2024
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Adam

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024