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Opiniones sobre Red Roof Inn PLUS+ El Paso East

2.5 out of 5
Red Roof Inn PLUS+ El Paso East
11400 Chito Samaniego Dr, El Paso, TX

Opiniones

8,0

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 715 de 1501 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 377 de 1501 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 165 de 1501 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 81 de 1501 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 163 de 1501 opiniones" "

8,0/10

Limpieza

8,2/10

Personal y atención

7,4/10

Servicios

7,8/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Luis

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No funcionaba el aire acondicionado le pedí otro cuarto y no quisieron
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Juan Jose

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Calidad vs precio
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Samantha RediResponse Specialist el 21 may. 2024
Estimado Juan José,Le agradezco que comparta sus comentarios luego de su estadía en RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST. Es fantástico saber que la relación calidad-precio cumplió con sus expectativas. En Red Roof, nuestro objetivo es brindar experiencias agradables a todos nuestros huéspedes y estamos orgullosos de haberlo logrado con su visita, lo que provocó su puntuación de 5/5. Los comentarios positivos de los huéspedes, como el suyo, siempre son un estímulo para todo nuestro personal de Red Roof mientras nos esforzamos por mejorar continuamente la calidad de nuestros servicios.Gracias de nuevo por tu reseña. Esperamos verlo en el futuro, en caso de que sus viajes lo traigan de regreso a nuestra área.Atentamente,samanthaGestión del techo rojoEspecialista en RediResponse

2/10 Terrible

James m

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The rooms are not very nice
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Dannielle Rediresponse Specialist el 14 may. 2024
Dear James,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST. We sincerely appreciate your comments and we're very sorry you were unhappy with your experience. You indicated that you were unsatisfied with the rooms given. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Your feedback is important to Red Roof and we’ll take your comments into consideration to make changes to improve our customer experience. Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations, in the future. Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

10/10 Excelente

Ricardo

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

2/10 Terrible

Manuela

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
No me gustó porque el cuarto estaba muy sucio. El baño estaba muy sucio y había demasiados cabellos en el suelo.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Samantha RediResponse Specialist el 28 abr. 2024
Querida Manuela,Gracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST. Usted indicó que la suciedad de la habitación y del baño dificultó su experiencia. Fue realmente desalentador escuchar esto y nos disculpamos sinceramente. Los comentarios de nuestros huéspedes siempre son bienvenidos en Red Roof ya que nos esforzamos por mejorar continuamente la calidad de nuestros servicios.Gracias por compartir sus comentarios y esperamos que elija quedarse con nosotros nuevamente para que podamos tener la oportunidad de brindarle una mejor experiencia.Atentamente,samanthaGestión del techo rojoEspecialista en RediResponse

8/10 Bueno

Marianet

Viajó con su familia
El hotel esta bien ubicado. La cama estaba cómoda pero la regadera salia con poca presión. Falta limpieza. No cuenta con . Le
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Tianna RediResponse Specialist el 22 abr. 2024
Querida Marianet,Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios sobre su experiencia en el Red Roof Inn PLUS+ El Paso East. Apreciamos sinceramente sus comentarios y nos complace saber que nuestra ubicación le resultó conveniente para sus viajes. Sin embargo, es realmente desalentador leer que la limpieza de la propiedad no cumplió con sus expectativas.Esperamos seguir brindándole grandes experiencias. Una vez más, gracias por publicar tu reseña. Esperamos que nos visite nuevamente en el futuro.Atentamente,Tianna Red Roof Management RediResponse Specialist

8/10 Bueno

Pedro Miguel

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de LaTunde RediResponse Specialist el 11 may. 2024
Hello Pedro, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,LaTundeRed Roof Management RediResponse Specialist

8/10 Bueno

Jorge

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de LaTunde RediResponse Specialist el 11 may. 2024
Hello Jorge, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,LaTundeRed Roof Management RediResponse Specialist

2/10 Terrible

Adan

No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Cancelación sin motivo válido
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Kerry-Lee Especialista en RediResponse el 12 abr. 2024
Estimado Adán,Gracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST. Lamento que su experiencia no haya sido ideal debido a la cancelación de su reserva. En Red Roof, nuestra intención es que usted confíe en nuestras capacidades para prevenir problemas similares en el futuro. Tenga en cuenta que lo valoramos como nuestro huésped y apreciamos su negocio.Gracias por compartir sus inquietudes y todo lo mejor en sus futuros viajes.Muy atentamente,Kerry-LeeGestión del techo rojoEspecialista en RediResponse

4/10 Mediocre

Karla

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Samantha RediResponse Specialist el 3 may. 2024
Thank you for your review, Karla. The staff at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST and I were upset we let you down, resulting in your 2/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we do hope you will choose to stay with us again so we can have the opportunity to provide you with a better experience. Sincerely,Samantha Red Roof Management RediResponse Specialist

2/10 Terrible

Hector Barrio

Me cancelaron la recervacion los del hotel tuve que pagar otro al doble !!!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Chirell RediResponse Specialist el 7 abr. 2024
Estimado Héctor,Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios sobre su experiencia en el Red Roof Inn PLUS+ El Paso East. Apreciamos sinceramente sus comentarios y lamentamos mucho que no haya quedado satisfecho con su experiencia, lo que resultó en su puntuación de 1/5. Usted indicó que no estaba satisfecho con la cancelación de su reserva y el cambio de tarifa. Sus comentarios son fundamentales mientras nos esforzamos por ofrecer una estadía limpia, cómoda y basada en valores a todos los huéspedes.Tenga en cuenta que lo valoramos como nuestro huésped y apreciamos su negocio. Gracias por compartir sus inquietudes y espero que nos brinde la oportunidad de brindarle un mejor servicio en Red Roof la próxima vez que sus planes de viaje requieran alojamiento.Sincerely,ChirellRed Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 Excelente

Christian Ulises Calderon

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy limpio y amables los empleados!!! De lo mejor en mi estancia..: es económico y muy buen hotel
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Kerry-Lee Especialista en RediResponse el 5 abr. 2024
Querido Christian,Gracias por tomarse el tiempo para completar nuestra encuesta para huéspedes. Agradecemos sus comentarios con respecto a su reciente estadía en el RED ROOF INN EL PASO WEST. Me alegró leer que nuestro hotel estaba limpio y económico y que nuestro personal era amable. Nuestro objetivo es brindar una estadía limpia y cómoda a todos nuestros huéspedes y estamos orgullosos de haberlo logrado con su visita, como se refleja en su puntaje perfecto. Los comentarios de nuestros huéspedes siempre son bienvenidos en Red Roof ya que nos esforzamos por mejorar continuamente la calidad de nuestros servicios.Gracias de nuevo por compartir tu experiencia. Esperamos verle en sus futuros viajes.Atentamente,Kerry-LeeGestión del techo rojoEspecialista en RediResponse

10/10 Excelente

Daniel

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Buena relación precio calidad
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Dannielle Rediresponse Specialist el 1 abr. 2024
Querido Daniel,Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios sobre su experiencia en RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST. Apreciamos sinceramente sus comentarios y nos alegra saber que tuvo una excelente experiencia con nosotros, especialmente en lo que respecta a la buena relación calidad-precio. Esperamos seguir brindándole grandes experiencias. Los comentarios positivos de los huéspedes, como el suyo, son siempre un estímulo para todo nuestro personal mientras nos esforzamos por mejorar continuamente la calidad de nuestros servicios.Gracias de nuevo por tus amables palabras. Al personal y a mí nos encantaría brindarle otra estadía cómoda en el futuro.Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

10/10 Excelente

Roberto Acosta

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Very clean
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Kerry-Lee RediResponse Specialist el 29 mar. 2024
Dear Roberto, It is so wonderful to see that we at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST were able to provide you with a superior level of service and accommodations. We have high standards of hospitality and service and we strive to give you the best experience at the best value. Thank you so much for the insight regarding our clean hotel. Please know you are a value guest and we appreciate your business with us. We greatly appreciate the time you’ve taken to rate our hotel and we look forward to your next visit. Sincerely, Kerry-Lee Red Roof ManagementRediResponse Specialist

8/10 Bueno

Jesus

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Everything Ok
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Oshane RediResponse Specialist el 27 mar. 2024
Dear Jesus,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,OshaneRed Roof ManagementRediResponse Specialist

8/10 Bueno

Iliana

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Oshane RediResponse Specialist el 27 mar. 2024
Hello Iliana, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Oshane Red Roof Management RediResponse Specialist

10/10 Excelente

Yulian

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buenas
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Olivia RediResponse Specialist el 7 mar. 2024
Thank you, Yulian, for telling us about your stay at the Red Roof Inn PLUS+ El Paso East. I am glad you were pleased with our good service. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our Red Roof staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, we look forward to your next stay at Red Roof.Sincerely,OliviaRed Roof ManagementRediResponse Specialist

8/10 Bueno

Lucia

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Olivia RediResponse Specialist el 7 mar. 2024
Hello Lucia, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ El Paso East and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip. Sincerely,OliviaRed Roof Management RediResponse Specialist

10/10 Excelente

Mario alberto

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Oshane RediResponse Specialist el 24 mar. 2024
Hello Mario, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Oshane Red Roof Management RediResponse Specialist

10/10 Excelente

Rogelio

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Oshane RediResponse Specialist el 24 mar. 2024
Hello Rogelio, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Oshane Red Roof Management RediResponse Specialist

2/10 Terrible

Luis Alberto

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Kerry-Lee RediResponse Specialist el 22 feb. 2024
Dear Luis, We at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST are saddened by your scoring of 2/10 in regard to your recent stay with us. In the future we would love for you to please consider adding comments to your survey about your stay to let us know what we are doing wrong and where we can improve to enhance our guest experiences. Your feedback is critical as we aim to provide clean, comfortable, affordable stays for all our guests. Thank you again for your scoring. We hope to see you again soon. Sincerely, Red Roof Management

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
La habitación no olía muy bien
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Chirell RediResponse Specialist el 18 feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ El Paso East and I appreciate your 8/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit Red Roof again on your next trip! Sincerely, Chirell RediResponse Specialist

4/10 Mediocre

Lucy

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Chirell RediResponse Specialist el 19 feb. 2024
Dear Lucy,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ El Paso East and I are saddened to see your 2/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit Red Roof again on your next trip! Sincerely, Chirell RediResponse Specialist

10/10 Excelente

Fernando

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Nishaye RediResponse Specialist el 16 feb. 2024
Hello Fernando,The staff at the Red Roof Inn PLUS+ El Paso East and I would like to thank you for taking a moment to complete our survey from your recent stay. We are extremely happy to see that you had a wonderful experience, which resulted in your 10/10 score. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as our Red Roof team strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Very truly yours,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist

2/10 Terrible

Javier

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Xao RediResponse Specialist el 15 feb. 2024
Hello Javier,Your review of the Red Roof Inn PLUS+ El Paso East was recently brought to our attention. The team was saddened to see that we failed to provide you with a satisfactory experience. In order to understand what prompted your 1/5 score, I welcome any further information you can provide. It is through guest feedback that Red Roof is able to make improvements.Thanks again for sharing your rating. We would love to provide you with an improved stay on your next trip.Respectfully,Red Roof Management

2/10 Terrible

Martha

Viajó por negocios, Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
La habitación en muy mal estado el techo demacrado y muy sucio
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Xao RediResponse Specialist el 12 feb. 2024
Gracias por compartir tus comentarios con nosotros, Marta. El equipo de nuestro Red Roof Inn PLUS+ El Paso East se entristeció al ver que no pudimos brindarle una estadía satisfactoria. Usted afirmó que el mal estado de la habitación y el techo sucio obstaculizaron su estancia. Como tal, sus comentarios pueden ser tenidos en cuenta ya que Red Roof tiene como objetivo mejorar continuamente.Aprecio que nos hayas informado sobre esto. Nos encantaría mejorar la impresión que le dejará en su próxima estadía, en caso de que requiera alojamiento en el futuro.Los mejores deseos,Red Roof Management

10/10 Excelente

Alejandro

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Tranquila
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de OnielRediresponse Specialist el 7 feb. 2024
Hi Alejandro,Thank you for taking the time to write a review of your stay at the Red Roof Inn PLUS+ El Paso East. Our goal is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit, it's also nice to read that you took liking to our hotel's serenity. On your next stay at RedRoof should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,RedRoof Management

8/10 Bueno

Luis

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Tranquila estancia
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Toni-Ann RediResponse Specialist el 6 feb. 2024
Hola Luis,Gracias por revisar nuestro Red Roof Inn Plus+ El Paso East. Apreciamos su puntuación de 4/5, ya que parece que nuestro hotel le pareció un ambiente tranquilo. Nos esforzamos por brindarles a nuestros huéspedes estadías satisfactorias, por lo que sus comentarios siempre serán bienvenidos.Gracias nuevamente por compartir su experiencia, esperamos su próxima estadía en Red Roof.Atentamente,Gestión del techo rojo

10/10 Excelente

Ana María

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Toni-Ann RediResponse Specialist el 5 feb. 2024
Hello Ana María,I am pleased to have had you as our guest at our Red Roof Inn Plus+ El Paso East. Your 5/5 score is much appreciated, Yet; we would love for you to consider adding comments to your survey in the future, to assist us in discovering what we’re doing well and how we can improve our service, to make your stay that much better.Thanks again, we do hope you will choose to stay with us again at Red Roof, so we can have the opportunity to provide you with an even better experience.Sincerely,Red Roof Management

10/10 Excelente

Fatima

Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Adraine Rediresponse Specialist el 3 feb. 2024
Hello Fatima, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist

10/10 Excelente

Jacob

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
😀
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Recordo Rediresponse Specialist el 31 ene. 2024
Hello Jacob, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ El Paso East and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding additional comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations, in the future. Sincerely,RecordoRed Roof Management Rediresponse Specialist

10/10 Excelente

Rocio

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Todo ok
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de recordo Especialista en redirección el 31 ene. 2024
Hola Rocío,Gracias por tomarse el tiempo para completar nuestra encuesta para huéspedes. Agradecemos sus comentarios sobre su reciente estadía en el Red Roof Inn PLUS+ El Paso East. Nuestro objetivo es brindar una estadía limpia y cómoda a todos nuestros huéspedes y estamos orgullosos de haberlo logrado con su visita.Gracias de nuevo por compartir tu experiencia. Esperamos verle en sus futuros viajes.Atentamente,recordoGestión del techo rojoEspecialista en redirección

10/10 Excelente

Jose Guadalupe

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente hotel, buen precio la cama comoda
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de recordo Especialista en redirección el 30 ene. 2024
Hola José,Gracias por tomarse el tiempo para completar nuestra encuesta para huéspedes. Agradecemos su puntuación de 5/5 y sus comentarios sobre su reciente estadía en el Red Roof Inn PLUS+ El Paso East. El objetivo de Red Roof es brindar una estadía limpia y cómoda a todos nuestros huéspedes y estamos orgullosos de haberlo logrado con su visita. También me alegra que haya quedado satisfecho con nuestras tarifas competitivas.Gracias de nuevo por compartir tu experiencia. Esperamos verle en sus futuros viajes.Atentamente,recordoGestión del techo rojoEspecialista en redirección

10/10 Excelente

Carlos

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Todo bien
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de recordo Especialista en redirección el 31 ene. 2024
Hola carlos,Gracias por tomarse el tiempo para completar nuestra encuesta para huéspedes. Agradecemos su puntuación de 5/5 y sus comentarios sobre su reciente estadía en el Red Roof Inn PLUS+ El Paso East. Nuestro objetivo es brindar una estadía limpia y cómoda a todos nuestros huéspedes y estamos orgullosos de haberlo logrado con su visita. A Red Roof siempre le gusta escuchar las experiencias positivas que tienen nuestros huéspedes en nuestros hoteles.Gracias de nuevo por compartir tu experiencia. Esperamos verle en sus futuros viajes.Atentamente,recordoGestión del techo rojoEspecialista en redirección

10/10 Excelente

antonio

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Recordo Rediresponse Specialist el 30 ene. 2024
Hello Antonio, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ El Paso East and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,RecordoRed Roof Management Rediresponse Specialist

6/10 Aceptable

Edna

Viajó con su familia
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cuando reservo por hotels te asignan cuartos más deteriorados que reservando directamente, en esta ocasión la habitación no tenía secadora ni toallas, el baño estaba sucio y en general la habitación se veía más deteriorada que otras que me han tocado en el mismo hotel
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de recordo Especialista en redirección el 28 ene. 2024
Querida Edna,Gracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en el Red Roof Inn PLUS+ El Paso East. Es triste saber que su experiencia no cumplió con sus expectativas debido al mal estado indicado. Acepte nuestras más sinceras disculpas por la habitación indicada incompleta y sucia.En Red Roof, nuestra intención es que usted confíe en nuestras capacidades para prevenir problemas similares en el futuro. Tenga en cuenta que lo valoramos como nuestro huésped y apreciamos su negocio. Gracias por compartir sus inquietudes y espero que nos brinde la oportunidad de brindarle un mejor servicio en Red Roof la próxima vez que sus planes de viaje requieran alojamiento.Muy atentamente,recordoGestión del techo rojoEspecialista en redirección

10/10 Excelente

Ariadnis

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Dannielle Rediresponse Specialist el 20 ene. 2024
Hello Ariadnis,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,Red Roof Management

10/10 Excelente

Fernando

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
De los hoteles en el área que son más accesibles pero con limpieza y comodidad
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Oshane RediResponse Specialist el 12 ene. 2024
Estimado Fernando,Gracias por tomarse el tiempo para completar nuestra encuesta para huéspedes. Agradezco sus comentarios luego de su reciente estadía en RED ROOF INN CLARKSVILLE con respecto a la accesibilidad, limpieza y comodidad de la propiedad. Los comentarios de nuestros huéspedes siempre son bienvenidos ya que Red Roof se esfuerza por mejorar continuamente la calidad de nuestros servicios.Gracias de nuevo por compartir tu experiencia. Esperamos verle en sus futuros viajes.Sincerely,Red Roof Management

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buen Hotel
Me gusto la limpieza, el buen trato, la ubicación, el ambiente familiar, personal muy amable, gracias!!!
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Antonio,Especialista en RediResponse el 10 ene. 2024
Querido invitado valorado,Gracias por tomarse el tiempo para completar nuestra encuesta para huéspedes. Agradezco sus comentarios respecto a su reciente estadía en el RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST. Es fantástico saber que nuestra propiedad le pareció limpieza, ubicación conveniente y personal hospitalario, entre otros aspectos positivos. En Red Roof, los comentarios de nuestros huéspedes siempre son bienvenidos mientras nos esforzamos por mejorar continuamente la calidad de nuestros servicios.Gracias de nuevo por compartir tu experiencia. Esperamos verle en sus futuros viajes.Atentamente,Antonio,Gestión del techo rojoEspecialista en RediResponse

10/10 Excelente

Alfonso

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Antonio,RediResponse Specialist el 10 ene. 2024
Hello Alfonso, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Antonio,Red Roof Management RediResponse Specialist

8/10 Bueno

Oleksiy

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Toni-Ann RediResponse Specialist el 3 ene. 2024
Hello Oleksiy,Thank you for choosing to stay at our Red Roof. I appreciate your 4/5 score following your stay, but would love for you to consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve to provide you with a better experience.I do hope that you will return to our hotel, or any other Red Roof in the future.Sincerely,Red Roof Management

10/10 Excelente

Alfonso

Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente y miy buen precio
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Adraine Rediresponse Specialist el 30 dic. 2023
Estimado Alfonso,Gracias por tomarse el tiempo para completar nuestra encuesta para huéspedes. Agradezco sus comentarios respecto a su reciente estadía en el RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST. Me alegra saber que su estancia fue excelente y el precio excelente. Los comentarios de nuestros huéspedes siempre son bienvenidos ya que nos esforzamos por mejorar continuamente la calidad de nuestros servicios.En su próxima estadía, si tiene algún problema mientras esté con nosotros, comuníquese con nuestra recepción de inmediato para que podamos solucionar el problema y garantizar que se sienta cómodo. Gracias de nuevo por compartir tu experiencia. Esperamos verlo en sus futuros viajes en Red Roof.Sincerely,AdraineRed Roof ManagementRediresponse Specialist

2/10 Terrible

Lizbeth

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Chirell RediResponse Specialist el 27 dic. 2023
Dear Lizbeth,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ El Paso East and I are saddened to see your 2/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,ChirellRediResponse Specialist

10/10 Excelente

Felix Arturo

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Carla RediResponse Specialist el 19 ene. 2024
Hello Felix, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ El Paso East and I appreciate your 5/5 score following your stay. At Red Roof, we aim to deliver a great experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, CarlaRed Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 Excelente

Carlos

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Antonio,RediResponse Specialist el 24 dic. 2023
Hello Carlos, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Antonio,Red Roof Management RediResponse Specialist

8/10 Bueno

Eduardo Alejandro

Le gustó: Limpieza, servicios
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Nishaye RediResponse Specialist el 17 dic. 2023
Hello Eduardo,The staff at the Red Roof Inn PLUS+ El Paso East and I would like to thank you for taking a moment to complete our survey from your recent stay. We are extremely happy to see that you had a wonderful experience which resulted in your 4/5 score. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as our Red Roof team strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 Excelente

Osvaldo

Viajó por negocios, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Kerry-Lee RediResponse Specialist el 15 dic. 2023
Hello Osvaldo,Thank you for taking the time to leave a review. I appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST. It’s great to see you enjoyed your stay, resulting in a 5/5 score. At Red Roof, we aim to deliver enjoyable experiences for all our guest and we’re proud to have achieve that with your visit. In the future, please consider adding comments to your review to let us know what we’re doing well and where we can improve. Comments like yours, is always an encouragement to all of our staff as we aim to continuously improve the quality of our services to enhance our guest experiences. Thank you again for sharing your review and we can’t wait to see you under our roof soon.Sincerely,Red Roof Management

10/10 Excelente

Eduardo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Kerry-Lee RediResponse Specialist el 15 dic. 2023
Hello Eduardo,Thank you for taking the time to leave a review. I appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST. It’s great to see you enjoyed your stay, resulting in a 5/5 score. At Red Roof, we aim to deliver enjoyable experiences for all our guest and we’re proud to have achieve that with your visit. In the future, please consider adding comments to your review to let us know what we’re doing well and where we can improve. Comments like yours, is always an encouragement to all of our staff as we aim to continuously improve the quality of our services to enhance our guest experiences. Thank you again for sharing your review and we can’t wait to see you under our roof soon.Sincerely,Red Roof Management

10/10 Excelente

Carlos

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Kerry-Lee RediResponse Specialist el 15 dic. 2023
Hello Carlos, Thank you for taking the time to leave a review. I appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF PLUS+ EL PASO EAST. It’s great to see you enjoyed your stay, resulting in a 5/5 score. At Red Roof, we aim to deliver enjoyable experiences for all our guest and we’re proud to have achieve that with your visit. In the future, please consider adding comments to your review to let us know what we’re doing well and where we can improve. Comments like yours, is always an encouragement to all of our staff as we aim to continuously improve the quality of our services to enhance our guest experiences. Thank you again for sharing your review and we can’t wait to see you under our roof soon. Sincerely, Red Roof Management

4/10 Mediocre

Luis, Chihuahua

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Un solo detalle, no funcionaba el clima y el encargado solo se limito a decirnos que iban a revisar, fue el guardia y ya no funciono ni nos ofrecieron otra habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Toni-Ann RediResponse Specialist el 12 dic. 2023
Estimado luis,Apreciamos que haya elegido hospedarse en nuestro Red Roof Inn; sin embargo, nos decepciona saber que su experiencia no estuvo a la altura del nivel de servicio que pretendemos brindar a todos nuestros huéspedes. Usted mencionó que debido al servicio brindado por nuestro personal y los problemas con la unidad HVAC, su estadía fue un inconveniente. Esta no es una experiencia que nuestros huéspedes suelen tener con nosotros. Gracias por hacernos conscientes de esto. Los comentarios de nuestros huéspedes siempre son bienvenidos ya que nos esforzamos por mejorar continuamente la calidad de nuestros servicios.Gracias de nuevo. Le deseamos lo mejor en sus futuros viajes.Muy atentamente,Gestión del techo rojo