Interior

Opiniones sobre Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf

4 out of 5
Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf
Oststrasse 128, Düsseldorf, NW

Opiniones

8,2

Muy bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 201 de 504 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 187 de 504 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 75 de 504 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 23 de 504 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 18 de 504 opiniones" "

8,4/10

Limpieza

8,6/10

Personal y atención

8,0/10

Servicios

8,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

4/10 Mediocre

GERMAN

No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 14 dic. 2023
Lieber German,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Wie ich aus Ihrer Sterneanzahl der Bewertung entnehmen kann, ist Ihr Aufenthalt leider nicht wie erwartet abgelaufen.Dafür möchten wir uns bei Ihnen ganz herzlich entschuldigen.Wir arbeiten täglich daran, unseren Gästen einen unvergesslichen Aufanthalt bieten zu können und sind dankbar für jede Rückmeldung. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen, garantieren wir Ihnen, unser Bestes zu geben, damit Sie genauso gute Erfahrungen mit uns machen können, wie andere Gäste.Mit freundlichen Grüßen,Stella Krummel Front Office Agent Leonardo Boutique Düsseldorf

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó con su familia
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Nos preguntaron si queríamos la limpieza diaria de la habitación y los cambios de toallas y demás. Lo dábamos por hecho, pensaba ahorrarselo parece. Algunas cosas del baño para ser un 4 estrellas, estaban dañadas como puertas, marcos, moqueta algo sucia, etc. Por la ventana entra a un poco de agua. No está mal, pero para lo que vale y ser un 4 estrellas no lo vi económico para lo que ofrece. El buffet muy pequeño.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 6 dic. 2023
Estimado Huésped,Agradecemos mucho sus comentarios, que nos ayudarán a introducir mejoras.Tenemos un programa en el hotel en el que, al no necesitar limpieza en la habitación, se dona un monto a un hospital de niños de la ciudad. Disculpe que no se le informó al hacer el check-in.Lamentamos saber que su estancia con nosotros no cumplió sus expectativas, sobre todo en lo relativo a la limpieza y el mantenimiento de la habitación. En nuestro establecimiento, nos esforzamos por ofrecer una experiencia de alta calidad que refleje nuestra categoría de 4 estrellas. También tomamos nota de sus comentarios sobre el buffet. Nuestro objetivo es ofrecer una variedad de opciones y sentimos oír que no cumplió sus expectativas. Utilizaremos sus observaciones en nuestro continuo esfuerzo por mejorar la experiencia de nuestros huéspedes.Esperamos tener la oportunidad de volver a recibirle en el futuro y proporcionarle una estancia mejor.Saludos cordiales,Valentina M. (Front Office)

10/10 Excelente

Katia Sanae

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Good room and good location
I really enjoyed the location and the room. The only thing is that the room become very bright on the morning.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 17 oct. 2023
Dear Mrs Sanae,we are glad to hear that you enjoyed our room and the location of our hotel. Regarding your comment about the brightness of the room in the morning, we take your opinion seriously and will pass this on.Your satisfaction and comfort are very important to us. In case of a possible next visit, we will be happy to assist you in finding an ideal solution to make your stay with us even more pleasant.Best regardsStella Krummel Front Office AgentLeonardo Boutique Düsseldorf

10/10 Excelente

Maria pilar

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel tiene una fantástica ubicacion y una gran relación calidad/precio
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de VM el 10 jul. 2023
Estimada Maria Pilar,muchas gracias por su resena positiva acerca de nuestro hotel. Nos alegra que haya disfrutado su estadía y esperamos verla pronto nuevamente por Düsseldorf.Saludos cordiales.Valentina M. (Recepción)

10/10 Excelente

João

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 8 noches en febrero de 2023
Respuesta de Ari el 26 mar. 2023
Dear Joao,Thank you so much for your rating.I hope we will see each other soon.Regards,Arslan Ari Ali

8/10 Bueno

Angela

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El buffet de desayuno está muy bien. La Sauna muy chula y el gimnasio para hacer un wod cortito por la mañana antes de ir a desayunar perfecto
Se hospedó 1 noche en enero de 2022

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Hotel bien ubicado y en excelente condiciones bien mantenido
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Natalie E. Williams, Operations Manager el 1 nov. 2019
Estimado huésped, muchas gracias por su excelente comentario acerca de nuestro hotel! Nos alegra verdaderamente que haya disfrutado de su estancia con nosotros y esperamos poder verlo muy pronto de vuelta. Atentamente,

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en octubre de 2019
Respuesta de Natalie E. Williams, Operations Manager el 30 oct. 2019
Dear guest, thank you for staying with us and for taking time to evaluate us. Hopefully we will welcome you very soon again. With best regards,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018
Respuesta de Katharina Reul-Kivsh el 11 dic. 2018
Dear guest, thank you for your feedback and for staying with us. We are delighted that you enjoyed your time at our Leonardo Boutique Hotel Duesseldorf so much and would love to welcome you back soon. With kind regards, Katharina Reul-Kivsh General Manager Leonardo Boutique Hotel Duesseldorf Oststrasse 128 40210 Duesseldorf Germany

8/10 Bueno

Thomas

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Wir waren sehr zufrieden
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

6/10 Aceptable

Doris

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
ganz ok, aber am Anfang leider dreckig im Zimmer. Das Personal ist allerdings super freundlich!
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

6/10 Aceptable

yang

No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

4/10 Mediocre

Johanna

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ich kann das Hotel nicht empfehlen. Ein Doppelzimmer für zwei Personen ist extrem klein, die Türen sind so dünn, dass man jeden Schritt, jede Konversation auf dem Flur hört. Das Zimmer hat stark nach Rauch und Duftbaum gerochen. Ich bin schwanger und der Geruch war wirklich kaum auszuhalten. Über Nacht lüften geht schlecht da die Fenster durch Feuerwege- und Treppen von außen komplett zugänglich sind. Die Einrichtung ist in die Jahre gekommen und das Frühstück war auch kein Highlight. Für 250€ die Nacht auf jeden Fall eine Enttäuschung.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Katharina van Elst el 14 mar. 2024
Sehr geehrte Frau Preisinger, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke mitzuteilen. Mit voller Leidenschaft arbeiten wir jeden Tag für das Wohlergehen unserer Gäste. Dass es uns bei Ihrem letzten Aufenthalt nicht gelungen ist, Ihnen dieses Gefühl zu vermitteln, tut uns sehr leid.Um Enttäuschungen bezüglich der Zimmergröße zu vermeiden, können sie die Quadratmeteranzahl sowie weitere Informationen zur gebuchten Kategorie, der für alle einsehbaren Zimmerbeschreibungen der jeweiligen Kategorien entnehmen.Wir hätten uns sehr gefreut, wenn Sie uns direkt vor Ort über den Geruch im Zimmer informiert hätten. Nur so haben wir die Möglichkeit, direkt was an der Situation zu verbessern. Gerne hätten wir Ihnen ein anderes Zimmer angeboten. Auch herzlichen Dank für Ihre offenen Worte zur Geräuschkulisse. Für die Unannehmlichkeit möchten wir uns bei Ihnen in aller Form entschuldigenSchade, dass unser Frühstück Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Besonders für unser Frühstücksangebot erhalten wir oft postive Rückmeldungen. Während Ihres Aufenthaltes hat in Düsseldorf die ProWein Messe stattgefunden. Aus diesem Grund, waren die Zimmerpreise höher als gewohnt. Wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns mit einem erneuten Aufenthalt die Chance geben, Ihnen in besserer Erinnerung bleiben zu können. Wir wünschen Ihnen eine gute Zeit. Bis bald und viele Grüße aus DüsseldorfKatharina van ElstFront Office Teamleader

10/10 Excelente

Adriaan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
I had a great stay, friendly staff, good room and breakfast
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Katharina van Elst el 19 feb. 2024
Dear Adriaan,thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Katharina van Elst

2/10 Terrible

Cliente verificado

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Achtung bei Tiefgarage!!!!!!!
- Auto ist bei Ausfahrt aus megasteilen Tiefgarage im Unterboden aufgesessen obwohl nur vor Nutzung mit tiefergelegten Autos gewarnt wurde - mein Auto war aber nicht tiefergelegt - ein 4cm Silberfisch in Bad - Heizungsluft hat meine Nebenhöhlen extrem irritiert (normalerweise kein Problem) - Zimmertüren nur extrem laut/ schwierig zu schliessen (generelles Problem)- manchmal muss man dafür beim Verlassen die Zimmerkarte nochmal verwenden, damit es überhaupt geht - Hoteltüren extrem hellhörig- man kann problemlos die Konversation im Zimmer vom Flur verfolgen - mein Zimmer hatte nur einen Hocker unter dem Schreibtisch- keine Lehne + tolle, extrem helle/kalte Beleuchtung, die super vom Schminken ist + sehr freundliche Rezeption
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Leo el 12 feb. 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid zu hören, dass Sie einige Unannehmlichkeiten während Ihres Aufenthaltes bei uns hatten. In Bezug auf die Tiefgarage, wir bemühen uns, alle Gäste im Voraus über die Bedingungen der Nutzung zu informieren. Es tut uns leid, dass Ihr Auto aufgesessen ist, obwohl es nicht tiefergelegt war.Wir bedauern auch die Unannehmlichkeiten mit der Heizung, der Lautstärke der Türen und der hellhörigen Zimmer. Es ist unser Bestreben, unseren Gästen stets den besten Komfort zu bieten.Wir freuen uns jedoch, dass Sie die Freundlichkeit unseres Rezeptionspersonals hervorgehoben haben. Unser Team ist stets bemüht, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten. Wir hoffen, dass Sie uns trotz dieser Erfahrung eine weitere Chance geben werden, Ihnen unseren gewohnten hohen Standard zu bieten.Mit freundlichen GrüßenLeon Jansen Front Office Shifleader

10/10 Excelente

L

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt heerlijk.
Se hospedó 11 noches en enero de 2024
Respuesta de Leo Boutique el 3 feb. 2024
Dear L,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Stella Krummel Front Office AgentLeonardo Boutique Düsseldorf

10/10 Excelente

Marianne

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bon rapport qualité prix pour cet hôtel bien situé au centre de toutes commodités
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Andrea P., Front Office el 29 ene. 2024
Dear Marianne,It is delightful to learn that you've found our hotel to be good value for money. Our central location is indeed one of the features we are very proud of. We strive to provide our guests with a convenient and comfortable experience, and your feedback suggests we are succeeding in our efforts. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf in the near future.Best Regards,

10/10 Excelente

Martin

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Det ligger dejlig centralt.
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Katharina van Elst el 25 ene. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Katharina van Elst

8/10 Bueno

Dirk Jan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nicely furnished hotel with classic charm
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Katharina van Elst el 25 ene. 2024
Dear Guest,It's wonderful to hear that you appreciated the classic charm and furnishings of our hotel. At Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf, we take great pride in creating an ambience that combines elegance and comfort for our guests. Your positive words are a testament to our efforts and they motivate us to continue providing excellent service.Best Regards,Katharina van ElstFront Office Team Leader

6/10 Aceptable

Johannes

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Einrichtung und Stil des Hotels waren sehr schön. Das Zimmer war leider etwas klein und direkt am Fahrstuhl. Daher war es nachts leider etwas lauter und unruhig.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Katharina van Elst el 25 ene. 2024
Sehr geehrter Gast,Es freut uns zu hören, dass Sie unsere Einrichtung und den Stil des Hotels schätzen. Ihre Anmerkung bezüglich der Zimmergröße und der Lage nahe am Fahrstuhl nehmen wir zur Kenntnis. Es ist unser Anliegen, dass unsere Gäste einen erholsamen und angenehmen Aufenthalt bei uns haben.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns im Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute.Mit freundlichen Grüßen,Katharina van ElstTeamleiterin im Front Office

8/10 Bueno

marco

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Buon albergo pulito personale cordiale ,colazione discreta
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Katharina van Elst el 25 ene. 2024
Dear Guest,It brings us immense pleasure to learn that your stay at the Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf was enjoyable. We take great pride in maintaining our premises and are delighted that you found our hotel clean and comfortable. Our team members always aim to provide the highest level of service, so it is wonderful to receive your positive remarks about their friendliness. It is also great to hear that you enjoyed our breakfast selection. Your feedback reaffirms the hard work we put in every day.We look forward to the opportunity of welcoming you back soon for another satisfying experience.

8/10 Bueno

TAKESHI

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Katharina van Elst el 18 ene. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Katharina van ElstFront Office Teamleader

10/10 Excelente

Figen

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Leo Boutique el 3 feb. 2024
Lieber Figen ,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Stella Krummel Front Office Agent Leonardo Boutique Düsseldorf

6/10 Aceptable

Maximilian

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Respuesta de Katharina van Elst el 15 ene. 2024
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Katharina van Elst

6/10 Aceptable

Thuy Stefanie Anh

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Es gab im 1 Zimmer zuerst kein heißes Wasser und dann war ein Blutfleck auf der Matraze. Das Problem wurde schnell gelöst und wir haben ein neues Zimmer erhalten. Service der Angestellten war sehr gut
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 9 ene. 2024
Liebe Thuy Stefanie Anh ,Zunächst einmal möchten wir unsere Entschuldigung für die anfänglichen Unannehmlichkeiten in Ihrem Zimmer ausdrücken. Es ist unser oberstes Ziel, unseren Gästen einen einwandfreien Aufenthalt zu bieten. Es freut uns sehr zu hören, dass unsere Mitarbeiter in der Lage waren, das Problem schnell zu lösen und Sie mit einem neuen Zimmer zu versorgen. Ihr Lob an unseren Service schätzen wir sehr und es bestärkt uns in unserer täglichen Arbeit.Wir hoffen, Sie bald wieder im Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Stella Krummel Front Officer Agent Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf

10/10 Excelente

paul

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Remarkable breakfast buffet with a great selection
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Katharina van Elst el 18 ene. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Katharina van Elst

6/10 Aceptable

Linda

Viajó con su pareja
Le gustó: Servicios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Katharina van Elst el 31 dic. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Excelente

Maarten

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Het verblijf was erg fijn. De kamer was schoon, netjes en zag er goed uit.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 30 dic. 2023
Dear Maarten,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Your Leonardo Boutique Düsseldorf Team

8/10 Bueno

Jane

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Katharina van Elst el 31 dic. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Excelente

Suphatcha

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Koppel+gezin
We hadden een kinderbed+ een wiegje nodig, de kamer is groot genoeg maar dat bericht was niet helemaal goed doorgekomen. Niets was teveel, alles vlot en netjes geregeld. Er zijn veel Aziatische restaurants in de omgeving, konden we om 21 uur nog ergens eten. Ontbijt was goed.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 28 dic. 2023
Dear Guest,It's wonderful to hear that you found our rooms to be spacious and our service to be accommodating. It's also great to hear that you enjoyed the wide variety of Asian restaurants in our vicinity. Your positive feedback about our breakfast is highly valued too. We apologize if there was any miscommunication regarding the cot and crib requirement. We always aim to provide the best possible service to our guests and their specific needs. Thank you for sharing your experience. We hope to welcome you back to Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf in the future. Best Regards,Valentina M. (Front Office)

10/10 Excelente

Mitchell

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 28 dic. 2023
Dear Mitchell,thank you so much for the great review!We hope to see you back soon in Düsseldorf!Best regards,Valentina M. (Front Office)

6/10 Aceptable

Lila

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Overall the stay was fine, the only bad thing was that the hotel parking area was full so we had to find another parking spot which wasn’t easy and in the end we had to pay way more then expected for parking because the fee was higher in most parking garages.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 25 dic. 2023
Dear Lila,Your feedback is appreciated and it's great to hear that you enjoyed your stay. We understand how vital parking is for our guests and we regret the inconvenience you experienced due to our parking area being fully occupied at the time of your visit.In future, we would recommend arriving as early as possible to make use of our parking facilities. If those are full, our front desk team would be more than happy to assist with any advice on nearby parking options. Please note that while we strive to maintain competitive rates, parking fees in the surrounding area may vary.We hope this situation did not overshadow your overall experience and we look forward to welcoming you back again.Kind regards,Valentina M. (Front Office)

8/10 Bueno

Inge

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
We had a good stay, only the room was quite small and also the bathroom was small. The breakfast was good. All shops and christmas markets on walking distance. Friendly staff.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 23 dic. 2023
Dear Inge,It's delightful to hear that you had a pleasant stay with us and enjoyed our breakfast. Our staff always strives to create a welcoming atmosphere for our guests and your kind words make their efforts worthwhile.We acknowledge that you found the room and bathroom to be a bit compact. Our hotel offers a variety of room sizes and we are available to assist guests in choosing the option that best suits their needs.Your mention of our strategic location near shops and Christmas markets indeed highlights one of the many reasons guests enjoy staying with us. We hope to welcome you back soon.Kind regards,Valentina M. (Front Office)

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 25 dic. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Valentina M. (Front Office)

10/10 Excelente

Klaas

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Wist ons goed te informeren over het gesloten zijn van de Kerstmarkt en een onvolkomenheid werd goed opgelost
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 23 dic. 2023
Dear Klaas,It is delightful to hear about your positive experience at the Hotel Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf. Our team is indeed dedicated to providing excellent service and we are glad that any issue you encountered was addressed appropriately. Your remarks about our proactive communication, particularly concerning the closing of the Christmas market, are also very much appreciated. We believe in keeping our guests well informed at all times to ensure a seamless stay.It was a pleasure to serve you and we look forward to welcoming you back in the near future.Best Regards,Valentina M. (Front Office)

8/10 Bueno

Chantal

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We missed the infra red sauna, because it was not active. The sauna was fine. The rooms were very clean, and warm. Overall a really enjoyable stay. I would recommend it.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 23 dic. 2023
Dear Chantal,It's wonderful to hear that you found your stay at Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf enjoyable and the rooms to your satisfaction. We are delighted to know that you would recommend us, which is the highest compliment we can receive. Regarding the infra-red sauna, we sincerely apologize if there was any inconvenience. Rest assured, we are dedicated to continuously improving our services for the comfort and satisfaction of our guests.We look forward to welcoming you back and providing you with an even better experience on your next visit.Valentina M. (Front Office)

10/10 Excelente

Bernard

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 23 dic. 2023
Dear Bernard,It's truly wonderful to know that you had a nice experience. We strive to provide a memorable visit for each of our guests, and your feedback tells us we are accomplishing that goal.Best regards,Valentina M. (Front Office)

10/10 Excelente

Arjen

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Had a very pleasant stay, staff was very friendly. The hotel is at walking distance from the train station and a tram (U-bahn) stop.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 23 dic. 2023
Dear Arjen,Your positive comments about your stay at the Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf are sincerely appreciated. It's delightful to know that our friendly staff made a good impression on you. Moreover, the convenience of our location clearly added value to your experience.Once again, thank you for sharing your experience. We look forward to welcoming you again in the future.Kind regards,Valentina Marin (Front Office)

10/10 Excelente

Ottar

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Baren stengt/ikke betjent. Litt klønete
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 23 dic. 2023
Dear Ottar,Thank you so much for the nice review.We are sorry to hear that your experience with our bar service didn't meet your expectations. Your feedback, however, is very valuable to us as it helps us understand where we can improve. Our aim at Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf is to provide an unparalleled experience for all our valued guests. Rest assured, we continuously strive to improve our services for the comfort and satisfaction of our guests.Once again, thank you for your feedback and we hope to have another opportunity to serve you better in the future.Best regards,Valentina M. (Front Office)

8/10 Bueno

Emil

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 23 dic. 2023
Dear Guest,It's wonderful to hear that you found our hotel to your liking. We're committed to providing our guests with a pleasant stay and your positive words truly make our efforts worthwhile. We look forward to welcoming you back to Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf in the future.Best Regards,Valentina M. (Front Office)

4/10 Mediocre

Aksel

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 23 dic. 2023
Dear Aksel,We are truly sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations. At Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf, we constantly strive to provide top-quality service and comfort to our guests. It is unfortunate that we did not succeed in achieving this with your stay.We do value your feedback, as it aids us in improving our hotel and service. If you feel comfortable sharing more details about your experience, we would greatly appreciate it.Best Regards,Valentina M. (Front Office)

10/10 Excelente

Kristian

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Veldig bra.
Fornøyd med hele oppholdet.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 23 dic. 2023
Dear Guest, It's truly wonderful to hear you were satisfied with your stay at Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf. It's our goal to ensure a pleasant experience for all our guests, and your words affirm our efforts.Should your travels bring you back to Düsseldorf, we'd be more than happy to welcome you once again.Best Regards,Valentina M. (Front Office)

6/10 Aceptable

Bas

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Kamers zijn verouderd, site schrijft renovatie 2015, maar dat was waarschijnlijk een opfrisser. Kamer was niet slecht of vies al waren de gordijnen, wel vuil en veel vlekken ook de ramen waren vuil en erg oud. Verwacht hier geen luxe, de buurt was nog ok, maar had van centrum beter verwacht, en hebben we ook betere buurten gezien. Parkeren erg voordelig 14 euro per dag. Al met al prijs kwaliteit was gewoon niet goed.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 13 dic. 2023
Dear Bas,Your feedback is truly important to us and we value your observations regarding your stay at Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf. It is disheartening to hear that your experience did not match your expectations. Our goal is to provide an environment that is comfortable and welcoming, and we regret to hear that certain aspects of the room did not meet this standard. We appreciate your comments regarding the neighborhood and parking facilities. Feedback such as yours helps us understand our guests' perspectives better.We strive to offer a good balance between quality and price, and your insights will certainly serve as a guide for us to evaluate this further. Once again, thank you for sharing your thoughts. We hope to have another opportunity to welcome you back and provide you with a more satisfying experience.Kind regards,Stella Krummel Front Office Agent Leonardo Boutique Düsseldorf

6/10 Aceptable

Vickie

Viajó con su familia
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel
Værelserne var meget slidte. De ser fine ud på billederne men det er et gammelt hotel. Værelset var meget lille og der kom næsten ikke noget dagslys ind på 1. Sal. Der var huller i nogle af håndklæderne og sengetøjet var også meget brugt. Dog var værelserne pæne og rene. Vi fik ikke opfyldning af the og kaffe på værelset under vores ophold. Morgenmaden var ret kedelig, der var meget at vælge imellem men kvaliteten var ikke super god. Buffetområdet og antallet af siddepladser ved morgenmaden var alt for lille ift. antal af gæster. Hotellet lå i et godt område tæt på hovedbanegården og den gamle bydel, man kunne gå til begge steder. Der er også mange fine asiatiske restauranter i området.
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 23 dic. 2023
Dear Vickie,We appreciate your detailed feedback about your recent stay at Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf.It's unfortunate to hear that your experience didn't completely meet your expectations, particularly in terms of the room conditions and breakfast variety. Your comments help us identify areas where we can improve to make our guest's experience more satisfying.However, we're pleased to learn that you found our location convenient and the cleanliness of our rooms up to the mark. We understand the importance of these aspects and strive to maintain them consistently.Regarding the tea and coffee refills, we apologize for any inconvenience caused. We will look into this to ensure it doesn't happen in future.Again, thank you for your valuable feedback. We hope to have another opportunity to serve you in the future, aiming to provide an excellent experience that matches the high standards we strive for.Kind regards,Valentina M. (Front Office)

8/10 Bueno

Jacob

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Mooie stek om te verblijven!
prima lokatie om het centrum te bezoeken, eenvoudig te bereiken, gastvrij personeel en goed bed ook, ontbijt kan wat beter, broodjes waren niet ‘vers’ maar voor de rest n aanrader!
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 13 dic. 2023
Dear Jacob,Your commendation regarding our hotel's prime location and the hospitality of our staff is greatly appreciated. We are delighted you found the bed comfortable, contributing to a satisfying stay.However, we noted your feedback regarding the breakfast service. Your experience is important to us, and we continuously strive to deliver the highest standards for our guests. We will certainly focus on improving all aspects of our breakfast offerings.Thank you once again for recommending us. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon to Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf.Kind regards,Stella Krummel Front Office AgentLeonardo Boutique Düsseldorf

8/10 Bueno

Karl

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Helt OK hotell.
Helt OK rum men lite kallt.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 23 dic. 2023
Dear Karl,We are glad to hear from you and appreciate your feedback. We are sorry that the room temperature was not satisfactory for you. Here at Hotel Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf we strive to provide comfortable and warm rooms for all our guests. Your comfort is our top priority and we apologise if we did not succeed this time.We look forward to welcoming you again and offering you an even more comfortable stay in the future.Sincerely,Valentina M. (Front Office)

8/10 Bueno

Janneke

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Er werd geen diner geserveerd. Koffiekopjes ontbraken op de kamer, wel koffiezetapparaat aanwezig. Bar was het gehele weekend gesloten. Kamer netjes en schoon. Prima locatie, vriendelijk personeel.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Katharina van Elst el 4 dic. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team

2/10 Terrible

Justin

Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Haben meine Reservierung einfach am tag der anreise storniert. Um das geld soll man sich selbst kümmern. Natürlich darf man sich dann auch ein neues hotel suchen, was ja am selben tag total einfach und günstig ist (nicht!)
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Katharina van Elst el 28 nov. 2023
Sehr geehrter Herr Behrendt, vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Wie meine Kollegen Ihnen am Anreisetag bereits mitgeteilt haben, waren wir am Samstag überbucht, sodass wir Ihnen bedauerlicherweise in unserem Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf kein Zimmer anbieten konnten. Als Alternative haben wir Ihnen zum gleichen Preis unser Leonardo Hotel Düsseldorf Flughafen angeboten. Die Fahrtkosten, hätten wir Ihnen erstattet. Es bestand daher zur keiner Zeit der Bedarf sich ein neues Hotel zu suchen. Ich bin ganz bei Ihnen, dass die vorgefallene Situation nicht zufriedenstellend war und ist, dennoch standen wir Ihnen zu jederzeit bei Fragen und mit der genannten Alternative zur Verfügung. Die Erstattung werden Sie durch Expedia erhalten, eine Freigabe wurde bereits gegeben. Wir entschuldigen uns erneut für die Unannehmlichkeiten und hoffen Sie zu einem neuen Zeitraum bei uns im Leonardo Boutique Hotel Düsseldorf begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Katharina van ElstFront Office Teamleader

8/10 Bueno

Asli

Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Leo Boutique el 18 dic. 2023
Lieber Asli,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Stella Krummel Front Office Agent Leonardo Boutique Düsseldorf

10/10 Excelente

Daniel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Katharina van Elst el 4 dic. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Leonardo Team