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Evaluación: 10 - Excelente. 149 de 349 opiniones" "
10 - Excelente
149
Evaluación: 8 - Bueno. 133 de 349 opiniones" "
8 - Bueno
133
Evaluación: 6 - Aceptable. 42 de 349 opiniones" "
6 - Aceptable
42
Evaluación: 4 - Mediocre. 13 de 349 opiniones" "
4 - Mediocre
13
Evaluación: 2 - Terrible. 12 de 349 opiniones" "
2 - Terrible
12
8,8/10
Limpieza
8,6/10
Personal y atención
8,0/10
Servicios
8,6/10
Estado de la propiedad e instalaciones
8,4/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
8/10 Bueno
Cliente verificado
12 mar. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019
8/10 Bueno
Rafa, Costa del Sol
25 ene. 2018
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy limpio y práctico
Muy buena!
Cliente verificado
10/10 Excelente
Cliente verificado
3 mar. 2017
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente ubicacion!
Viaje de trabajo positivo, excelente ubicación y comodidad del hotel.
Cliente verificado
8/10 Bueno
Moses
17 sept. 2012
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nice Hotel
The hotel is not near anything downtown or shopping like, but it was super close to my office. The overall quality was impressive, clean, good services. The only reservation is the check out process. As I booked through Hotels.com the room was already paid for. The guy who checked me out was insiting it was not. He was big and mean...not friendly at all. I had to call the Hotels.com phone number and even the guy who took the call had a hard time convincing the hotel attendant it was paid. In the end they made a copy of my credit card and let me go. Scary stuff.
Moses
8/10 Bueno
Marc
5 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Sehr freundliches Personal, Minibar inklusive, bequemes Bett, sehr großzügiges Zimmer, Einrichtung mit Bestoßungen und teilweise Abnutzungserscheinungen
Marc
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Fariba Gholamalischahi el 14 feb. 2024
Lieber Marc, vielen lieben Dank für Ihre Zeit eine Bewertung für uns zu hinterlassen. Es ist schön zu sehen, dass wir nicht nur mit unserem superfreundlichen Personal bei Ihnen punkten konnten. Sie haben die kostenfreie Minibar genießen können und hatten dank unserer bequemen Betten einen guten Start in den Tag. Ihre Hinweise bezüglich einiger Abnutzungserscheinungen habe ich an unser Renovierungsteam weitergeleitet. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt bei uns und senden herzliche Grüße aus Düsseldorf,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager
10/10 Excelente
Thomas
28 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Prima hotel met fijne uitstraling en nette kamers. Goed ontbijt en korte taxi wachttijd
Thomas
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Pia Keiter, Front Office Manager el 2 feb. 2024
Dear Thomas,Thank you very much for this wonderful review. We are very pleased to hear that you liked our rooms and that everything met your expectations. Our colleagues from the breakfast service were very pleased with your kind words. We look forward to welcoming you again on your next visit.Kind RegardsPia Keiter, Fron Office Manager
10/10 Excelente
Atilla
Viajó con su pareja
7 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Atilla
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
10/10 Excelente
Markus
27 dic. 2023
Markus
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
10/10 Excelente
Armin
1 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Armin
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
8/10 Bueno
Aimee
14 oct. 2023
Aimee
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
8/10 Bueno
Katrin
Viajó con su pareja
17 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Bitte auch bei viel Betrieb Zusagen einhalten
Katrin
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Pia Keiter, Front Office Manager el 29 sept. 2023
Liebe Katrin, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir bedauern es sehr, dass bei Ihnen Zusagen nicht eingehalten wurden, wenn Sie uns ein genaueres Feedback dazu geben könnten, melden Sie sich gerne direkt bei mir unter pia.keiter@melia.com, damit wir Fehlerquellen in Zukunft vermeiden können. Wir hoffen, Sie bei einem weiteren Besuch in Düsseldorf erneut bei uns zu begrüßen. Viele Grüße, Pia Keiter Front Office Manager.
10/10 Excelente
Dhruvesh
Viajó por negocios
23 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Dhruvesh
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
10/10 Excelente
Clint
12 jun. 2023
Clint
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
6/10 Aceptable
Roger
11 jun. 2023
Roger
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
8/10 Bueno
Jan Frederik
21 may. 2023
Jan Frederik
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
10/10 Excelente
Elmar
Viajó con su familia
15 may. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Elmar
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
2/10 Terrible
AHMED, Dubai
10 may. 2023
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
AHMED
Se hospedó 8 noches en mayo de 2023
4/10 Mediocre
Adnan
Viajó por negocios
10 may. 2023
No le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
It.could be much better
Air-condition broken during whole stay, no help even after 2 times talking to the hotel staff
Fridge didn't work. Warm drinks
Adnan
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Pia Keiter el 31 ago. 2023
Dear Adnan, Thank you for taking the time to rate us. We have passed on the information about the non-functioning air conditioning to our maintenance department so that the problem can be resolved. As well as submitted an inspection of the fridge to repair or replace if necessary. We hope we can accomodate you during another visit in Düsseldorf. Best regards, Pia Keiter, Front Office Manager
10/10 Excelente
Antonio, Regensdorf
Viajó con su pareja, Viajó por negocios
22 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
sehr gut
Antonio
Se hospedó 3 noches en marzo de 2023
Respuesta de Pia Keiter el 31 ago. 2023
Lieber Antonio, vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns im Haus so gut gefallen hat und wir Sie zufriedenstellen konnten. Wir hoffen, Sie bei einem weiteren Besuch in Düsseldorf erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Viele liebe Grüße, Pia Keiter, Front Office Manager
4/10 Mediocre
geoffrey boulade
21 mar. 2023
geoffrey boulade
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
10/10 Excelente
Tolga
18 mar. 2023
Tolga
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
8/10 Bueno
Masoud
Viajó por negocios
7 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Riesiges, schönes Zimmer, ABER...
...SEHR laute Zimmerlüftung, die sich nicht abschalten lässt. An einen ruhigen Schlaf ist nicht zu denken, ich werde daher leider nicht wiederkommen.
Masoud
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de Fariba Gholamalischahi el 31 mar. 2023
Masoud, haben Sie sich direkt an die Rezeption gewandt? Ihr Schlaf ist uns selbstverständlich sehr wichtig, bestimmt hätten wir Abhilfe schaffen können. Geben Sie uns die Möglichkeit Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt zu überzeugen, wir haben mehr zu bieten als riesige schöne Zimmer.Wir freuen uns auf Sie und schicken viele Grüße,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager
10/10 Excelente
Kerstin
12 feb. 2023
Kerstin
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de INNSiDE Team el 28 feb. 2023
Dear Kerstin,I would like to thank you personally for having taken the time to share your experience here on Expedia. I highly appreciate it!We are very pleased to read that you had a good time with us. It will be a great pleasure to share your kind words with the entire team.We are already looking forward to welcoming you back in Düsseldorf in the hopefully near future and remain with best wishes and kindest regards,Your INNSiDE Team
10/10 Excelente
changhyung
Viajó por negocios, Viajó con su familia, Viajó en grupo
2 feb. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
changhyung
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de INNSiDE Team el 28 feb. 2023
Dear changhyung,I would like to thank you personally for having taken the time to share your experience here on Expedia. I highly appreciate it!We are very pleased to read that you had a good time with us. It will be a great pleasure to share your kind words with the entire team.We are already looking forward to welcoming you back in Düsseldorf in the hopefully near future and remain with best wishes and kindest regards,Your INNSiDE Team
2/10 Terrible
Ingrid
24 ene. 2023
Ingrid
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de INNSiDE Team el 28 feb. 2023
Dear Ingrid,Thank you for choosing our hotel and your honest feedback here on Expedia.I have carefully read your comments and I apologize most sincerely that we did not meet the standards of service that you quite rightly expected from us.I would like to apologize for any inconveniences caused and nevertheless, we would be pleased to welcome you back to us.Kindest regards,Your INNSiDE Team
10/10 Excelente
Tarik
23 ene. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Tarik
Se hospedó 2 noches en enero de 2023
6/10 Aceptable
Maxime
14 ene. 2023
Maxime
Se hospedó 2 noches en enero de 2023
Respuesta de INNSiDE Team el 28 feb. 2023
Dear Maxime,I would like to thank you personally for having taken the time to share your experience here on Expedia. I highly appreciate it!We are very pleased to read that you had a good time with us. It will be a great pleasure to share your kind words with the entire team.We are already looking forward to welcoming you back in Düsseldorf in the hopefully near future and remain with best wishes and kindest regards,Your INNSiDE Team
10/10 Excelente
Andrea
29 dic. 2022
Andrea
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
10/10 Excelente
Aline
Viajó por negocios
18 dic. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Mein Aufenthalt war sehr gut.
Aline
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager el 19 dic. 2022
Liebe Aline, wir freuen uns sehr, dass Ihr Aufenthalt bei uns Sie vollkommen überzeugt hat und Sie sich sehr wohlgefühlt haben. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen und senden herzliche Grüße,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager
10/10 Excelente
Julia
Viajó con su pareja, Viajó en grupo
28 nov. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Sehr sauberes und schönes Zimmer
Julia
Respuesta de Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager el 7 dic. 2022
Liebe Julia, vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung! Wir freuen uns, dass Ihnen alles so gut bei uns gefallen hat und schicken ganz liebe Grüße aus Düsseldorf,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager
8/10 Bueno
Simon
Viajó por negocios
11 nov. 2022
Le gustó: Limpieza
Big room and all works well. But they forgot to clean my room one day and the ambience is average. All in all nice hotel.
Simon
Respuesta de Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager el 7 dic. 2022
Very nice rating for us Simon! Good to see that you liked our room and hotel. Sorry for the circumstances regarding the cleaning, we can do it better. We hope to welcome you back soon again and sending warm regards,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager
6/10 Aceptable
Yvonne
21 abr. 2022
Yvonne
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
2/10 Terrible
Rudolf
5 abr. 2022
Rudolf
Se hospedó 2 noches en abril de 2022
8/10 Bueno
Yvonne
25 mar. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Yvonne
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
10/10 Excelente
Markus
12 mar. 2022
Markus
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
6/10 Aceptable
Marcos, Sao Paulo
Viajó por negocios
20 feb. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Servicios
at dawn I went down to buy water (since there isn't any in the room) the employee was rude saying he couldn't put his hand in the fridge (that's at 2 am), but at breakfast all the guests touch the items without gloves plastic or alcohol gel, that is, the rules are wrong either on one side or the other,
Marcos
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de The INNSiDER el 22 feb. 2022
Dear Marcos,
Thank you for your stay with us in the INNSiDE Düsseldorf Derendorf and your feedback.
We sincerely apologize about the misunderstanding when you came down to reception to get some water. Our colleague miscommunicated the situation, as he does not have access to the fridges of our restaurant, as soon as the restaurant is closed. There is however a smaller choice of drinks available at reception for purchase 24h. We talked to our staff again to indicate this to our guests.
Regarding the breakfast, we want to assure you, that the safety of our guests and employees is our main priority and we do everything possible to guarantee this.
We would be happy to welcome you in our hotel again to fully convince you of our service and hotel.
Best regards,
Your INNSiDER
6/10 Aceptable
Johannes
20 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Hotel hat nachgelassen, war vor ein paar Jahren dort da war alles perfekt. Jetzt waren beide Aufzüge nicht in Betrieb.
Johannes
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
17 dic. 2021
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Sehr entspannt mit guten Service
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
6/10 Aceptable
Cliente verificado
Viajó por negocios
15 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Schönes modernes Hotel aber minimalistische Zimmer
Ich war beim INNSiDE by Melia für ein Business Aufenthalt und habe das Frühstück als üppig und das Zimmer als funktional aber sauber empfunden. Ich habe sehr gut geschlafen und der Service war gut. Im Zimmer ist allerdings weder Kaffeemaschine noch volle Minibar enthalten.
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viajó por negocios
13 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bra hotell, god service, fulgte Covid 19 restriksjoner
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
10/10 Excelente
Gabriele
Viajó con su pareja, Viajó con mascotas
31 oct. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Es handelte sich um eine rundum sehr angenehme Unterkunft
Gabriele
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
4/10 Mediocre
Alan
Viajó por negocios
29 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
Closed bars and restaurants without informing you
Closed restaurant and bar with no notice for a private party… loud music played till early hours..
If I would have known I’d have used an alternative hotel where guests can eat and drink..
Alan
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de A. Grabowski, Front Office Manager el 24 sept. 2021
Dear Alan,
Thank you for your review after your stay at our hotel. We are sorry you did not feel as comfortable as expected. We send welcome letters with all information to all guests when we have contact e-mail addresses. Unfortunately we did not have your contact details. We are very sorry.
8/10 Bueno
Bart, OUDENAARDE
24 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
rustige ligging (op zat/zondag) in een kantorenwijk. Ebikes in overvloed in de omgeving om snel naar de binnenstad te gaan.
Bart
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de A. Grabowski, Front Office Manager el 24 sept. 2021
Thank you for your kind review, dear Bart.
We are looking forward to your next visit.
Regards
10/10 Excelente
Marc
Viajó por negocios
8 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Marc
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de A. Grabowski, Front Office Manager el 24 sept. 2021
Vielen Dank!
8/10 Bueno
Urban
Viajó por negocios
20 jul. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Sehr gut.
Aufgrund von Wetterkapriolen (Starkregen!) leider einen Tag komplett ohne Fernsehen.
Urban
Se hospedó 3 noches en julio de 2021
6/10 Aceptable
Victoria
10 jul. 2021
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Comodidad de la habitación
Victoria
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
1 mar. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en febrero de 2021
10/10 Excelente
Ilgin
8 feb. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación