Restaurante

Opiniones sobre Clayton Hotel Düsseldorf City Centre

Clayton Hotel Düsseldorf City Centre
Immermannstr. 41, Düsseldorf, NW

Opiniones

7,8

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 364 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 332 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 152 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 90 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 64 de 1002 opiniones" "

8,2/10

Limpieza

7,8/10

Personal y atención

7,8/10

Servicios

8,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Isal

Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 1 mar. 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with your 8 out of 10 points review!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.Hope to see you soon in our hotel.Kind regards,Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bueno

Ramon

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 4 mar. 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with this 8 out of 10 points score!We are glad that you have mainly enjoyed your stay with and would be happy to welcome you soon in our hotel. We wish you all the best.Kind regards,Your Clayton Hotel Düsseldorf

4/10 Mediocre

Rosa

Se hospedó 3 noches en octubre de 2023

8/10 Bueno

Isal

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

8/10 Bueno

Isal

Se hospedó 2 noches en junio de 2023

4/10 Mediocre

Pablo

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en marzo de 2023

10/10 Excelente

Isal

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2022

6/10 Aceptable

Martín

Viajó por negocios
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
RECLAMOS
En líneas generales bien, pero hubo algunas situaciones: - el personal me robó dinero, el hotel JAMÁS se hizo cargo al respecto(mi habitación 352), y casualmente a otros huéspedes - que yo no conocía-, les sucedió lo mismo!!. EL HOTEL JAMÁS SE HIZO CARGO. - PRIMER NOCHE OLVIDARON LIMPIAR MI HABITACIÓN, como eran las 22.15 horas ya no tenían gente para esa actividad, así que mi habitación ni siquiera fue limpieza y tuve que reclame varias veces el uso de toallas limpias. - NO REPUSIERON CÁPSULA DE CAFÉ, en mis 7 días de estadía, 3 veces dejaron la habitación sin reposición de dichas cápsulas.
Se hospedó 7 noches en octubre de 2022

8/10 Bueno

Ricardo

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La piscina y el restaurante.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2022
Respuesta de Hotel Nikko el 12 jun. 2022
Dear guest, thank you for your good review. Your Hotel Nikko

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hotel magnífico, bien situado. Buenas instalaciones
Se hospedó 4 noches en mayo de 2022
Respuesta de Hotel Nikko el 12 jun. 2022
Dear guest, thank you for your very good review. Your Hotel Nikko

2/10 Terrible

Ernesto

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Servicio horrible por parte de hotels y de el hote
No tengo posibilidad de ponerme en contacto con hotels cuando surge un problema. En el sitio web no permite explicar el inconveniente. No veo ventajas para contratar hoteles con hotels si no existe un interlocutor . No me interesa hablar con una máquina. No he recibido respuesta alguna de mi reciente reclamacion.
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021

8/10 Bueno

Marta

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buen hotel, con excelente restaurante y desayuno
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020

4/10 Mediocre

anthony

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No parece un Nikko
Precio estaba muy bien pero no se puede comparar con los hoteles Nikko en Japon. Nikko Dusseldorf no ofrece el servicio esperado. En el pasillo entre habitaciones habia una alfombra de color claro. Estaba muy sucio. Creo que se debe cambiar o limpiar. La primera impresion no mejorabe en la habitacion. La limpieza dejaba mucho de desear. La bañera se habia convertido en plato de ducha grande pero lleno de moho negro. Todos mis colegas japoneses tenian bañera y no plato de ducha.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020
Respuesta de M.Lange el 12 feb. 2020
Estimado antohy, muchas gracias por sus comentarios. Nos que complace que éste satisfecho con la relación de precio-rendimiento. Diariamente cuidamos la limpieza en nuestro hotel, por lo que nos disculpamos si una vez tuvo una experiencia negativa. Nuestros empleados tienen instrucciones de responder a las necesidades individuales de nuestros huéspedes, esto incluye la asignación preferente de habitaciones con bañera a los huéspedes Japoneses. Tomamos en cuenta sus comentarios para mejorar continuamente nuestro servicio. Si llegara a no gustarle algo durante su siguiente estancia, le pedios que nos contacte directamente. Muchas gracias por su esfuerzo. Hotel Nikko Düsseldorf

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El lugar ideal para un viaje de negocios luego de un vuelo de 7 horas ir a nadar a su piscina y pasar al sauna es simplemente priceless.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy moderno y limpio tiene un gran servicio y personal
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención, servicios
No le gustó: Limpieza
Falta cuidado en limpieza de baños y corredores Resto del hotel está bien , servicio y ubicación buenos
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019

2/10 Terrible

Luis

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
Vanish second suitcase
I remember my staying at Nikko like the worse I ever had. I have more that 15 years travelling for work mostly 60% of my time. This time I flew wit IBERIA to Düsseldorf as usual, spearing the week will be quiet normal, just landing I got a sms from IBERIA saying that my suitcase won’t be delivered. This situation has happened to me a couple of times, no big worries. Following my experience the first I did was to get into a store to buy what I need to wait my suitcase a couple of days. I bought cream, deodorant, shaver a shirt all those things. So next day I woke normal and prepare to work, I left the hotel. After a long working day Ingot back to the hotel waiting to find my suitcase, but didn’t arrive, so I went into my room and for my surprise everything that I had bought was just vanished !!! I went down stairs to talk with the personal in front desk but they were unfriendly, didn’t gave me any solution and not even an explanation. It was like an unreal situation. Normally we spect in hotels to be respected at least, I never spect to lose my things inside of a Hotel. In didn’t feel save anymore in this hotel.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019

8/10 Bueno

CARLOS MANUEL

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Hotel muy bueno pero se puede mejorar.
El Hotel es espectacular, podía ser un cinco estrellas, por las instalaciones, trato del personal y comodidad, la situación es un poco incómoda porque está en un barrio donde el 95 % de personas son asiáticos y todos los negocios son asiáticos, el servicio de limpieza de habitaciones deja un poco que desear, limpiaron la habitación dos días de cinco y poniendo una reclamación en recepción.
Se hospedó 5 noches en agosto de 2019

6/10 Aceptable

Marcio

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Good hotel, with great staff. The service is ok, but the room has food aromas. The gym is extremely small.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2019

10/10 Excelente

Trevor

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Large room, good bathroom facilities and a fairly short walk to the railway and tram station
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de DeliaSeng el 22 abr. 2024
Dear Trevor Jones,Thank you for leaving us with this 5-star detailed review!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.That's what we like to see! We'd love to host you again so we can share yet another unforgettable experience with you!Have a wonderful day!Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bueno

Carl

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
I liked the Japanese restaurant
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de DeliaSeng el 23 abr. 2024
Dear Carl Evink, Thank you for sharing a review of your experience. Our team here at The Clayton Hotel Dusseldorf is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you.We hope you’ll visit us again soon.With Kind RegardsClayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bueno

Hiroki

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
フロントの対応を改善した方が良い
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Clayton Hotel el 11 abr. 2024
Dear guest,Thank you very much for your feedback.We appreciate every review!Kind regardsYour Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 Excelente

Lam

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Alles super!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Clayton Hotel el 1 abr. 2024
Lieber Gast,wir bedanken uns für Ihr Feedback und freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten.Ihr Clayton Hotel Düsseldorf

6/10 Aceptable

Hou I

Viajó en grupo
We are with friends, we would like to have a drink in the evening, but the bar is closed at 21:30, a little bit disappointed. The reception didn’t tell us how the elevator works, we had to find out by ourselves. Outside the elevator is a small screen, there we need to choose the floor and then the screen shows which of the 3 elevators we need to take.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Clayton Hotel el 1 abr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve our service.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you, that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bueno

Victor

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Clayton Hotel el 15 abr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for your review.We are delighted that you enjoyed your stay with us.Your Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bueno

Simon

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de . el 26 mar. 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with this 4 out of 5 points score!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.That's what we like to see! We'd love to host you again so we can share yet another unforgettable experience with you!Have a wonderful day!Your Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bueno

David

Le gustó: Personal y atención, servicios
Lovely hotel in terms of contemporary decor and great facilities (pool and spa). Only downsides were that The room had a horrible damp smell and the breakfast a bit average
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de . el 26 mar. 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with this 4 out of 5 points score!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.We will inform our housekeeping team to train the team again to avoid such an experience in the future.We would be happy to welcome you again in Clayton Hotel DüsseldorfHave a wonderful day!Your Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bueno

nick

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Hotel zelf was goed alleen als je als hollander daar een club binnen wil wordt je overal geweerd als hollander
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de . el 19 mar. 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with this 4 out of 5 points score!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.Hope to see you soon in Clayton Hotel Düsseldorf.Kind regards

2/10 Terrible

corinne

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de . el 15 mar. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your score regarding your recent stay with us.At the Clayton Hotel Düsseldorf, we always welcome our guest’s feedback, positive or negative as we believe this is our most important tool we have to help improve our services.We are very disappointed about the given score, its apparent from your feedback we failed on this occasion, for this we are truly sorry. We would welcome the opportunity to discuss your feedback in more detail, if you would like to afford us this opportunity please feel free to contact us by E-Mail that you will find on our official hotel website.Best Wishes,your Clayton Hotel Düsseldorf

6/10 Aceptable

Sahra

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención, servicios
Die Dusche in meinem Zimmer hat leider nicht funktioniert. Es kam kaum bis gar kein Wasser aus der Brause raus und der Druck des Wassers war miserabel. Die Temperatur ließ sich leider ebenfalls schlecht einstellen. Für den Zimmerpreis > 150€ die Nacht darf das nicht sein. Und für den Preis war das Zimmer sowie das Hotel nur „mittelmäßig“.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de . el 14 mar. 2024
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu Ihrem letzten Besuch in unserem Hotel zu geben. Wir sind sehr enttäuscht, dass wir Ihre Erwartungen dieses Mal nicht erfüllt haben. Wir versicheren Ihnen, dass wir alle Ihre Anmerkungen in unserem täglichen Management-Meeting mit der Technischen Abteilung besprechen werden. Wir arbeiten mit großen Anstrengungen daran, unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten, und es ist offensichtlich, dass uns das bei Ihnen nich gelungen ist. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns bei nächster Gelegenheit noch einmal die Chance geben, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen, um Ihnen zu beweisen, dass dies nicht unserem Standard und Ansprüchen entspricht. Wir wünschen Ihnen alles Gute.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 Excelente

Ghassan

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de . el 26 mar. 2024
Dear GuestThank you for leaving us with this top score review!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.That's what we like to see! We'd love to host you again so we can share yet another unforgettable experience with you!Have a wonderful day!Your Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 Excelente

Omar

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Safe
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de . el 4 mar. 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with this top score!We are glad to see that you have enjoyed your last stay with us. We'd love to host you again so we can share yet another unforgettable experience with you!Kind regards,Your Clayton Hotel Düsseldorf team

10/10 Excelente

Philippe

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Parfait
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024

8/10 Bueno

Hiroki

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
ショッピング、レストランにも近く、便利なロケーション。
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de . el 29 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share this review!We're so glad to know you had such an enjoyable experience with us at Clayton Hotel Düsseldorf. We're also thrilled you enjoyed our central location and proximity to so many restaurants and shopping area. That's what we like to see! We'd love to host you again so we can share yet another unforgettable experience with you!Kind Regards, your Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 Excelente

Katharina

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Alles in allem ein sehr schöner Aufenthalt. Vor allem das nette Personal und die ruhigen Zimmer trotz der sehr zentralen Lage haben mir gefallen.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de . el 29 feb. 2024
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre Zeit und die tolle 5 von 5 Punkten Bewertung.Es ist schön, dass Sie einen so angenehmen Aufenthalt bei uns im Clayton Hotel Düsseldorf hatten. Wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen, damit wir weitere unvergessliche Erlebnisse mit Ihnen teilen können!Herzliche Grüße,Ihr Clayton Hotel Düsseldorf Team

6/10 Aceptable

Dilara

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024

10/10 Excelente

Tobias

Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 1 mar. 2024
Dear guest, thank you very much for your 10 of 10 points score. We are happy that you have enjoyed the stay with us.Hope to see you soon.Your Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bueno

Mokhtar, Paradiso

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
It is very nice, I always use it when in dusseldorf, since it was Nikko Hotel, but there are no more toiletries, shoe shine, etc.
Se hospedó 5 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 29 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with this detailed review!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.That's what we like to see! We'd love to host you again so we can share yet another unforgettable experience with you!Thank you, your Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 Excelente

Daniela

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ein sehr schönes, modernes Hotel mit einem tollen Pool im 9. Stock, wo man eine tolle Aussicht auf die Stadt hat. Die Zimmer sind sauber mit Safe, Kühlschank und der Möglichkeit, sich Kaffe oder Tee zuzubereiten. Das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend. Ganz toll ist, dass man vom daneben liegenden Parkhaus direkt mit dem Aufzug ins Hotel fahren kann. Man erreicht fußläufig gut Geschäfte und die Altstadt. Wir haben uns sehr wohl in diesem Hotel gefühlt.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de . el 29 feb. 2024
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns diese schöne Bewertung zu schreiben!Wir freuen uns sehr, dass Sie einen so angenehmen Aufenthalt bei uns im Clayton Hotel Düsseldorf hatten. Es ist schön, dass Ihnen unser Spa Bereich mit Penthousepool und 180 Blick über Stadt als auch die Zimmerausstattung und die gute Erreichbarkeit zum Parkhaus gefallen haben. Das ist es, was wir gerne "hören"! Wir hoffen, Sie demnächst wieder bei uns im Haus willkommen heißen zu dürfen.Ihr Clayton Hotel Düsseldorf

6/10 Aceptable

Takahashi

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
暖房が効かず19.5度以上にならず寒かったです。フロントに伝えましたが何も変わりませんでした。
Se hospedó 10 noches en enero de 2024
Respuesta de : el 29 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve our services and standards.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you, that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Thank you,Your Clayton Hotel Düsseldorf

8/10 Bueno

Melanie

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 4 mar. 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with this 4 out of 5 points score. We are glad that you have predominately enjoyed your last stay with us.We'd love to host you again so we can share yet another unforgettable experience with you!Kind regards,Your Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 Excelente

john

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 29 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share this great score!We're so glad to know you had such an enjoyable experience with us at Clayton Hotel Düsseldorf. We would be happy if you consider our hotel again for your next stay in Düsseldorf.Your Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de . el 29 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share this lovely score!We're so glad to know you had such an enjoyable experience with us at Clayton Hotel Düsseldorf. We would be glad to welcome you soon again.Your Clayton Hotel Düsseldorf

6/10 Aceptable

Christian

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 1 mar. 2024
Dear Guest,Thank you for your 6 out of 10 points score. It seems that we did not reach your expectations and we do really want to apology for the inconveniences you may have experienced. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you, that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind regards,Clayton Hotel Düsseldorf

2/10 Terrible

Shuai

Viajó por negocios
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Very unfriendly staff and painful communication
Old hotel, staff is not helpful. I wanted to change a harder pillow but was told unpossible that all the pillows are the same. It was a lie, my colleague stayed in another room did has a harder pillow. I eventually got it but the communication was just painful. Also receptionist not helpful either, one hairless guy refused to help me with my heavy luggage and seems “angry” that I asked for help. He replied me very boldly that they don’t have enough staff to help. Also one day my room was not cleaned. I called for room cleaning but they also refused at first. The over impression is that it was so painful to communicate with every staff, they tried all means, even lying, to avoid extra work. No smile, no one say sorry etc… will not come again definitely.
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 29 feb. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us with.From the offset please accept our sincere apologies for the short comings you encountered during your stay with us. We can assure you we have since introduced corrective training to ensure such matters do not reoccur as we simply will not allow them to. If you would like to discuss this matter in more detail please feel free to contact us by E-Mail that you will find on our website.We wish you all the best.Your Clayton Hotel Düsseldorf

6/10 Aceptable

Bjørnar

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 1 mar. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your score with us.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you, that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind regards,Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 Excelente

Petri

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 29 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for leaving us with 10 of 10 possible points!We are flattered to receive such generous compliments regarding your overall stay with us.That's what we like to see! We'd love to host you again so we can share yet another unforgettable experience with you!We would be happy to welcome you soon in Clayton Hotel Düsseldorf.Kind regards,Your Clayton Hotel Düsseldorf

6/10 Aceptable

Svend

Under forventning
I forhold til prisen var morgenmaden lidt uinspirerende, ofte manglede der at blive fyldt op, juiceautomat var ofte tom. Afløbet i badekabine var stoppet og vandet flød ud på gulvet. Vandet i swimming poolen var køligt (ca. 22 grader.
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 29 feb. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to pass on your feedback in relation to your last visit at our hotel. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. Let us assure you that all of your comments will be discussed at our daily management meeting.If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you, that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Thank you ,Your Clayton Hotel Düsseldorf

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 1 mar. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your score with us.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We do really apology for the inconveniences you may have experienced during your recent stay with us. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you, that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind regards,Clayton Hotel Düsseldorf

10/10 Excelente

Adrian

Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de . el 1 mar. 2024
Dear guest, thank you very much for giving 10 of 10 points for your recent stay with us. We would be glad to see you soon in our hotel.Best regards,Your Clayton Hotel Düsseldorf