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Evaluación: 10 - Excelente. 690 de 1613 opiniones" "
10 - Excelente
690
Evaluación: 8 - Bueno. 401 de 1613 opiniones" "
8 - Bueno
401
Evaluación: 6 - Aceptable. 241 de 1613 opiniones" "
6 - Aceptable
241
Evaluación: 4 - Mediocre. 138 de 1613 opiniones" "
4 - Mediocre
138
Evaluación: 2 - Terrible. 143 de 1613 opiniones" "
2 - Terrible
143
8,4/10
Limpieza
8,2/10
Personal y atención
7,6/10
Servicios
7,6/10
Estado de la propiedad e instalaciones
8,0/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Benjamin
24 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Necesito mi depósito Gracias
Benjamin
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service el 25 mar. 2024
Benjamín, gracias por elegir Sonesta Denver Downtown. Entendemos que está esperando la devolución de su depósito. Comuníquese directamente con el hotel y solicite a nuestro director de habitaciones los detalles de su reserva para ayudarlo más. Apreciamos su paciencia y agradecemos su visita.
8/10 Bueno
Mauricio
Viajó con su familia
9 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
El señor que nos atendió a la entrada y al salir ya de el hotel que fue el mismo , la verdad fue muy poco amable , y al salir de el hotel se lo dije con mucho respeto , y no le gustó .
El hotel estuvo bien , pero este señor fue el lunar
Mauricio
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Customer Service el 11 ene. 2024
Mauricio, es gratificante saber que usted encontró el Sonesta Denver Downtown agradable. No obstante, lamentamos que haya tenido una experiencia no satisfactoria con uno de nuestros miembros del equipo. Tomaremos su observación en cuenta para poder mejorar y garantizar que todas las interacciones futuras sean positivas. Esperamos tener el placer de recibirlo nuevamente en el futuro.
4/10 Mediocre
Luis
Viajó con su pareja, Viajó por negocios
30 dic. 2023
tardan en devolver el dinero de retención por daños
Luis
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 13 ene. 2024
Luis, lamentamos saber de su preocupación con respecto a la retención de fondos. Este proceso puede tomar tiempo debido a las políticas bancarias. Apreciamos su paciencia.
10/10 Excelente
Vivian Stefani
11 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios
Awesome
Vivian Stefani
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 12 dic. 2023
Vivian, we're delighted to hear you had an awesome experience at Sonesta Denver Downtown. We sincerely appreciate your review and hope to welcome you back soon!
8/10 Bueno
Jose
10 dic. 2023
Jose
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 30 dic. 2023
Jose, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at Sonesta Denver Downtown. We trust that your overall experience was good and we're looking forward to the opportunity to welcome you back for perhaps an even better one next time.
2/10 Terrible
Claudia Milagros
14 nov. 2023
Claudia Milagros
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 15 nov. 2023
Claudia, it's disappointing to learn that your experience did not meet expectations. We strive to ensure every guest has an enjoyable stay, and your rating suggests we did not meet that goal during your visit. We would appreciate understanding your concerns more specifically. Feel free to provide more details so we can work on improvements. We hope you consider staying with us again for a better experience.
8/10 Bueno
Omar
3 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente condiciones
Omar
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 4 nov. 2023
¡Gracias por tomarte el tiempo de dejarnos una calificación de 4/5, Omar!Estamos encantados de saber que le hemos dejado una maravillosa impresión. Esperamos recibirlo nuevamente para poder compartir una experiencia aún mejor con usted en Sonesta Denver Downtown.
8/10 Bueno
María Alejandra
15 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bueno
El Servicio fue bueno, el Único inconveniente fue que la cafetera del cuarto no servia y cuando le notifiqué a recepción no me dieron solución, simplemente dijeron ok, por lo cual me parece que fallaron resolviendo el problema. Les recomendaría que al menos ofrezcan café en recepción y revisen los artefactos de las habitaciones constantemente
María Alejandra
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Customer Service el 16 sept. 2023
María, gracias por compartir tu experiencia en Sonesta Denver Downtown. Lamentamos saber del problema que tuvo con la máquina de café de la habitación. Es parte de nuestro servicio garantizar que todas las comodidades estén en buenas condiciones y parece que esto no fue satisfactorio para usted durante su estadía. Se agradecen enormemente sugerencias como ofrecer café en recepción y comprobar periódicamente las instalaciones de las habitaciones. Esperamos brindarle una mejor experiencia durante su próxima visita.
10/10 Excelente
Geiler
Viajó por negocios
30 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Perfecto 👌
Geiler
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service el 31 ago. 2023
¡Gracias por la calificación perfecta, Geiler!¡Nuestro objetivo es complacer y sus elogios nos hacen saber que estamos haciendo nuestro trabajo! Esperamos compartir pronto otra experiencia increíble con usted en Sonesta Denver Downtown.¡Ten un día maravilloso!
10/10 Excelente
Cliente verificado
28 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Todo muy bien, zona centro y mucho que hacer alrededor
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service el 30 ago. 2023
Gracias por tu reseña. Es fantástico saber que ha disfrutado de su estadía en Sonesta Denver Downtown, especialmente de nuestra ubicación central. Esperamos darle la bienvenida nuevamente y brindarle más oportunidades para explorar los alrededores.
2/10 Terrible
Moises
26 ago. 2023
Moises
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service el 16 sept. 2023
Moises, we've recognized your score and truly regret that you did not have a better experience. We can assure you that your feedback will be shared with the team so that we can continuously improve. Please consider giving us another chance in the future to better serve you. Thank you, and safe travels.
10/10 Excelente
jose
9 ago. 2023
jose
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service el 29 ago. 2023
Jose, thank you for choosing Sonesta Denver Downtown for your stay. We're thrilled to know you had a positive experience with us. We appreciate your high rating and look forward to welcoming you back for another memorable visit.
10/10 Excelente
Cindy
Viajó con su pareja
28 jul. 2023
Le gustó: Servicios
Very friendly
Cindy
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Customer Service el 29 jul. 2023
Thanks for the perfect rating, Cindy!We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay at Sonesta Denver Downtown, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon!
10/10 Excelente
Lorenzo
27 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Mui limpio habitación espaciosa
Lorenzo
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Customer Service el 28 jun. 2023
¡Gracias por las amables palabras, Lorenzo!¡Es excelente que haya disfrutado de su tiempo en Sonesta Denver Downtown! Nos enorgullecemos de ofrecer alojamiento limpio y espacioso para todos nuestros huéspedes y sus elogios nos dicen que lo estamos logrando. ¡Gracias nuevamente por compartir su evaluación con nosotros!¡Estamos ansiosos por volver a verte pronto para otra experiencia increíble!
4/10 Mediocre
Genaro
6 jun. 2023
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención
Genaro
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Customer Service el 11 jul. 2023
We appreciate the feedback, Genaro.We're disappointed to hear you were dissatisfied with your recent stay. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.
10/10 Excelente
christian
Viajó con su pareja
31 may. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente
christian
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Customer Service el 31 may. 2023
Thank you for the great rating, Christan!We are always working very hard to provide a high-quality experience for all of our guests. It's excellent to hear that you had a lovely stay at Sonesta Denver Downtown! We hope you plan on staying with us again soon!We're looking forward to your next visit!
10/10 Excelente
Josue, henderson
Viajó con su pareja
29 ene. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buena ubicación y servucio
Josue
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Customer Service el 29 ene. 2023
¡Gracias por la gran reseña, Josué!¡Estamos encantados de saber que tuvo una excelente estadía en Sonesta Denver Downtown! ¡Es maravilloso que te haya gustado tanto nuestra ubicación central! Nos encantaría volver a verte pronto para poder compartir una experiencia aún más positiva contigo.¡Por favor ven a vernos pronto!
10/10 Excelente
Julio Martinez
Viajó con su familia
20 ene. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Es un hotel cerca de tiendas para co0mpras
Julio Martinez
Respuesta de Customer Service el 21 ene. 2023
¡Gracias por la fantástica reseña, Julio!¡Estamos felices de que haya disfrutado tanto de su tiempo con nosotros en Sonesta Denver Downtown! Nos preocupamos profundamente por la felicidad y la satisfacción de nuestros huéspedes, por lo que es excelente que haya apreciado nuestra ubicación privilegiada. Nos encanta ver a nuestros huéspedes aprovechar nuestra proximidad a tantas atracciones maravillosas.¡Esperamos recibirlo pronto nuevamente!
4/10 Mediocre
Gloria, coconut creek
Viajó con su pareja
11 oct. 2022
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel está descuidado y no tiene quien ayude a llevar maletas ni nada
Dónde se parqueando los carros huele feo
Gloria
Se hospedó 3 noches en octubre de 2022
10/10 Excelente
Jorge Eduardo
18 may. 2022
Jorge Eduardo
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de GM el 19 may. 2022
Dear Jorge Eduardo,
Thank you for staying with us and providing us with the great rating.
We look forward to having you stay with us again in the future.
Best regards,
Peter Walterspiel
General Manager
10/10 Excelente
Rommel
Viajó por negocios
15 abr. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Nice
Rommel
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de GM el 20 abr. 2022
Dear Rommel,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Peter Walterspiel
General Manager
8/10 Bueno
GUSTAVO, Doral
5 abr. 2022
GUSTAVO
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
10/10 Excelente
Mario
27 feb. 2022
Mario
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de GM el 14 mar. 2022
Dear Mario,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Peter Walterspiel
General Manager
4/10 Mediocre
Monserrat
14 feb. 2022
I paid for a deluxe room and this is not deluxe at all
Monserrat
Se hospedó 3 noches en febrero de 2022
Respuesta de GM el 23 feb. 2022
Dear Monserrat,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve.
You are correct, the room you were assigned to should have never been approved for occupancy, please accept my apologies.
Please do not hesitate to let me know the next time your travel plans bring you to Denver so that I can personally ensure that your room is indeed deluxe.
Sincerely,
Peter Walterspiel
General Manager
10/10 Excelente
PEDRO ALBERTO
Viajó con su familia
29 ene. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
PEDRO ALBERTO
Se hospedó 2 noches en enero de 2022
Respuesta de Sonesta Staff el 5 feb. 2022
Thank you
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viajó en grupo
19 ene. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Todo normal
Hotel muy normal. Tiene todas las comodidades. Muy tranquilo y bien ubicado
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de Sonesta Staff el 31 ene. 2022
Thank you
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viajó con su familia
8 ene. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente ubicasion, Habitacion puede quedar chica para 3-4 personas y muchas construcciones en el hotel
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en enero de 2022
2/10 Terrible
Guadalupe, mexico city
Viajó con su familia
5 ene. 2022
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Terrible servicio!!! Limpieza fatal no nos dieron papel de baño durante tres dias!! Las tarjetas de elevador no servían, ni me dieron mi recibo porque no servía su computadora! Y digital no lo pude abrir! Me querían cargar alimentos que no consumí! En resumidas cuentas terrible experiencia!! El personal de lo más desatentos!! No regreso!!!
Guadalupe
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2021
Respuesta de GM el 6 ene. 2022
Estimada Guadalupe,
Muchas gracias por dedicar el tiempo a compartir su opinión con nosotros. Nos hubiera gustado que tuviera una mejor experiencia en nuestro hotel y es por ello que tomamos nota para mejorar los puntos que no fueron de su agrado.
Día a día nos esforzamos en ofrecer una experiencia excepcional a nuestros clientes y es evidente que esta vez no pudimos alcanzar nuestro objetivo. Le agradeceríamos que nos diera otra oportunidad y puede estar seguro que trataremos de hacer todo lo posible para que tenga una excelente experiencia en nuestro hotel de la cual muchos huéspedes ya han tenido la ocasión de disfrutar.
Atentamente,
Peter Walterspiel
General Manager
6/10 Aceptable
Sergio Andrés
Viajó con su familia
31 dic. 2021
Viejo.
Aunque súper ubicado pero viejo.
Sergio Andrés
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2021
Respuesta de GM el 3 ene. 2022
Estimado Sergio,
Gracias por tomarse el tiempo en compartir su comentario con nosotros. Esperamos poder pronto tener el placer de tenerlo de vuelta en nuestro hotel.
Atentamente,
Peter Walterspiel
General Manager
10/10 Excelente
Rodney
27 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
👌👌👌👌👌very very cool
Rodney
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de GM el 30 dic. 2021
Dear Rodney,
Thank you for the emoji review. We hope to see you again soon.
Best regards,
Peter
10/10 Excelente
Omar
Viajó con su familia
3 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo muy bien
Omar
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
10/10 Excelente
Carlos
2 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Carlos
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Sonesta Staff el 13 dic. 2021
Thank you
2/10 Terrible
Patricia judith
Viajó con su familia
30 nov. 2021
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Patricia judith
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2021
2/10 Terrible
Katherine
Viajó en grupo
22 nov. 2021
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy mal
Servicio
Katherine
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viajó con su familia y niños pequeños
19 jul. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente vista el personal muy amable buena limpieza y cuidado lo recomiendo
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Elizabeth el 22 jul. 2021
Thank you for noticing the care and attention to detail that our staff consistently provide. We're glad you enjoyed the view from your room. We hope you'll come to visit us again!
10/10 Excelente
Cliente verificado
10 jun. 2021
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de Elizabeth el 15 jul. 2021
Thank you for taking the time to leave us a perfect rating!
8/10 Bueno
Susan
29 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Acceptable hotel. Staff was excellent.
Susan
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 30 abr. 2024
Susan, it sounds like you had a pleasant stay at Sonesta Denver Downtown. Our dedicated team members always strive to deliver excellent service. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for an even more delightful experience.
8/10 Bueno
Glenn
Viajó con su familia
29 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The property and staff were very nice and some of the best in the area. What i didn't like is the checkout and not being able to pinpoint charges at that time, just a total amount. This was also delivered with a ? from the front desk. It will show up on your card statement is not a good answer.
Glenn
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 29 abr. 2024
Glenn, it's great to hear your positive remarks about Sonesta Denver Downtown and our committed team members. However, it seems like our checkout process wasn't as clear as it could have been. We always aim to provide a detailed breakdown of charges and will certainly look into this aspect for improvement. Your feedback is greatly appreciated, and we're looking forward to your next visit.
4/10 Mediocre
Mandy
Viajó con su pareja
27 abr. 2024
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The hotel staff were great. Very welcoming and helpful! The elevators were terrifying and would often scroll through floors…doors would open, but no one was there. The room was okay looking. However the carpet looked like it had been there since the 90s and was dirty. The bathtub was also dirty. Great location if you want to explore downtown Denver!
Mandy
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 28 abr. 2024
Mandy, it's commendable to learn that our team was welcoming and helpful. Reviews like yours are imperative in understanding our guest's experiences better. It seems there were some aspects of your stay, such as the lift system and the cleanliness that did not live up to your expectations. We value guest insights and ensure detailed attention to those areas. Also, we appreciate you recognizing the favorable position of our location. Thank you for sharing your experience, we hope your future travel plans will give us the chance to serve you better.
6/10 Aceptable
Harso
Viajó con su familia
27 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Location, staff, were excellent... although we did schedule housekeeping which theyvsaid was going to come at 10am, didnt show up till 3pm... also for a building with 21 floors and only 2 out of 5 elevators working was at least a 5-10 minute wait...
Harso
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 27 abr. 2024
Harso, thank you for sharing your feedback. It's great to know that the location and our team members met your expectations. However, we regret any inconvenience caused by the timing of the housekeeping service and the elevator availability. Your comments are valuable, and we'll use them to improve our guest experience. We hope that you'll give us another opportunity to serve you better in the future.
8/10 Bueno
Kaylee
Viajó con su pareja
26 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Hotel was really nice but they didn’t clean above the bed and I found a dead moth and lots of dust but not a huge deal. Also parking is almost 50 for the night absolutely outrageous but there’s a parking garage right behind it that charges $7 on weekends which is way more reasonable. Overall the hotel was pretty nice with the exception of some of the ghetto people staying there.
Kaylee
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 27 abr. 2024
Kaylee, thank you for your feedback following your stay at the Sonesta Denver Downtown. We are pleased to hear that you found the hotel to be to your liking. We regret to hear about the cleaning issue you encountered, cleanliness is one of our top priorities, and such an oversight is not reflective of our usual standards. Your comments about parking costs have been noted; we strive to provide a value commensurate with our facilities and location. Compensating for this, we're glad you found a satisfactory alternative nearby. Our guests' diversity is something we appreciate, and we hope everyone felt welcomed just as they should. We hope you choose us again for a more flawless experience.
2/10 Terrible
Jeremiah
Viajó por negocios
25 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Elevators were down constantly
Jeremiah
Se hospedó 10 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 26 abr. 2024
Jeremiah, the team regrets to learn about the difficulties you experienced with the lifts. We understand that a reliable elevator service is essential for smooth hotel operation and we assure you that we are committed to providing this. We appreciate your feedback as it helps us target areas for improvement. We hope for a chance to serve you better in the future.
8/10 Bueno
Demetrios
24 abr. 2024
Le gustó: Personal y atención
Demetrios
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 25 abr. 2024
Demetrios, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at Sonesta Denver Downtown. Defining the details of your stay can be a valuable example to future guests. We hope to serve you again in the future.
10/10 Excelente
Allen
Viajó con su pareja
23 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Convenient for the trip
Allen
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 24 abr. 2024
Allen, it's great to know that Sonesta Denver Downtown's location was a perfect fit for your trip. We strive to provide convenience and comfort for our guests. Looking forward to welcoming you back on your future travels.
10/10 Excelente
Allison
Viajó con su pareja
22 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Staff was amazing and had a wonderful stay the entire time there! 10/10
Allison
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 23 abr. 2024
Allison, it's uplifting to hear about your excellent experience at Sonesta Denver Downtown. We're thrilled to hear our team members made your stay delightful. We can't wait for your return visit and the opportunity to earn another perfect score!
6/10 Aceptable
Lorenzo, Fall River
22 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Nice area to walk around in. The elevator situation was not good. Long wait times, and no stairs to use.
Lorenzo
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 23 abr. 2024
Lorenzo, thank you for sharing your experience. It’s good to hear that you appreciated our location. We regret any inconvenience caused by elevator delays and will actively work to improve this aspect. Ensuring accessibility without delays is an important matter to us. Thank you for bringing it to our attention. We hope for the opportunity to serve you better during your next stay.
10/10 Excelente
Luis
22 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Luis
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service el 23 abr. 2024
Luis, thank you for choosing Sonesta Denver Downtown. It's splendid to see you had an enjoyable stay. We hope to have you back again soon for another outstanding experience!
2/10 Terrible
Michael
Viajó con su pareja
22 abr. 2024
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
4 elevators and 1-2 worked periodically. It took almost 20 minutes to get from the 9th floor to the first floor. The TV and internet barely worked. The walls are paper thin and we heard every toilet flushing and guests walking through the hallways
Michael
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 22 abr. 2024
Michael, we regret to hear about your recent experience and appreciate you bringing these concerns to our attention. Maintaining optimal functionality of our utilities is crucial and we apologize for any inconvenience regarding the elevators and in-room amenities. We're also sorry to learn about the noise disturbances during your stay. Your feedback is valuable and will be used to improve our overall guest experience. We hope you would consider giving us another chance to demonstrate our commitment to service and comfort.
6/10 Aceptable
Ben
Viajó con su pareja, Viajó con mascotas
22 abr. 2024
Le gustó: Personal y atención, servicios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Elevators were old, small and didn’t work very well causing traffic jams and long waits
Ben
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 22 abr. 2024
Ben, thank you for your feedback. We're sorry to hear about the inconveniences encountered due to the elevator situation. Please know our maintenance team is constantly working to improve the overall quality of the hotel efficiency. We appreciate your patience and understanding, and look forward to the chance of serving you better in the future.
6/10 Aceptable
Diana
Viajó con su familia
19 abr. 2024
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
I noticed an old piece of soap that they did removed from the shower shelf, and when I was preparing my bed to sleep, I found a nail between the sheets.
I didn't clip mine, and it was disgusting.
Diana
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service el 20 abr. 2024
Diana, it's disconcerting to learn about your less than satisfactory stay, particularly in relation to cleanliness. We deeply regret the oversight and assure you that this is not typical of our usual standards. Any feedback is invaluable to us as it aids in refining our services and guest experience. We hope you'll consider giving us another chance to provide you a more compelling experience, reflecting the high standards we aspire to.