Wifi gratis y ropa de cama

Opiniones sobre Motel 6 Dallas, TX - Forest Lane

2 out of 5
Motel 6 Dallas, TX - Forest Lane
2660 Forest Lane, Dallas, TX

Opiniones

6,4
Evaluación: 10 - Excelente. 48 de 180 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 29 de 180 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 40 de 180 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 23 de 180 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 40 de 180 opiniones" "

6,6/10

Limpieza

6,8/10

Personal y atención

6,4/10

Servicios

6,4/10

Estado de la propiedad e instalaciones

6,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Rony

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bonita
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 16 ene. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Rony

Le gustó: Servicios
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Brayan f

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy bien
Se hospedó 2 noches en junio de 2021
Respuesta de Brand Experience Team el 27 jul. 2021
Hola Brayan, ¡Gracias por calificar positivamente su estadía! Lilith # Team6

10/10 Excelente

Ricardo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Lugar agradable y barato
Fue una buena experiencia el lugar y es mui cómodo y tranquilo
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2020
Respuesta de Nancy Y. el 11 ene. 2021
Gracias por compartir su reseña. ¡Nos alegramos de que haya disfrutado de su estancia! ¡Hasta la próxima, dejaremos la luz encendida para usted! Nancy Y. # Team6

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza
Necesitan un poco más de limpieza
Se hospedó 1 noche en junio de 2020
Respuesta de Brand Experience Team el 30 oct. 2020
Hola Gracias por brindarnos sus comentarios. Su experiencia es importante para nosotros y le agradecemos que nos informe sobre sus inquietudes. Lilith # Team6

10/10 Excelente

Pamela

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Buen hotel
Muy recomendable
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Brand Experience Team el 1 nov. 2019
Hola Pamela, Gracias por compartir tu opinión. ¡Nos alegramos de que haya disfrutado de su estancia! ¡Hasta la próxima vez, dejaremos la luz encendida para ti!

6/10 Aceptable

Chui Ngor

Le gustó: Personal y atención
A lot of dust on the floor when we entereed the room.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 23 abr. 2024
Hi Chui Ngor,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

10/10 Excelente

Rebecca

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Thank you, walkable
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 19 mar. 2024
Hi Rebecca, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

10/10 Excelente

Rebecca

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Thank you for your help
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 11 mar. 2024
Hi Rebecca,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

10/10 Excelente

Rebecca

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Thank you for your help!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 11 mar. 2024
Hi Rebecca,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

10/10 Excelente

Rebecca

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Thank you for being helpful
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 11 mar. 2024
Hi Rebecca,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

10/10 Excelente

Dominique

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Thank you for your help
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 11 mar. 2024
Hi Dominique,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 Excelente

Vent

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Best Motel 6 I have stayed at. Nice room with newer-looking furnishings. Nice staff. A basic budget motel, but a very good one.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 26 feb. 2024
Hi VentThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

10/10 Excelente

Cher

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 13 feb. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Josephine

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023

8/10 Bueno

LaRequia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023

2/10 Terrible

Dondre

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Room had an unbearable foul smell, and cockroaches all over the place that completely dominated the room when the lights went out. You'd be better off finding someplace else. The neighbors were fighting until after 4am, and strangers were all around the hotel after dark!
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 30 oct. 2023
Hi Dondre,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

2/10 Terrible

Rudolfo

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
I stayed at this place and I was late on my truck payment. my vehicle was repossessed here and I'm not from the state, if your car has a repossession notice on it be careful out here in Texas especially at this hotel. Staff was friendly and helpful did see roaches in the room.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

8/10 Bueno

Nikkia

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

6/10 Aceptable

latoya

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

2/10 Terrible

Reshema

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Bad
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

10/10 Excelente

marisa

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

10/10 Excelente

CHARLIE

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Great stay, convenient and fast check in, tv wasn't working, they let me swutch rooms no problem
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Nancy Y. el 26 sept. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 Mediocre

Bryce

Viajó en grupo
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Room was not very nice. Bathroom was trashy. Cigarette burns on the shower tub. Room didn't smell good. I think the room next to mine had someone living in it. Not staying for a few days, but living like a residence. You could smell the room next door when you walked out of the room I was in. Could hear dogs barking from other rooms. very outdated room. The front desk staff was very friendly tho. Room was cheep per night on a weekend. I've stayed in other motel 6's before and they were way more nice, so I was expecting better quality.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Nancy Y. el 5 sept. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

Lakeisha

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023

10/10 Excelente

Nikole

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Peaceful little stay <3
This is definitely one of the cleaner places I have stayed in recently. I don't know if it is because they don't have carpet so there aren't as many places for creatures to hide but everything about this stay was peaceful and serene really.
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Nancy Y. el 15 ago. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 Mediocre

Carolyn

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No open lobby! I had to stand outside in the heat and wait to be registered. Couldn’t hear anything over the traffic. Lots of unsavory characters hanging around and lots of late night noise.
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 19 jun. 2023
Hi Carolyn, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Maz K. #Team6

2/10 Terrible

Joel

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
There wasn't anything I can say good about this property. Nothing like the pictures show. The Cockroaches were horrible. Many lights in the room didn't work. Awful Place
Se hospedó 3 noches en marzo de 2023
Respuesta de Nancy Y. el 17 mar. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

Jaycee

Se hospedó 1 noche en marzo de 2023

10/10 Excelente

Kevin

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023

10/10 Excelente

Jarrod

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
It was great
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Nancy Y. el 22 feb. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 Aceptable

robert

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 8 noches en noviembre de 2022
Respuesta de Nancy Y. el 22 feb. 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

Bori

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This was my Google review: I always try and say A for effort but ...We decided to get a room (1am) bc we just left six flags and we wanted to stay for the state fair Sunday. We live 2 hours away so we figured we're only 20 minutes from the fair we'll stay close by. Everything is booked but Expedia found this motel 6 showing way much better reviews so I paid, over $200 including Expedia's fees and insurance. It has been the worst experience of my life so far... The room was supposed to be non-smoking and the first thing that hits you is smoke as in like somebody just smoked in here. Specially the bathroom and towels. Duvet also seemed dingy perhaps, ripped a bit, but linen seemed clean and crisp, All white which was the only good thing...and running water. Floor was sticky...we literally slept w all our clothes on and shoes. Didn't even use the toilet. There are burn marks all over the tub and the towels were dirty. There were dead crickets behind the door and a couple of flies that would not die. On the way to our room we encountered a lady with a bloody nose who seem to be ui of something, neighbors that did not stop all night and all morning they were singing slamming doors revving cars playing music really loud smoking and entertaining right outside our door... And the wifi didn't work. We left as soon as we could early that morning. I was so pissed. None of us got any sleep and I could not even talk to the manager bc he wasn't there.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022

2/10 Terrible

furdos

No le gustó: Personal y atención
I made my reservation the day of and drove from 5.5 hours away. When I got there, I was told that the room is unavailable. No one contacted me to let me know prior to me arriving. Ridiculous.
Se hospedó 1 noche en julio de 2022

10/10 Excelente

David

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nah
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022

6/10 Aceptable

Thom

Viajó con mascotas
Good
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 29 sept. 2022
Hi Thom,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Uneventful stay
What was expected.
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 11 ago. 2022
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You! Maz K. #Team6

8/10 Bueno

Ajax

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Always the same
Uneventful and consistent with previous stays, the ac wasn't working and I was moved to another room without too much chaos
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 11 ago. 2022
Hi Ajax, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K. #Team6

6/10 Aceptable

Marissa

Se hospedó 2 noches en junio de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 11 ago. 2022
Hi Marissa, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Maz K. #Team6

4/10 Mediocre

Carla

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Sleazy
The “non smoking “ room reeked of stale cigarette smoke. The toilet had not been cleaned and there was a leak in the ceiling .
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 11 ago. 2022
Hi Carla, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Maz K. #Team6

2/10 Terrible

Erling Ramos

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Terrible muy mala experiencia servicio pésimo y cucarachas y mal la limpieza en la habitación .personal poco amigable y hasta me cobraron una llave extra . Nunca más ahí
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 17 may. 2022
Hi Erling, Gracias por tomarse el tiempo para compartir su evaluación. Estamos comprometidos a brindarle una noche de descanso confortable y nos decepciona saber que no cumplimos con sus expectativas. Nos gustaría disculparnos si su estadía fue menos que satisfactoria. Estamos comprometidos con la satisfacción de los huéspedes y apreciamos que se tome el tiempo para revisar su experiencia. Maz K. #Team6

8/10 Bueno

Naomi

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Staff were friendly & helpful. Maid service/room cleaning great
Se hospedó 5 noches en abril de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 17 may. 2022
Hi Naomi, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You! Maz K. #Team6

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Personal y atención
Customer service is so bad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 17 may. 2022
Hi Traveler, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz #Team6

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó por negocios
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 17 may. 2022
Hi Adriana, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Maz K. #Team6

10/10 Excelente

Hermes

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Nancy Y. el 31 mar. 2022
Thank you for the perfect rating!! Nancy Y. #Team6

8/10 Bueno

Arianna

Se hospedó 1 noche en marzo de 2022

4/10 Mediocre

Bin

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The room is not clean. Hair and dust on the floor. There is nothing in the room except a bed. The area is not safe.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Nancy Y. el 31 mar. 2022
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Nancy Y. #Team6

6/10 Aceptable

Daryl

Viajó por negocios
LOUD HOUSE
VERY loud guest ....deep into the night (3am) Then noise and banging began again at 4.10am
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Brand Experience Team el 15 mar. 2022
Hi Daryl, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Lilith #Team6

4/10 Mediocre

Somany

Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2022

2/10 Terrible

Adan

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021