Ropa de cama hipoalergénica y caja de seguridad en la habitación

Opiniones sobre Hotel Lyskirchen

4 out of 5
Hotel Lyskirchen
Filzengraben 26-32, Cologne, NW

Opiniones

8,6

Excelente

Evaluación: 10 - Excelente. 432 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 422 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 104 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 27 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 15 de 1000 opiniones" "

9,0/10

Limpieza

8,6/10

Personal y atención

8,4/10

Servicios

8,6/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Martín

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Tranquilo como en casa .
Hotel super bien situado, no en el centro con mucho ruido, muy cerca de el, siempre nos trasladanos caminando, hotel remodelado, la atención genial. Regresaria sin lugar a duda.
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de EM el 12 jun. 2023
Muchas gracias por tu comentario, Martin.Nos alegra saber que has disfrutado de tu estancia con nosotros. Esperamos volver a verle.Un saludo,Hotel Lyskirchen

8/10 Bueno

Jorge Alfredo

Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de ae el 13 abr. 2023
Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

10/10 Excelente

David

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Acogedor hotel, la chica de recepción muy amable asi como el resto del personal, para repetir
Se hospedó 3 noches en marzo de 2023
Respuesta de EM el 14 mar. 2023
Hola David,Muchas gracias por tu review. Nos agrada que te haya gustado.Un saludo,

10/10 Excelente

Gabriel

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente ubicación. Increíble servicio al cliente, 10/10
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
Respuesta de ae el 7 jul. 2022
Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high. Your Hotel Lyskirchen Team

8/10 Bueno

Asuncion

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Aconsejable por su situación muy céntrica
La ubicación del hotel es muy centrica. La habitación fué cómoda y agradable. No aconsejo el desayuno, ya que es caro por la poca variedad que dan. Cerca del hotel, hay sitios donde puedes desayunar por una cantidad más económica. El parking un poco caro, pero al estar en sitio centrico, todo lo que hay alrededor es zona de pago.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2021
Respuesta de Ae el 2 oct. 2021
Thank you for your stay and for the time you have taken for your review. Looking forward to welcoming you back. Most sincerely,

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
A cheap bed and breakfast, never again.
The hotel has a few possitive points to mention. It's not very far from the center, one can walk up to the cathedral easily. Rooms are very clean and heating worked very well. Also congratulations to the staff at breakfast as they were efficient and lovely. But, this is not a **** star hotel, not even close. This is a roughly *** bed and breakfast for workers spending a weekend. The price I paid was absolutely unfair and left me a feeling of having been cheated. As hotels won't allow me to publish numbers, I will say it's over cuadruple of what you normally find in the web, per room. Even if there're events in town, you cannot charge a price that can't justify not even close, what you offer. It's shameful and dishonest. My room was super small, the shower was almost over the bed. The bed was incredibly tiny. The room had almost nothing, just a bit of soap, no minibar, and they had a coffee machine with just one capsule, asking to pay for more, that's definitely not a behavior in hotels of the category they claim to have. And I paid standard, there were still worse rooms, can't imagine how they were, maybe the toilet was in front of the bed. Breakfast is good, but not nearly worth the price they ask, you will find something better in any other coffee shop for the half. The staff were friendly on arrival but the receptionist during the day was not even not friendly, she was intentionally rude, avoiding to say hello, answering in bad ways. I feel definitely cheated. Never again.
Se hospedó 4 noches en enero de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Eché de menos que hubiera mejores amenities y minibar en las habitaciones standard, el desayuno era algo caro (19.50 euros) y tuve que avisar en Recepción sobre alguna cuestión. Trabajan una recepcionista italiana y un camarero indonesio en el buffet muy amables y atentos. La piscina del hotel hará las delicias de los usuarios en los meses de verano. La ibicación, la comodidad de las habitaciones y las camas son aspectos destacables de la estancia en el Hotel Lyskirchen.
Se hospedó 5 noches en junio de 2019
Respuesta de ae el 7 ago. 2019
Grazie per stare con noi. Apprezziamo il tuo feedback!

8/10 Bueno

Leonor G F

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2019

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Le gustó: Comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
Hotel bien situado para ir al centro
El hotel esta bien, en zona tranquila, y bien situada para ir al centro. Cerca del rio Rin. Lo mas decepcionante, el personal. No se esfuerzan lo mas minimo en ayudarte, y para finalizar, por 4 dias, me cobraron 39€ del TAX.
Se hospedó 5 noches en agosto de 2018

10/10 Excelente

Ronald, Luxemburgo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Experiencia buena en general pero piscina cerrada
La experiencia en general fue buena, el personal muy amable sin embargo la piscina estaba cerrada y no lo sabíamos, este tipo de cosas debe avisarse previamente. Por lo demás todo bien.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018

10/10 Excelente

Joaquin

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en junio de 2018

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en mayo de 2018

8/10 Bueno

BEATRIZ

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Desayuno muy bueno y personal muy amable. La cama de la habitación individual es muy pequeña. La piscina y el spa están siendo renovados. Precio caro para cómo es la habitación
Se hospedó 2 noches en enero de 2018
Respuesta de Stephanie Blomberg/ General Manager el 22 mar. 2018
Dear Beatriz, Thank you very much for your stay at the Lyskirchen Hotel. We appreciate you taking the time to write a Feedback on your stay. I am happy to pass on your kind words on our staff and breakfast. We do hope to have the pleasure to welcoming you back in the future. # Best regards

8/10 Bueno

Carmen, España

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
Bastante centrico
El hotel bastante bien Pero una chica joven de recepción bastante grosera .Al no entender el idioma no solo no ayudaba sino que se reia de ver que no entendia. Estas cosas devaluan el hotel
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2017

8/10 Bueno

Hilda Patricia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en octubre de 2017

8/10 Bueno

Rafael Alejan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Un lugar muy bueno para viajar en familia y céntrico
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2017

10/10 Excelente

Manuel, Málaga

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Moderno, con piscina y muy bien ubicado
La ubicación del hotel es ideal, estás a 10 minutos andando de los lugares de interés. Las habitaciones son muy bonitas y modernas, y la piscina climatizada es un plus no habitual en esta ciudad.
Respuesta de Hotel Lyskirchen el 19 mar. 2017
Caro Manuel, Grazie mille per la tua volutazione. Saremo felice te tu tornasti a colognia a visitarci di nouvo. Tanti Salui da noi Albergo Lyskirchen

10/10 Excelente

Thomas

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente lugar a buen precio
Muy buena experiencia en general, personal muy atento, inmaculada habitación
Respuesta de General Manager el 16 dic. 2016
Muchas gracias por su opinión . Esperamos ver lo una próxima vez . Su equipa del hotel Lyskirchen

10/10 Excelente

Maria Rosa, Barcelona

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Perfecto
Nos ha gustado mucho el hotel y sus instalaciones. La habitación como el baño estan muy bien. Andando 5 minutos del centro. Todo tienes muy cerca. Al lado mismo del rio rin.
Respuesta de Hotel Lyskirchen el 23 abr. 2016
Muchas gracias por su opinión . Esperamos ver lo una próxima vez . Su equipa del hotel Lyskirchen

10/10 Excelente

Sarah

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

Ryan

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Property was good. Rooms seemed a bit small and the shower is weirdly placed beside the beds.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de ae el 16 abr. 2024
Dear Ryan,Thank you for the great review of our hotel! Thank you also for your helpful comments which we are currently fixing. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Your Hotel Lyskirchen Team

10/10 Excelente

Hatice Elif

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de ae el 12 abr. 2024
Dear Hatice Elif, Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

10/10 Excelente

Hatice Elif

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Has a nice pool, free Kölsch at the bar if you skip room Cleaning Close to nice dining places and shopping Close to Chocolate Museum, a must go place
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de ae el 18 mar. 2024
Dear Hatice, Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

10/10 Excelente

Reece

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de ae el 5 abr. 2024
Dear Reece,Thank you for the great review of our hotel! Thank you also for your helpful comments which we are currently fixing. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Your Hotel Lyskirchen Team

2/10 Terrible

suleyman

Viajó por negocios, Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I recently stayed at your hotel in Cologne, which is reputed to be a premium accommodation option in the heart of the city. Expecting a comfortable and hassle-free experience, especially given the high cost of the stay, I was profoundly disappointed by several critical issues, most notably the absence of hot water on my last day. This was not just an inconvenience but a significant oversight, as it directly impacted my comfort and readiness for a long-haul flight to Toronto. The lack of a basic amenity like hot water, especially in a leading hotel situated in a developed and bustling city center, is unacceptable. It suggests a severe lapse in the hotel’s maintenance and contingency planning for essential services. Additionally, the situation was exacerbated by what I perceived as a lack of empathy and effective response from the customer service team, leaving me feeling disregarded and undervalued as a guest. Such experiences not only tarnish the reputation of your establishment but also discourage loyal customers from considering your hotel for future stays. It is distressing to see that despite the high costs associated with staying at your hotel, the basic expectations of comfort and service are not met. I am compelled to share my experience with others, highlighting the need for significant improvements in both infrastructure and customer service at your hotel. I hope my feedback will be taken seriously and prompt the necessary actions to prevent such incidents.
Respuesta de SD el 6 mar. 2024
Dear Mr. Suleyman,Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay, particularly regarding the absence of hot water on your last day. We understand how crucial this basic amenity is for our guests' comfort.We deeply regret any lapses in our maintenance that may have led to this situation. Rest assured, the hot water problem was addressed and resolved after a few hours, but this certainly should not have happened. We will conduct a thorough review of our procedures to prevent such incidents from occurring in the future.Furthermore, we apologize if our response to the issue did not meet your expectations. Providing empathetic and effective customer service is paramount to us, and we will address any shortcomings in this area with our team to ensure better guest experiences moving forward.Your feedback regarding the need for improvements in both infrastructure and customer service is invaluable to us, and we are committed to taking the necessary steps to enhance the overall guest experience at our hotel. We appreciate your candidness and assure you that your concerns will be addressed with the seriousness they deserve.I would like to personally connect with you to discuss your experience further. It would be highly appreciated if you could contact me, the General Manager, at your earliest convenience. Your insights are invaluable to us as we strive to continuously improve our services.Once again, we apologize for the inconvenience you experienced and thank you for bringing it to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional stay you deserve.Warm regards,Stephanie DupachGeneral Manager

6/10 Aceptable

Saud

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
The place is good. One thing in the design made me decide not to stay there again. The bathroom has only the toilet in it. The shower and sink are in the living room.
Se hospedó 6 noches en febrero de 2024
Respuesta de ae el 18 feb. 2024
Thank you for your stay and for the time you have taken for your review. I am sorry that we have not fully met your expectations. I would be happy to find out what triggered your rating so that we could improve in the future. If your travels bring you back to Cologne, we would be more than pleased to make sure you are well looked after.Looking forward to welcoming you back.Most sincerely,

8/10 Bueno

Maria Carmen

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Pulito e buona posizione. Personale gentile
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de ae el 8 feb. 2024
Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

8/10 Bueno

eric

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de ae el 27 ene. 2024
Dear Eric, Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó por negocios
No le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
Ringede til dem et par gange, hvor man blev mødt af en ubehøvlet medarbejder. Heldigvis havde han en kollega dee tig over. Der er ikke meget fleksibilitet fra hotellet. Værelset hvor vi var på - var meget lydt, kunne tydeligt høre, når folk kom hjem fra byen. Morgenmaden var Ok, men synes ikke at det levede op til de stjerner hotellet har på facaden. Beliggenheden var god og rummene rummene havde en fin størrelse.
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de ae el 23 ene. 2024
Thank you for your stay and for the time you have taken for your review. I am sorry that we have not fully met your expectations. I would be happy to find out what triggered your rating so that we could improve in the future. If your travels bring you back to Cologne, we would be more than pleased to make sure you are well looked after.Looking forward to welcoming you back.Most sincerely,

10/10 Excelente

Kathleen

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excellent accommodation and welcoming staff
Have stayed previously at the Lyskirchen and really enjoyable short stay this time. Accommodation ready on arrival and offered excellent room. Very comfortable and clean and staff very welcoming and helpful. This is now a default place to stay when visiting family (including newly born grandson!) in Cologne.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de ae el 16 ene. 2024
Dear Katheleen, Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

8/10 Bueno

Helge

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Zentral gelegen, vieles ist fußläufig erreichbar
Zentral gelegenes Hotel, von dem aus viele Sehenswürdigkeiten in Köln fußläufig erreichbar sind. Für Autofahrer bestechend ist die hoteleigene Tiefgarage. Sie ist zwar nicht billig, aber das Auto ist während des Aufenthalts an einem sicheren Ort, und das lästige Parkplatzsuchen entfällt.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de ae el 16 ene. 2024
Wir bedanken uns ganz herzlich bei Ihnen für Ihr positives Feedback. Schön, dass Sie unser Gast waren und einen tollen Aufenthalt in Köln verlebt haben. Wir freuen uns jetzt schon auf Ihren nächsten Aufenthalt bei uns und wünschen Ihnen bis dahin eine schöne Zeit. Viele Grüße aus KölnIhr Hotel Lyskirchen Team

8/10 Bueno

Sergio

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Himmel und Kölle
Das Hotel liegt etwa 15 Minuten vom Dom entfernt, gleich neben dem Schokoladenmuseum und der chicken Hafenanlage. Das Frühstück ist wunderbar und das Hallenbad ist ok, wenn auch das Wasser etwas kalt war.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de ae el 9 ene. 2024
Herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Es freut uns sehr, dass Ihnen der Aufenthalt in unserem Hause gefallen hat und danken für Ihr Feedback.Sollte Sie Ihre Reise wieder nach Köln führen, freuen wir uns Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenIhr Hotel Lyskirchen Team

10/10 Excelente

Alexandro

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Sehr grosse Zimmer , viel Platz , sehr sauber und bombastisch positioniert!!!! Alle Mitarbeiterinnen sehr freundlich und zuvorkommend. Empfehlenswert! Danke
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de ae el 7 ene. 2024
Herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Es freut uns sehr, dass Ihnen der Aufenthalt in unserem Hause gefallen hat und danken für Ihr Feedback.Sollte Sie Ihre Reise wieder nach Köln führen, freuen wir uns Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenIhr Hotel Lyskirchen Team

10/10 Excelente

Giancarlo

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de ae el 31 dic. 2023
Dear Giancarlo, Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

8/10 Bueno

Frans Jan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Prima keuze in centrum van Keulen
Keurig hotel met een eigen parkeergarage in centrum van Keulen. Perfect voor bezoek aan de kerstmarkten. Rustig gelegen en prima ontbijt.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ae el 31 dic. 2023
Dear Frans Jan, Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

10/10 Excelente

Lea

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de ae el 31 dic. 2023
Wir bedanken uns ganz herzlich bei Ihnen für Ihr positives Feedback. Schön, dass Sie unser Gast waren und einen tollen Aufenthalt in Köln verlebt haben. Wir freuen uns jetzt schon auf Ihren nächsten Aufenthalt bei uns und wünschen Ihnen bis dahin eine schöne Zeit. Viele Grüße aus KölnIhr Hotel Lyskirchen Team

6/10 Aceptable

Bernice

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Prima hotel, wel prijzig in de periode van de kerstmarkten.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de ae el 31 dic. 2023
Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

6/10 Aceptable

Rick

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de ae el 7 ene. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We strive to provide a superior service experience for every guest, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.Looking forward to welcoming you back.Most sincerely,

6/10 Aceptable

Anna

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
Hotel was nice and clean, very well located for old town and Christmas markets. Unfortunately, staff were not very helpful overall.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de ae el 5 dic. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We strive to provide a superior service experience for every guest, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

10/10 Excelente

Adam

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Perfect value for money
Excellent hotel
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ae el 5 dic. 2023
Dear Adam, Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

10/10 Excelente

Hugo

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excellent accueil
Très bon Hôtel. Accueil excellent
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ae el 4 dic. 2023
Dear Hugo, Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

10/10 Excelente

Adam

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Great hotel
Excellent value for money, perfect place, close to evrything, clean hotel, good pool.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de ae el 30 nov. 2023
Dear Adam,Thank you for the great review of our hotel! Thank you also for your helpful comments which we are currently fixing. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Your Hotel Lyskirchen Team

8/10 Bueno

Y.S.N.

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ae el 31 dic. 2023
Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

10/10 Excelente

NICOLAS

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nice Trip in cologne
Really nice trip in Cologne.
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ae el 21 nov. 2023
Dear Nicolas, Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

8/10 Bueno

Karl

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ae el 21 nov. 2023
Thank you so much for your review, it means a lot to us to know that our guests are satisfied. We are happy to hear that you enjoy our service and feedback like this is what motivates us to keep our standards high.Your Hotel Lyskirchen Team

6/10 Aceptable

Alexandre

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Comodidad de la habitación
Se hospedó 6 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ae el 12 nov. 2023
Thank you for your stay and for the time you have taken for your review. I am sorry that we have not fully met your expectations. I would be happy to find out what triggered your rating so that we could improve in the future. If your travels bring you back to Cologne, we would be more than pleased to make sure you are well looked after.Looking forward to welcoming you back.Most sincerely,

8/10 Bueno

Hans

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Gladely coming back.
The room was very nice and fresh. Very modern. Unfortunately, the pool was out of order. Very good hotel for the money.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de ae el 11 nov. 2023
Thank you very much for your lovely feedback and helpful comments which we will be gladly taking into consideration. It was a pleasure to have you with us. We are looking forward welcoming you back in the future. Warm regards Your Hotel Lyskirchen Team

10/10 Excelente

Kathleen

Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Patrick Eckertz el 4 nov. 2023
Thank you very much !

10/10 Excelente

Mickaël

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de ae el 30 oct. 2023
Dear Mickäel,Thank you for the great review of our hotel! Thank you also for your helpful comments which we are currently fixing. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Your Hotel Lyskirchen Team

10/10 Excelente

Alex

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de ae el 12 nov. 2023
Dear Alex,Thank you for the great review of our hotel! Thank you also for your helpful comments which we are currently fixing. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Your Hotel Lyskirchen Team