Bar de cocktails

Opiniones sobre L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery

5 out of 5
L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery
Avenue De La Marne, 2, Colmar, Grand Est

Opiniones

9,6

Excepcional

Evaluación: 10 - Excelente. 91 de 105 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 9 de 105 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 4 de 105 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 0 de 105 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 1 de 105 opiniones" "

9,8/10

Limpieza

9,4/10

Personal y atención

9,6/10

Servicios

9,8/10

Estado de la propiedad e instalaciones

9,4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

martin

Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
No le gustó: Personal y atención
El cuarto estuvo helado y por mas que llame varias veces, nunca hicieron nada. Pedi velas y quedaron de darme las opciones y tampoco lo hicieron, y el ultimo dia que teniamos el desayuno incluido pregunte si habia opcion a lasn7 am que nos dieran algo y tampoco lo hicieron ni contestaron... la verdad pesima la atencion para un hotel de ese nivel y precio
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 10 nov. 2023
Dear Madam,We thank you for having taken the time to share your feedback following your stay at l'Esquisse.Unfortunately, we do not sell the candles you sent as a photo, that is the reason the reception team offered you the other ones available at our shop.Regarding the breakfast everything was ready at 6:00 like requested, whereas our breakfast service starts at 7:00, I am very sorry that we did not get it.We are deeply sorry that your stay did not met your expectations, your feedback will serve in order to improve the quality of our services.We hope to receive you again on your next stay in Alsace,Best wishes

10/10 Excelente

Guillermo

Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH Première de Réception el 29 abr. 2023
Dear Sir,What a pleasure to read your positive feedback.We are very happy to see that all our services have given you complete satisfaction. I have already shared your compliments with all my colleagues, your satisfaction is the best reward we can receive for our daily work.We look forward to receiving you again,Yours sincerely

10/10 Excelente

milton

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Magnifico hotel, diseño contemporáneo, muy céntrico para conocer Colmar
Respuesta de MR el 14 dic. 2022
Dear Madam, Dear Sir,We very much appreciate your comments regarding your stay at the L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mehdi RezkiGeneral Manager

10/10 Excelente

Rolando

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Instalaciones muy modernas, con una decoración muy cuidada Barrio muy tranquilo rodeado de parques
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de MR el 20 jul. 2022
Dear Sir, We very much appreciate your comments regarding your stay at the L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery. It's always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best regards, Mehdi Rezki General Manager

10/10 Excelente

John

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Luxury hotel in the center of Colmar. Everything was wonderful and the staff was attentive. You are in the center of everything, but you do not feel like you are in the center of everything. The park surrounding the hotel is beautiful and tranquil. All of the highlights of the city (Little Venice, City Centre) are within easy walking distance. We highly recommend the Colmar self-guided walking tour, following the little arrows with the Statue of Liberty to get a feel for the city sights. Highly recommend.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 7 abr. 2024
Dear Sir,We thank you very much for your positive feedback following your stay at l'Esquisse Hotel & Spa.We're happy to discover you particularly enjoyed our House and its surroundings, as well as the attentive service offered by our staff.Looking forward welcoming you again very soon, on your next trip in Alsace,Best wishes

10/10 Excelente

Martin

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Tolles Hotel um Colmar zu erkunden
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 27 feb. 2024
Sehr geehrter Herr,wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt zu bewerten. Wir freuen uns zu lesen, dass Ihnen unser Hotel und seine Lage in der Nähe des Stadtzentrums so gut gefallen haben.Mit freundlichen Grüßen

10/10 Excelente

steeven

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 21 feb. 2024
Dear Sir,Many thanks for this very positive review following your stay !Looking forward welcoming you again at l'Esquisse Hotel & Spa,Best regards

10/10 Excelente

maxime

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Très bel hôtel et spa
Hôtel super design Très beau spa La chambre est un peu petite en particulier la partie salle de bain mais ça reste agréable Ça se voit qu’il est tout neuf
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 21 feb. 2024
Cher Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour à l'Esquisse Hotel & Spa. C'est avec plaisir que nous apprenons que vous avez particulièrement apprécié la décoration de notre Maison et notre Spa by Clarins.A très bientôt, lors de votre prochaine escapade colmarienne,

10/10 Excelente

Yves, Tentlingen

Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 21 feb. 2024
Cher Monsieur,Nous vous remercions pour cette note très positive suite à votre expérience au sein de notre Maison.Nous espérons vous recevoir de nouveau prochainement,Bien cordialement,

10/10 Excelente

Mete

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Reto

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Das Personal ist sehr freundliche, natürlich und hilfsbereit. Es ist sicher, dass wir nächstes Jahr wieder da sein werden.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Salomon

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Beautiful hotel, excellent location and staff
Delightful property, beautifully designed, comfortable room (except for the air conditioning which is mediocre in most of European hotels), excellent and friendly staff, we would definitely return. Our only critiques: Room door was comically heavy and difficult to open, our room key had to be constantly reprogrammed at reception and there were a couple of errors in our bill at checkout for a total of around 1000 euros, there was a charge for a night I had prepaid and when we checked in they gave us a double upgrade, maybe because the room wasn’t available until 4:00 PM, the room was lovely, but after I checked out I noticed the the hotel had actually charged the upgrade that we did not request and had to drive back to the hotel to have the bill corrected, but other than the 30 minute rate we were given a refund politely and we were able to continue our trip.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 28 oct. 2023
Dear Sir,Many thanks for having shared your feeback following your stay at l'Esquisse.We are pleased to read your compliments about our House and its design, as well as the excellent service offered by our staff.I am however aware of the inconvenience encountered at the check-out, and we sincerely apologize for this. This is not up to our standards and I am pleased to read that we were able to quickly resolve this issue.Looking forward welcoming you again,Best wishes,

10/10 Excelente

Carina

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 4 oct. 2023
Dear Madam,We thank you for your very positive feedback after your stay at l'Esquisse Hotel & Spa !Looking forward welcoming you soon,Best regards,

10/10 Excelente

CLAUDIO

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
TUDO INCRIVEL SERVIÇO NO CAFE DA MANHÃ COM UMA BRASILEIRA QUE NOS AJUDOU MUITO
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 30 sept. 2023
Dear Sir,We thank you very much for your positive review following your stay, and especially regarding our breakfast buffet and service.Looking forward welcoming you again, on your next journey in Alsace,Best regards

10/10 Excelente

Lauro M P

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Virginia B. Front of the House Manager el 24 sept. 2023
Merci beaucoup pour cet excellente note !Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et espérons vous accueillir à nouveau bientôt.Cordialement,

10/10 Excelente

wim, Rosmalen

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
modern, nieuw hotel prachtig gelegen in stadspark
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 3 sept. 2023
Dear Madam, dear Sir,We thank you for your very positive review following your stay at l'Esquisse.Looking forward welcoming you again soon, on your next journey to Colmar,Best regards

10/10 Excelente

Sze Ling

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Beautiful hotel and stylish decorations. Room are clean and tidy. The pool in spa by Clarins definitely worth the visit (we spent three days there!). Staff are really friendly and helpful. Would stay at this hotel if we really visit Colmar again! The only issue is lack of restaurant or in room dining service in the hotel during summer time. But there are lots of dining options around the area.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Virginia B. Front of the House Manager el 2 sept. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your pleasant comment.We are delighted that our teams made your stay pleasant.Hoping to welcome you back to our House soon.Best regards,

10/10 Excelente

Dounia

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
En famille
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 21 ago. 2023
Chère Madame, cher Monsieur,Nous vous remercions pour ce retour très positif à la suite de votre séjour en famille à l'Esquisse.En espérant vous accueillir de nouveau prochainement,Cordialement,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Already look forward to my next visit here!
I enjoyed my stay very much and had spent a lot of time in the hotel. It is a perfect place for relaxation, and the location is super convenient as well.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023

10/10 Excelente

Cini

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH el 1 ago. 2023
Dear Sir,We thank you very much for this positive feedback following your stay at l'Esquisse Hotel & Spa.We hope to welcome you again for your future stay in Colmar.Best regards,Margot DUPREUILHPremière de Réception

10/10 Excelente

Kell Kruse

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 25 jul. 2023
Dear Sir,Many thanks for this very positive review following your stay at l'Esquisse.Looking forward welcoming you again very soon,Best regards

10/10 Excelente

Andrew

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Modern, interesting, good location.
A lovely hotel, very modern and interestingly designed. Breakfast was good if slightly confusing. Slightly noisy, being in a park. Very good location.
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 25 jul. 2023
Dear Sir,We thank you for your feedback following your stay at l'Esquisse. We are glad to read that you appreciated our design. We hope to see you again, on your next trip to Colmar,Best regards

10/10 Excelente

Matthew

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Lovely hotel in a lovely town
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 25 jul. 2023
Dear Sir,We thank you for having taken the time to review our hotel.We are happy to read that you appreciated our hotel so much.Looking forward welcoming you again soon at l'Esquisse.Best wishes

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 26 jul. 2023
Dear Guest,We thank you very much for this very positive feedback.Looking forward welcoming you very soon again at l'Esquisse,Best regards,

10/10 Excelente

Sabine

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 25 jul. 2023
Dear Madam,Thank you so much for your very positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay at l'Esquisse and that all our services have met your expectations.Looking forward welcoming you again soon,Best regards

10/10 Excelente

Didier

Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Virginia B. Front of the House Manager el 16 jul. 2023
Cher Client,Nous vous remercions chaleureusement pour votre retour positif et espérons vous accueillir à nouveau bientôt dans notre Maison.Cordialement,Virginia B.Front of the House Manager

8/10 Bueno

Sandra

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 29 jun. 2023
Dear Madam,We thank you for having taken the time to share your impressions following your stay at l'Esquisse Hotel & Spa.We look forward welcoming you another time in Colmar,Best wishes

10/10 Excelente

Maan, jeddah

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Nice location
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 29 jun. 2023
Dear Madam,Many thanks for this very positive review on l'Esquisse Hotel & Spa.We look forward welcoming you again very soon,Best wishes

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente hotel!
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 16 jun. 2023
Chère Madame, cher Monsieur,Nous vous remercions pour cette note très positive à la suite de votre séjour à l'Esquisse Hotel & Spa Colmar.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement,Bien cordialement,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 7 jun. 2023
Dear Guest,Many thanks for this very positive review following your stay at l'Esquisse.We do hope to receive you again, on your next journey in Alsace.Best regards,

10/10 Excelente

Pedro Jorge

Se hospedó 3 noches en febrero de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 17 may. 2023
Dear Sir,Many thanks for this very positive review following your stay at l'Esquisse.Looking forward welcoming you very soon, on a next journey to Colmar,Best wishes

10/10 Excelente

MARC

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH - Première de Réception el 10 may. 2023
Cher Monsieur,Un grand merci pour votre note positive à la suite de votre séjour à l'Esquisse Hotel & Spa.Dans l'attente de vous accueillir de nouveau,Bien cordialement,

10/10 Excelente

Marta

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Would return! Everything was perfect!
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH Première de Réception el 29 abr. 2023
Dear Madam,We thank you for having taken the time to share with us your stay at l’Esquisse.We are very pleased to read that you spend a perfect stay in our House. Your positive feedback was shared with my colleagues to reward their daily work to provide you the best service.We do hope to receive you during you next journey in Alsace,Best wishes,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Treat yourself!
Staff very friendly. Spa has to be prebooked and only an hour which seems a bit tight for such an expensive hotel. Standard room bath over shower is a bit odd and awkward to get into via steps into the bath - be aware if you have mobility issues. Balcony was lovely. Clarins products in room were lovely. We had a great time. Walking distance to train station and main attractions.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH el 17 mar. 2023
Dear Sir,Many thanks for this positive feedback following you stay at l'Esquisse Hotel & Spa Colmar.We are very happy to see that you appreciated your experience in our House, especially thanks to our friendly staff and our central location a few steps from Colmar city center. I won't fail in sharing your compliments with my colleagues, it is a reward to their investment to provide you a memorable stay.Looking forward welcoming you again on your next trip in Alsace.Best regards,Margot DUPREUILHPremière de Réception

10/10 Excelente

DOUGLAS, Spruce Grove

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Was absolutely amazing. Loved everything
Se hospedó 5 noches en marzo de 2023
Respuesta de Margot DUPREUILH el 17 mar. 2023
Dear Sir,We thank you for having taken the time to share with us your positive experience following you stay at l'Esquisse Hotel & Spa Colmar.We are glad to read that you had an amazing stay, and that all our services have met your expectations. I already forwarded your compliments to all our teams, it is a real reward to their daily work.We hope to receive you again on your next journey in Colmar,Yours sincerely,Margot DUPREUILHPremière de Réception

10/10 Excelente

vedat

Se hospedó 2 noches en febrero de 2023
Respuesta de MR el 14 feb. 2023
Chère Madame, Cher Monsieur,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery Hotel Collection.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Chère Madame, Cher Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Mehdi RezkiDirecteur

10/10 Excelente

Jiaying

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Esquisse hotel is amazing! If I must say some drawbacks, there are probably 2 things: 1). the speaker in the lift is a bit loud, we can hear it even in cooridoor. 2). the auto sensor light in the restroom is fantastic, but it might be too bright in the night. It would be perfect if the sensor light in the toilet could be turned off during the night, or switch to another soft light on the ground during the night, so that it wont be too bright. Otherwise, everything is good! SPA is incredibly amazing and staffs are very kind!
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de MR el 7 feb. 2023
Dear Madam, Dear Sir, We very much appreciate your comments regarding your stay at the L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery Hotel Collection. It's always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best regards, Mehdi Rezki General Manager

10/10 Excelente

alexandre

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en enero de 2023
Respuesta de MR el 1 feb. 2023
Cher Monsieur, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery Hotel Collection. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Cher Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Mehdi Rezki Directeur

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Tolles Hotel aber weniger für Familien mit Kindern
Ein tolles Hotel. Sehr sauber und alles in bestem Zustand. Der Empfang war sehr kühl. Ein Herr mit blasierter Miene „erledigte“ Unseren Check-in ohne Lächeln und ohne ein herzliches Wort des Willkommens oder ein bisschen Smalltalk. Wir fragen uns wie so eine Person an der Rezeption arbeiten kann. Das war kein guter Start. Das übrige Personal war sonst durchweg freundliche bis ok. Leider ist das Hotel nur bedingt für Familien mit kleinen Kindern zu empfehlen. Es gibt überall Regeln und Verbote, zudem nur 1 Kinderhochstuhl für das ganze Hotel?!? Unverständlich. So fehlt natürlich ständig ein Stihl und man muss Kleinkinder auf den Arm oder Schoss beim Essen nehmen. Hier wäre die Anschaffung mehrerer Stühle lohnenswert. Das Spa ist für Familien gerade mal 2h am Tag geöffnet und auch dann wird man ermahnt nicht zu laut zu sein. Lächerlich. Das einzige Restaurant ist ein Gourmet Restaurant. Also auch eher nichts für Familien. Familien scheinen geduldet zu werden aber nicht wirklich willkommen zu sein. Sehr schade.
Se hospedó 4 noches en enero de 2023
Respuesta de MR el 8 ene. 2023
Sehr geehrter Herr, Sehr geehrte Frau,Wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen GrüßenMehdi RezkiGeneral Manager

10/10 Excelente

Simten

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022
Respuesta de MR el 20 dic. 2022
Dear SirWe very much appreciate your comments regarding your stay at the L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mehdi RezkiGeneral Manager

10/10 Excelente

Sasson

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022
Respuesta de MR el 13 dic. 2022
Dear Madam, Dear Sir,We very much appreciate your comments regarding your stay at the L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mehdi RezkiGeneral Manager

10/10 Excelente

Rhonda

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2022
Respuesta de MR el 10 dic. 2022
Chère Madame, Cher Monsieur, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery Hotel Collection. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Chère Madame, Cher Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Mehdi Rezki Directeur

10/10 Excelente

Fritsche

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Sehr schönes Hotel in super Lage.Alles zu Fuss erreichbar. Welnessbereich und Massagen waren top.
Respuesta de MR el 9 dic. 2022
Sehr geehrter Herr, Sehr geehrte Frau,Wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen,Mehdi RezkiGeneral Manager

8/10 Bueno

Michel

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Très bon hotel
Hotel situé au centre et proche des marchés de Noël..Séjour super agréables chambre très confortable et moderne..Spa au top...seul bémol l attente pour etre servis au petit déjeuner mettre peut être les boisson et oeufs au self..
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2022
Respuesta de MR el 29 nov. 2022
Cher Monsieur, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery Hotel Collection. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe.Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Cher Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Mehdi Rezki Directeur

10/10 Excelente

Melih

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
M gallery
Otel yeni ve çok zevklive kaliteli döşenmişdi.Yeni olmasıda ayrıca konforunu artırırıyor.Personel ilgili ve güleryüzlü..
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022
Respuesta de MR el 26 nov. 2022
Dear Madam, Dear Sir, We very much appreciate your comments regarding your stay at the L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mehdi Rezki General Manager

8/10 Bueno

Sang-Chul

Viajó con su familia
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Great property, but a few improvements to be made
On the positive side, great property and nice ambience. Rooms are comfy and very nice. On the other end, depending on who/where, the service was not up to a luxurious hotel. Had to ask for the tab in the bar 3 times. The breakfast was only mediocre and they also by mistake had put one too many on the invoice. Overall, it is a great hotel, but a few things need to be improved to be a true luxurious hotel.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de MR el 21 nov. 2022
Dear Madam, Dear Sir,We very much appreciate your comments regarding your stay at the L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mehdi RezkiGeneral Manager

10/10 Excelente

bekir

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Everything was perfect and extraordinary
Respuesta de MR el 11 nov. 2022
Dear Madam, Dear Sir, We very much appreciate your comments regarding your stay at the L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mehdi Rezki General Manager

2/10 Terrible

Emmanuelle

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Ar condicionado central e a temperatura estava muito quente. Reclamamos na recepção nas duas noites que passamos lá e nada fizeram. Foi impossível de dormir. Acordávamos suados e tive que dormir com a janela aberta
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de MR el 15 sept. 2022
Dear Guest,Many thanks for your comment.I'm not sure that all your stay with us could be resume with a AC problem.Everything was done for you and your experience.But at a time who everyone must become aware of climate issues, your comment and rating seems inappropriate.Our team works hard every day to give you the best!Best regards,Mehdi RezkiGeneral Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nice and modern hotel
The hotel was good and modern. Very clean but the only issue we had was the ac was not so great, it felt pretty warm and we had a hard time sleeping our first night because of it. We called the reception and the kady went up and did something to the ac and said it should work but it didn't. It was room # 119, maybe just that room has that issue. Otherwise everything else was great.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de MR el 27 ago. 2022
Dear Madam, Dear Sir,We very much appreciate your comments regarding your stay at the L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery Hotel Collection. It is always a pleasure to receive positive feedback and comments. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best regards,Mehdi RezkiGeneral Manager

10/10 Excelente

Christian

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Design magnifique mais pas que...
Hotel superbe en temes de design. Très bien placé avec un parc et le centre-ville à proximité. La chambre était superbe avec un balcon donnant sur le parc, super pour un café ou apéro. Le lit doit faire 2m de large et est d'un confort exceptionnel. Ce que nous avons le plus apprécié est l'usage du spa compris dans le prix de la chambre (piscine très grande, hamac, jacuzzi, sauna), magnifique et très beau. D'autre part, le service discret était parfait. Un vrai 5 étoiles!
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de MR el 20 ago. 2022
Cher Monsieur, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à L'Esquisse Hotel & Spa Colmar - MGallery Hotel Collection. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Cher Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Mehdi Rezki Directeur