Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado una estadía con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, tanto positivas como negativas.Más informaciónSe abre en una nueva ventana
Evaluación: 10 - Excelente. 120 de 195 opiniones" "
10 - Excelente
120
Evaluación: 8 - Bueno. 52 de 195 opiniones" "
8 - Bueno
52
Evaluación: 6 - Aceptable. 12 de 195 opiniones" "
6 - Aceptable
12
Evaluación: 4 - Mediocre. 7 de 195 opiniones" "
4 - Mediocre
7
Evaluación: 2 - Terrible. 4 de 195 opiniones" "
2 - Terrible
4
9,2/10
Limpieza
8,6/10
Personal y atención
8,6/10
Servicios
9,0/10
Estado de la propiedad e instalaciones
8,0/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Sholem
1 mar. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
ONE OF THE BEST HOTEL IN MY LIFE
SIMPLE,,, THE BEST BED OF MY LIFE.
ITS A VERY GOOD NICE HOTEL
Sholem
Se hospedó 1 noche en febrero de 2019
Respuesta de General Manager el 4 mar. 2019
The entire team of 'Le Casablanca Hotel' thank you for choosing our establishment for your last stay in Casablanca.
Kind Regards
Amine El Moumni
10/10 Excelente
Sara
17 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Perfect stay !
Sara
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL team el 17 abr. 2024
Dear Sara, Thank you so much for your positive feedback!! We're looking forward to welcoming you again soon
10/10 Excelente
Suzanne
8 abr. 2024
Suzanne
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
10/10 Excelente
J. Alastair
23 mar. 2024
Le gustó: Limpieza
J. Alastair
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Le Casablanca Hotel el 28 mar. 2024
Bonjour! Nous vous remercions pour votre feedback positif! au plaisir de vous compter parmi nous prochainement.
10/10 Excelente
SAMER
27 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great stay
SAMER
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Hotel Management el 29 feb. 2024
Thank you so much for your positive feedback! We're looking forward to welcoming you soon
8/10 Bueno
Ahmad
22 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Ahmad
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Le Casablanca Hotel management team el 22 nov. 2023
Thank you for your positive feedback!! Looking forward to welcoming you again soon
10/10 Excelente
Wafeek
Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
7 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Highly recommended staff are amazing and hospitality is a different level
Wafeek
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Le Casablanca Hotel management el 8 nov. 2023
We're thrilled to hear you had such a wonderful experience with our exceptional staff and top-notch hospitality. Thank you for the high recommendation!
10/10 Excelente
Michelle
Viajó con su pareja
3 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Beautiful hotel ,staff were amazing
Michelle
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Le Casablanca Hotel el 8 nov. 2023
Thank you for your kind words! We're delighted you enjoyed your stay with us.
6/10 Aceptable
Rizwan
24 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Rizwan
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Le Casablanca Hotel team el 25 oct. 2023
Dear Mrs Sofia,Thank you for your feedback. We're committed to improving. Could you please share more details on what we can do to make your experience a perfect 10/10 next time?Best regards,
8/10 Bueno
teju, bowie
Viajó con su pareja
17 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Hotel appears elegant and staff very helpful. However the hotel hallways smells a lot like sewer smell, mix with the overpowering incense. The garden is excellent. No water Or coffee pots in the rooms!. It’s about 40min to 1hr from airport depending on traffic.
teju
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Le Casablanca Hotel Team el 25 oct. 2023
Dear Teju,Thank you for your recent feedback. We appreciate your positive comments about the hotel's elegance, and we've noted your concerns about the hallway odor. We want to assure you that water is always available on the table near the bed in all our rooms. Additionally, our reception team will be more than happy to assist you with anything you may need during your next stay.Your feedback is invaluable in helping us improve, and we'll address these issues to enhance your next visit with us. We eagerly anticipate your return and the opportunity to provide an even better experience.Best regards,
8/10 Bueno
Bouzid
25 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Service au restaurant laisse à désiré !
Bouzid
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 25 sept. 2023
Merci de votre séjour dans notre établissement. Nous apprécions votre feedback positif.
6/10 Aceptable
Ahmed
3 sept. 2023
Good property but service was below average
Ahmed
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 25 sept. 2023
Dear Mr. Ahmed, Thank you for your feedback on EXPEDIA, We are sad to read that you didn't enjoy your stay. could you please tell us more about the service quality?
8/10 Bueno
Ahmed
31 ago. 2023
Ahmed
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 25 sept. 2023
Dear Mr Ahmed, thank your for your feedback about your stay at LE CASABLANCA HOTEL. We are looking forward to welcoming you back again soon for a better experience.
8/10 Bueno
Nour
19 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Furniture
Nour
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 26 jul. 2023
Merci pour votre feedback! Nous espérons pouvoir vous compter parmi nous prochainement
6/10 Aceptable
Ammar A
8 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Ammar A
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL MANAGEMENT TEAM el 10 jul. 2023
Bonjour Monsieur, Je vous remercie pour votre feedback. Nous sommes désolés de voir que vous n'êtes pas totalement satisfait de votre expérience parmi nous. Pourriez-vous nous en dire plus ? Cordialement
10/10 Excelente
Cliente verificado
28 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Loved the hotel and the friendly staff. Beautiful rooms and pool area, and impeccable service.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 3 jul. 2023
Dear valued client, We thank you for taking the time to share your feedback with us and rating us high ! We're pleased to learn that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you again soon
10/10 Excelente
Christian
24 jun. 2023
Christian
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 26 jun. 2023
Merci de votre séjour dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires.
6/10 Aceptable
Cliente verificado
26 dic. 2022
It’s ok for a 5-star hotel. Nothing really bad but nothing outstanding either. My suite was facing the street—avoid that if you’re booking as it’s very noisy even late in the night. The breakfast was ok; I stayed there for 3 days including Christmas but it’s always the same breakfast everyday.
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2022
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL MANAGEMENT TEAM el 27 dic. 2022
Hello, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We've taken note of your remarks regarding the noise in the suite and the buffet. We will share it with the team to improve these aspects. Looking forward to welcoming you for a better experience among us.Kind regards
10/10 Excelente
Richard
2 dic. 2022
Richard
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 12 dic. 2022
Merci beaucoup pour votre retour et avis positif sur votre dernière expérience au CASBALANCA HOTEL!
4/10 Mediocre
Jean-Marc
Viajó con su familia
23 oct. 2022
No le gustó: Personal y atención, servicios
It was highly recommended to me after staying my first night at the Sofitel. I consider this a presumptuous place with nothing to justify its price. The front office staff is condescending, unhelpful and the room average at best. Privacy between the bathroom and shower is a minimum for me and this layout was awful. I will never go there again.
Jean-Marc
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
Respuesta de GENRAL MANAGER el 24 oct. 2022
Dear Jean-Marc,Thank you for taking the time to share your opinion following your recent experience at Le Casablanca hotel.We are sincerely sorry that your stay did not meet your expectations, as this does not reflect the image of the values that we have developed!!We appreciate the details of your constructive comment We hope to have the chance to welcome you again for a better experience in our hotel.Thank You
10/10 Excelente
Sandra
26 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Happy guest
It was very pleasant. We had the chance of meeting the owner and he was very nice and made us feel like we were at home
Sandra
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Amine El Moumni, General Manager el 14 oct. 2022
Dear Sandra, We are very happy to see that you enjoyed your stay with us at LE CASABLANCA HOTEL. We are looking forward to welcoming you again soon.
10/10 Excelente
John, Atlanta
Viajó con su pareja
26 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
A beautiful and elegant hotel. Room was large & comfortable. Staff were friendly & attentive.
John
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Amine El Moumni, General Manager el 14 oct. 2022
Dear John, We are pleased to see that you had a positive experience with us at LE CASABLANCA HOTEL. Thank you for rating us high!We are looking forward to welcoming you again soon
4/10 Mediocre
Rachida
2 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Servicios
I would have rates differently if the hotel were not listed as a 5* hotel and I did not paid top dollar for this stay:
- Very inconvenient for a business trip as the internet was limited and took over 24 hrs and switching room to have access in my room.
- Morning front desk staff is a bit “cold” and unapologetic compared to the helpful and smiling evening crew.
- Pool is dirty (leaves and other debris) if you want to take a swim early morning or late evenings
- Gym is a tiny has 4 treadmills and only access through the spa When the spa closes, it is no longer available.
Rachida
Se hospedó 3 noches en agosto de 2022
Respuesta de Amine El Moumni, General Manager el 14 oct. 2022
Dear Todd,Thank you so much for taking the time to share your feedback.We are so sorry to see that you had such a bad experience at the hotel! Appropriate measures were taken regarding the wifi and general service.Looking forward to welcoming you soon to make it up to you.AMINE EL MOUMNIGENERAL MANEGR
10/10 Excelente
Sebastien
Viajó por negocios
29 jul. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice setting and competent service
Sebastien
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Le Casablanca Hotel Team el 25 oct. 2023
We appreciate your kind words about our setting and service. Looking forward to your next visit!
10/10 Excelente
ELIO
Viajó por negocios
26 jul. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hôtel Magnifique, Très bien situé, Très bien entretenu.. dommage que le petit déjeuner est en supplément et facturé 300 MAD , sinon tout était parfait !
ELIO
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de Dirécteur général el 28 jul. 2022
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre feedback avec nous. C'est un plaisir de lire que vous ayez apprécié votre expérience à l'hôtel.
10/10 Excelente
Amine
14 may. 2022
Amine
Se hospedó 4 noches en mayo de 2022
Respuesta de Directeur Général el 16 may. 2022
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre feedback avec nous. C'est un plaisir de lire que vous ayez apprécié votre expérience à l'hôtel.
10/10 Excelente
Dina Charity, Absecon
Viajó con su familia
14 may. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Really nice Custmer service, the staffs went above and beyond to make my sister and I feel comfortable
Dina Charity
Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de Directeur Général el 16 may. 2022
Thank you so much for leaving such a caring review! We appreciate it and hope to welcome you again soon.
6/10 Aceptable
Bader, San Diego
26 mar. 2022
Le gustó: Personal y atención
.
Bader
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
10/10 Excelente
Maurice
Viajó por negocios
25 mar. 2022
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Magnifique hôtel
Maurice
Se hospedó 3 noches en marzo de 2022
Respuesta de Directeur Général el 25 abr. 2022
Cher Mr Maurice,
Merci pour votre message positif.
Nous sommes ravis de lire que vous avez gardé un si beau souvenir de votre expérience au restaurant ainsi que service. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau!
8/10 Bueno
Sayal Vinç Makina
Viajó por negocios
17 mar. 2022
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Sayal Vinç Makina
Se hospedó 2 noches en marzo de 2022
Respuesta de Directeur Général el 25 abr. 2022
Merci pour votre message positif.
Nous sommes ravis de lire que vous avez gardé un si beau souvenir de votre expérience au restaurant ainsi que service. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau!
10/10 Excelente
Aveen
7 mar. 2022
Le gustó: Personal y atención
Aveen
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de General Manager el 14 mar. 2022
Thank you for rating us high!
looking forward to welcoming you again soon.
10/10 Excelente
Aveen
Viajó con su familia
7 mar. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Old world Glamour
Lovely hotel tried to take rooms on the poolside the street side is a bit noisy really glamorous hotel
Aveen
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de General Manager el 14 mar. 2022
Thank you for rating us high!
looking forward to welcoming you again soon.
10/10 Excelente
YOUSSEF
4 mar. 2022
YOUSSEF
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Directeur Général el 14 mar. 2022
Merci beaucoup pour votre feedback positif!
8/10 Bueno
Talal
24 feb. 2022
Talal
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Le Casablanca Hotel Team el 25 oct. 2023
We appreciate your Feedback. Looking forward to your next visit for a 5/5 experience!
10/10 Excelente
Houda
31 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Everything was good… the staff, comfort, cleanliness…
The only matter is with some noise by night if your room is street side, but nothing much annoying
Houda
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Management el 10 feb. 2022
Dear Guest
Thank you for your stay and feedback
Looking forward welcoming you back soon
Kind regards
10/10 Excelente
VICTOR
8 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excellent Sejour
VICTOR
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Management el 9 dic. 2021
Thank you for rating us so high
Looking forward welcoming you back anytime soon
8/10 Bueno
TARIK
Viajó por negocios
29 nov. 2021
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
TARIK
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Management el 7 dic. 2021
Thank you for rating us high
Looking forward welcoming you soon
10/10 Excelente
karsten
Viajó por negocios
6 nov. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
karsten
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021
Respuesta de Management el 7 dic. 2021
Thank you for rating us high
Looking forward welcoming you soon
10/10 Excelente
Davif
Viajó por negocios
29 oct. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Davif
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021
Respuesta de Management el 7 dic. 2021
Thank you for rating us high
Looking forward welcoming you soon
10/10 Excelente
CHARLES, woodinville
9 oct. 2021
CHARLES
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
8/10 Bueno
Avraham
Viajó por negocios, Viajó en grupo
18 sept. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I liked its location and its large courtyard
Avraham
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2021
Respuesta de General Manager el 20 sept. 2021
Dear Sir,
Thank you for your positive feedback! We look forward to welcoming you again soon
10/10 Excelente
Eric, London
Viajó por negocios
2 sept. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very happy
Eric
Se hospedó 3 noches en agosto de 2021
Respuesta de General Manager el 6 sept. 2021
Thank you so much for your feedback!
Looking forward to welcoming you again soon.
2/10 Terrible
Cliente verificado
Viajó por negocios, Viajó con su familia
13 ago. 2021
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Arnaque les clients
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de General Manager el 6 sept. 2021
Thank you for your feedback. Sorry to learn that you didn't enjoy your stay with us.
Could you tell us more about what happened?
We hope to welcome you again for a better experience.
8/10 Bueno
Khalissa
13 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Khalissa
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viajó con su familia
24 jul. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Amazing experience at hotel le Casablanca, the rooms are clean and spacious, very quiet at night.
The staff are professional , I love the pool and the landscape around it.
I’m definitely going back with my family
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de General Manager el 28 jul. 2021
Thank you for your reply! It's great to hear that you enjoyed your stay with us at the hotel.
Looking forward to welcoming you again soon
8/10 Bueno
Wafaa
6 jul. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Wafaa
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de Directeur Général el 12 jul. 2021
Bonjour Madame,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour. N'hésitez pas à prendre contact avec nous afin d'améliorer davantage votre expérience parmi nous.
Cordialement,
10/10 Excelente
Waqas
Viajó por negocios
30 jun. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Brilliant experience 👏
Very good stay!
Especially
FAROUK
TOUFIK
Who served us with great hospitality. Well recommended hotel. Absolutely loved it 5*
Waqas
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de General Manager el 24 ago. 2021
Thank you so much! we can't wait to welcome you again at LE CASABLANCA HOTEL
10/10 Excelente
mostafa
Viajó con su familia
5 may. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
👍👍👍👍👍👍
mostafa
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Directeur Général el 10 may. 2021
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !
10/10 Excelente
Diego
Viajó por negocios
2 may. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Diego
Se hospedó 4 noches en febrero de 2021
Respuesta de Directeur Général el 10 may. 2021
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !
6/10 Aceptable
stephane
Viajó por negocios
20 mar. 2021
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Moyen, atmosphère fumeurs désagréable.
Accueil sympathique. Personnel prévenant.
Problèmes :
Hall fumeur
Restaurant fumeur...
Bref inadmissible.
Room service pas top, repas arrivé froid...
Literie, beaucoup trop molle, pas bon pour le mal de dos.
Pas de buffet pour le petit déjeuner...
Pas à la hauteur des 5 étoiles revendiquées.
stephane
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Directeur Général el 22 mar. 2021
Cher monsieur Stephane,
Nous vous remercions pour votre feedback, il est très important pour nous et vous en remercions.
Nous sommes vraiment navrés d’apprendre que votre expérience parmi nous n'été par à la hauteur de vos attentes. Nous tenons à vous présenter nos excuses les plus sincères.
Je vous prie de croire que les actions nécessaires ont été prises ainsi les problèmes de la clim et du room service ont été solutionnés.
La réouverture de notre Terrasse Jasmin est prévu prochainement, ainsi le hall sera non-fumeur.
Aussi, une note spéciale en votre nom a été intégré sur notre système, afin de vous offrir lors de votre prochain séjour un sur-classement en catégorie supérieure et une meilleure expérience.
Cordialement,
Amine El Moumni