Jardín

Opiniones sobre Le Casablanca Hotel

5 out of 5
Le Casablanca Hotel
19 Boulevard Moulay Rachid, Casablanca

Opiniones

9,0

Magnífico

Evaluación: 10 - Excelente. 120 de 195 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 52 de 195 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 12 de 195 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 7 de 195 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 4 de 195 opiniones" "

9,2/10

Limpieza

8,6/10

Personal y atención

8,6/10

Servicios

9,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Sholem

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
ONE OF THE BEST HOTEL IN MY LIFE
SIMPLE,,, THE BEST BED OF MY LIFE. ITS A VERY GOOD NICE HOTEL
Se hospedó 1 noche en febrero de 2019
Respuesta de General Manager el 4 mar. 2019
The entire team of 'Le Casablanca Hotel' thank you for choosing our establishment for your last stay in Casablanca. Kind Regards Amine El Moumni

10/10 Excelente

Sara

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Perfect stay !
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL team el 17 abr. 2024
Dear Sara, Thank you so much for your positive feedback!! We're looking forward to welcoming you again soon

10/10 Excelente

Suzanne

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

J. Alastair

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Le Casablanca Hotel el 28 mar. 2024
Bonjour! Nous vous remercions pour votre feedback positif! au plaisir de vous compter parmi nous prochainement.

10/10 Excelente

SAMER

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great stay
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Hotel Management el 29 feb. 2024
Thank you so much for your positive feedback! We're looking forward to welcoming you soon

8/10 Bueno

Ahmad

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Le Casablanca Hotel management team el 22 nov. 2023
Thank you for your positive feedback!! Looking forward to welcoming you again soon

10/10 Excelente

Wafeek

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Highly recommended staff are amazing and hospitality is a different level
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Le Casablanca Hotel management el 8 nov. 2023
We're thrilled to hear you had such a wonderful experience with our exceptional staff and top-notch hospitality. Thank you for the high recommendation!

10/10 Excelente

Michelle

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Beautiful hotel ,staff were amazing
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Le Casablanca Hotel el 8 nov. 2023
Thank you for your kind words! We're delighted you enjoyed your stay with us.

6/10 Aceptable

Rizwan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Le Casablanca Hotel team el 25 oct. 2023
Dear Mrs Sofia,Thank you for your feedback. We're committed to improving. Could you please share more details on what we can do to make your experience a perfect 10/10 next time?Best regards,

8/10 Bueno

teju, bowie

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Hotel appears elegant and staff very helpful. However the hotel hallways smells a lot like sewer smell, mix with the overpowering incense. The garden is excellent. No water Or coffee pots in the rooms!. It’s about 40min to 1hr from airport depending on traffic.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Le Casablanca Hotel Team el 25 oct. 2023
Dear Teju,Thank you for your recent feedback. We appreciate your positive comments about the hotel's elegance, and we've noted your concerns about the hallway odor. We want to assure you that water is always available on the table near the bed in all our rooms. Additionally, our reception team will be more than happy to assist you with anything you may need during your next stay.Your feedback is invaluable in helping us improve, and we'll address these issues to enhance your next visit with us. We eagerly anticipate your return and the opportunity to provide an even better experience.Best regards,

8/10 Bueno

Bouzid

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Service au restaurant laisse à désiré !
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 25 sept. 2023
Merci de votre séjour dans notre établissement. Nous apprécions votre feedback positif.

6/10 Aceptable

Ahmed

Good property but service was below average
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 25 sept. 2023
Dear Mr. Ahmed, Thank you for your feedback on EXPEDIA, We are sad to read that you didn't enjoy your stay. could you please tell us more about the service quality?

8/10 Bueno

Ahmed

Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 25 sept. 2023
Dear Mr Ahmed, thank your for your feedback about your stay at LE CASABLANCA HOTEL. We are looking forward to welcoming you back again soon for a better experience.

8/10 Bueno

Nour

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Furniture
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 26 jul. 2023
Merci pour votre feedback! Nous espérons pouvoir vous compter parmi nous prochainement

6/10 Aceptable

Ammar A

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL MANAGEMENT TEAM el 10 jul. 2023
Bonjour Monsieur, Je vous remercie pour votre feedback. Nous sommes désolés de voir que vous n'êtes pas totalement satisfait de votre expérience parmi nous. Pourriez-vous nous en dire plus ? Cordialement

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Loved the hotel and the friendly staff. Beautiful rooms and pool area, and impeccable service.
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 3 jul. 2023
Dear valued client, We thank you for taking the time to share your feedback with us and rating us high ! We're pleased to learn that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you again soon

10/10 Excelente

Christian

Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 26 jun. 2023
Merci de votre séjour dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

It’s ok for a 5-star hotel. Nothing really bad but nothing outstanding either. My suite was facing the street—avoid that if you’re booking as it’s very noisy even late in the night. The breakfast was ok; I stayed there for 3 days including Christmas but it’s always the same breakfast everyday.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2022
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL MANAGEMENT TEAM el 27 dic. 2022
Hello, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We've taken note of your remarks regarding the noise in the suite and the buffet. We will share it with the team to improve these aspects. Looking forward to welcoming you for a better experience among us.Kind regards

10/10 Excelente

Richard

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de LE CASABLANCA HOTEL TEAM el 12 dic. 2022
Merci beaucoup pour votre retour et avis positif sur votre dernière expérience au CASBALANCA HOTEL!

4/10 Mediocre

Jean-Marc

Viajó con su familia
No le gustó: Personal y atención, servicios
It was highly recommended to me after staying my first night at the Sofitel. I consider this a presumptuous place with nothing to justify its price. The front office staff is condescending, unhelpful and the room average at best. Privacy between the bathroom and shower is a minimum for me and this layout was awful. I will never go there again.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
Respuesta de GENRAL MANAGER el 24 oct. 2022
Dear Jean-Marc,Thank you for taking the time to share your opinion following your recent experience at Le Casablanca hotel.We are sincerely sorry that your stay did not meet your expectations, as this does not reflect the image of the values that we have developed!!We appreciate the details of your constructive comment We hope to have the chance to welcome you again for a better experience in our hotel.Thank You

10/10 Excelente

Sandra

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Happy guest
It was very pleasant. We had the chance of meeting the owner and he was very nice and made us feel like we were at home
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Amine El Moumni, General Manager el 14 oct. 2022
Dear Sandra, We are very happy to see that you enjoyed your stay with us at LE CASABLANCA HOTEL. We are looking forward to welcoming you again soon.

10/10 Excelente

John, Atlanta

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
A beautiful and elegant hotel. Room was large & comfortable. Staff were friendly & attentive.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Amine El Moumni, General Manager el 14 oct. 2022
Dear John, We are pleased to see that you had a positive experience with us at LE CASABLANCA HOTEL. Thank you for rating us high!We are looking forward to welcoming you again soon

4/10 Mediocre

Rachida

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Servicios
I would have rates differently if the hotel were not listed as a 5* hotel and I did not paid top dollar for this stay: - Very inconvenient for a business trip as the internet was limited and took over 24 hrs and switching room to have access in my room. - Morning front desk staff is a bit “cold” and unapologetic compared to the helpful and smiling evening crew. - Pool is dirty (leaves and other debris) if you want to take a swim early morning or late evenings - Gym is a tiny has 4 treadmills and only access through the spa When the spa closes, it is no longer available.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2022
Respuesta de Amine El Moumni, General Manager el 14 oct. 2022
Dear Todd,Thank you so much for taking the time to share your feedback.We are so sorry to see that you had such a bad experience at the hotel! Appropriate measures were taken regarding the wifi and general service.Looking forward to welcoming you soon to make it up to you.AMINE EL MOUMNIGENERAL MANEGR

10/10 Excelente

Sebastien

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice setting and competent service
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Le Casablanca Hotel Team el 25 oct. 2023
We appreciate your kind words about our setting and service. Looking forward to your next visit!

10/10 Excelente

ELIO

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Hôtel Magnifique, Très bien situé, Très bien entretenu.. dommage que le petit déjeuner est en supplément et facturé 300 MAD , sinon tout était parfait !
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de Dirécteur général el 28 jul. 2022
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre feedback avec nous. C'est un plaisir de lire que vous ayez apprécié votre expérience à l'hôtel.

10/10 Excelente

Amine

Se hospedó 4 noches en mayo de 2022
Respuesta de Directeur Général el 16 may. 2022
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre feedback avec nous. C'est un plaisir de lire que vous ayez apprécié votre expérience à l'hôtel.

10/10 Excelente

Dina Charity, Absecon

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Really nice Custmer service, the staffs went above and beyond to make my sister and I feel comfortable
Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de Directeur Général el 16 may. 2022
Thank you so much for leaving such a caring review! We appreciate it and hope to welcome you again soon.

6/10 Aceptable

Bader, San Diego

Le gustó: Personal y atención
.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022

10/10 Excelente

Maurice

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Magnifique hôtel
Se hospedó 3 noches en marzo de 2022
Respuesta de Directeur Général el 25 abr. 2022
Cher Mr Maurice, Merci pour votre message positif. Nous sommes ravis de lire que vous avez gardé un si beau souvenir de votre expérience au restaurant ainsi que service. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau!

8/10 Bueno

Sayal Vinç Makina

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en marzo de 2022
Respuesta de Directeur Général el 25 abr. 2022
Merci pour votre message positif. Nous sommes ravis de lire que vous avez gardé un si beau souvenir de votre expérience au restaurant ainsi que service. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau!

10/10 Excelente

Aveen

Le gustó: Personal y atención
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de General Manager el 14 mar. 2022
Thank you for rating us high! looking forward to welcoming you again soon.

10/10 Excelente

Aveen

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Old world Glamour
Lovely hotel tried to take rooms on the poolside the street side is a bit noisy really glamorous hotel
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de General Manager el 14 mar. 2022
Thank you for rating us high! looking forward to welcoming you again soon.

10/10 Excelente

YOUSSEF

Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Directeur Général el 14 mar. 2022
Merci beaucoup pour votre feedback positif!

8/10 Bueno

Talal

Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Le Casablanca Hotel Team el 25 oct. 2023
We appreciate your Feedback. Looking forward to your next visit for a 5/5 experience!

10/10 Excelente

Houda

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Everything was good… the staff, comfort, cleanliness… The only matter is with some noise by night if your room is street side, but nothing much annoying
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Management el 10 feb. 2022
Dear Guest Thank you for your stay and feedback Looking forward welcoming you back soon Kind regards

10/10 Excelente

VICTOR

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excellent Sejour
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Management el 9 dic. 2021
Thank you for rating us so high Looking forward welcoming you back anytime soon

8/10 Bueno

TARIK

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Management el 7 dic. 2021
Thank you for rating us high Looking forward welcoming you soon

10/10 Excelente

karsten

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021
Respuesta de Management el 7 dic. 2021
Thank you for rating us high Looking forward welcoming you soon

10/10 Excelente

Davif

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021
Respuesta de Management el 7 dic. 2021
Thank you for rating us high Looking forward welcoming you soon

10/10 Excelente

CHARLES, woodinville

Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

8/10 Bueno

Avraham

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I liked its location and its large courtyard
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2021
Respuesta de General Manager el 20 sept. 2021
Dear Sir, Thank you for your positive feedback! We look forward to welcoming you again soon

10/10 Excelente

Eric, London

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Very happy
Se hospedó 3 noches en agosto de 2021
Respuesta de General Manager el 6 sept. 2021
Thank you so much for your feedback! Looking forward to welcoming you again soon.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó por negocios, Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Arnaque les clients
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de General Manager el 6 sept. 2021
Thank you for your feedback. Sorry to learn that you didn't enjoy your stay with us. Could you tell us more about what happened? We hope to welcome you again for a better experience.

8/10 Bueno

Khalissa

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Amazing experience at hotel le Casablanca, the rooms are clean and spacious, very quiet at night. The staff are professional , I love the pool and the landscape around it. I’m definitely going back with my family
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de General Manager el 28 jul. 2021
Thank you for your reply! It's great to hear that you enjoyed your stay with us at the hotel. Looking forward to welcoming you again soon

8/10 Bueno

Wafaa

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de Directeur Général el 12 jul. 2021
Bonjour Madame, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour. N'hésitez pas à prendre contact avec nous afin d'améliorer davantage votre expérience parmi nous. Cordialement,

10/10 Excelente

Waqas

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Brilliant experience 👏
Very good stay! Especially FAROUK TOUFIK Who served us with great hospitality. Well recommended hotel. Absolutely loved it 5*
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de General Manager el 24 ago. 2021
Thank you so much! we can't wait to welcome you again at LE CASABLANCA HOTEL

10/10 Excelente

mostafa

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
👍👍👍👍👍👍
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Directeur Général el 10 may. 2021
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !

10/10 Excelente

Diego

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en febrero de 2021
Respuesta de Directeur Général el 10 may. 2021
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !

6/10 Aceptable

stephane

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Moyen, atmosphère fumeurs désagréable.
Accueil sympathique. Personnel prévenant. Problèmes : Hall fumeur Restaurant fumeur... Bref inadmissible. Room service pas top, repas arrivé froid... Literie, beaucoup trop molle, pas bon pour le mal de dos. Pas de buffet pour le petit déjeuner... Pas à la hauteur des 5 étoiles revendiquées.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Directeur Général el 22 mar. 2021
Cher monsieur Stephane, Nous vous remercions pour votre feedback, il est très important pour nous et vous en remercions. Nous sommes vraiment navrés d’apprendre que votre expérience parmi nous n'été par à la hauteur de vos attentes. Nous tenons à vous présenter nos excuses les plus sincères. Je vous prie de croire que les actions nécessaires ont été prises ainsi les problèmes de la clim et du room service ont été solutionnés. La réouverture de notre Terrasse Jasmin est prévu prochainement, ainsi le hall sera non-fumeur. Aussi, une note spéciale en votre nom a été intégré sur notre système, afin de vous offrir lors de votre prochain séjour un sur-classement en catégorie supérieure et une meilleure expérience. Cordialement, Amine El Moumni