Sala de estar en el lobby

Opiniones sobre Motel 6 Bozeman, MT

2 out of 5
Motel 6 Bozeman, MT
817 Wheat Dr, Bozeman, MT

Opiniones

7,4

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 320 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 297 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 180 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 122 de 1001 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 82 de 1001 opiniones" "

7,8/10

Limpieza

8,2/10

Personal y atención

6,2/10

Servicios

7,2/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Julio raul

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 29 mar. 2024
Hi Traveler,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Marco

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy racistas
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023

8/10 Bueno

Maria Nini

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buena
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Brand Experience Team el 26 jun. 2023
Hola Maria Nini,Gracias por su revisión, realmente apreciamos el apoyo.Lilith#equipo6

8/10 Bueno

Edwin

Se hospedó 1 noche en junio de 2023

8/10 Bueno

Paola

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención
He estado en varios Motel 6 al rededor del país por lo que se me facilita compararlos… en mi experiencia las habitaciones son más pequeñas pero acogedoras, tienen lo necesario para pasar unos días. Lo que de plano estuvo fatal fue el servicio de internet, no recomiendo que reserves si tienes algún pendiente que requiera del internet del hotel, fuera de ahí, todo está muy bien; máquinas expedidoras de dulces y snacks, sodas y cafés, a parte del servicio de café y té. Cuentan con servicio de lavandería también y hay un Mc Donals frente al hotel lo que lo hace aún más viable para sacar del apuro
Respuesta de Brand Experience Team el 24 abr. 2023
Hola Paola,Gracias por tomarse el tiempo para compartir su evaluación con nosotros. Nos encanta saber de nuestros huéspedes y estamos felices de que haya disfrutado de su estadía. También apreciamos sus comentarios sobre las formas en que podemos brindar una estadía aún más cómoda para nuestros huéspedes. Esperamos verte pronto.Viajes segurosLilith#Team6

10/10 Excelente

Angel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Will come back.
Clean and ok!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Motel 6 el 25 mar. 2021
Thank you for taking the time to share about your stay with us. We try to always provide a superior guest experience and your feedback is invaluable, as it helps us determine how well we are delivering on that commitment. We hope to see you in the near future. Sincerely, The Guest Experience Team

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Limpieza y buen servicio!! Pero muy pequeño estacionamiento’
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de Motel 6 el 20 mar. 2020
Gracias por tomarse el tiempo para compartir su estadía con nosotros. Intentamos proporcionar siempre una experiencia superior al huésped y sus comentarios son invaluables, ya que nos ayudan a determinar qué tan bien estamos cumpliendo ese compromiso. Esperamos verte en el futuro cercano. Sinceramente, El equipo de experiencia del huésped

10/10 Excelente

Angela

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Really great place to stay. of the Motel 6 we stayed at the higher level no doubt. Large rooms, very clean. Just gave a very nice impression. Slept fantastic.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Motel 6 el 30 sept. 2019
Thank you for taking the time to share about your stay with us. We love to hear when someone has a great guest experience and your feedback will be shared with the team to encourage us to always strive. Thank you again for sharing, and we hope your next visit will be even better. Sincerely, The Guest Experience Team

4/10 Mediocre

James

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Several lights didn't work in the room. Couch was stained and dirty. Bathroom was dirty. People were shouting in the hallway.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Michael Jonathan, RICHMOND

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice and clean
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

4/10 Mediocre

Nick

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Grubby, not well-maintained. Wornout towels. Staff was pleasant. Reasonably quiet at night.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

4/10 Mediocre

dennis

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Too no frills.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Misty

Viajó con su pareja
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
For an older facility, it was super clean. No carpet in the room was a wonderful surprise.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

2/10 Terrible

Liza

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No elevator, hall way dirty and bathroom stinks.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 20 may. 2024
Hi Liza,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 Mediocre

Cheryl, Raynesford

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Karen

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great place for a reasonable priced night stay on way to Yellowstone
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 20 may. 2024
Hi Karen,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

8/10 Bueno

Peggy

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Clean had handicap chair for bathroom tub if you needed it.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 20 may. 2024
Hi Peggy,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

4/10 Mediocre

Kelly

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
Bed was extremely uncomfortable, very hard. No shampoo, condition or soap was provided, luckily I carry my own, but still. There was a note saying available upon request. My window didn't lock so that made me nervous on the first floor.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 14 may. 2024
Hi Kelly, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6

2/10 Terrible

Mary Jane

Viajó por negocios, Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Place reeked of marijuana. Desk clerk "What do you expect? This is a budget hotel!" There was an urban camping area 50 feet from motel. (This means "homeless allowed in tents".) There was a dog down the hallway that barked non stop from 4-5 a.m.!
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 14 may. 2024
Hi Mary Jane, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

10/10 Excelente

Travis

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great service nice clean rooms
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 14 may. 2024
Hi Travis, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6

4/10 Mediocre

Jerry

No le gustó: Servicios
Would not stay there again.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 6 may. 2024
Hi Jerry,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 Excelente

Robyn

Viajó con su pareja, Viajó con mascotas
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Very friendly front desk helped me a lot. Kind housekeeping staff. Good job
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 6 may. 2024
Hi Robyn,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6

2/10 Terrible

Ryan

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 3 may. 2024
Hi Ryan,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

Celecia

Le gustó: Limpieza
Kids and adults yelling outside the rooms all night.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 2 may. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

8/10 Bueno

Dave

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
You get what you pay for, bed was unusual.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 2 may. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

6/10 Aceptable

Pamela

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 3 may. 2024
Hi Pamela,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Sharandeep

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Sharandeep

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Tyler

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

2/10 Terrible

Cynthia

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
DO NOT STAY HERE!! WORST MOTEL 6!! Checked in, after hwy was closed due to snow, ice etc. Tried calling to see if could cancel....lol! "Manager Chris " said they can't make exceptions....would have to do it everyday!! ARRIVED and could see why!! Homeless shelter, tent camp, etc. Neighborhood is not great but don't always expect much around M6. Went to room....beds have dirty sheets with DISGUSTING stains on them....talked to front desk....they MIGHT be able to bring me new sheets!!! DO YOURSELF A FAVOR!! DON'T STAY HERE!! Too bad you can't leave negative star reviews!!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 2 may. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

Michelle

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
My room door wouldn’t lock properly and the room smelt like cat urine. I also at first got. Checked in under the wrong name.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 23 abr. 2024
Hi Michelle,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

4/10 Mediocre

Lanice

No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 25 abr. 2024
Hi Lanice,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 Terrible

Cheyenne

Viajó con su pareja, Viajó con mascotas
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The only nice thing about this place was the McDonalds near by. Super ghetto hotel!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 23 abr. 2024
Hi Cheyenne,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 Excelente

Philip

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 25 abr. 2024
Hi Philip,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Excelente

Linda

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Nice people
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 23 abr. 2024
Hi Linda,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

6/10 Aceptable

Robert

Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 19 abr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Yves

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Practical
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 17 abr. 2024
Hi Yves, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 Excelente

Linda

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 19 abr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 Aceptable

li

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 19 abr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

8/10 Bueno

Pamela

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I had no problems.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 9 abr. 2024
Hi Pamela,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Rachelle

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 12 abr. 2024
Hi Rachelle,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

2/10 Terrible

Brian

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
This property was beyond filthy. There were things no one wants to see. Switched rooms and was better but still gross.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 2 abr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Jarren

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great Staff and clean rooms during my long stay
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 2 abr. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

Jerome

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The worst..the room was not clean , around midnight I saw 2 police cars at the hotel next door.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 2 abr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Bueno

Darlene, Dillon

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza
For the price, this Motel is fine. Also, animals are free which other motels should do. Children are usually more trouble than well behaved traveling animals
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 2 abr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

Kaitlyn

No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Stayed for one night. Had a random dude at all hours of the night pounding on the door asking for another random dude. The window didn't close, there were holes in the curtain and the coffee packets for sugar stuff were open and just put back on the cup. Will never stay or recommend anyone else to stay.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y. el 2 abr. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Jason

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Non
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 27 mar. 2024
Hi Jason,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

4/10 Mediocre

Jean Anne

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No one was there when we checked in the girl was sitting in her car ???? Very strange place . Clean but out dated and old
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 19 mar. 2024
Hi Jean Anne, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

6/10 Aceptable

Dawn

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Asked for another blanket and they didn’t have any. Finally asked for 4 towels to cover the bed with as the bedding was very thin and not warm enough.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 19 mar. 2024
Hi Dawn, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

2/10 Terrible

Jillian

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
This was the worst place I’ve ever stayed.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team el 19 mar. 2024
Hi Jillian, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6