Exterior

Opiniones sobre Wyndham Boston Beacon Hill

3.5 out of 5
Wyndham Boston Beacon Hill
5 Blossom Street, Boston, MA

Opiniones

7,8

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 679 de 1676 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 453 de 1676 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 282 de 1676 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 153 de 1676 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 109 de 1676 opiniones" "

8,0/10

Limpieza

8,4/10

Personal y atención

7,4/10

Servicios

7,4/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Manuel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
All great
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de HotelMgmt el 23 abr. 2024
Manuel, we appreciate your kind words about your stay! It's wonderful to know that everything met your expectations. We can't wait to have you back for another great experience at the Wyndham Boston Beacon Hill!

10/10 Excelente

Jose, Cancun

Se hospedó 2 noches en abril de 2024

6/10 Aceptable

Jose, Cancun

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Estuve dos noches, y no pasaron a hacer cama ni limpiar el cuarto, supongo se le pasó a la camarista. y el dia de mi salida, paso a las 10 am para hacer la habitación, pero ya no se hizo, pues mi check out era a las 12
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de HotelMgmt el 10 abr. 2024
Jose, we sincerely apologize that your room was missed by housekeeping. Our goal is always to ensure our guests have everything they need for a comfortable, pleasant stay, and we'll review your comments internally to help improve the service. We hope you'll consider visiting us again for a much better experience.

8/10 Bueno

Gustavo

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Perfect location.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de HotelMgmt el 30 ene. 2024
Gustavo, we’re delighted that you found our location ideal! Thank you for choosing Wyndham Boston Beacon Hill and sharing your positive review. We look forward to hosting you again in the future!

10/10 Excelente

Jorge

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Accesible
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de HotelMgmt el 29 nov. 2023
Jorge, we're glad to hear that you found our hotel easily accessible. Ensuring our guests have a comfortable and convenient experience is a top priority for us. Thank you for your feedback, and we hope to welcome you back in the future!

6/10 Aceptable

ESTEBAN

La habitacion no tiene frigobar. El servicio de valet parking es ineficiente: mas de 40 minutos para traer el coche
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Hotelmgmt el 12 sept. 2023
Esteban, we apologize for any disappointment you had with your guest room's features, and for the delay you experienced with our valet service. This is not typical, and we will work with our team to ensure a swifter response in the future. Thank you and we hope you'll allow us another opportunity to welcome you.

4/10 Mediocre

enrique

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Terrible conditions should be 1 star hotel. Our first room looked like soneone tried to forceit open. They need to invest in new furniture.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Hotelmgmt el 31 ago. 2023
Enrique, we are disheartened to hear that you were disappointed in your stay. Please accept our sincere apology that we fell short of your expectations and our usual high standards. We will be sure to review your comments further in order to improve. We hope that you will reconsider staying with us again, so we can provide you the experience you deserve.

8/10 Bueno

Jean

Viajó con su pareja
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel es viejo pero cómodo por la cercanía a líneas de tren
Respuesta de Hotelmgmt el 24 ago. 2023
Jean, thank you for visiting us and sharing your positive feedback! We're happy to hear that you had a comfortable stay and found our location convenient for accessing local transportation. We'd love to host you again soon at Wyndham Boston Beacon Hill!

10/10 Excelente

gabriel, villar del olmo

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Good hotel right next to MGH hospital and Beacon Hill, excellent personnel, construction site across the street does not affect positive experience
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Hotelmgmt el 22 ago. 2023
Gabriel, it's wonderful to hear that our prime location and dedicated team surpassed your expectations! We're pleased that the nearby construction wasn't a disturbance during your stay. Thank you for sharing your feedback, and we eagerly await your next visit to Wyndham Boston Beacon Hill!

8/10 Bueno

Evelyn

Se hospedó 4 noches en mayo de 2023
Respuesta de Hotelmgmt el 22 may. 2023
Thank you for rating us so highly, Evelyn. We enjoyed having you here and look forward to welcoming you back the next time you are in the area.

2/10 Terrible

claudia

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
To noise for the constructions in front to the hotel . Nobody told me about this.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Hotelmgmt el 9 may. 2023
We are sorry to hear that the construction in the area caused some disruption to your rest, Claudia. Our team is committed to minimizing the impact of any outside factors on our guests and we apologize that we fell short for you. Your feedback will be used to see where improvements can be made, and we hope to have the opportunity to provide you with a more peaceful stay in the future.

2/10 Terrible

Judith

Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Hotelmgmt el 2 may. 2023
We apologize that your stay missed the mark on this occasion, Judith. We hope you'll consider returning to us in the future, to see just how dedicated we are to making a positive change.

6/10 Aceptable

MARTHA

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, servicios
Enfrente del hotel están haciendo una construcción muy grande y había mucho ruido de excavadoras, etc, desde las 7 am. Me dieron al llegar un up grade pero en cuarto con vista a la construcción y logré cambiarme de cuarto las 2 últimas noches de las 5 que estuve.
Se hospedó 5 noches en abril de 2023
Respuesta de Hotelmgmt el 14 abr. 2023
Thank you for staying with us at the Wyndham Boston Beacon Hill, Martha! Our goal is to offer our visitors a peaceful, pleasant experience and we regret that a concern with noise affected your visit. Our team will discuss your feedback to see how we can better serve our guests. Please allow us a second chance to work to earn another star or two.

10/10 Excelente

enmanuel

Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Hotelmgmt el 14 mar. 2023
Thank you for your five-star rating, Enmanuel. We are happy you fully enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon!

4/10 Mediocre

Adrián

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Todo mal, propiedad viejísima, nada que ver con las fotos
Se hospedó 3 noches en enero de 2023
Respuesta de Hotelmgmt el 23 ene. 2023
Adrián, thank you for taking the time to share your feedback with us. We regret that you left disappointed with any aspect of your stay as this is certainly not the lasting impression we would hope to deliver. Your comments will be discussed internally to see where further attention is needed and we hope that you will allow us another opportunity to create a better experience for you.

8/10 Bueno

Yesica

Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excel te personal. Muy amables
Respuesta de Hotelmgmt el 17 ene. 2023
Yesica, it was our team’s pleasure to welcome you and provide you with the service you needed to make your stay enjoyable! Thank you for choosing Wyndham Boston Beacon Hill and sharing your positive words. We'd love to host you again soon.

6/10 Aceptable

Williams

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
El cuarto no tenia agua ni el kit de higiene
Respuesta de Hotelmgmt el 9 ene. 2023
Williams, we apologize if your room was missing any toiletries and we will work with our team to ensure our amenities are being properly replenished. Thank you for taking a moment to bring your experience to our attention. We hope to have another chance to show you a stay at better reflects our typical high standards.

10/10 Excelente

Carlos

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Limpia y cómodas

10/10 Excelente

Milenys

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bueno el servicio en general el restaurante un poco lento el servicio o poco personal para atender pero en general son muy amables.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022

10/10 Excelente

Maria

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo muy bueno, excelente
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

6/10 Aceptable

Daniel

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice hotel. Good location. Staff is super nice!!
Se hospedó 3 noches en agosto de 2022

8/10 Bueno

Maria

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022

8/10 Bueno

roberto

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
buena ubicación
Se hospedó 3 noches en julio de 2022

4/10 Mediocre

marcela

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza
La tina de la regadera estaba tapada, el baño en mal estado, no tenían servicio de limpieza diario, la alfombra sucia
Se hospedó 4 noches en julio de 2022

4/10 Mediocre

Marcela

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
El cuarto olía mal, a humedad La alfombra ya la debe de cambiar, se sentía sucia Los colchones muy incómodos En general el cuarto necesita una remodelación No regresaría
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022

10/10 Excelente

Veronica

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 4 noches en mayo de 2022

10/10 Excelente

Marilyn

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 7 noches en marzo de 2022
Respuesta de Guest Service manager el 5 abr. 2022
Thank you for your feedback

10/10 Excelente

Ara

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente ubicación.
Se hospedó 7 noches en noviembre de 2021

8/10 Bueno

Lillian

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
La ubicación es muy buena y el único problema es que por la pandemia resulta que no se limpian los cuartos, y eso ya es una exageración . Costaba trabajo que dejaran más toallas
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2021

6/10 Aceptable

Sergio

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No es realmente lo que ofrecen en las fotos
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2021

6/10 Aceptable

Constanza

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios
I did not like it: the small beds do not offer queen beds, they do not do daily cleaning due to covid, I stayed two nights and there was no cleaning, the clothes iron had the need to use it and it was damaged, it did not work, the ice maker on the floor did not work Due to covid, the hotel seemed very regular and the cost per night very high for what they offer
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
volveria a ir a este hotel. Muy bien ubicado
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2021

4/10 Mediocre

Fredy

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Old an uncomfortable
The hotel is old and whit out maintenance you can’t trust in the pictures, the pool doesn’t look like the picture, the room wasn’t been cleaned despite we insist asking to clean it they do it at third day
Se hospedó 4 noches en agosto de 2021

6/10 Aceptable

Ignacio

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Volver a los 70’s
La verdad es que el hotel está muy viejo. Todo parece de los años 70’s. Particularmente los baños. No tienen extracción de vapor. Muy buena ubicación. Continuan con la política de no hacer aseo en las habitaciones por Covid, lo que, a esta altura, me parece un aprovechamiento.
Se hospedó 4 noches en agosto de 2021

4/10 Mediocre

JUAN

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Malo y sucio
Lad habitaciones muy chicas y lo peor nunca te hacen la limpieza , el servicio muy malo , eso si está en buena ubicación , nada recomendable el hotel, preferible pagar más por otro Z
Se hospedó 3 noches en julio de 2021

10/10 Excelente

Emmanuel

Se hospedó 1 noche en julio de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The room was wonderful.
Se hospedó 5 noches en junio de 2021

8/10 Bueno

Karen

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Construction going on across the street. Not the hotel’s fault. Hotel was great!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Naissem

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Jacob

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotelmgmt el 30 abr. 2024
Thank you, Jacob, for the five-star rating! We are pleased you were satisfied with all aspects of your guest experience and look forward to welcoming you back.

8/10 Bueno

Jason

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Hotelmgmt el 28 abr. 2024
Jason, our team is grateful for your high rating, thank you! We hope the next time your travels bring you to the area, you’ll consider our property again.

10/10 Excelente

April

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotelmgmt el 27 abr. 2024
Earning five stars from you has made our day, April! Thank you and it will be our pleasure to welcome you back.

8/10 Bueno

Michael

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Clean quiet slept well and very convenient to walk to td garden , will go again
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Polly el 27 abr. 2024
Thank you,

6/10 Aceptable

Josephine

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
The hotel itself wasn’t that bad but it was in a less attractive neighborhood and wasn’t the most appealing we’ve stayed in.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Polly el 27 abr. 2024
Hello, I am sorry you did not like the Beacon Hill area. It is a beautiful area and so close to so many attractions. We do appreciate your feedback. Thank you,

10/10 Excelente

Robert

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I needed a place to stay after being discharged from the hospital. Hotel fit my needs
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotelmgmt el 27 abr. 2024
Thank you, Robert, for taking the time to share your experience. We're glad we could provide you with a comfortable place to stay after your hospital discharge. Your comfort and well-being are important to us, and we're pleased that our hotel met your needs during this time. We wish you all the best in your recovery, and we hope to welcome you back under happier circumstances in the future.

8/10 Bueno

john

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
N/a
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotelmgmt el 24 abr. 2024
John, we appreciate you choosing to stay with us and are glad to know that your experience was a pleasant one. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you back during your future trips to Boston!

6/10 Aceptable

Gwendolyn

Viajó por negocios
No le gustó: Servicios
Extremely average hotel. No problems, fine place to stay for a business trip. Staff was polite. Nothing fancy, no problems to note.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de HotelMgmt el 25 abr. 2024
Thank you for your feedback, Gwendolyn. We're glad to hear that your stay worked well for your business trip. While we aim for excellence, we appreciate your acknowledgment of our polite staff. We hope to welcome you back and exceed your expectations in the future.

8/10 Bueno

Ebba

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotelmgmt el 24 abr. 2024
Thank you for taking a moment to leave us with your positive score, Ebba. Hurry back!

10/10 Excelente

James, Hopkinton

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Convenient downtown location near MGH and several great restaurants!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de HotelMgmt el 25 abr. 2024
Thank you, James, for choosing the Wyndham Boston Beacon Hill! We're delighted our convenient location was just what you needed and are grateful for your five-star review. We look forward to your next visit!

10/10 Excelente

Patricia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great place to stay when at MGH
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de HotelMgmt el 25 abr. 2024
Thank you for your five-star review, Patricia! We're glad to hear that our hotel was convenient for your visit to Mass General. We look forward to welcoming you back for another comfortable stay in the future.