Fachada de la propiedad

Opiniones sobre Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston

2 out of 5
Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston
845 Hancock St, Quincy, MA

Opiniones

7,8

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 392 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 315 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 142 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 86 de 1000 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 65 de 1000 opiniones" "

8,2/10

Limpieza

8,4/10

Personal y atención

7,6/10

Servicios

8,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Yhoel

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de General Manager el 2 mar. 2024
Thank you for the five-star rating, Yhoel! It was a pleasure to have you as our guest and we hope to welcome you back to Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston again soon.Sincerely,Viktoria SugarGeneral Manager

8/10 Bueno

Roberto

Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 10 ago. 2023
Dear Roberto,It is wonderful to know you had an enjoyable stay at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston. We appreciate the positive rating and hope to make your next stay an exceptional one as well.Sincerely, Viktoria Sugar, General Manager

10/10 Excelente

Armando

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Genial y sus personal como Victoria y Jerry geniales y ayudan mucho a los visitante
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de General Manager el 29 may. 2023
Thank you for your kind words, Armando! It was a pleasure to be of service and we hope you will come back soon for another great stay at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Soraya

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todo estuvo excelente el personal siempre dispuesto a ayudar
Se hospedó 6 noches en abril de 2023
Respuesta de JM el 15 may. 2023
The entire staff at the Howard Johnson Quincy, MA thanks you for your comments & were glad to help in any way we could!

10/10 Excelente

Juan

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 6 noches en abril de 2023

10/10 Excelente

Alexander

Se hospedó 3 noches en marzo de 2023

4/10 Mediocre

Glenda

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Esta propiedad poco sirve y se queda corta para pasar solamente 1 noche...la primera habitación q me dieron el olor era malisimo estaba llena de humedad solo entre y sali al mostrador le dije y me la cambiaran , el del mostrador tengo que decir que fue muy amable y me cambio de habitación y esa no tenia ese olor tan desagradable. La primera impresión ya habia echo efecto, no me gusto para nada.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022

10/10 Excelente

jose

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
All good ñ very good for the price
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022

8/10 Bueno

Jose

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Me gustó que era cómoda y de fácil acceso.
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2022

6/10 Aceptable

Juan

Viajó con su familia
La habitación olía a humedad y el jiño doro se movía cuando se usa
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022

10/10 Excelente

Neishma

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Un lugar espectacular , tranquilo , muy limpio, un buen desayuno,súper limpio y cómodo.
Se hospedó 2 noches en junio de 2022

2/10 Terrible

Mario

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
El personal pésimamente intratable
Se hospedó 2 noches en abril de 2022

6/10 Aceptable

Diego

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Servicios
En pleno 2022 necesita cambiar la tv por smart para mirar uno su propio contenido por stream
Se hospedó 2 noches en febrero de 2022

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en mayo de 2021

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Limpieza
Se hospedó 1 noche en abril de 2021

8/10 Bueno

Miguel

Viajó con su familia
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy bueno pero siempre hay quien se porta mal
Muy buena la atencion en recepcion, lamentablemente hay personas que se conoirtan mal como quien hacia la limpieza mujer grosera y atrevida por el resto lugar myy comodo acogedor
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2019
Respuesta de L.Allen el 15 ene. 2020
Miguel, thank you for your positive feedback. we hope you will choose to stay with us again if your travels bring you back to the Quincy / Boston area! Thank you for sharing your great photo in the HOJO chair!!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente ubicación / precio , con carro rentado si la idea es estar de turismo en Boston
Se hospedó 7 noches en septiembre de 2019
Respuesta de EG el 27 oct. 2019
Thank You for choosing to stay at Howard Johnson Quincy Ma. We appreciate your feedback about your stay! We hope to see you again soon.

8/10 Bueno

ROXANA

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Nos fue bien el desayuno bueno la habitación amplia.
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de Greg el 18 jul. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

Donald

Room was very clean
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de General Manager el 16 abr. 2024
Dear Donald,Thank you for the five-star review! We are delighted to have exceeded your expectations with your clean room. We enjoyed having you as our guest, and we hope to see you again at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Shizhan

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager el 29 mar. 2024
Dear Shizhan,Thank you for the five-star rating! It was a pleasure to have you as our guest and we hope to welcome you back to Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston again soon.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

8/10 Bueno

David

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I think this is a neat hotel. Pretty close to restaurants. Overall I liked this. Only things I would improve on is room condition and some parts of breakfast. Overall, room was good and tidy overall.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager el 27 mar. 2024
Dear David,Thank you for your recent stay at the Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted to know you were happy with our location and clean rooms. We appreciate your constructive criticism regarding the room condition and certain aspects of the breakfast, and it has been duly noted. Once again, we appreciate your business and hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

8/10 Bueno

Michelle

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I liked the cleanliness of the rooms and property.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager el 25 mar. 2024
Dear Michelle,Thank you for choosing Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston and for appreciating our team's efforts in maintaining a clean environment for our guests. We hope you are already planning your next stay with us.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Tabitha, Quincy

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de General Manager el 24 mar. 2024
Dear Tabitha,Thank you for the five-star rating! It was a pleasure to have you as our guest and we hope to welcome you back to Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston again soon.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Yvens

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Everything
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de General Manager el 14 mar. 2024
Dear Yvens,Thank you for the five-star rating! We are delighted to have exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and we hope to see you again at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Brandon

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Easy location good rate no security fee clean and renovated rooms!
Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de General Manager el 5 mar. 2024
Dear Brandon,On behalf of everyone here at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston thank you for the five-star review. We are pleased that we met your expectations with our clean accommodations, service, and location, all at a great price. We look forward to your next visit. Safe travels!Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Gui

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de General Manager el 4 mar. 2024
Thank you for the perfect rating, Gui! We are delighted you had a great time at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston and we look forward to making your next stay a great one once again.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

changying

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
good
Respuesta de General Manager el 27 feb. 2024
Dear Changying,Thank you for the five-star rating! We are delighted to have exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest, and we hope to see you again at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston. Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Benjamin

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great experience with the staff. Clean, smells nice. Room was as advertised.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de General Manager el 16 feb. 2024
Dear Benjamin,Thank you for such a positive review of our hotel. Your comments about our friendly staff and clean room are greatly appreciated. It's fantastic to know that our room lived up to the expectations set in the advertisements. Thank you for choosing Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston. We hope you are already planning your next stay with us.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

6/10 Aceptable

Lisa

Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 21 mar. 2024
Dear Lisa, Thank you for your rating of our hotel. We are pleased to know your overall stay was satisfactory. It will be our pleasure to host you again when you are back in the area.Sincerely, Viktoria Sugar, General Manager

6/10 Aceptable

Paul

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 3 feb. 2024
Dear Paul,Thank you for leaving a rating on your recent visit. We are glad you had an overall good stay, although we regret it was not perfect. We hope you will come back for the exceptional experience we strive to provide our guests.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

8/10 Bueno

Monica

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Roach or centipede in bathroom
There was a roach in the bathroom, and the towels had hair on them in the bedsheets had hair on it, but I mean other than that was a good stay
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 13 ene. 2024
Dear Monica,Thank you for sharing your review regarding your recent stay at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston. We are happy to read you enjoyed most of our services and had a good stay. However, we truly regret if we overlooked a few areas in preparation of your room before your arrival. Please accept our apologies and know this is not reflective of our usual standards. We hope to welcome you back again soon. Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Yves

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice place Excellent
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 12 ene. 2024
Thank you for the five-star rating, Yves! It was a pleasure to have you as our guest and we hope to welcome you back to Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston again soon.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

8/10 Bueno

Louis

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 11 ene. 2024
Dear Louis,We appreciate you taking the time to leave your eight-star rating regarding your recent visit to Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston. It is great to know you enjoyed your stay and we hope to welcome you again soon.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

8/10 Bueno

gerard

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza
L'hotel est un bon hotel de 3.5 étoile. Il est facile de se déplacer en métro, même ci celui-ci n'est pas très performant (la ligne rouge). Il y a plusieurs restaurants asiatiques sur la même rue, ainsi qu'un bon petit resto pour les déjeuner et un bon resto familiale juste en face. Le centre de ville de Quincy est facilement atteignable à pied.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 9 ene. 2024
Dear Gerard,Thank you for writing a review about your recent visit. We are glad to know that you found our location perfect for exploring Downtown Quincy and nearby restaurants. On behalf of everyone here at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston, we invite you to stay with us again on your next trip to Quincy. Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Monique

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de JM el 1 ene. 2024
Thank you for the perfect score! We hope you'll select us as your lodging preference the next time you're in the vicinity. Happy New Yr. from the Howard Johnson Quincy, MA!

2/10 Terrible

Tony

Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The room was smelly and made me sick i left and called the management next day .the night staff was not nice and there was and air purifier in the room to mask the smell
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de HM el 19 dic. 2023
We do apologize for any confusion but our records indicate you never arrived and were charged a no show fee. Feel free to contact the hotel directly if you have any questions.

8/10 Bueno

jerald

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Very Good stay
This Howard Johnson needs to upgrade their sign out front it is very hard to see at night and especially while it's raining. Needs to be larger higher up or at least put some light on it...
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 18 dic. 2023
Dear Jerald,Thank you for taking a moment to review your experience. All of us at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston are thrilled you had a good time at our hotel. We appreciate your suggestion regarding the sign board. We invite you to stay with us again when you visit the area.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

8/10 Bueno

Anita

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 14 dic. 2023
Dear Anita,It is wonderful to know you had an enjoyable stay at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston. We appreciate the excellent rating and hope to make your next stay an exceptional one as well.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Michael

Early check-in! The staff was absolutely amazing very nice, and attentive! I’ll most definitely be back!
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 13 dic. 2023
Dear Michael,Thank you for such positive feedback on your stay at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston and especially for highlighting our staff. The biggest compliment we can receive is when a guest says he wants to return! Rest assured; you will always have a home with us when you are in Quincy. Thank you once again, and we wish you safe travels.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

6/10 Aceptable

Jill

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Basic Accommodations
A decent basic hotel. Nothing extraordinary, but not terrible, either.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 12 dic. 2023
Dear Jill,Thank you for leaving a rating on your recent visit. We are glad you enjoyed your stay overall, although we regret it was not perfect. We hope you will come back for the exceptional experience we strive to provide our guests.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

8/10 Bueno

Ruth

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 12 dic. 2023
Thank you for the kind rating, Ruth! We are glad you had a good time at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston and we look forward to the opportunity to host you again soon. Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Zhe Ci

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 12 dic. 2023
Dear Guest,Thank you for the excellent rating! We are thrilled we met your expectations for a fantastic stay at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston and it will be our pleasure to host you again.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

8/10 Bueno

Valerie

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Clean and nice.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de General Manager el 6 dic. 2023
Thank you for the kind rating, Valerie! We are glad you had a good time at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston and we look forward to the opportunity to host you again and turn that 4-star into a 5.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Kristalee

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
We checked in kinda late around 11pm and James was so kind , helpful and accommodating!
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager el 6 dic. 2023
Dear Kristalee,Thank you for your outstanding review! It is a pleasure to know that we exceeded your expectations and also, we appreciate your kind comment about James for his excellent work. We look forward to hosting you again at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston, and we hope that will be soon!Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Johnnie

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great helpful staff and close to my child.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de General Manager el 25 nov. 2023
Dear Johnnie,Thank you for sharing your review and for your kind rating! It is our pleasure to know that you and your family had an enjoyable stay and we appreciate your kind comments about our staff. We look forward to hosting you again at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston, and we hope that will be soon!Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Elizabeth

Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de General Manager el 15 dic. 2023
Dear Elizabeth,Thank you for the perfect rating! We are delighted you had a great time at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston and we look forward to making your next stay a great one once again.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

10/10 Excelente

Xinyi

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de General Manager el 28 nov. 2023
Dear Xinyi,Thank you for the perfect rating and we are delighted you had a great time at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston. We look forward to making your next stay a great one once again.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

8/10 Bueno

Heather

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de General Manager el 21 nov. 2023
Dear Heather,Thank you for taking a moment to rate your experience. All of us at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston are thrilled you had a good time at our hotel, and we invite you to stay with us again when you visit the area.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

8/10 Bueno

Raymond

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
nice stay
very short but good Need better breakfast choices EG 'Fresh muffins the coffee is LIKE WATER ALSO FIX THE LIGHT ON THE SIGN OUTSIDE TOOK ME 3X DRIVE BY TO SEE IT because the place Looks Like a Condo complex
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de General Manager el 19 nov. 2023
Dear Raymond,Thank you for being our guest and sharing your experience with us. We are glad you had an overall good stay and we also appreciate you sharing your feedback regarding our breakfast and sign outside our property. We will surely work on making improvements. It was a pleasure to have you as our guest and we look forward to the opportunity to host you again in the future.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager

8/10 Bueno

lawrence

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de General Manager el 18 nov. 2023
Dear Lawrence, It is wonderful to know you had an enjoyable stay at Howard Johnson by Wyndham Quincy/Boston. We appreciate the excellent rating and hope to make your next stay an exceptional one as well.Sincerely,Viktoria Sugar,General Manager