Exterior

Opiniones sobre AC Hotel by Marriott Boston Cambridge

3.5 out of 5
AC Hotel by Marriott Boston Cambridge
10 Acorn Park Drive, Cambridge, MA

Opiniones

8,8

Excelente

Evaluación: 10 - Excelente. 616 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 239 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 77 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 35 de 1002 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 35 de 1002 opiniones" "

9,4/10

Limpieza

9,2/10

Personal y atención

8,6/10

Servicios

9,4/10

Estado de la propiedad e instalaciones

9,0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Ricardo

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente se lo recomiendo a todos!
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 21 ago. 2023
Greetings Ricardo,Thank you for giving us 5 stars! we are looking forward to welcoming you back soon!

10/10 Excelente

Oscar, Guatemala

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 7 noches en abril de 2023
Respuesta de AC Front Desk el 8 may. 2023
Thank you for your rating!

10/10 Excelente

MERCEDES, WATERBURY

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Tengo que decir que Marriott jamás falla !! Visite otros hoteles muchos más lujosos y caros . Pero Marriott tiene todo ,amplio , limpio , excelente ubicación un parque y podes rentar bicicletas,con amplio sendero , excelente atención y los detalles son lo mejor tienen todo lo que se necesita para pasar una excelente estadía
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de AC Front Desk el 19 sept. 2022
Thank you for a wonderful review.

10/10 Excelente

DANIEL

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente hotel !
Se hospedó 3 noches en febrero de 2022
Respuesta de Kris Martin el 4 mar. 2022
Good Morning Daniel, Thank you for your recent review! We are glad to hear you enjoyed your overall stay with us. We cant wait to welcome you back on your next trip to the boston area! Safe Travels

10/10 Excelente

Juan

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Estancia corta pero satisfechos.
Con mi familia solo pasamos por una noche, y estubo bien: lugar callado, accesible, muy limpio y seguro. A mis hijos les gusto, a pesar que fue una estancia muy corta. Gracias y nos veremos pronto.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021

10/10 Excelente

Omar

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Lo recomiendo!
Excelente hotel, excelente servicio y perfecta ubicacion.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de John B el 16 mar. 2021
Thank you for the great review!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención
No me agradó la ubicación porque está escindido y hay un edificio en construcción en todo el frente.
Se hospedó 3 noches en abril de 2019
Respuesta de Kristina el 14 may. 2019
Lamento escuchar eso sobre su estancia con nosotros. Esperamos mejorar en el futuro después de la construcción. Gracias por tus comentarios

10/10 Excelente

Wang

Viajó por negocios, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great service
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de GM - AC by Marriott Boston-Cambridge el 30 abr. 2024
Our Team thrives on delivering a great service experience. I'm so glad to learn that we delivered on our promise. Come & see us again!

10/10 Excelente

Henry

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Staff was wonderful
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de GM - AC by Marriott Boston-Cambridge el 28 abr. 2024
Our team loves it when they know they've made a positive impact on our guests' stay. Thank you so much for letting us know.

10/10 Excelente

Lauren Jay

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great property, great location near train station.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de GM - AC by Marriott Boston-Cambridge el 26 abr. 2024
Thanks so much for the glowing review! We are thrilled you enjoyed your stay with us. Come see us again on your next trip to the Boston area.

10/10 Excelente

Jason

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No criticism of the actual hotel, but the location was... weird. We stayed in a hotel in a business park where it was located among many business towers. Was very confusing when we came in. Heck, the road on the way in had signs saying 'DO NOT ENTER' like it was a traffic violation. Somebody should fix that.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de GM - AC by Marriott Boston-Cambridge el 10 abr. 2024
Thanks for the feedback. While admittedly our location is a bit unique, our close proximity to Alewife T Station makes it quick & easy to access downtown Boston, once you get here, or course :)

10/10 Excelente

ylli

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
AC hotel was a great. Clean and comfortable. The staff was very friendly and helpful.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de GM - AC by Marriott Boston-Cambridge el 18 mar. 2024
We are delighted that you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back again soon.

6/10 Aceptable

Kim

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Servicios
The property was had to find and we had a queen size bed not a king that we had made the reservation for.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Shea el 30 mar. 2024
Dear Kim, Thank you for taking the time to review us! We are sorry to hear you had this experience here with us. We do our very best to ensure each guest is satisfied with their stay. We hope you will give us another chance in the near future! Sincerely,AC Hotel by Marriott Boston Cambridge

10/10 Excelente

Ioannis

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
everything was good
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Shea el 30 mar. 2024
Dear Ioannis, Thank you for taking the time to review us! We are glad to hear you enjoyed your experience with us and that everything we could accommodate you with met your needs! We hope to see you again in the near future. Sincerely, AC Hotel by Marriott Boston Cambridge

10/10 Excelente

Jennifer

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The room and pool were great. It seemed like they weren’t accustomed to children as guests.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Shea el 30 mar. 2024
Dear Jennifer, Thank you for taking the time to review us! We are pleased to hear you enjoyed your stay here and our amenities satisfied you! We hope to see you again in the near future! Sincerely, AC Hotel by Marriott Boston Cambridge

10/10 Excelente

Izabela

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de AC Hotel el 14 feb. 2024
I wanted to take a moment to extend my sincerest thanks for your recent stay with us and for taking the time to leave such a glowing 5-star rating. Your feedback means the world to us and serves as a tremendous source of motivation for our team.

8/10 Bueno

Janet

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The restaurant was closed and only choice was to order pizza
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Front desk el 5 feb. 2024
I'm so sorry to hear that. Thank you for your feedback.

4/10 Mediocre

Kofi

Viajó por negocios
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 2 feb. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 Excelente

Kayla

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de GM - AC by Marriott Boston-Cambridge el 30 mar. 2024
WOW! Thanks so much for the vote of confidence!We look forward to hosting you again on future travels to Boston.

10/10 Excelente

Joyce

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 15 ene. 2024
Thanks for sharing feedback and we are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

JAMES

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 14 ene. 2024
Thanks for sharing feedback and we are looking forward to welcoming you back soon.

8/10 Bueno

Anna

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 14 ene. 2024
Greetings Anna,Thanks for sharing feedback and we are looking forward to welcoming you back soon.

8/10 Bueno

Mary M, Belfast

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cindy el 6 ene. 2024
Hi Mary,Thank you for the 4 stars, let us know how we can make it even better next time.AC Hotel Cambridge

10/10 Excelente

John

Viajó con su familia
This hotel is a great option to experience the city while avoiding exorbitant downtown hotel prices. It is virtually adjacent to the Alewife Red Line Terminus located in a safe, clean and quiet neighborhood. A half hour gets you downtown for $2.40 where you can access several sports, entertainment and shopping venues. I hesitate to give this hotel such a good review in the event I want to return to discover it is fully booked! It is new, clean and quiet with good coffee and windows that open.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 30 dic. 2023
Greetings John,Thank you for sharing your feedback and we are glad you enjoyed your stay. we are looking forward to seeing you again and hopefully soon!

4/10 Mediocre

shanying

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 29 dic. 2023
Greetings Shanying,I am sorry to see low stars. we would like to know what went wrong during your stay.

10/10 Excelente

Marcus

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 2 feb. 2024
Thank you for feedback.

8/10 Bueno

Mario

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 14 ene. 2024
Thanks for sharing feedback and we are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

Pei-Hsin

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 20 dic. 2023
Greetings Pei- Hsin,Thank you so much for giving us 10 out of 10. we are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

David

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cindy el 6 ene. 2024
Hi David,Thank you for the 5 stars! Sincerely,AC Hotel Boston Cambridge

8/10 Bueno

Angela

Le gustó: Limpieza, personal y atención
The bathroom was not as clean as it should’ve been.
Respuesta de Front desk el 5 feb. 2024
I am so sorry to hear that. Thank you so much for your feedback.

2/10 Terrible

Babak

Viajó por negocios
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The initial time I lodged at this establishment, I encountered a situation where there was no hot water available, resulting in an uncomfortable cold shower. Following my two-day stay, I contacted the hotel and conversed with a manager, expressing my concerns as I planned to return for another business trip. My primary objective was to ensure the availability of hot water for the shower and to address the issue of being charged a substantial amount. The manager assured me that he would investigate the matter and provide a follow-up, but regrettably, he never followed through on his promise. While the hotel itself is pleasant, the staff's lack of assistance and professionalism contradicts the positive image they project, the food is substandard, and the overall experience is empty. They need new management that actually cares. Consequently, I do not recommend choosing this establishment for your stay.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Quaneka el 20 dic. 2023
Dear Babak, please accept my sincere apologies for the experience you had during your stay. I can understand your frustration not having hot water during your stay. Providing exceptional is our top key and I apologize for us falling short. I can assure you that our management team cares. Thank you for providing your honest feedback.

10/10 Excelente

Barbara

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Quaneka el 20 dic. 2023
Thank you for your rating.

8/10 Bueno

Kim

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Great hotel and location. Climate control in the room was not working the best but otherwise a great stay. Square toliet is strange!
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Quaneka el 20 dic. 2023
Thank you for your feedback.

6/10 Aceptable

Indi

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 5 dic. 2023
Greetings Indi,Thank you for giving us 3 stars. please let us what went wrong during your stay. Generally, our team recognized and received 5 stars.

10/10 Excelente

Stephanie

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Spacious and clean
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 1 dic. 2023
Greetings Stepanie,Thank you for giving us 5 stars! We are looking forward to welcoming you back soon!

2/10 Terrible

Glenn

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 20 dic. 2023
Greetings Glenn,Please let us know what went wrong during your stay. We are looking forward to hearing more about your stay experience.

10/10 Excelente

Victoria

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great staff- very clean and quiet
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 28 nov. 2023
Greetings Victoria,Thank you for sharing feedback! we are glad you have a wonderful stay and look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excelente

Jean-Francois

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excellent
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 28 nov. 2023
Greetings Jean-Francois,Thank you for sharing feedback! we are glad you have a wonderful stay and look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excelente

Melissa

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 21 nov. 2023
Greetings Melissa,Thank you for giving us 10 stars! we are looking forward to welcoming you back soon.

6/10 Aceptable

Douglas

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 20 nov. 2023
Greetings Douglas,Thanks for sharing 3 stars, however, we would like to know what went wrong during your stay. we strive to get 5-star reviews.

8/10 Bueno

Jinying

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Quaneka el 20 dic. 2023
Thank you for your rating.

10/10 Excelente

Elizabeth

Viajó con su pareja, Viajó con mascotas
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
convenient location, inviting spaces, friendly professional staff
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 14 nov. 2023
Greetings Elizabeth,Thanks for sharing your feedback and look forward to welcoming you back soon.

8/10 Bueno

Noah

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 1 dic. 2023
Greetings Noah,Thank you for giving us 4 stars! We are looking forward to welcoming you back soon!

10/10 Excelente

Robert

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 26 nov. 2023
Greetings Robert,Thank you for giving us 5 stars! we are looking forward to welcoming you back soon!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Room was clean and service was great. Square toilet was a little different though.
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 3 nov. 2023
Greetings Anonymous,Thank you for sharing feedback and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

Doris

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
New facility, clean and proximity to highways
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de AC Front desk el 19 oct. 2023
Thank you for the wonderful review.

6/10 Aceptable

KARINA

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención
Hotel was regular. Rooms were not done every day. and the sofa was intended for sleeping but it was not confortable at all. The surroundings are really nice, a national reserve by a river, but far from shops and station.
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 16 oct. 2023
Greetings Karina,Thanks for sharing your feedback and hopefully see you soon and welcome you back soon.

10/10 Excelente

Ilyse

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de AC Hotel Boston Cambridge el 17 oct. 2023
Greetings Ilyse,Thank you for giving us five stars! we are looking forward to welcoming you back soon!

8/10 Bueno

J Victoria, Carmel

Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de AC Front desk el 5 nov. 2023
Thank you for your rating!