Departamento entero

My Space Barcelona penthouse in Gràcia with terrace and pool for 6 pax

Departamento con cocina, cerca de Sagrada Familia

Galería de fotos de My Space Barcelona penthouse in Gràcia with terrace and pool for 6 pax

Televisión
Refrigerador, microondas, horno, placa de cocina
Televisión
2 habitaciones y caja de seguridad en la habitación
Interior

Opiniones

9,4 de 10
Excepcional

Departamento entero

2 habitaciones1 bañoCapacidad para 680 m²

Servicios principales

  • Desayuno disponible
  • Estacionamiento disponible
  • Aire acondicionado
  • Piscina
  • Secadora
  • Lavadora

Agrega fechas para ver los precios

Acerca de esta propiedad

Toda la unidad

Tendrás todo el departamento para ti y para las personas que te acompañen.

My Space Barcelona penthouse in Gràcia with terrace and pool for 6 pax

Departamento con cocina, cerca de Sagrada Familia
Este edificio para no fumadores dispone de una lavandería. Este departamento dispone de 2 habitaciones, y tiene wifi gratis y balcón. La cocina está equipada con refrigerador, horno, placa de cocina y microondas. Se incluye un servicio de limpieza con previa solicitud.
Los habitaciones de este departamento disponen de aire acondicionado, caja de seguridad y cafetera/tetera. Las habitaciones disponen de balcón. La cocina está dotada de refrigerador, placa de cocina, microondas y utensilios de cocina.

Los baños están equipados con ducha y secador de pelo. Este departamento de Barcelona ofrece acceso a wifi gratis. Se proporciona servicio de limpieza previa solicitud.

Servicios en la propiedad

Piscina/spa

  • Piscina compartida

Internet

  • Disponible en el apartamento: wifi gratis

Aparcamiento y servicios de transporte

  • Las opciones de aparcamiento de las instalaciones incluyen garaje

Cocina

  • Cafetera y tetera
  • Frigorífico
  • Horno
  • Lavavajillas
  • Microondas
  • Placa de cocina
  • Tostadora
  • Vajilla y utensilios de cocina

Restaurante

  • Desayuno disponible por un recargo
  • Mesa de comedor

Dormitorios

  • 2 dormitorios
  • Se proporcionan sábanas

Baño

  • 1 baño
  • Bañera
  • Champú
  • Ducha
  • Se proporcionan toallas
  • Secador de pelo

Zonas comunes

  • Mesa de comedor
  • Sala de estar

Entretenimiento

  • Televisión

Zonas al aire libre

  • Balcón
  • Terraza

Servicios de lavandería

  • Lavadora
  • Lavandería

Confort

  • Aire acondicionado
  • Calefacción

Mascotas

  • Solo se aceptan animales de servicio, no mascotas

Características especiales/accesibilidad

  • Ascensor
  • Alojamiento libre de humo

Servicios e instalaciones

  • Caja fuerte
  • Plancha o tabla de planchar
  • Servicio de limpieza (previa solicitud)

Aspectos destacados de la ubicación

  • Cerca de un hospital
  • Cerca de un zoológico
  • En el centro

Actividades

  • Parque temático en las inmediaciones

Medidas de seguridad

  • Detector de monóxido de carbono (el propietario ha indicado que hay un detector de monóxido de carbono en el alojamiento)
  • Detector de humo (el propietario ha indicado que hay un detector de humo en el alojamiento)

General

  • Servicio de limpieza (previa solicitud)
  • Tamaño de la unidad: 80 metros cuadrados

Políticas

Check-in

Hora de inicio del check-in: 15:00
Edad mínima para hacer el check-in: 18 años

Check-out

Check-out antes de la(s) 11:00

Instrucciones especiales para el check-in

Recibirás un correo electrónico del anfitrión con las instrucciones para hacer el check-in y el check-out.

Mascotas

No se aceptan mascotas, solo animales de servicio (sin cargo)

Niños y camas adicionales

Los niños son bienvenidos.
No se permiten fiestas ni eventos
No se permiten fiestas ni eventos grupales.

Información importante

Importante

Puede aplicarse un cargo por cada persona adicional, según la política de la propiedad.
Es posible que se solicite un documento de identidad con foto emitido por las autoridades gubernamentales, y una tarjeta de crédito, débito o depósito en efectivo en el check-in para cubrir cualquier gasto imprevisto.
Las solicitudes especiales no se pueden garantizar. Están sujetas a disponibilidad al momento del check-in y pueden conllevar cargos adicionales.
No se permiten fiestas ni eventos grupales.
El anfitrión indicó que hay un detector de monóxido de carbono en la propiedad
El anfitrión indicó que hay un detector de humo en la propiedad
Esta propiedad tiene espacios al aire libre, como balcones, patios y terrazas, que podrían no ser adecuados para niños; en caso de inquietudes, recomendamos que te comuniques con la propiedad antes de tu llegada para confirmar que puedas hospedarte en una habitación que se ajuste a tus necesidades.
Vrbo, nuestro sitio asociado, administra este hospedaje. Recibirás un correo electrónico de Vrbo con un enlace que te llevará a tu cuenta de Vrbo, donde podrás cambiar o cancelar tu reservación.
Número de registro de propiedad: HUTB-002892, ESFCTU00000805700058448300000000000000000HUTB-0028923

Información adicional

De acuerdo con la normativa nacional, esta propiedad no acepta pagos en efectivo que superen los EUR 1000. Para obtener más información, comunícate con la propiedad utilizando los datos que figuran en la confirmación de la reservación.

Propiedad también conocida como

HAICN12331020

Información de la zona

Mapa
Barcelona, Catalunya

Puntos de interés

  • Sagrada Familia - 14 min a pie - 1.2 km
  • Paseo de Gracia - 17 min a pie - 1.5 km
  • Casa Batlló - 17 min a pie - 1.5 km
  • Park Güell - 20 min a pie - 1.7 km
  • Plaza de Cataluña - 4 min en auto - 2.4 km

Opciones de transporte

  • Estación de cercanías Barcelona-El Clot-Aragó: 5 minutos en auto
  • Estación de metro Joanic: 4 minutos a pie
  • A. Internacional de Barcelona (BCN): 41 minutos en auto

Restaurantes

  • ‪El Noa Noa - ‬2 min a pie
  • ‪L'Arrosseria Xàtiva - ‬2 min a pie
  • ‪Bar Pietro - ‬3 min a pie
  • ‪Taverna El Glop - ‬2 min a pie
  • ‪Croq&Roll - ‬1 min a pie

Preguntas frecuentes

¿Hay piscina en My Space Barcelona penthouse in Gràcia with terrace and pool for 6 pax?

Sí, hay piscina en la propiedad.

¿My Space Barcelona penthouse in Gràcia with terrace and pool for 6 pax acepta mascotas?

No, la propiedad solo acepta animales de servicio.

¿A qué hora es el check-in en My Space Barcelona penthouse in Gràcia with terrace and pool for 6 pax?

Hora de inicio de check-in: 15:00.

¿A qué hora es el check-out en My Space Barcelona penthouse in Gràcia with terrace and pool for 6 pax?

Check-out: 11:00.

¿Dónde se encuentra My Space Barcelona penthouse in Gràcia with terrace and pool for 6 pax?

En Gràcia, este edificio se encuentra a 2 km de Plaza de la Villa de Gracia, Sagrada Familia y Paseo de Gracia. Park Güell y Casa Milà también se encuentran a 2 km. Estación de metro Joanic está a solo 4 minutos caminando, y Estación de cercanías Gràcia se encuentra a 11 minutos a pie.

Opiniones de My Space Barcelona penthouse in Gràcia with terrace and pool for 6 pax

Opiniones

9,4

Excepcional

Evaluación: 10 - Excelente. 59 de 70 opiniones
Evaluación: 8 - Bueno. 6 de 70 opiniones
Evaluación: 6 - Aceptable. 2 de 70 opiniones
Evaluación: 4 - Mediocre. 1 de 70 opiniones
Evaluación: 2 - Terrible. 2 de 70 opiniones

7,8/10

Limpieza

Opiniones

8/10 Bueno

Dorit V.

Le gustó: Limpieza

Lage und Terrasse sind das große Plus

Die Wohnung ist nicht mehr im besten Zustand, so funktionierten zum Beispiel der Geschirrspüler und die Rollos nicht mehr. Auch ist sie sehr rudimentär ausgestattet, nur ein Handtuch pro Person, kein Küchenhandtuch, keine Gewürze etc. Wer mir großem Gepäck und nicht unbedingt Handy affin anreist, hat beim Einchecken Probleme. Die Agentur ist über 2 km von der Wohnung entfernt, wo man die Keycards abholen muss, wenn man nicht den Schlüssel per Handy nutzen will/kann. Aber die Wohnung ist groß, luftig, wenn auch dunkel und die Dachterrasse ist ein Traum und allemal die anderen Schwächen wert.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2023

4/10 Mediocre

Susan K.

Disappointing.

The office location to check in is a long way from the rented property making an already long travel day that much longer. Upon arrival we immediately advised property manager that the oven did not work, bedroom closet sliding doors were jammed and hanging precariously and could easily have fallen, freezer was one big block of ice and unusable and the light at top of very dark stairs to access rooftop was inoperable. Management advised they would have someone come in the next day to rectify. No one showed up nor did we hear back from them during our 5 night visit.
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2022

10/10 Excelente

Joanna R.

Le gustó: Limpieza

Great condo, great neighborhood

This was perfect for our needs for a long weekend in Barcelona. A little tight for 6 people but we were never in the place too long to feel too cramped. Excellent location that felt very authentic while still being accessible to touristy things. Would recommend
Se hospedó 6 noches en mayo de 2022

8/10 Bueno

Jeff S., Oakland, USA

Le gustó: Limpieza

Comfortable, air-conditioned, modern apartment in a cozy neighborhood with some nice restaurants.

Our family of four adults enjoyed our stay in Barcelona for a few nights at this apartment, which directly faces a picturesque older apartment building with beautifully maintained balcony plants by local residents. We found the check-in process a little annoying, having to go pick up the key cards at the management office and then worry about losing the cards (100€ replacement fee) or forgetting to take out the garbage. Otherwise, it was a straightforward VRBO stay. We did not get a chance to use or even see the pool. Biggest complaint would be they lacked several amenities: Only 1 roll of toilet paper for 4 adults, no laundry detergent, no dish towel / paper towels.
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022

2/10 Terrible

Michael B.

No le gustó: Limpieza

Do NOT book with theses people. FRAUD alert. Tried to Switch the booking on us day of to a dump.

Horrible experience. We booked this penthouse on Ramon y Cajal 69 street for 6 days to have peace, and arranged with them an airport pickup. We arrived and the driver took us to Homer 35 instead. I called the company and said we booked Ramon y Cajal. I was then told that the apartment we booked was “destroyed by students beyond repair” the night before, and it was in no shape to be stayed in. They said Homer 35 is a “bigger apartment, with private terrace not far away”. Upon the driver (which we paid 80 euros for the airport pickup) dropping us off at this unknown new location, we were met by Jorge, a representative for the owner Amir. Outside, Jorge says its a bigger apartment, private terrace, etc etc—-really trying to sell it. When walking in, we find a horrendous smell of bleach—to the point of making you sick, a maintenance person hurriedly trying to fix a tv in an otherwise completely barren living room (except for the old couch full of stains on it—which looked like it had been taken off the street on garbage day. The so-called private terrace was in fact, not private. The walls were barren concrete and one room had two cots in in, no window, concrete walls (which had filthy stains on them) and looked very much like a movie would depict a cell at Rikers Island or Alcatraz…..this may actually have been worse. The place was eerily dark, smelled, the freezer was broken and moldy, there was water damage, stains on all walls, and busted decking. Even Jorge himself wouldn’t sit down in this filth. When called out on the condition, he was empathetic and said he just is an employee and agreed that it is no way comparable to what we booked, and was approx 25 min away from where we had booked. Traveling as a family, I told Jorge that this is not what was booked, not even close, it was filthy and no way would be stay here. I asked for a refund of the 30% that was paid at booking. Jorge said it was not up to him. The owner Amir, refused to provide a refund, and said it was non-refundable!! I said it was unacceptable and demanded a refund for all the above reasons. He then said, “ I can give it to you tomorrow”. He then switched to “you can go there now”. But I thought it was beyond repair?? He has refused to refund the payment. We never stayed and had to get a hotel for our stay.. Now I see he tries to stay we stayed 1 day. Not true. Luckily, I joined my wife and daughter—they were to arrive a day before me. They would not have been safe!! Robbed?
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022

8/10 Bueno

Hal H., Canada

Le gustó: Limpieza

Beautiful Gracia

We loved this neighbourhood, full of tiny bakeries, delis, etc. Metro station was very convenient too. The building was very secure and the street was quiet. We were a bit annoyed that the apartment that we reserved had bright pink accessories on a sunny terrace. Ours did not have sun or accessories. It was a different apartment totally.
Se hospedó 11 noches en diciembre de 2021

2/10 Terrible

Carmen M.

Poorly maintained, dirty apartment on a noisy street; had to remind them about returning deposit!

Overall, this was the worst apartment I stayed in during my 3 week trip in Europe. GETTING KEYS: Was not made clear that keys were at an office ~ 20 minutes away from actual apartment. Plan on cab ride from office to apartment. CLEANLINESS: Apartment was filthy. Including no hand soap in bathroom or kitchen. Grime and dirt in bathroom including poorly cleaned mirror as well as dead bugs and dirt in corners of mirror. MAINTENANCE: Huge crack in bathroom mirror. Stairway banister broken. During a long rainstorm, major water leak in kitchen coming in through cabinets (called maintenance to report; they never showed up). Front door to building the security lock didn't work. (they claimed maintenance was supposed to come that day to fix; never showed) NOISE: On a residential street but constant dog barking, loud neighbors talking all hours during night, early morning. DEPOSIT: Had to chase down and ask for deposit. Took about 3 weeks to get this back.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2018