Entrada interior

Opiniones sobre Horizon Inn & Suites

2.5 out of 5
Horizon Inn & Suites
6187 Dawson Blvd, Norcross, GA

Opiniones

5,8
Evaluación: 10 - Excelente. 256 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 150 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 141 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 113 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 343 de 1003 opiniones" "

5,6/10

Limpieza

6,4/10

Personal y atención

5,2/10

Servicios

5,4/10

Estado de la propiedad e instalaciones

5,2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Roldan

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Sophia CSR el 21 abr. 2024
Dear Guest,We are sad to see this 1-star rating. We never want our guests to have such a kind of experience. I request you to kindly share your issues in detail and give us another chance to improve our services.

10/10 Excelente

Miguel

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Sophia CSR el 7 abr. 2024
Dear Guest,Thank you for the 5 out of 5 ratings. We will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services. If you have any further feedback or suggestions regarding your stay, please write to us. Our Team always welcome our guest's ideas and suggestions. We assure you the best of our services at all times.

10/10 Excelente

Jose

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy acogedor y buena limpieza y servicio, los trabajadores muy profesionales y buenas personas
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Sophia CSR el 6 mar. 2024
Dear Guest,Thank you very much for giving us a 5-star rating! We're really happy to hear that you felt welcomed by our staff and that you liked our service. We work hard to make sure everything is clean and that our workers are professional and nice. Your nice words mean a lot to us, and we can't wait to see you again next time!

4/10 Mediocre

Jose

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Sophia CSR el 20 mar. 2024
Dear Guest,We are sad to see this 2-star rating. We never want our guests to have such a kind of experience. I request you to kindly share your issues in detail and give us another chance to improve our services.

8/10 Bueno

Felipe

Viajó en grupo
Le gustó: Servicios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Me gustaría que cambiaran los aparatos electrónicos más nuevos como el aire acodiciando microondas y secadora del pelo y las puertas están muy viejas también se cuela el aire de afuera
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Sophia CSR el 13 nov. 2023
Dear Guest,We're grateful for your 4-star rating and the insightful feedback you provided. Your suggestion regarding electronic devices has been duly noted, and we are actively exploring options for upgrades. Additionally, we are committed to addressing the door issue to enhance insulation and minimize outside air leakage, ensuring a more comfortable stay for our guests. Your valuable insights play a pivotal role in improving our guests' experience, and we look forward to the opportunity of welcoming you back for an even more enjoyable stay in the future.

10/10 Excelente

Ignacio, Chattanooga

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Muy agradable aunque necesita mejorar las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Sophia CSR el 28 oct. 2023
Dear Guest,It is really heartwarming to see such a wonderful 5-star rating! We're thrilled you enjoyed your stay. We appreciate your feedback on the rooms and will certainly look into areas for improvement. Hope to welcome you back soon!

10/10 Excelente

Freddy

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bien
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Sophia CSR el 20 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for your 5-star ratings. We are feeling blessed to have you as our guest. It's our passion to provide our customers with exceptional refuge and service. We are looking forward to hosting you again soon.

2/10 Terrible

Lucia

No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Muchas cucarachas
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Sophia CSR el 23 sept. 2023
Dear Guest,We are sad to see you unhappy. On behalf of our entire team, I would like to apologize for the inconvenience you faced regarding the cockroaches. We will surely forward your valuable feedback to our team for improvements. Our Team hopes to serve you better next time. Please give us another chance to improve our services.

10/10 Excelente

Vaneza

Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Sophia CSR el 23 sept. 2023
Dear Guest,It is really heartwarming to see such a wonderful 5-star rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. Our Team is looking forward to serving you again on your future travels.

2/10 Terrible

Johanna

Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Sophia CSR el 12 jun. 2023
Dear Guest,We are sad to see this 1-star rating. We never want our guests to have such a kind of experience. I request you to kindly share your issues in detail and give us another chance to improve our services.

8/10 Bueno

Ignacio

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Muy buen hotel solo que muchas personas consumen drogas
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Sophia CSR el 24 abr. 2023
Dear Guest,Thank you for the 4 out of 5 ratings. We will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services. However, We regret the inconvenience caused during your stay. Please know that we are a family-friendly hotel. Safety and security are our top priorities. We will investigate your insecurities with our team to take corrective measures for your future visits. We hope you will choose us again in the future.

2/10 Terrible

Yashira

Viajó con su familia
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El baño de la habitacion estaba sucio y la bañera tenia moho. Durante el registro un hombre se le acerco a mi esposo a venderle droga. Mi esposo estaba con mi hijo
Se hospedó 5 noches en marzo de 2023
Respuesta de Sophia CSR el 21 mar. 2023
Hi Yashira,It is disheartening to hear about your experience. Our apologies for any issues in cleanliness that you encountered. Rest assured, your concerns will be noted and inspected by our housekeeping team. We would value another chance to impress you and we wish you safe travels.

2/10 Terrible

Julio Massa

Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No recomendable
Se hospedó 6 noches en marzo de 2023
Respuesta de Sophia CSR el 16 mar. 2023
Hi Julio,We are sad to see this 1-star rating. We never want our guests to have such a kind of experience. I request you to kindly share your issues in detail and give us another chance to improve our services.

2/10 Terrible

Adriana Deyanira

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Estuve una semana y solamente me hicieron limpieza en una ocasión. Tenía cucarachas.
Se hospedó 7 noches en enero de 2023
Respuesta de Sophia CSR el 30 ene. 2023
Dear Guest,We are sad to see you unhappy. On behalf of our entire team, I would like to apologize for the inconvenience you faced regarding the cleanliness and roaches. We will surely forward your valuable feedback to our team for improvements. Our Team hopes to serve you better next time. Please give us another chance to improve our services.

8/10 Bueno

Abigail

Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Sophia CSR el 9 mar. 2023
Hi Abigail,It is really heartwarming to see such a wonderful rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!

2/10 Terrible

Cristina

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención, servicios
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No me gusto para nada no puede dormir por lo sucio y cucarachas tuve que dormir con la luz prendida por que andaban en la cama jamás había dormido en un hotel tan sucio. Logre que me cambiaran el cuarto otro día la señorita se porto muy amable y se disculpo fue la única persona una norma de pelo rojo muy. Urna persona
Respuesta de Sophia CSR el 30 nov. 2022
Hi Cristina,On behalf of our entire team, I would like to apologize for the inconvenience you faced regarding the roaches. We will surely forward your valuable feedback to our team for improvements. Our Team hopes to serve you better next time. Please give us another chance to improve our services.

10/10 Excelente

Sulma

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Sophia CSR el 3 oct. 2022
Dear Guest,We are happy to see this fantastic 10-star rating. Thanks for your generosity and for being our preferred guest. We expect many more opportunities to host you.

10/10 Excelente

Jimmy

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Bien
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Sophia CSR el 3 oct. 2022
Hi Jimmy,A hearty thanks for your rating. We are feeling blessed to have you as our guest and value your business for choosing us. Our team assures you the best of our services at all times.

2/10 Terrible

Bertin

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
El personal
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Sophia CSR el 19 sept. 2022
Hi Bertin,Thank you for your stay. I am very disappointed to see this rating and that you found our service to be below your standards. Kindly share your review with us so that we can improve our services for our future guests.

2/10 Terrible

eusebia

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Sophia CSR el 7 sept. 2022
Dear Guest,We are sad to see this 2-star rating. We never want our guests to have such a kind of experience. We would love to know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. We hope to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.

6/10 Aceptable

Nigdalys

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención
.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Sophia CSR el 25 ago. 2022
Dear Guest,We appreciate your 3-star rating. We hope you had a nice stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit!

2/10 Terrible

Gladys

Se hospedó 21 noches en junio de 2022
Respuesta de Sophia CSR el 4 jul. 2022
Dear Guest, We are sad to see this 2-star rating. We never want our guests to have such a kind of experience. We would love to know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. We hope to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.

2/10 Terrible

Jessica

Se hospedó 2 noches en mayo de 2022

2/10 Terrible

Jessica

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Huelen feo las habitaciones el baño horrible con mosquitos el lavamanos tapado el techo cayéndose la bañare por romperse no me gusta nada en lo absoluto no vuelvo
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Sophia CSR el 10 jun. 2022
Hi Jessica, On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations and for the inconvenience faced by you. We will surely forward your feedback to our team for improvements and assure you that we will take appropriate measures to improve the areas you found unsatisfactory. Hope to serve you better next time.

8/10 Bueno

Manuel

Se hospedó 1 noche en mayo de 2022

2/10 Terrible

Juan josue

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy mal , me an cobrado 20 dolares por no hacer la salida a tiempo ! Y si fui a las 6 de la mañana y queria hacer el check inn de otras dos noches y no me lo hicieron ! Aparte no hicieron aseo !
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Sophia CSR el 13 jun. 2022
Dear Guest, Thank you for posting your feedback and for letting us know about your encounters. Please accept our apologies for the issues you faced. We will speak with our team to ensure that similar incidents will be prevented in the future. We hope you will give us another opportunity to provide you with a better stay.

2/10 Terrible

ana

Se hospedó 1 noche en mayo de 2022

2/10 Terrible

Cesar, bogota

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El sitio estaba en mal estado y decidí buscar otro, aún perdiendo mi reserva. Espero que expedía me reintegre mis puntos!!
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de Sophia CSR el 6 abr. 2022
Hi Cesar, Thank you for sharing your feedback with us! We regret your stay wasn't as per your expectations. We have relayed your concerns to the management and highly recommend reaching out to the Front Desk for any issues regarding your stay for an immediate resolution.

10/10 Excelente

Anahi

Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 3 noches en febrero de 2022

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Experiencia que vienen
El cuarto tenía mal olor.. el horno de microondas no servia y no tenía un mini refrigerador reserve para 4 personas y las toallas solo eran para dos… y la persona que me atendió sin interés en atenderme..
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de Sophia CSR el 10 ene. 2022
Hello, Thank you for sharing your feedback about your stay with us! We sincerely apologize for your subpar experience at our property. This is generally not what our guests experience with us, and we hope you give us a chance to make it better for you. We are actively investigating your feedback with our management for prompt action and will reach out to you for further information.

10/10 Excelente

Erick Noe

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
🙈
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Sophia CSR el 29 nov. 2021
Mr Erick, Thank you for the 5 out of 5 ratings. We take great pride in serving our wonderful guests. We hope you come back and see us again soon at Horizon Inn & Suites.

10/10 Excelente

Juan

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

10/10 Excelente

Brenda

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Sophia CSR el 20 nov. 2021
Ms Brenda, Thank you for rating your stay. It would be more appreciable if you can write about your experience in detail, and help our future guests to make their choice.

10/10 Excelente

Cesar

Viajó por negocios, Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Muy bonito esta bien ubiccado
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Sophia CSR el 16 nov. 2021
Mr Cesar, We were glad to hear that your stay with us was to your satisfaction. We enjoyed being your host and would love to do so again if your travels bring you back to the area!

2/10 Terrible

Nadia

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Esperaba algo mejor
La estadía fue regular, el olor a cigarrillo era muy fuerte, la habitación muy sucia sin aseo totalmente, las camas para nada confortables. No hay relación justa entre el precio y la comodidad.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Sophia CSR el 9 nov. 2021
Ms Nadia, Thank you for your assessment of our hotel. We are sorry to hear that your most recent stay with us did not meet your expectations of quality service and accommodations. Your review is important to us as it helps us to identify problems and take corrective measures. We hope to serve better next time!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Sophia CSR el 6 jun. 2021
Hello, It is really heartwarming to see such a wonderful rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!

8/10 Bueno

Natalio

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en abril de 2021
Respuesta de Sophia CSR el 20 abr. 2021
Mr Natalio, Thanks for rating us. We will make more efforts to serve you even better next time. Have a wonderful time ahead.

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó por negocios, Viajó con su familia
Las llaves se desprogramaban todos los días, la llave de la regadera del baño del agua caliente no funcionaba bien la reporte nunca fueron, horrible lugar.
Se hospedó 3 noches en abril de 2021
Respuesta de Sophia CSR el 10 abr. 2021
Hello, Thank you for taking the time to share your feedback with us! We regret your recent stay with us didn't go as expected. Your feedback has been taken seriously and forwarded to the maintenance experience crew for immediate resolution. We sincerely hope to provide you with a better lodging experience in the future.

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Pésima ubicación y servicio al cliente. Muy sucia el área.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Sophia CSR el 14 mar. 2021
Hello, We're sorry for the unpleasant experience you had with us, Thank you for sharing the feedback. We are using this as an opportunity to escalate the matter with the relevant team. We assure you that your next experience will be a memorable one.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 5 noches en febrero de 2021
Respuesta de Horizon Inn el 7 mar. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Mala atencion y muy extrictos en checkout niunsegundo esperan
Se hospedó 1 noche en enero de 2021

8/10 Bueno

Deybby

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en enero de 2021
Respuesta de frontdesk el 6 ene. 2021
thank you for your feedback.

2/10 Terrible

ELMER

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020
Respuesta de XR el 2 nov. 2020
Thank you for staying with us, we appreciate your feed back.

6/10 Aceptable

Marbella

Viajó por negocios
No le gustó: Comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en octubre de 2020
Respuesta de XR el 16 oct. 2020
Thank you for choosing Horizon Inn.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de XR el 15 ago. 2020
Thank you for choosing horizon inn

6/10 Aceptable

Ever

Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de XR el 10 ago. 2020
Thank you for staying with us.

10/10 Excelente

Omar

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Good good good good
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sophia CSR el 30 abr. 2024
Dear Guest,It is really heartwarming to see such a wonderful 5-star rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. Our Team is looking forward to serving you again on your future travels.

2/10 Terrible

Junko

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Half of the lights in the room don’t work. There was some bugs ON the bed. Toilet leaks, we contacted the front office, they just wiped off the floor, never took care of it. The bathtub was dirty (hair in the tub). Front office stuff was NOT friendly at all. When you step out of the room, the other hotel guests tried to sell you something ( drugs, cigarettes) or asking for some change. VERY UNCOMFORTABLE to say the least. I took some pictures, wish I could post those pictures to prove what im claiming here is truth. I’m not asking for refund or anything. Just want people to aware of it! As old saying, “you get what you pay for” :(
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Sophia CSR el 26 abr. 2024
Dear Guest,I want to extend my sincere apologies for the numerous issues you experienced during your stay. This is certainly not the level of service we strive for, and I'm truly sorry for the inconvenience and discomfort it caused you. Your detailed feedback is valuable, and I assure you we will address each of these concerns with the utmost urgency. Rest assured that this is not representative of the standard we aim to provide. I'm grateful for your patience and understanding, and I hope you will consider giving us another chance to exceed your expectations in the future.

6/10 Aceptable

Rodney

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Not worth the money i paid. I stayed 3 days out of the 3 never had any housekeeping or anything the carpet was terribly dirty. I came to see my daughter for the weekend. Had to get my own fridge for her bottles since one wasnt provided. If you tot kids dont stay here i wish i seen the reviews beforehand and they are the reason i will look at all future reviews
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Sophia CSR el 17 abr. 2024
Dear Guest,Our heartfelt apologies for the experience you had while visiting. Our top goal is to make sure our guests are comfortable, and we apologize if we didn't live up to your expectations. We will discuss the concerns with our housekeeping staff to make sure that such occurrences don't happen again and we take your opinion seriously. We appreciate you bringing this to our notice, and we hope your future visit will provide us the chance to do even better than before.

4/10 Mediocre

Bryant

Roaches
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Sophia CSR el 11 abr. 2024
Dear Guest,We're genuinely sorry to hear about the roach issue you encountered. This is not up to our usual standards, and we're actively addressing the problem. Your feedback is important to us in ensuring a better experience for all guests. We hope to have the chance to serve you again on your next visit.