Una piscina techada, una piscina al aire libre

Opiniones sobre Vila Galé Náutico

4 out of 5
Vila Galé Náutico
Vale do Olival, Silves, Armacao de Pera

Opiniones

8,6

Excelente

Evaluación: 10 - Excelente. 42 de 88 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 32 de 88 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 7 de 88 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 5 de 88 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 2 de 88 opiniones" "

8,6/10

Limpieza

8,6/10

Personal y atención

8,0/10

Servicios

8,2/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

JOSÉ MIGUEL

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Todo perfecto.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
Respuesta de Nelson Ribeiro el 13 oct. 2022
Dear Guest, Thank you for your comments regarding your experience at Hotel Vila Galé Náutico, which deserved our best attention. We sincerely hope to be able to count on your visit in the next opportunity.Yours sincerely. Nelson Ribeiro General Manager

8/10 Bueno

Wilson Andres

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Ferreira el 1 oct. 2019
Caro Sr. Obrigado pela sua avaliação. Melhores cumprimentos Marco Ferreira Director Geral

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza
Muy caro relación calidad- servicio Wc sucio Mucho ruido por la noche sin poder descansar....
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Ferreira el 1 oct. 2019
Caro Sr. Obrigado pela sua avaliação. Melhores cumprimentos Marco Ferreira Director Geral

8/10 Bueno

Miguel, Madrid

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Hemos pasado 9 noches en este hotel en agosto y hemos estado muy a gusto, habría cosas que se podrían mejorar como el baño de nuestra habitación que podría renovarse un poco, pero aún así merece la pena, la habitación que nos asignaron estaba muy bien, ya que daba a la piscina y también se veía el mar desde su terraza. El personal que nos atendió fue muy correcto, a destacar los chicos de animación, también Daniel que nos atendió en la recepción y el gerente del hotel que estuvo con nosotros un rato preguntando qué tal habíamos estado. La zona donde está ubicado es tranquila, pero si paseas un poco por el paseo pegado al mar, tienes mucha oferta gastronómica y ambiente nocturno. Las playas son muy bonitas, y desde el hotel llegas andando en un momento. Imprescindible el paseo en barca para ver sus maravillosas cuevas y calas.
Se hospedó 8 noches en agosto de 2019
Respuesta de Marco Ferreira el 2 sept. 2019
Caro Sr Miguel. Muito obrigado pela sua avaliação. Tivemos muito gosto em tê-lo connosco. Aguardamos a sua visita em breve. Melhores cumprimentos Marco Ferreira

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 7 noches en junio de 2019
Respuesta de Valter Costa el 1 jul. 2019
Dear guest, Thank you for rating us. Kind regards. Valter Costa Manager

10/10 Excelente

ROSA MARIA

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 7 noches en junio de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nos gustó mucho es un sitio tranquilo ,el buffet bueno ,y él personal del hotel muy atentos y simpáticos.
Se hospedó 3 noches en abril de 2019
Respuesta de Valter Costa el 3 may. 2019
Estimado Señor, Muchas gracias por sus comentarios. Saludos. Valter Costa Director General

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención
Habitación mejorable.
Sería conveniente que sustituyeran los colchones que son bastante antiguos e incómodos y que revisaran el agua del baño ya que le falta mucha presión y temperatura cuando te duchas. Por lo demás todo muy bien. Cabe destacar la calidad en la mayoría de los platos del buffet. Muy contento con eso.
Se hospedó 7 noches en julio de 2018
Respuesta de Valter Costa el 18 jul. 2018
Estimado Hóspede , Agradecemos os seus comentários relativos à sua experiência no Hotel Vila Galé Náutico, os quais mereceram a nossa melhor atenção. Todos os comentários e sugestões dos nossos hóspedes são para nós de extrema importância, uma vez que nos ajudam a corrigir eventuais deficiências e a melhorar o nível dos nossos serviços, pois pretendemos que os mesmos atinjam e superem as expectativas de quem nos visita. Registamos todos os comentários, sendo que os menos positivos serão alvo de análise detalhada de forma a podermos melhorar os mesmos. O nosso objectivo é servir cada vez melhor os nossos clientes, excedendo sempre que possível as suas expectativas. Esperamos sinceramente poder contar com a sua visita novamente. Com os melhores cumprimentos. Valter Costa Director-Geral

10/10 Excelente

F. Javier

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Gratísima experiencia
Disfrutamos de un fin de semana de descanso y relax maravilloso. No tuvimos el mas mínimo problema ni con el hotel y mucho menos con el personal. Sobresaliente. Por cierto, la comida estuvo sensacional. Rica y variada. Hemos pensado repetir mas adelante.
Se hospedó 2 noches en abril de 2017
Estimado Señor Javier, Gracias por sus comentarios. Saludos. Valter Costa. Director General

8/10 Bueno

Andreas

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 9 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

CARLOS

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
We stay in a hotel for four nights, very clean very quiet the area around is beautiful easy walk I would recommend this very well to everybody to come down and enjoy this beautiful areawith
Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de Nelson Ribeiro el 8 mar. 2024
Dear Guest, Thank you for your comments regarding your experience at Hotel Vila Galé Náutico, which deserved our best attention. We sincerely hope to be able to count on your visit in the next opportunity.Yours sincerely. Nelson Ribeiro General Manager

10/10 Excelente

Linda

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 6 noches en octubre de 2023

10/10 Excelente

roel

Se hospedó 3 noches en octubre de 2023

8/10 Bueno

Jonel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023

10/10 Excelente

Jorge

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Férias Julho 2023
A minha estadia correu exatamente como esperava. As condições do Hotel foram de acordo com as nossas necessidades, com bom atendimentos, excelente limpeza e bom nível nas refeições.
Se hospedó 6 noches en julio de 2023
Respuesta de Nelson Ribeiro el 28 sept. 2023
Estimado Cliente, Agradecemos os vossos comentários relativos à sua experiência no Hotel Vila Galé Náutico, os quais mereceram a nossa melhor atenção. Esperamos sinceramente poder contar com a sua visita numa próxima oportunidade.Com os melhores cumprimentos. Nelson Ribeiro Director Geral

10/10 Excelente

Jorge

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Nelson Ribeiro el 28 sept. 2023
Estimado Sr Jorge,Obrigado pela sua votação.Esperamos sinceramente poder contar com a sua visita numa próxima oportunidade.Com os melhores cumprimentos.Nelson RibeiroDirector Geral

6/10 Aceptable

Jacob

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
The conditions of the property weren't great
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Nelson Ribeiro el 28 sept. 2023
Dear Mr. Jacob,Thank you for your vote.We sincerely hope to be able to count on your visit at the next opportunity.Best regardsNelson RibeiroGeneral Manager

10/10 Excelente

MANUEL

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Adorei, simpatia, limpeza e um excelente bufê todos os dias.
Se hospedó 4 noches en junio de 2023
Respuesta de Nelson Ribeiro el 16 jun. 2023
Estimado Cliente, Agradecemos os vossos comentários relativos à sua experiência no Hotel Vila Galé Náutico, os quais mereceram a nossa melhor atenção. Esperamos sinceramente poder contar com a sua visita numa próxima oportunidade.Com os melhores cumprimentos. Nelson Ribeiro Director Geral

6/10 Aceptable

João

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
complicado
Cheguei já tarde ao hotel, quase 22 horas. A cozinha do restaurante a fechar, tive de pedir serviço de quartos. Fui colocado num quarto, onde o ar condicionado não trabalhava, estão cansados dos anos, a televisão não estava sintonizada e quando fui ligar à recepção a reclamar o telefone do quarto também não trabalhava. Tive de ir a pé à recepção para resolver o problema, lá me arranjaram outro quarto, mas quase 1 hora se passou.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Nelson Ribeiro el 22 may. 2023
Estimado Cliente, Agradecemos os vossos comentários relativos à sua experiência no Hotel Vila Galé Náutico, os quais mereceram a nossa melhor atenção. Esperamos sinceramente poder contar com a sua visita numa próxima oportunidade.Com os melhores cumprimentos. Nelson Ribeiro Director Geral

10/10 Excelente

Susana

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Um hotel onde voltarei
Gostámos muito deste hotel. Excelente localização, excelente atendimento e um hotel bonito. O pequeno almoço é variado e os jantares também apresentavam várias soluções. De uma forma geral gostámos muito.
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Nelson Ribeiro el 26 abr. 2023
Estimada Cliente, Agradecemos os vossos comentários relativos à sua experiência no Hotel Vila Galé Náutico, os quais mereceram a nossa melhor atenção. Esperamos sinceramente poder contar com a sua visita numa próxima oportunidade.Com os melhores cumprimentos. Nelson Ribeiro Director Geral

10/10 Excelente

Matthew

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great staff!
Se hospedó 5 noches en febrero de 2023
Respuesta de Nelson Ribeiro el 26 abr. 2023
Dear Guest, Thank you for your comments regarding your experience at Hotel Vila Galé Náutico, which deserved our best attention .We sincerely hope to be able to count on your visit in the next opportunity.Yours sincerely. Nelson Ribeiro General Manager

8/10 Bueno

José

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Nelson Ribeiro el 28 sept. 2023
Estimado Sr José,Obrigado pela sua votação.Esperamos sinceramente poder contar com a sua visita numa próxima oportunidade.Com os melhores cumprimentos.Nelson RibeiroDirector GeralGeneral Manager

10/10 Excelente

Angela

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de Nelson Ribeiro el 28 sept. 2023
Estimada Sra Angela,Obrigado pela sua votação.Esperamos sinceramente poder contar com a sua visita numa próxima oportunidade.Com os melhores cumprimentos.Nelson RibeiroDirector Geral

10/10 Excelente

jessie

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It was a little outdated but the staff was very friendly and accommodating.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Nelson Ribeiro el 29 ago. 2022
Dear Guest, Thank you for your comments regarding your experience at Hotel Vila Galé Náutico, which deserved our best attention. We sincerely hope to be able to count on your visit in the next opportunity.Yours sincerely. Nelson Ribeiro General Manager

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
The worst room in the hotel
We were given probably the worst room in the entire hotel. On the entry floor, the first room next to stairs and lifts, we could hear everything, the lift up and down, people talking outside, people going up and down the stairs, in the lobby... Beds had a gap in between that kept wide opening more and more... what a night. They call it "themed rooms" with a nautical decor, its just dated and not pleasant. At least it does not smell.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Nelson Ribeiro el 16 ago. 2022
Dear Client, Please contact reception. Kind Regards Nelson Ribeiro General Manager

10/10 Excelente

Joao Pedro

Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Nelson Ribeiro el 28 sept. 2023
Estimado Sr João,Obrigado pela sua votação.Esperamos sinceramente poder contar com a sua visita numa próxima oportunidade.Com os melhores cumprimentos.Nelson RibeiroDirector Geral

8/10 Bueno

luiz

Se hospedó 3 noches en abril de 2022
Respuesta de Nelson Ribeiro el 28 sept. 2023
Estimado Sr Luis,Obrigado pela sua votação.Esperamos sinceramente poder contar com a sua visita numa próxima oportunidade.Com os melhores cumprimentos.Nelson RibeiroDirector Geral

8/10 Bueno

Renato

Se hospedó 2 noches en octubre de 2021
Respuesta de Nelson Ribeiro el 28 sept. 2023
Estimado Sr Renato,Obrigado pela sua votação.Esperamos sinceramente poder contar com a sua visita numa próxima oportunidade.Com os melhores cumprimentos.Nelson RibeiroDirector Geral

10/10 Excelente

Catherine

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Fabulos 5 night stay.
The location the breakfast the cleanliness the friendliness the comfort you cant go wrong with this hotel. The staff are so lovely and helpfull. Especially Ana on reception. She helped me out with my retun check in for our flight. I was having a problem with my phone and she went out of her way to check us in on the computer. Thanks again Ana. I would say no matter what problem you are having they would help you out the best they can. We had a great stay there. Would hsve liked to have stayed longer.
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Marco Ferreira, Director Geral el 29 sept. 2021
Dear Mrs. Catherine. First of all we would like to thank him for his comments, which deserved our best attention. We are pleased to note that you enjoyed his stay very much. We are especially grateful for his greeting about our team, which we thank and will send your message to them. It will be an immense honor for us to welcome you again at Vila Galé Náutico or at any other Vila Galé in Portugal or Brazil. Grateful for your preference and without further ado we present our best regards.

6/10 Aceptable

Jose

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Reconfortante.
A Nossa estadia foi a melhor possível, tendo em conta a situação mundial. Estamos contentes e podemos voltar um dia.
Se hospedó 5 noches en agosto de 2020
Respuesta de Ferreira el 7 sept. 2020
Caro Sr. José, Obrigado pelos seus comentários a respeito da sua experiência no Hotel Vila Galé Náutico, que mereceu a nossa maior atenção. Todos os comentários e sugestões dos nossos hóspedes são de extrema importância para nós, visto que nos ajudam a corrigir as deficiências e a melhorar o nível dos nossos serviços, visto que queremos que correspondam e superem as expectativas de quem nos visita. Nosso objetivo é atender cada vez melhor nossos clientes, superando sempre que possível suas expectativas. Esperamos ter sua visita novamente. Cumprimentos. Marco Ferreira Director Geral

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Ferreira el 7 sept. 2020
Caro Sr. Obrigado pela sua avaliação. Melhores cumprimentos Marco Ferreira Director Geral

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Ferreira el 9 sept. 2019
Caro cliente. Muito obrigado pela sua avaliação. Esperemos que nos visite em breve. Obrigado. Marco Ferreira Director Geral Dear Customer. Thank you so much for your review. We hope you will visit us soon. Thank you. Marco Ferreira General manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 6 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Ferreira el 9 sept. 2019
Estimado Hóspede, Agradecemos a sua avaliação. Gostámos muito de saber que adorou a estadia no nosso hotel e que o classificou como óptimo. Esperamos recebê-lo de novo no Vila Galé Náutico. Com os melhores cumprimentos Marco Ferreira Director Geral Dear Guest, Thank you for your evaluation. We were delighted to hear that you loved your stay at our hotel and rated it as great. We hope to see you again at Vila Galé Náutico. Best regards Marco Ferreira General manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Sehr gutes Hotel, entspricht auf alle Fälle den 4 Sternen
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Ferreira el 11 sept. 2019
Sehr geehrter Gast. Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung zu unserem Hotel abzugeben, die unsere größte Aufmerksamkeit verdient. Wir haben uns gefreut zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Wir würden uns freuen, Sie wieder in Vila Gale in Portugal oder Brasilien begrüßen zu dürfen. Vielen Dank für Ihre Präferenz. Freundliche Grüße. Marco Ferreira Regisseur General

4/10 Mediocre

Kathy

No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Depressing and trashy package holiday resort
Trashiest hotel experience of my life! I have no idea how this was classified 4 stars, someone somewhere is having a laugh. There was dampness in stairwell. Way finding sign posting was crazy and illogical. The clientele were horrible rowdy British people on all inclusive deals knocking back alcohol and shouting at each other across the pool. The food was depressing. Ordered a chicken salad and it came covered in cocktail sauce like we were stuck in 1980! The scrambled eggs were so overcooked they could doyble up as a weapon and the juice was not fresh but full of sugar and from concentrate. Toiletries were cheap. Decor looks like a cheap office block. The hotel does not have an iron in the whole hotel? It's apparently 4 stars but I have no idea how it got this rating? The phone in my room did not work. The tv automatically turns on and advertises how great the hotel was, I wonder how much they paid people to say it was the best hotel in the world ?(the propaganda didn't work as I was staying there???). On arrival I turned on the bath and the water was brown. So happy to have checked out. Outdated plc3 and a miserable experience.
Se hospedó 5 noches en agosto de 2019
Respuesta de Ferreira el 8 sept. 2019
Dear guest Kathy. First of all, thank you for taking time to make your review about Vila Gale Nautico, which deserve our best attention. Our whole team is extremely committed to delivering the perfect vacation experience for each guest. We are very sorry that we didn't accomplish this for you. We welcome your suggestions for improvement so we can continue to offer a well-balanced value for your money. It will be a pleaser for us to welcome you back at Vila Gale Nautico or any other Vila Galé in Portugal or Brazil. Best regards Marco Ferreira General manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Marco Ferreira el 2 sept. 2019
Caro cliente. Muito obrigado pela sua avaliação. Melhores cumprimentos Marco Ferreira Director Geral Dear Customer. Thank you so much for your review. Best regards Marco Ferreira General manager

10/10 Excelente

Ian

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
4 stars
Great hotel, busy with Thomas Cook travellers however
Se hospedó 5 noches en agosto de 2019
Respuesta de Ferreira el 2 sept. 2019
Dear guest Ian First of all, thank you for taking time to make your review about our Hotel, which deserve our best attention. We were pleased to hear that you enjoyed your stay. It will be a pleaser for us to welcome you back at Vila Gale in Portugal or Brazil. Thank you for your preference. Best regards. Marco Ferreira Director geral

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Beautiful place to stay. Easily accessible to all parts of town. Staff seemed tired and often slow behind the desk.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019
Respuesta de Ferreira el 26 ago. 2019
Dear guest. Thank you for your opinion. We work hard to provide a good service. This is the best way to recognize our job. Many thanks for your evaluation. Marco Ferreira General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 4 noches en agosto de 2019
Respuesta de Ferreira el 15 ago. 2019
Caro cliente. Muito obrigado pela sua avaliação. Esperamos a sua volta para mais uma estadia connosco. Melhores cumprimentos Marco Ferreira Director Geral Dear Customer. Thank you so much for your review. We look forward to your return for another stay with us. Best regards Marco Ferreira General manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Servicios
Great resort in terms of view and surroundings. Also very close walk to the beach. Only thing missing is some amenities like an iron in the room, the beds are also not very comfortable. Overall the staff is very friendly except for the man who makes your eggs in the morning. On more than one occasion he was impolite or made a big deal on small requests like omlettes or even distributing the crepes. I would still go back to this hotel however based on the good qualities outweighing the poor ones.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019
Respuesta de Ferreira el 12 ago. 2019
Dear Customer Thank you for your comments about your experience at Hotel Vila Galé Náutico, which deserves our best attention. Deficits and Improvements in the Level of Our Services, as we want them to meet and exceed the expectations of those who visit us. Our goal is to serve our customers better and better whenever possible. We sincerely hope to have your visit again. Best regards Marco Ferreira General manager

8/10 Bueno

Juan Carlos

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 6 noches en julio de 2019
Respuesta de Ferreira el 15 ago. 2019
Estimado cliente Gracias por su comentário Esperamos tener-le con nosotros pronto. Mejores saludos Marco Ferreira Gerente general

4/10 Mediocre

Cliente verificado

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La chambre pas propre, il y avait les miettes du client précédant encore au sol. La salle de bains avec de la moisissure sur tous les joints. Le petit déjeuné pas bon. Il ne caut pas une étoilé.... Très déçu.
Se hospedó 1 noche en junio de 2019
Respuesta de Valter Costa el 21 jun. 2019
Cher Clent, Je tiens à vous remercier, en mon nom personnel et au nom de l'équipe de l’Hôtel Vila Galé Náutico, pour le temps passé à laisser votre commentaires ici. Nous sommes désolés d’apprendre que nos services n’ont pas répondu à vos attentes. Les commentaires et suggestions de nos clients sont un outil important pour notre recherche constante de l'amélioration de nos services. Nous espérons vous revoir prochainement sur notre hotel et que nos services répondront à vos attentes. Cordialement, Valter Costa Directeur

10/10 Excelente

Fábio

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en junio de 2019
Respuesta de Valter Costa el 11 jun. 2019
Estimado Sr. Fábio, Muito obrigado pela sua avaliação. Melhores Cumprimentos, Valter Costa Director Geral

10/10 Excelente

Derek

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Vila Gale Nautico. Weekend stay.
Great hotel which is very well maintained. Very good breakfast. The hotel has a large pool with a children's side pool, set in a lovely terrace/garden area. It is conveniently located near to the sea front, with a wonderful beach nd plenty of restaurant choices nearby.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2019
Respuesta de Valter Costa el 21 may. 2019
Dear Derek, Thank you very much for your comments about your experience in Vila Galé Náutico. Your comments are an important tool and only help us to continue our constant pursuit of service improvement by solving those and continue trying to exceed expectations. On my own behalf and on that of the Vila Galé Nautico Hotel team, we hope we have the honour of hosting you again in a near future or on our newest Vila Galé Douro Vineyards. Kind regards. Valter Costa General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 4 noches en mayo de 2019
Respuesta de Valter Costa el 6 may. 2019
Dear guest, Thank you for rating us. Kind regards. Valter Costa Manager

10/10 Excelente

Sally

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excellent for us
We had a great stay at this hotel, lovely rooms and the staff are excellent. We like to go out of season i.e.:April,may,September because the hotel is child friendly and has a child's activities throughout the busy periods as well as adult persuits ,but not quite are thing.
Se hospedó 6 noches en abril de 2019
Respuesta de Valter Costa el 3 may. 2019
Dear Sally, Thank you very much for your comments about your experience in Vila Galé Náutico. Your comments are an important tool and only help us to continue our constant pursuit of service improvement by solving those and continue trying to exceed expectations. On my own behalf and on that of the Vila Galé Nautico Hotel team, we hope we have the honour of hosting you again in a near future. Kind regards. Valter Costa General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en abril de 2019
Respuesta de Valter Costa el 29 abr. 2019
Dear guest, Thank you for rating us. Kind regards. Valter Costa Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Property is close to everything and is clean and good for families
Se hospedó 5 noches en abril de 2019
Respuesta de Valter Costa el 25 abr. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind comments about your experience in Vila Galé Náutico. It is a pleasure to know that you enjoyed your holiday and let us express our gratitude by thanking you for sharing your positive thoughts, especially regarding to cleanliness. On my own behalf and on that of the Vila Galé Nautico Hotel team, we hope we have the honour of hosting you again in a near future or on our newest Vila Galé Douro Vineyards. Kind regards. Valter Costa General Manager

10/10 Excelente

Lina

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Excelente
Se hospedó 2 noches en abril de 2019
Respuesta de Valter Costa el 22 abr. 2019
Estimada Sra. Lina, Muito obrigado pela sua avaliação. Melhores Cumprimentos, Valter Costa Director Geral

10/10 Excelente

CATHERINE

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Très bel établissement, très propre, personnel charmant et attentionné. Nourriture variée et excellente. Chambres spacieuses avec terrasse. Proche de la plage. Bonne situation géographique pour visiter l'Algarve.
Se hospedó 7 noches en abril de 2019
Respuesta de Valter Costa el 1 may. 2019
Chère Catherine, Je tiens à vous remercier, en mon nom personnel et au nom de l'équipe de l’Hôtel Vila Galé Náutico, pour le temps passé à laisser votre commentaires ici. Les commentaires et suggestions de nos clients sont un outil important pour notre recherche constante de l'amélioration de nos services. Merci d'avoir choisi l'un des hôtels Vila Galé pour votre séjour et nous espérons que nous avons l'honneur de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche. Cordialement, Valter Costa Directeur