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Evaluación: 10 - Excelente. 629 de 1001 opiniones" "
10 - Excelente
629
Evaluación: 8 - Bueno. 225 de 1001 opiniones" "
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Evaluación: 6 - Aceptable. 63 de 1001 opiniones" "
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Evaluación: 4 - Mediocre. 36 de 1001 opiniones" "
4 - Mediocre
36
Evaluación: 2 - Terrible. 48 de 1001 opiniones" "
2 - Terrible
48
9,2/10
Limpieza
9,2/10
Personal y atención
8,6/10
Servicios
9,0/10
Estado de la propiedad e instalaciones
8,8/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
GRISELDA
24 oct. 2023
GRISELDA
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
10/10 Excelente
Karina Elizabeth
14 may. 2023
Karina Elizabeth
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
10/10 Excelente
DANIEL
Viajó con su familia
23 ene. 2023
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
DANIEL
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Rafael S. el 3 feb. 2023
Hi there! Thank you for your feedback. Hope to see you soon.
4/10 Mediocre
Pablo
29 sept. 2022
Pablo
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
10/10 Excelente
nadia
Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
25 abr. 2022
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Está en una zona muy conveniente y tienen transportación a diferentes puntos .
nadia
Se hospedó 6 noches en abril de 2022
Respuesta de Maggie Z el 28 abr. 2022
Gracias por sus lindos comentarios Nadia. Nos da gusto saber que disfruto su estadia y nuestro servicio de transporte.
Esperamos qur vuelva y nos visite pronto!
10/10 Excelente
Alberto
Viajó con su familia y niños pequeños
27 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
el staff muy amable
no me gusta pagar por el estacionamiento
Alberto
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Maggie Z el 31 dic. 2021
Gracias por sus comentarios. Agradecemos escuchar a nuestros huéspedes y estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia.
¡Vuelve a vernos pronto!
10/10 Excelente
Luis
Viajó por negocios
5 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Contento
Muy rico. Muy agradable las instalaciones ok
Luis
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Maggie Z el 26 dic. 2021
Gracias por quedarse con nosotros. Agradecemos sus comentarios.
¡Vuelve a vernos pronto!
10/10 Excelente
Jose Trinidad Azpeitia de la
Viajó con su familia
28 nov. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Ubicado en una zona tranquila, las habitaciones son de buen tamaño y cómodas.
Jose Trinidad Azpeitia de la
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Maggie Z el 26 dic. 2021
Gracias por quedarse con nosotros. Agradecemos sus buenos comentarios. Nos da gusto saber que les agrado nuestra ubicaion y nuestros cuartos.
¡Vuelve a vernos pronto!
10/10 Excelente
LUCIA
Viajó con su familia
16 sept. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
VIAJE FAMILIAR
EXCELENTE ESTANCIA
LUCIA
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de Maggie Z el 17 sept. 2021
Muchas gracias por sus comentarios.
Esperamos que regresen pronto!
10/10 Excelente
Noricka
Viajó con su familia
6 jun. 2021
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Noricka
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de Lindsey el 6 jun. 2021
Hi Noricka, we appreciate you staying with us and sharing your positive feedback!
2/10 Terrible
Lynella
10 mar. 2021
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Lynella
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Lindsey el 20 mar. 2021
Hi Lynella, we're sorry to hear you did not enjoy your stay. We hope you will give us a chance to Make It Right by reaching out to us directly. Thank you for your feedback.
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viajó con su familia
22 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La tranquilidad de la zona fue lo más confortable de la estancia
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
10/10 Excelente
Cliente verificado
10 jun. 2019
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en junio de 2019
10/10 Excelente
Kathleen
30 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Kathleen
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management el 3 may. 2024
Dear Kathleen,Thank you for a Perfect Score Rating on your stay at DoubleTree by Hilton Hotel Irvine - Spectrum. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. Our amicable staff strives to deliver our guests great experiences, and we are pleased to learn that our efforts are being appreciated. We would love to host you again for your next visit.Thank You,DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management
2/10 Terrible
ELAHEH
Viajó por negocios
29 abr. 2024
I have to pay for parking
I ate only one cup coffee and I had to pay 70 dollars extra
ELAHEH
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management el 30 abr. 2024
Dear ELAHEH,We apologize for any inconvenience regarding the parking fee. We understand the frustration of unexpected expenses, and we'll certainly take your feedback into consideration as we strive to improve our services. If there's anything else we can assist you with or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to our team. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to better accommodate you in the future.Sincerely,DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management
10/10 Excelente
Peter
Viajó con su pareja
26 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Peter
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management el 30 abr. 2024
Dear Peter,Thank you for a Perfect Score Rating on your stay at DoubleTree by Hilton Hotel Irvine - Spectrum. We are glad you enjoyed your stay at our hotel. Our amicable staff strives to deliver our guests great experiences, and we are pleased to learn that our efforts are being appreciated. We would love to host you again for your next visit.Thank You,DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management
4/10 Mediocre
Cheryl
Viajó con su pareja
25 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Servicios
There is absolutely nothing around this hotel. No restaurants or coffee shops. You are basically hostage in the hotel. It’s lovely and clean but it is basic. It’s modern with a lovely lobby but small, plain rooms. Terrible air conditioning. Not a Grand at all. Terrible signage, cannot tell where front door is. Concierge nonexistent. Stay elsewhere!!!!
Cheryl
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management el 26 abr. 2024
Dear Cheryl,Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We apologize for any inconvenience you experienced during your visit. While we're glad to hear that you found our hotel clean and modern, we regret that other aspects of your stay did not meet your expectations.Regarding the location, we understand your concern about the lack of nearby amenities. We do have our 90 Pacifica Restaurant & Bar and Blend grab-and-go market onsite for guests' convenience. Additionally, the Spectrum Center, offering shopping, dining, and entertainment options, is just 1.5 miles away from our hotel and accessible to all guests.We appreciate your feedback and will take your comments into consideration to improve our services and better inform future guests about nearby options. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more enjoyable experience in the future.Sincerely,DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management
6/10 Aceptable
JUAN J
24 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Im good ty
JUAN J
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management el 26 abr. 2024
Dear JUAN J,Thank you for rating your stay at DoubleTree by Hilton Hotel Irvine - Spectrum. We are glad to learn that your stay at our DoubleTree by Hilton Hotel Irvine - Spectrum Hotel was good; however, we would love to know how we could've improved your experience. Don't hesitate to contact us to provide more details about your experience so we can continue improving our product and service.Thank You,DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management
10/10 Excelente
Angelina
Viajó con su familia
22 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It was a great hotel, staff were very nice.
Angelina
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management el 30 abr. 2024
Dear Angelina,We are glad that you enjoyed your stay and that our staff members were able to provide you with a warm and welcoming atmosphere.Thank You,DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management
10/10 Excelente
erika
21 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The staff was amazing!
erika
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management el 24 abr. 2024
Dear Erika,We are glad that you enjoyed your stay and that our staff members were able to provide you with a warm and welcoming atmosphere.Thank You,DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management
10/10 Excelente
Alireza
Viajó por negocios
19 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
no parking
Alireza
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management el 22 abr. 2024
Dear Alireza, We're delighted to hear you enjoyed your stay! While we understand the inconvenience of limited parking, we strive to offer exceptional service in all areas. Our team is dedicated to ensuring your comfort and satisfaction. We appreciate your positive rating and hope to welcome you back soon.Thank You,DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management
6/10 Aceptable
Jacques
Viajó con su pareja, Viajó con su familia, Viajó en grupo
16 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
We chose the option of getting the room serviced every other day and in the 6 nights that we stayed there we were only serviced once after complaining more than once about it. We never had the do not disturb sign up and we were out of the hotel for the majority of the days.
We did like that they had a shuttle service that we could use up to a 3 mile radius of the hotel.
Jacques
Se hospedó 6 noches en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management el 19 abr. 2024
Dear Jacques,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with our room servicing during your stay. Your feedback is invaluable, and we're taking steps to ensure better communication and adherence to your preferences in the future. We're delighted to hear you enjoyed our shuttle service, and we hope it added convenience to your visit. Please consider giving us another opportunity to exceed your expectations on your next stay.Thank You,DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management
4/10 Mediocre
lisa
15 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención
This property needs to upgrade its plumbing. My stay was disturbed by the incessant banging of pies, most likely toilets. It was so loud it woke me up even with earplugs. The sound magnified around 5 am.
lisa
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management el 19 abr. 2024
Dear lisa, We apologize for the disruption during your stay. Rest assured, we are actively addressing the plumbing issues to ensure a peaceful experience for all guests. Your feedback is invaluable, and we're committed to delivering the highest standards of comfort. We hope you'll consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely,DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management
10/10 Excelente
Timothy
15 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
It was very safe and quiet
Timothy
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management el 19 abr. 2024
Dear Timothy,We're delighted to hear you found our hotel safe and tranquil during your stay! Ensuring the safety and comfort of our guests is our top priority. We take pride in maintaining a peaceful environment for a restful experience. Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back for another serene stay!Thank You,DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management
10/10 Excelente
Virginia
Viajó con su familia
10 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
I like tha space of our room and bathroom is big😀
Virginia
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
2/10 Terrible
Faraz
9 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Faraz
Se hospedó 6 noches en abril de 2024
10/10 Excelente
Ashley
Viajó con su familia
9 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We had a wonderful stay!
Ashley
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
10/10 Excelente
Brian
Viajó con su familia
8 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Have stayed hear multiple times over the years. Always clean, great, friendly staff. Great location and access to several points in & around OC
Brian
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
10/10 Excelente
Johnson
6 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Johnson
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
10/10 Excelente
YING
4 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice environment
YING
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
8/10 Bueno
Nathan
Viajó por negocios
29 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
The good:
1. Nice little convenience store at lobby
2. Located in a decent area
3. Nice gym with (cold) water dispenser
4. Decently priced food downstairs
5. Heated pool (I did not try though)
The bad:
1. No hot water kettles available, not even optional, needing to walk down to lobby every time for some hot water... this is a very easy fix, just put a few kettles downstairs to lend
2. Overly expensive laundry service (per piece) and no option to wash clothes yourself, no fun after a sweaty workout... easily a bill of 50 to $100 for a bit of laundry.
3. No ventilation in the room carpet = stuffy room smell
4. Extremely loud elevators... does it really need to ding for the entire floor to hear?
5. The walk in shower floor curb in the handicap friendly rooms does not stop water at all and the curtain hangs further than the curb itself. Every shower results in a huge water leak all over the floor... very poor design and no squeegee to assist also.
Nathan
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
6/10 Aceptable
Zachary
28 mar. 2024
Zachary
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management el 19 abr. 2024
Dear Zachary,Thank you for leaving us a rating of your stay with us at DoubleTree by Hilton Hotel Irvine - Spectrum. We work tirelessly to ensure our guests experience the best hospitality in DoubleTree by Hilton Hotel Irvine - Spectrum. We also wish you could elaborate on your experience, especially where we went wrong. We aim to provide a memorable stay, so your review helps us identify where we lack. We hope you enjoyed our amenities and hope that you choose us again on your next visit.Thank You,DoubleTree by Hilton Hotel Irvine Management
8/10 Bueno
James
22 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Overall great hotel to stay in. The small sink in our room was the only thing we didn't like. The force of the water onto a small sink causes splashes and making you feel unclean.
James
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
6/10 Aceptable
Sunnary
Viajó con su familia
21 mar. 2024
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Room was clean. I just don’t like the shower control temperature keep going cold then very hot when you shower. Ceiling wall has mold on shower areas. Bed and people is soft and comfortable. Parking not free $28 per night too expensive. Water bottle is not free either. If parking no charge would be nice.
Sunnary
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
10/10 Excelente
Ken, San Jose
19 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Overall experience is good except the required parking fee is costly.
Ken
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
8/10 Bueno
Sami, los angeles
15 mar. 2024
Le gustó: Limpieza
Clean and quiet
Sami
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
6/10 Aceptable
Juan
Viajó por negocios, Viajó con su familia
11 mar. 2024
No le gustó: Servicios
Beds were very uncomfortable , no fans in the room or ice buckets
Juan
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
6/10 Aceptable
Michael, Laguna Niguel
7 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención
Michael
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
10/10 Excelente
Jon P., Wallingford
Viajó por negocios
26 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Clean hotel with friendly staff.
Jon P.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
10/10 Excelente
Daniel
Viajó con su familia y niños pequeños
21 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great property! Clean and nice. Easy access to the highway. I would stay again!
Daniel
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
8/10 Bueno
xiaobing, SCOTTSDALE
20 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
xiaobing
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
10/10 Excelente
Mauro
19 feb. 2024
Mauro
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
8/10 Bueno
Ebelyn
Viajó con su familia y niños pequeños
18 feb. 2024
Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The property was great and on brand in all except one area. For those who are traveling in groups, take note that it is not listed in the property details (at least not that I was able to find, but certain staff insisted that we eat and drink anything we brought in our rooms. We were traveling with youth sports and were using this time to bond and ended up having our kids eat their pizza in the parking lot. Otherwise, this place was lovely and on brand.
Ebelyn
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
10/10 Excelente
Ali
18 feb. 2024
Ali
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
10/10 Excelente
wendy
18 feb. 2024
wendy
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
10/10 Excelente
Sadeq
17 feb. 2024
Great
Sadeq
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
10/10 Excelente
Reggie
17 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Great value and great location…
Reggie
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
10/10 Excelente
Hamdi
17 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Hamdi
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
2/10 Terrible
hui
Viajó con su pareja
14 feb. 2024
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
we had a nightmare was staying in this hotel , water was dripping and machine was cracking, they had 3 times of alarm testing, they did the alarm testing in 7:30am, my husband got very pissed off, we had no sleep at all.
hui
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
10/10 Excelente
??
13 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones