Exterior

Opiniones sobre Holiday Inn Express Brooklyn, an IHG Hotel

3 out of 5

Opiniones

7,2

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 279 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 327 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 176 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 113 de 1003 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 108 de 1003 opiniones" "

7,6/10

Limpieza

7,8/10

Personal y atención

7,0/10

Servicios

7,2/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Nora Emilse

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022

10/10 Excelente

JORGE

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
EFICIENCIA
EFICIENTE PARA IR DE TURISMO.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2022

6/10 Aceptable

JOAN RAMON

Viajó con su familia
No le gustó: Personal y atención, comodidad de la habitación
No está mal pero podría estar mejor
El hotel no está mal, pero el personal en general no es muy amable. Por otro lado no hacen las habitaciones a diario, se llevan las toallas sucias, pero no dejan toallas limpias. Desayunos monótonos y poco variados.
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2022

8/10 Bueno

Migdalia

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022

6/10 Aceptable

Miguel

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022

8/10 Bueno

Maribella

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Buen precio y ubicación
Se hospedó 4 noches en junio de 2022
Respuesta de Front Desk Team el 13 jul. 2022
Dear Guest. I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area gain soon, don't hesitate to call us.

2/10 Terrible

Chema

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy malos los cuartos en un sótano sin luz y sin ventilación parecía cárcel y parte muy grande la noche casi 250’usd
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Anabella Watts el 16 jun. 2022
I hope this notes finds well. We have sent your feedback to the personnel concerned. I apologize for this bad experience.

4/10 Mediocre

RICARDO

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza, servicios
no son buenos en limpieza de la recámara
Se hospedó 3 noches en abril de 2022
Respuesta de Angela, Assistant General Manager el 4 may. 2022
Hello Ricardo, We are so sorry that there was a problem with your bathroom. Please know that we have brought your comments to the attention of our leadership team. Thank you for staying with us. We hope you give a second opportunity to provide you with a much better stay.

2/10 Terrible

Ingrid

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Terrible experiencia
Terrible experiencia, las fotos de la página no coinciden con las habitaciones y áreas del lugar. Todo muy sucio y en mal estado. Mucha inseguridad en el área. Nos tuvimos que cambiar de hotel.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2022
Respuesta de Angela A el 1 abr. 2022
Hello Ingrid, We truly apologize for the service issues you experienced. We have already addressed these issues with our team and we hope you will come back to enjoy a much better experience.

6/10 Aceptable

HUGO DANIEL

Viajó con su familia
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Precaución : El hotel a pesar de ser franquiciado no tiene los standares mínimos para una adecuada atención. 1. Ascensor no sirve 2. Desaseo total de las instalaciones 3. Desayuno perverso Y la perla : te cobran 50 Dólares de deposito que no se ven reflejados el día que te retiras, sino 10 o 15 días después. Captación ilegal de dineros. Reservar por cuenta y riesgo
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Angela A. el 26 dic. 2021
Hello Hugo,thank you for sharing your views about your stay. First let my apologize for issues you experienced during your stay. We had an unfortunate and isolated event with our elevator being out of service. We have been notifying every guest about this issue so they can decide to stay or cancel their reservation. Additionally we let everyone know that we authorize their credit card for $50.00 per night. It is posted on our website and right before you make the reservation it tells you again that the hotel requires a $50 per night security deposit that will be collected at time of check-in. I recommend that you always check this information before you book a hotel in New York City since most hotels here collect a security deposit. We release the deposit as soon as you check out. After that, it is up to your bank to decide when they want to reflect your funds. U.S. bank accounts normally show the funds back in your account 3-5 business days. International banks can take anywhere from 3 business days to as far as two months to add the funds to your account. We also let you know this information at checkin. If your deposit is not released, please contact the hotel do that we can help fix the problem. Thank you for staying with us and we hope to see you again. Best, Angela

8/10 Bueno

Henry

Viajó por negocios
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No le gustó: Limpieza
Excelente hotel, buena ubicación, muchos restaurantes para el disfrute, pero la limpieza no fue buena en 5 días no entraron a la habitación.
Se hospedó 4 noches en junio de 2021
Respuesta de fom el 10 jun. 2021
Dear guest, Thank you for your feedback and rating! I am glad that your stay was overall a good one. We hope you can continue to choose staying with us in the near future. Stay safe! Sincerely, Jennifer C. Front Office Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viajó con su pareja
No me gusto el parking no se incuentra parqueo y tiene un valor muy elevado
Se hospedó 2 noches en enero de 2021
Respuesta de FOM el 6 feb. 2021
Dear guest, Thank you for your candid feedback! I am sorry to hear you had issues with parking however this is listed on all of our websites. We hope you can understand this stay was an exception and you will continue choosing to stay with us. Thank you Jennifer Chuya Front Office Manager

10/10 Excelente

Karen

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 2 noches en enero de 2021
Respuesta de bxyln el 10 ene. 2021
Dear Karen. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Tristan Wilkins Front Desk Supervisor.

10/10 Excelente

Vero, California

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Limpieza trato y seguridad aunque la reservación no fue la esperada y me cobraron de más
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2020
Respuesta de Bxyln el 26 dic. 2020
Dear Vero. Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed our stay with us! I hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with. Tristan Wilkins Front Desk Supervisor.

6/10 Aceptable

Heriberto

Viajó por negocios
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2020
Respuesta de Bxyln el 8 oct. 2020
Thank you for your review and I am pleased that you had a good stay overall. However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and don't hesitate to call me to share more information and I will try my best to rectify the situation. Tristan Wilkins Front Desk Supervisor.

10/10 Excelente

Juan, New York

Viajó por negocios
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Exelete viste hacía la ciudad un lugar muy agradable .
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de Bxyln el 2 mar. 2020
Dear Guest. Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with. Tristan Wilkins Front Desk Supervisor.

8/10 Bueno

Anna.cc

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La habitación fue muy confortable, me encanto la iluminación, todo estaba super limpio.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de FOM el 11 feb. 2020
Dear guest, Thank you for your review! I hope you will choose to stay with us again. Jennifer Chuya Front Office Manager

6/10 Aceptable

Lil, Westbury

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Muy malo por que uno tiene q pagar parqueo☹️☹️☹️☹️
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de FOM el 29 dic. 2019
Gracias por su comentario. Una disculpe sobre el precio del parqueo pero desafortunadamente como aqui en New York el parqueo es limitado nosotros cobramos $44.15 por noche por parqueo. Jennifer Chuya Front Office Manager

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viajó con su pareja
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nada es peor que estar en el imfierno no tiene de bueno
Se hospedó 4 noches en octubre de 2019
Respuesta de FOM el 20 oct. 2019
Thank you for taking the time to write such a detailed review. All your comments are essential to educating our staff about good and bad service. We will ensure your feedback will be given to all. Furthermore, I will personally supervise that all your other complaints are addressed that everything will be in order on your next visit. We look forward to welcoming you back then. Jennifer Chuya Front Office Manager

10/10 Excelente

JOSE CARLOS

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Todo excelente desde la atención de la srta. recepcionista.
Se hospedó 6 noches en septiembre de 2019
Respuesta de bxyln el 4 oct. 2019
Thank you for your positive comments and I am pleased that you had a good stay overall.However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and don't hesitate to call me to share more information and I will try my best to rectify the situation. Tristan Wilkins Front Desk Supervisor.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
El desayuno poco variado, cubiertos de plásticos, los recepcionistas no hablan español y no se esfuerzan para que los entiendas, el hotel se salva porque tiene una boca de metro al lado
Se hospedó 7 noches en septiembre de 2019
Respuesta de bxyln el 10 sept. 2019
We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our management. Tristan Wilkins Front Desk Supervisor.

4/10 Mediocre

Michelle

No le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Objetivamente malo
1. No limpiaron la habitación todos los días 2. Uno de los 6 días que estuve logre mesa para desayunar, no alcanza para las personas que allí alojan. 3. Muy mal trato del personal 4. Dos días no nos dejaron toallas 5. Hicieron la cama sin limpiar la basura ni el piso 6. Los ascensores no sólo son lentos, llega a espera de 7 - 10 minutos 7. Sucio y ruidoso 8. La conexión de wifi fue casi inexistente 9. No había secador de pelo en la habitación. 10. La cortina de ducha no llegaba al suelo y al no haber tina, todo el baño se inundaba
Se hospedó 7 noches en abril de 2019
Respuesta de Oscar Perez – Front Office Manager el 1 may. 2019
We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations. Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally.

6/10 Aceptable

Marian, Buenos Aires

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Mala decisión
Habitación pequeña, moviliario tranqui, cama incómoda, desayuno muy básico. La zona no es muy linda tampoco. Lo mejor fue el estacionamiento y el wifi gratis.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Oscar Perez - Front Office Manager el 1 nov. 2018
I am very disappointed to hear that you found our service to be below your standards. We would like to know more. Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally.

6/10 Aceptable

Edie

Le gustó: Personal y atención
Problema de parqueo. Habitación bien pequeñita. Cama no muy limpia. No regresaría allí.
Se hospedó 1 noche en julio de 2018
Respuesta de Oscar Perez el 6 sept. 2018
Dear Edie. Thank you for taking the time to provide us with your review. I apologize for the inconvenience experienced during your last stay with us. I have passed your comments on to our housekeeping department as this is not the experience we wish for our guests. Despite this we hope to welcome you back on your next visit to NYC.

10/10 Excelente

Luis

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Todo muy bien, hotel en muy buenas condiciones vecindario tranquilo y a una calle del metro !!!!! Si volvería a quedarme
Se hospedó 2 noches en mayo de 2018
Respuesta de Oscar Perez el 1 jul. 2018
Muchísimas gracias por tomar su tiempo en recomendarnos. Nosotros estamos orgullosos de mantener la satisfacción de nuestros huéspedes. Espero que su próxima estadía sea con nosotros la próxima vez que usted esté por Nueva York! Oscar Perez - Front Office Manager

8/10 Bueno

Sebastian

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, comodidad de la habitación
Good hotel, great location and good breakfast
Second time staying here in two years, it's good value for money relative the cost of hotels in Brooklyn as you get breakfast included, but the rooms are looking really tired now. Marked walls and tired carpet, it really needs a refresh. The breakfast is good, however a queue everyday to find a seat and you feel quite rushed as there is a 30 minute window to eat in so everyone gets a chance to eat. The elevator was out of order for 3 out of the 4 nights and when it does work its slow. Location wise great and it does the job. Good powerful shower and decen bathroom. Would return again but would be nice to see things given a lick of paint and some new room doors as these are looking tatty.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2022

8/10 Bueno

Massinissa

8/10 Bueno

lam

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
//

6/10 Aceptable

Kaan

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
The hotel has good access to the subway. Unfortunately the rooms are old. The breakfast could have been better. The staff was helpful and showed interest in our problems. It was a pity that the elevator was broken, since we lived on the top floor, we had to carry our luggage. After the elevator was repaired, it failed again. What was important was that they tried to fix the problems that arose. Despite everything, we had a great holiday, thank you very much.
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2022

8/10 Bueno

Estelle

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
On a eu la chambre de très bonne heure. Espace de la chambre pour 4 un peu petite.

8/10 Bueno

Thierry

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Pratique proche des métros petit déjeuner copieux mais pas très varié,le seul bémol peu de table pour le petit déjeuner sinon dans l ensemble très très correct

4/10 Mediocre

Maxime

Viajó en grupo
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Prix correct, bon emplacement

10/10 Excelente

Lisa

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
No washcloths were provided. I had to request a washcloth. This was annoying.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

8/10 Bueno

Giovanni, milano

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios

10/10 Excelente

Curtis

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The vibe was nice
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

10/10 Excelente

Charlotte

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Super hotel og beliggenhed
Det ligger fantastisk, vi fik et værelse med udsigt over Manhatten.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022

8/10 Bueno

Mark

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Very Nice Stay
The location is perfect. There is a subway station at the end of the block. The breakfast was very good and the employees are ere very friendly and attentive. The only drawback was the bed was very hard and uncomfortable.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022

2/10 Terrible

Sarang

Viajó con su pareja, Viajó por negocios
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Firstly, room cleaning - which I requested as advised on arrival - never got done during my stay. The front desk worker said housekeeping was made aware but for some unknown reason they did not do it. Secondly, my room (213) was located immediately adjacent to the dining area. I’m not even sure why this exists as a room given that the noise overnight and in the morning is unacceptable for any guest. This room is essentially a continuation of the common space with absolutely no privacy. I’m not sure why I was given this room when I had made the booking a while ago. Interestingly, on my arrival Thursday it was being used as a storage for luggage. Thirdly, your front desk workers were apathetic and unhelpful. I know they can’t do much to help, but there’s no need to act like they don’t care. I would avoid this hotel if possible.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022

2/10 Terrible

Marc

Viajó con su familia
They screwed up my reservation and couldn't or wouldn't interact with Expedia. You guys need to have much better interaction with hotel properties and work much harder to solve customer problems.
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2022

8/10 Bueno

Pascal

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención
No le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Service à l'arrivée impeccable. Mais nous sommes restés prix dans l'ascenseur. L'hôtel est du pour une rénovation majeure. Déjeuner ok
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

10/10 Excelente

iris

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022

6/10 Aceptable

brian, Brooke

4/10 Mediocre

Nicolle

Viajó con su familia
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
We did not have any housekeeping our whole visit Thursday-Sunday. We didn’t get clean towels or our trash emptied at all. Our trash bins were overflowing by Sunday.

6/10 Aceptable

Thomas

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención, servicios
Only issue was the elevator that was slow when it was working, had to walk up to the 7th floor
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2022

6/10 Aceptable

Patricia

Le gustó: Servicios
Given a room not requested offers to change but not allowed.felt more appropriate for more than one person Cleaning of room not up to scratch and allotment of towels limited Dining facilities and breakfast provision fantastic
Se hospedó 7 noches en noviembre de 2022

8/10 Bueno

James

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
excellent free breakfast only one slow elevator
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022

10/10 Excelente

Flaviana

Se hospedó 10 noches en octubre de 2022

10/10 Excelente

krista

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022

4/10 Mediocre

Aram

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
It’s not as it is on the pictures and the room smelled really bad. Furniture is old and not comfortable. The only thing I liked was breakfast.