Exterior

Opiniones sobre Dayton House Resort, BW Signature Collection

3 out of 5

Opiniones

7,8

Bueno

Evaluación: 10 - Excelente. 842 de 2263 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 698 de 2263 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 358 de 2263 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 190 de 2263 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 175 de 2263 opiniones" "

7,6/10

Limpieza

8,2/10

Personal y atención

7,8/10

Servicios

7,2/10

Estado de la propiedad e instalaciones

7,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Angelica

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Shay el 1 abr. 2024
Hello Angelica,Thank you for taking the time to leave us a rating! We're glad you enjoyed your stay overall. If there's anything we can do to turn your next visit into a 5-star experience, please feel free to let us know. We appreciate your feedback!ShayGuest Services

8/10 Bueno

Maria

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Breakfast was chaos, the food was very cold and there was too much line, it took us 45 minutes to eat.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Shay el 26 mar. 2024
Hello Maria,We extend our sincere apologies for any inconvenience you experienced during your stay, particularly regarding the delay in breakfast service and concerns about the temperature of the food. We understand the importance of providing prompt and satisfactory service to all our guests, especially during busy periods. We hope you will consider giving us another chance to provide you with a positive experience.ShayGuest Services

2/10 Terrible

andres

Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No funcionanel aire, las habitaciones incomodas, sucias, jamas volveremos
Respuesta de Shay el 27 feb. 2024
Gracias por tus comentarios. Queremos extender nuestras más sinceras disculpas por la experiencia poco satisfactoria que tuvo durante su reciente visita. Sus comentarios son increíblemente valiosos para nosotros y realmente lamentamos no haber cumplido con sus expectativas. Tenga en cuenta que tomamos muy en serio sus inquietudes y nos comprometemos a abordarlas con prontitud. Esperamos que considere brindarnos otra oportunidad de brindarle una experiencia positiva.ShayGuest Services

2/10 Terrible

Lucy

No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Desde el principio me trataron muy mal porque no hablo muy bien el ingles .
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Riley el 7 feb. 2024
Lamentamos mucho escuchar sobre tu experiencia. Es importante para nosotros que todos nuestros huéspedes se sientan bienvenidos y respetados durante su estadía. Tomaremos en cuenta tu comentario para mejorar nuestros servicios de atención al cliente.¡Esperamos tener la oportunidad de recibirte nuevamente en el futuro y brindarte una experiencia mucho mejor!

8/10 Bueno

Andrea

Viajó con su pareja
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
Beautiful place
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de JR el 7 nov. 2023
Andrea:Thank you for staying with us and taking the time to leave your review.We hope to see you in the near future.Safe Travels, John Guest Services

10/10 Excelente

Hilda

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 18 oct. 2023
Hilda:We sincerely thank you for staying with us at The Dayton House Resort and for taking the time to leave your review.Our staff is pleased that you enjoyed your stay.Don't forget the wonderful Christmas Shows opening November 1st.Hope to see you soon!Safe Travels,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Ramos

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 14 oct. 2023
Ramos:We sincerely thank you for staying with us and for taking the time to leave your review.Don't forget the wonderful Christmas Shows opening November 1st.Hope to see you soon!Safe Travels,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Yesenia

Mal cuidado muy caro
Respuesta de JR el 25 sept. 2023
Yesenia:We thank you for staying with us and hope you will return in the future.Safe Travels,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Erick

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 8 oct. 2023
Erick:We thank you for staying with us and for taking the time to leave your review.Our staff is pleased that you enjoyed your stay and hope to see again soon.Don't forget the wonderful Christmas Shows opening November 1st.Safe Travels,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Pedro

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Very good
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 17 sept. 2023
Pedro:We sincerely thank you for choosing to stay with us at The Dayton House Resort.Our staff is pleased that you had a nice visit and w hoe to see you in the near future.Safe Travels,JohnGuest Services

8/10 Bueno

Juan Carlos

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente en todos los aspectos
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 11 sept. 2023
Juan Carlos :We sincerely thank you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destination in beautiful Myrtle Beach!Our staff is very pleased that you liked all aspects of our Resort!We do hope to see you again in the near future.Safe Travels,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Wilmer

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente servicio y comodidad
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 10 sept. 2023
Wilmer:We sincerely thank you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destination while in beautiful Myrtle Beach.It was our pleasure to provide you with excellent service and comfort!Our staff hopes to see you again in the near future.Safe Travels,JohnGuest Services

2/10 Terrible

Helen

No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 8 sept. 2023
Helen:We thank you for staying with us.If there was an issue, I hope it was discussed with a manager prior to your departure.We do hope to see you in the future.Safe Travels,JohnGuest Services

6/10 Aceptable

Vanessa

Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia, Viajó en grupo
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
No me dejaron shampoo, solo el que encontré cuando me hospedé y luego solo me dejaron toallas
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 6 sept. 2023
Vanessa:We thank you for staying with us and for leaving your review.Our apologies that you were not given extra shampoo.We do have those supplies at the front desk also.Our staff hopes to see you again soon.Safe Travels,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Guadalupe

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I was delighted, I return next year with my family with more time.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 5 sept. 2023
Guadalupe:We thank you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destination in beautiful Myrtle Beach.We are pleased that you were delighted and planning to return to see us.Our staff looks forward to welcoming you back!Safe Travels,JohnGuest Services

8/10 Bueno

Adelso

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Servicios
Me cobraron más
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de JR el 2 sept. 2023
Adelso:Thank you for staying with us.I do hope that you discussed your bill with someone before leaving.We hope to see you again.Safe Travels,JohnGuest Services

8/10 Bueno

nancy

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de JR el 24 ago. 2023
Nancy;We thank you for staying with us and for taking the time to leave your review.Hoping that you enjoyed your stay and took many good memories with you.Hope to see you soon.Happy Travels,JohnGuest Services

6/10 Aceptable

Alexis

Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de JR el 6 sept. 2023
Alexis:We thank you for staying with us and hope to see you in the future.Safe Travels,JohnGuest Services

8/10 Bueno

Jose

Viajó con su familia
Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
me gustos el cuarto y las picinas
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de JR el 30 ago. 2023
Jose:We sincerely thank you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destination in beautiful Myrtle Beach.We are pleased that you found your room to be comfortable and that you enjoyed the pools.A comfortable room and relaxing pools can certainly enhance your overall experience. We hope to see you in the future.Safe Travels,JohnGuest Services

8/10 Bueno

Krisia

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 1 sept. 2023
Krisia:We thank you for staying with us and for taking the time to leave your review.Hoping to see you in the future.Safe Travels,JohnGuest Services

8/10 Bueno

Olga

Viajó con su familia
Good
Se hospedó 6 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 31 jul. 2023
Olga:We sincerely thank you for staying with us and for taking the time to leave your review.Our staff hopes t see you again in the future.Thank you,JohnGuest Services

8/10 Bueno

Juan

Le gustó: Limpieza
Can be better
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de JR el 31 jul. 2023
Juan:We thank you for staying with us.Everyday we try and be better, but not sure what you are referring to.We hope you will return in the future to see us.Thank you,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Delmy Karina

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gusto mucho, mi familia lo disfruto al máximo
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 25 jul. 2023
Delmy Karina:We sincerely thank you for choosing The Dayton House Resort as your family vacation destination.Our staff hopes that you created many cherished memories and will return in the future.Thank you,JohnGuest Services

8/10 Bueno

Ismael

Le gustó: Limpieza, servicios
Huele feo por las dos picinas grandes en el parqueo creo que huele a agua podrida
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 26 jul. 2023
smael:Thank you for staying with us.We hope to see you again soon.Thank you,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Elmer

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Everything is fine, the only thing I recommend is change the breakfasts Every day. It's not nice to eat the same thing five days in a row.. thank you!!
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 23 jul. 2023
Elmer:We sincerely thank you for staying with us and for leaving your review.At our restaurant, we take pride in providing our customers with a dynamic and diverse culinary experience, especially during breakfast. We understand that breakfast is the most important meal of the day, and we believe in offering our patrons a fresh and exciting start to their morning.We appreciate your feedback and look forward to serving you.Thank you,JohnGuest Services

10/10 Excelente

EVA

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de JR el 10 ago. 2023
Eva:We thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave your review.Our staff hopes to see you again soon!Happy Travels,JohnGuest Services

6/10 Aceptable

Veronica

Viajó con su pareja, Viajó con su familia
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
We stayed for 4 days and they didn't give us towels and they took out the garbage, we had to take it out and bring towels and a pool was closed
Se hospedó 4 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 19 jul. 2023
Veronica:We thank you for staying with us.Our housekeepers come by each day to exchange towels, replenish what is needed and remove garbage.There are 2 reasons this might not happen: The do not disturb sign is on or (2) No one answers the door. They will not enter without acknowledgement. You may also request a full service with a 24-hour notice. If you were not aware of this, our apologies.To my knowledge there was one pool recently closed for only three hours.We do hope that you will return in the future.Thank you,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Pedro

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Se hospedó 5 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 18 jul. 2023
Pedro:We thank you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destinations while visiting our beautiful city.It looks like you enjoyed your stay of which we are pleased.Our staff hopes to see you in the near future.Thank you,JohnGuest Services

8/10 Bueno

Raul A

Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 3 ago. 2023
Raul A:Our staff thanks you for choosing to stay with us.We hope you enjoyed our water features and amenities.We look forward to your next visit.Thank you, JohnGuest Services

10/10 Excelente

Abel

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 11 jul. 2023
Abel:Our staff sincerely thanks you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destination while visiting beautiful Myrtle Beach.It looks like you had an excellent time and we hope to see you again in the near future.Thank you,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Sanjuana

Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Bueno
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 10 jul. 2023
Sanjuana:We thank you for staying with us!Very happy that you had a good time.Our staff hopes to see you in the near future.Thank you,JohnGuest Services

8/10 Bueno

Arturo

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de JR el 25 jul. 2023
Arturo: We thank you for staying with us and for leaving your review.Our staff hopes to see you in the future.Thank you,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Jesus

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de JR el 25 jul. 2023
Jesus:Our staff sincerely thanks you for staying with us and for taking the time to leave your review.We hope to see you in the future.Thank you,JohnGuest Services

8/10 Bueno

Teodulo

Le gustó: Comodidad de la habitación
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de JR el 4 jul. 2023
Teodulo:Our staff thanks you for staying with us and for taking the time to leave your review.We hope to see you again in the future.Thank you,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Edgar

Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Un bonito lugar para pasar en familia.
Se hospedó 6 noches en junio de 2023
Respuesta de JR el 21 jun. 2023
Edgar:We thank you for choosing to stay with us at The Dayton House Resort.Our staff is happy that your family enjoyed their stay.We hope to see you again soon!Thank you,JohnGuest Services

6/10 Aceptable

Teofilo

Viajó con su familia
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de JR el 21 jun. 2023
Teofilo:We thank you for staying with us!Our staff hopes you will return again in the near future.Thank you,JohnGuest Services

10/10 Excelente

Santos

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Es muy limpia, con mucho estacionamiento para los carros.
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de JR el 14 jun. 2023
Sandos:We thank you for staying with us.Happy that you everything to be clean and that you enjoyed yourself.Hope to see you again soon!JohnGuest Services

8/10 Bueno

Maria de Lourdes

Viajó con su pareja
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Toda la gente es muy amable. El desayuno siempre es lo mismo nunca cambian. Eso no me gustó. El cuarto dejan un sobre para que le deje propina a la que hace la limpieza, pero ni siquiera tienen la cama ó cambian sábanas, lo único que hacen es poner toallas nuevas. El jacuzzi siempre estuvo más frio que caliente
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de JR el 27 may. 2023
Maria de Lourdes:We sincerely thank you for staying with us!They do try and have a good assortment of breakfast foods each day. Our housekeepers will do a full service with a 24-hour notice. We apologize if you were not informed.We hope to see you again in the future.Thank you,JohnGuest Services

8/10 Bueno

Xiomara

Viajó con su familia
Le gustó: Comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de JR el 24 may. 2023
Xiomara:We thank you for staying with us and hope to see you again in the near future.Thank you,JohnGuest Services

8/10 Bueno

Crecenciano

Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de jr el 4 abr. 2023
Crecenciano:We thank you for staying with us recently.Our staff hopes that you enjoyed yourself and will return again in the near future.Thank you,JohnGuest Services

6/10 Aceptable

Gilberto

Viajó por negocios, Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, servicios
Solo que bia una cucaracha
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de JR el 14 mar. 2023
Thank you for staying with us!We use a well-known company for that situation, however, they can fly in or come in with groceries.We apologize that this happened.We hope to see you again in the future.Thank you,JohnGuest Services

10/10 Excelente

A Yan

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bonito lugar
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de JR el 7 sept. 2022
A Yan:Thank you so very much!We hope you will return!Thank you,John

8/10 Bueno

Jenny

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Se hospedó 6 noches en agosto de 2022
Respuesta de JR el 5 sept. 2022
Jenny:We thankyou for staying with us at The Dayton House Resort.We'd like to wish you a Happy Labor Day and we hope to see you again soon.Thank you,John

10/10 Excelente

Blanca

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de JR el 31 ago. 2022
Blanca:We thank you for staying with us at The Dayton House Resort.It looks like you had a wonderful time and we hope to see you again in the future.Thank you,John

10/10 Excelente

Walter

Viajó con su familia
Le gustó: Comodidad de la habitación
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022

10/10 Excelente

Sebastián

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todos me gusto mi viaje fue feliz
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de JR el 16 ago. 2022
Sebastian: We sincerely thank you for staying with us. We are pleased that you enjoyed your visit with us! Please come to visit again in the near future! Thank you , John

10/10 Excelente

Deysi

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Buen ambiente, piscinas , sauna muy bonito. Me encantó.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de JR el 16 ago. 2022
Deysi: We thank you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destination while visiting beautiful Myrtle Beach. We are pleased that you enjoyed yourselves .with the pools, sauna and our relaxing atmosphere. We hope to see you again in the near future. Thank you, John

6/10 Aceptable

Iris

Viajó con su familia y niños pequeños
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Las fotos que muestran en la página de la aviación son muy viejas en la realidad todo está viejo las 🛌 estaban quebradas y no tenían edredones las cortinas muy sucias y el pasillo olía mal
Se hospedó 3 noches en agosto de 2022

6/10 Aceptable

alberto antonio

Se hospedó 4 noches en julio de 2022

10/10 Excelente

Edith

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de JR el 20 jul. 2022
Edith: We sincerely thank you for staying with us at The Dayton House Resort. We are pleased that you found your accommodations and our property nice. We hope that you will return again in the near future. Thank you,