Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado una estadía con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, tanto positivas como negativas.Más informaciónSe abre en una nueva ventana
Evaluación: 10 - Excelente. 842 de 2263 opiniones" "
10 - Excelente
842
Evaluación: 8 - Bueno. 698 de 2263 opiniones" "
8 - Bueno
698
Evaluación: 6 - Aceptable. 358 de 2263 opiniones" "
6 - Aceptable
358
Evaluación: 4 - Mediocre. 190 de 2263 opiniones" "
4 - Mediocre
190
Evaluación: 2 - Terrible. 175 de 2263 opiniones" "
2 - Terrible
175
7,6/10
Limpieza
8,2/10
Personal y atención
7,8/10
Servicios
7,2/10
Estado de la propiedad e instalaciones
7,6/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
8/10 Bueno
Angelica
31 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Angelica
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Shay el 1 abr. 2024
Hello Angelica,Thank you for taking the time to leave us a rating! We're glad you enjoyed your stay overall. If there's anything we can do to turn your next visit into a 5-star experience, please feel free to let us know. We appreciate your feedback!ShayGuest Services
8/10 Bueno
Maria
Viajó con su familia y niños pequeños
25 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios
Breakfast was chaos, the food was very cold and there was too much line, it took us 45 minutes to eat.
Maria
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Shay el 26 mar. 2024
Hello Maria,We extend our sincere apologies for any inconvenience you experienced during your stay, particularly regarding the delay in breakfast service and concerns about the temperature of the food. We understand the importance of providing prompt and satisfactory service to all our guests, especially during busy periods. We hope you will consider giving us another chance to provide you with a positive experience.ShayGuest Services
2/10 Terrible
andres
26 feb. 2024
Le gustó: Personal y atención
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No funcionanel aire, las habitaciones incomodas, sucias, jamas volveremos
andres
Respuesta de Shay el 27 feb. 2024
Gracias por tus comentarios. Queremos extender nuestras más sinceras disculpas por la experiencia poco satisfactoria que tuvo durante su reciente visita. Sus comentarios son increíblemente valiosos para nosotros y realmente lamentamos no haber cumplido con sus expectativas. Tenga en cuenta que tomamos muy en serio sus inquietudes y nos comprometemos a abordarlas con prontitud. Esperamos que considere brindarnos otra oportunidad de brindarle una experiencia positiva.ShayGuest Services
2/10 Terrible
Lucy
14 ene. 2024
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Desde el principio me trataron muy mal porque no hablo muy bien el ingles .
Lucy
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Riley el 7 feb. 2024
Lamentamos mucho escuchar sobre tu experiencia. Es importante para nosotros que todos nuestros huéspedes se sientan bienvenidos y respetados durante su estadía. Tomaremos en cuenta tu comentario para mejorar nuestros servicios de atención al cliente.¡Esperamos tener la oportunidad de recibirte nuevamente en el futuro y brindarte una experiencia mucho mejor!
8/10 Bueno
Andrea
Viajó con su pareja
5 nov. 2023
Le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza
Beautiful place
Andrea
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de JR el 7 nov. 2023
Andrea:Thank you for staying with us and taking the time to leave your review.We hope to see you in the near future.Safe Travels, John Guest Services
10/10 Excelente
Hilda
28 sept. 2023
Hilda
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 18 oct. 2023
Hilda:We sincerely thank you for staying with us at The Dayton House Resort and for taking the time to leave your review.Our staff is pleased that you enjoyed your stay.Don't forget the wonderful Christmas Shows opening November 1st.Hope to see you soon!Safe Travels,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Ramos
24 sept. 2023
Ramos
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 14 oct. 2023
Ramos:We sincerely thank you for staying with us and for taking the time to leave your review.Don't forget the wonderful Christmas Shows opening November 1st.Hope to see you soon!Safe Travels,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Yesenia
22 sept. 2023
Mal cuidado muy caro
Yesenia
Respuesta de JR el 25 sept. 2023
Yesenia:We thank you for staying with us and hope you will return in the future.Safe Travels,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Erick
17 sept. 2023
Erick
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 8 oct. 2023
Erick:We thank you for staying with us and for taking the time to leave your review.Our staff is pleased that you enjoyed your stay and hope to see again soon.Don't forget the wonderful Christmas Shows opening November 1st.Safe Travels,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Pedro
16 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Very good
Pedro
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 17 sept. 2023
Pedro:We sincerely thank you for choosing to stay with us at The Dayton House Resort.Our staff is pleased that you had a nice visit and w hoe to see you in the near future.Safe Travels,JohnGuest Services
8/10 Bueno
Juan Carlos
Viajó con su pareja
10 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente en todos los aspectos
Juan Carlos
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 11 sept. 2023
Juan Carlos :We sincerely thank you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destination in beautiful Myrtle Beach!Our staff is very pleased that you liked all aspects of our Resort!We do hope to see you again in the near future.Safe Travels,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Wilmer
10 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente servicio y comodidad
Wilmer
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 10 sept. 2023
Wilmer:We sincerely thank you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destination while in beautiful Myrtle Beach.It was our pleasure to provide you with excellent service and comfort!Our staff hopes to see you again in the near future.Safe Travels,JohnGuest Services
2/10 Terrible
Helen
6 sept. 2023
No le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Helen
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 8 sept. 2023
Helen:We thank you for staying with us.If there was an issue, I hope it was discussed with a manager prior to your departure.We do hope to see you in the future.Safe Travels,JohnGuest Services
6/10 Aceptable
Vanessa
Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia, Viajó en grupo
6 sept. 2023
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
No me dejaron shampoo, solo el que encontré cuando me hospedé y luego solo me dejaron toallas
Vanessa
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 6 sept. 2023
Vanessa:We thank you for staying with us and for leaving your review.Our apologies that you were not given extra shampoo.We do have those supplies at the front desk also.Our staff hopes to see you again soon.Safe Travels,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Guadalupe
Viajó en grupo
5 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I was delighted, I return next year with my family with more time.
Guadalupe
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de JR el 5 sept. 2023
Guadalupe:We thank you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destination in beautiful Myrtle Beach.We are pleased that you were delighted and planning to return to see us.Our staff looks forward to welcoming you back!Safe Travels,JohnGuest Services
8/10 Bueno
Adelso
Viajó con su familia y niños pequeños
1 sept. 2023
Le gustó: Servicios
Me cobraron más
Adelso
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de JR el 2 sept. 2023
Adelso:Thank you for staying with us.I do hope that you discussed your bill with someone before leaving.We hope to see you again.Safe Travels,JohnGuest Services
8/10 Bueno
nancy
23 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
nancy
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de JR el 24 ago. 2023
Nancy;We thank you for staying with us and for taking the time to leave your review.Hoping that you enjoyed your stay and took many good memories with you.Hope to see you soon.Happy Travels,JohnGuest Services
6/10 Aceptable
Alexis
16 ago. 2023
Alexis
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de JR el 6 sept. 2023
Alexis:We thank you for staying with us and hope to see you in the future.Safe Travels,JohnGuest Services
8/10 Bueno
Jose
Viajó con su familia
14 ago. 2023
Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
me gustos el cuarto y las picinas
Jose
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de JR el 30 ago. 2023
Jose:We sincerely thank you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destination in beautiful Myrtle Beach.We are pleased that you found your room to be comfortable and that you enjoyed the pools.A comfortable room and relaxing pools can certainly enhance your overall experience. We hope to see you in the future.Safe Travels,JohnGuest Services
8/10 Bueno
Krisia
4 ago. 2023
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Krisia
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 1 sept. 2023
Krisia:We thank you for staying with us and for taking the time to leave your review.Hoping to see you in the future.Safe Travels,JohnGuest Services
8/10 Bueno
Olga
Viajó con su familia
30 jul. 2023
Good
Olga
Se hospedó 6 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 31 jul. 2023
Olga:We sincerely thank you for staying with us and for taking the time to leave your review.Our staff hopes t see you again in the future.Thank you,JohnGuest Services
8/10 Bueno
Juan
30 jul. 2023
Le gustó: Limpieza
Can be better
Juan
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de JR el 31 jul. 2023
Juan:We thank you for staying with us.Everyday we try and be better, but not sure what you are referring to.We hope you will return in the future to see us.Thank you,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Delmy Karina
Viajó con su familia
24 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gusto mucho, mi familia lo disfruto al máximo
Delmy Karina
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 25 jul. 2023
Delmy Karina:We sincerely thank you for choosing The Dayton House Resort as your family vacation destination.Our staff hopes that you created many cherished memories and will return in the future.Thank you,JohnGuest Services
8/10 Bueno
Ismael
23 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios
Huele feo por las dos picinas grandes en el parqueo creo que huele a agua podrida
Ismael
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 26 jul. 2023
smael:Thank you for staying with us.We hope to see you again soon.Thank you,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Elmer
Viajó con su familia
22 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Everything is fine, the only thing I recommend is change the breakfasts Every day.
It's not nice to eat the same thing five days in a row.. thank you!!
Elmer
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 23 jul. 2023
Elmer:We sincerely thank you for staying with us and for leaving your review.At our restaurant, we take pride in providing our customers with a dynamic and diverse culinary experience, especially during breakfast. We understand that breakfast is the most important meal of the day, and we believe in offering our patrons a fresh and exciting start to their morning.We appreciate your feedback and look forward to serving you.Thank you,JohnGuest Services
10/10 Excelente
EVA
20 jul. 2023
EVA
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de JR el 10 ago. 2023
Eva:We thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave your review.Our staff hopes to see you again soon!Happy Travels,JohnGuest Services
6/10 Aceptable
Veronica
Viajó con su pareja, Viajó con su familia
18 jul. 2023
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
We stayed for 4 days and they didn't give us towels and they took out the garbage, we had to take it out and bring towels and a pool was closed
Veronica
Se hospedó 4 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 19 jul. 2023
Veronica:We thank you for staying with us.Our housekeepers come by each day to exchange towels, replenish what is needed and remove garbage.There are 2 reasons this might not happen: The do not disturb sign is on or (2) No one answers the door. They will not enter without acknowledgement. You may also request a full service with a 24-hour notice. If you were not aware of this, our apologies.To my knowledge there was one pool recently closed for only three hours.We do hope that you will return in the future.Thank you,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Pedro
Viajó con su familia
18 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Pedro
Se hospedó 5 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 18 jul. 2023
Pedro:We thank you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destinations while visiting our beautiful city.It looks like you enjoyed your stay of which we are pleased.Our staff hopes to see you in the near future.Thank you,JohnGuest Services
8/10 Bueno
Raul A
14 jul. 2023
Raul A
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 3 ago. 2023
Raul A:Our staff thanks you for choosing to stay with us.We hope you enjoyed our water features and amenities.We look forward to your next visit.Thank you, JohnGuest Services
10/10 Excelente
Abel
Viajó con su familia
10 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Abel
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 11 jul. 2023
Abel:Our staff sincerely thanks you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destination while visiting beautiful Myrtle Beach.It looks like you had an excellent time and we hope to see you again in the near future.Thank you,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Sanjuana
10 jul. 2023
Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Bueno
Sanjuana
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de JR el 10 jul. 2023
Sanjuana:We thank you for staying with us!Very happy that you had a good time.Our staff hopes to see you in the near future.Thank you,JohnGuest Services
8/10 Bueno
Arturo
5 jul. 2023
Arturo
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de JR el 25 jul. 2023
Arturo: We thank you for staying with us and for leaving your review.Our staff hopes to see you in the future.Thank you,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Jesus
5 jul. 2023
Jesus
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de JR el 25 jul. 2023
Jesus:Our staff sincerely thanks you for staying with us and for taking the time to leave your review.We hope to see you in the future.Thank you,JohnGuest Services
8/10 Bueno
Teodulo
3 jul. 2023
Le gustó: Comodidad de la habitación
Teodulo
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de JR el 4 jul. 2023
Teodulo:Our staff thanks you for staying with us and for taking the time to leave your review.We hope to see you again in the future.Thank you,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Edgar
Viajó con su pareja, Viajó con su familia y niños pequeños, Viajó con su familia
21 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Un bonito lugar para pasar en familia.
Edgar
Se hospedó 6 noches en junio de 2023
Respuesta de JR el 21 jun. 2023
Edgar:We thank you for choosing to stay with us at The Dayton House Resort.Our staff is happy that your family enjoyed their stay.We hope to see you again soon!Thank you,JohnGuest Services
6/10 Aceptable
Teofilo
Viajó con su familia
20 jun. 2023
Teofilo
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de JR el 21 jun. 2023
Teofilo:We thank you for staying with us!Our staff hopes you will return again in the near future.Thank you,JohnGuest Services
10/10 Excelente
Santos
Viajó con su pareja
8 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Es muy limpia, con mucho estacionamiento para los carros.
Santos
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de JR el 14 jun. 2023
Sandos:We thank you for staying with us.Happy that you everything to be clean and that you enjoyed yourself.Hope to see you again soon!JohnGuest Services
8/10 Bueno
Maria de Lourdes
Viajó con su pareja
26 may. 2023
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Toda la gente es muy amable.
El desayuno siempre es lo mismo nunca cambian. Eso no me gustó.
El cuarto dejan un sobre para que le deje propina a la que hace la limpieza, pero ni siquiera tienen la cama ó cambian sábanas, lo único que hacen es poner toallas nuevas.
El jacuzzi siempre estuvo más frio que caliente
Maria de Lourdes
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de JR el 27 may. 2023
Maria de Lourdes:We sincerely thank you for staying with us!They do try and have a good assortment of breakfast foods each day. Our housekeepers will do a full service with a 24-hour notice. We apologize if you were not informed.We hope to see you again in the future.Thank you,JohnGuest Services
8/10 Bueno
Xiomara
Viajó con su familia
22 may. 2023
Le gustó: Comodidad de la habitación
Xiomara
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de JR el 24 may. 2023
Xiomara:We thank you for staying with us and hope to see you again in the near future.Thank you,JohnGuest Services
8/10 Bueno
Crecenciano
3 abr. 2023
Crecenciano
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de jr el 4 abr. 2023
Crecenciano:We thank you for staying with us recently.Our staff hopes that you enjoyed yourself and will return again in the near future.Thank you,JohnGuest Services
6/10 Aceptable
Gilberto
Viajó por negocios, Viajó con su familia
13 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, servicios
Solo que bia una cucaracha
Gilberto
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de JR el 14 mar. 2023
Thank you for staying with us!We use a well-known company for that situation, however, they can fly in or come in with groceries.We apologize that this happened.We hope to see you again in the future.Thank you,JohnGuest Services
10/10 Excelente
A Yan
Viajó con su familia y niños pequeños
6 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bonito lugar
A Yan
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de JR el 7 sept. 2022
A Yan:Thank you so very much!We hope you will return!Thank you,John
8/10 Bueno
Jenny
Viajó con su familia
3 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, comodidad de la habitación
Jenny
Se hospedó 6 noches en agosto de 2022
Respuesta de JR el 5 sept. 2022
Jenny:We thankyou for staying with us at The Dayton House Resort.We'd like to wish you a Happy Labor Day and we hope to see you again soon.Thank you,John
10/10 Excelente
Blanca
Viajó con su familia y niños pequeños
30 ago. 2022
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Blanca
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de JR el 31 ago. 2022
Blanca:We thank you for staying with us at The Dayton House Resort.It looks like you had a wonderful time and we hope to see you again in the future.Thank you,John
10/10 Excelente
Walter
Viajó con su familia
21 ago. 2022
Le gustó: Comodidad de la habitación
Walter
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
10/10 Excelente
Sebastián
Viajó con su familia y niños pequeños
15 ago. 2022
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Todos me gusto mi viaje fue feliz
Sebastián
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de JR el 16 ago. 2022
Sebastian:
We sincerely thank you for staying with us.
We are pleased that you enjoyed your visit with us!
Please come to visit again in the near future!
Thank you ,
John
10/10 Excelente
Deysi
Viajó con su familia y niños pequeños
15 ago. 2022
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Buen ambiente, piscinas , sauna muy bonito. Me encantó.
Deysi
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de JR el 16 ago. 2022
Deysi:
We thank you for choosing The Dayton House Resort as your vacation destination while visiting beautiful Myrtle Beach.
We are pleased that you enjoyed yourselves .with the pools, sauna and our relaxing atmosphere.
We hope to see you again in the near future.
Thank you,
John
6/10 Aceptable
Iris
Viajó con su familia y niños pequeños
9 ago. 2022
No le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Las fotos que muestran en la página de la aviación son muy viejas en la realidad todo está viejo las 🛌 estaban quebradas y no tenían edredones las cortinas muy sucias y el pasillo olía mal
Iris
Se hospedó 3 noches en agosto de 2022
6/10 Aceptable
alberto antonio
30 jul. 2022
alberto antonio
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
10/10 Excelente
Edith
Viajó con su familia y niños pequeños
19 jul. 2022
Le gustó: Limpieza, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Nice
Edith
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de JR el 20 jul. 2022
Edith:
We sincerely thank you for staying with us at The Dayton House Resort.
We are pleased that you found your accommodations and our property nice.
We hope that you will return again in the near future.
Thank you,