1 habitación, minibar y caja de seguridad en la habitación

Opiniones sobre Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton

4.5 out of 5

Opiniones

8,6

Excelente

Evaluación: 10 - Excelente. 4109 de 6796 opiniones" "
Evaluación: 8 - Bueno. 1404 de 6796 opiniones" "
Evaluación: 6 - Aceptable. 635 de 6796 opiniones" "
Evaluación: 4 - Mediocre. 352 de 6796 opiniones" "
Evaluación: 2 - Terrible. 296 de 6796 opiniones" "

9,2/10

Limpieza

8,8/10

Personal y atención

8,6/10

Servicios

9,0/10

Estado de la propiedad e instalaciones

8,6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Carolina

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Excelente ubicación, bonito y con buen ambiente.
Se hospedó 7 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Ana

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
De lo mejor
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de General Manager el 10 abr. 2024
Dear Ana, Thank you so much for choosing to stay with us at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton. We are thrilled to learn you had such a pleasant stay and appreciated our great property. Your kind words are very welcome, and we are proud to have earned your five-star review. It was a pleasure having you here, and we hope to see you again soon.

10/10 Excelente

Angel

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Buena atención
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager el 4 abr. 2024
Dear Angel,Our friendly team works hard to ensure all our guests feel welcome and will be glad you appreciated their kind assistance. The next time you're in the area, please come see us again at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton!

10/10 Excelente

Ramiro

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy recomendable
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager el 4 abr. 2024
Dear Ramiro,Thank you so much for leaving your review. We are glad to hear your experience at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton was a positive one. Our goal is always to welcome our guests for an excellent experience at our resort paradise, and we are very glad our team members were able to make this experience great.

10/10 Excelente

Diego

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy cómodo y elegante
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de General Manager el 27 feb. 2024
Dear Diego,It was such a pleasure to welcome you to Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton! We're delighted you were comfortable during your stay, and we appreciate your kind words about our lovely hotel. Thank you for your perfect rating, and we hope you return soon!

10/10 Excelente

MARIA

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Lindo hotel, los cuartos grandes y muy comodos
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de General Manager el 5 feb. 2024
Dear Maria,Thank you for your positive feedback about our spacious and comfortable rooms. We always strive to prioritize the comfort and satisfaction of our guests, and we would love to welcome you back to Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton, for another enjoyable stay in the future.

10/10 Excelente

Carlos

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
👍
Respuesta de General Manager el 26 ene. 2024
Dear Carlos,We are thrilled to have earned a perfect rating for your time with us. It was a delight to have provided you with a positive experience, and we hope you'll consider staying with us again.

10/10 Excelente

Maria de Lourdes Herrera

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buen hotel, familiar, la habitacion muy bonita justo lo que pedimos, el kit del baño muy bueno, y mas cuando se te olvida el shampoo y enjuague; le pondria tal vez excelente pero habia algunos cabellos largos en una de las camas y nos toco un evento o concierto de muchisima gente y se lleno todo, por lo que le recomendaria al hotel programar esos eventos dejando mas lugares abiertos o con mas gente que pueda atender las areas donde venden alimentos, pues los huespedes son los que batallanan para cenar o comprar comida, y eso puede cambiar la impresión de la bonita experiencia de la visita. Pero todo lo demas muy bien, muy buen hotel.
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de General Manager el 22 ene. 2024
Dear Maria,It's an honor to receive your outstanding rating of Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton. Although a couple of items could have been better, we're delighted that you enjoyed our luxurious accommodations and upscale toiletries. Many thanks for your kind praise, and we hope you'll return!

10/10 Excelente

Eloy Heriku Salvador

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 5 noches en enero de 2024
Respuesta de Hotel Management el 15 ene. 2024
Dear Eloy,We appreciate your amazing rating, and look forward to having you back at Virgin Hotels Las Vegas sometime soon.

6/10 Aceptable

eduardo

Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
Funciona
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Hotel Management el 8 ene. 2024
Dear Eduardo,Thank you for offering feedback about your recent experience at our hotel. We're glad you enjoyed your stay with us. Perhaps you'll visit again should you return to Las Vegas.

10/10 Excelente

Miguel Alejandro

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Hotel Management el 27 dic. 2023
Dear Miguel,Thank you for staying with us at Virgin Hotels Las Vegas! We hope to welcome you back soon.

8/10 Bueno

Carlos

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
No me gustó la limpieza .
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2023
Respuesta de General Manager el 8 nov. 2023
Thank you for choosing to stay with us at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton. We are pleased to learn you enjoyed your overall stay. However, your constructive feedback on our cleanliness has been noted and we will be sure to review our cleaning protocols internally.

10/10 Excelente

raul

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
👍
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de General Manager el 31 oct. 2023
Dear Raul,Thanks for the five-star rating! We're thrilled you had a fantastic experience at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton. We look forward to welcoming you back for another top-notch stay!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viajó en grupo
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Muy buen hotel.
Todo muy agradable y cómodo.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de General Manager el 26 oct. 2023
Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you found everything to your liking and enjoyed a comfortable stay. We look forward to welcoming you back for another five-star experience at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton.

10/10 Excelente

eduardo

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Es un hotel muy bueno limpio y renovado no pide nada a los demás hoteles de la strip en cuestión de cuarto. Lo único es que está a 2 cuadras largas de la strip pero muy buena opción
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 22 sept. 2023
Thank you, Eduardo, for choosing our property. We're pleased you enjoyed your time with us, and we hope to welcome you back for another comfortable visit in the future.

10/10 Excelente

Silvia

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Hotel Management el 22 sept. 2023
Dear Silvia,We are thrilled to see you enjoyed your stay with us at Virgin Hotels Las Vegas. Come see us again soon!

4/10 Mediocre

Enrique

Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
El valor del hotel cambia
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 21 ago. 2023
Dear Enrique,We're saddened to learn you did not enjoy your stay. Please note that we work hard to keep our rates competitive for the area. Should you have any questions regarding your charges, please do not hesitate to reach out to us. The next time you're in town, we hope you'll come back to see us.

10/10 Excelente

NORMA GABRIELA AMALIA APAC

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
El hotel excelente, pero está un poco lejos de la avenida principal. Fue nuestra primera visita a Las Vegas, así que no lo sabíamos.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 19 ago. 2023
Dear Norma,It's an honor to receive your excellent rating of Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton! Although our location wasn't what you expected, we're glad our luxurious resort made your first visit to Las Vegas wonderful. Many thanks for your kind praise and we hope you'll return!

10/10 Excelente

Ignacio

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Buen hotel
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 19 ago. 2023
Dear Ignacio,Thank you for the short but sweet review of Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton! We are happy to hear you had an exceptional stay, and we look forward to welcoming you back again soon!

10/10 Excelente

Zenaida

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Buena
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 17 ago. 2023
Dear Zenaida,Thank you for choosing Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton. We are proud to have earned your five-star review. Safe travels!

10/10 Excelente

Lucy

Viajó con su familia
Le gustó: Servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Muy buena opción
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 17 ago. 2023
Dear Lucy,We are thrilled to hear that you enjoyed your overall visit. Thank you for sharing your input, and we hope to see you again soon!

10/10 Excelente

Yunier

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Estacionamiento free, excrlente atención de los empleados, bastante accesible al centro
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de General Manager el 11 ago. 2023
Dear Yunier,From our fantastic team members to our prime location, you are certain to have a fantastic experience at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton. Thank you so much for the perfect rating. We look forward to welcoming you back again soon.

6/10 Aceptable

Johny

Viajó en grupo
Le gustó: Estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Limpieza, personal y atención
:(
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 31 jul. 2023
It's unfortunate to hear that you didn't have a good time with us. Please do not hesitate to let us know what more we could have done to have improved your visit. Thank you, and we hope to hear from you soon.

6/10 Aceptable

Andres

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
Huuumm
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 20 jul. 2023
Dear Andres,We appreciate you leaving us your feedback. If there's anything we could've done to better your stay, do not hesitate to reach out. Should your travels bring you back, we would love to welcome you again.

10/10 Excelente

Nachelli

Viajó con su pareja
Nice and clean ♥️👏👌
Se hospedó 5 noches en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 20 jul. 2023
Dear Nachelli,Thank you so much for choosing to stay with us at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton. It was a pleasure having you and we are thrilled to learn you had a comfortable stay. We do hope to see you again sometime. It was a pleasure having you.

10/10 Excelente

Zenia banegas

Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
I was clean pretty
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de General Manager el 10 jul. 2023
Dear Zenia,Thank you for sharing your input. We are happy to hear that you enjoyed our clean accommodations. Safe travels to you, and we hope to see you again soon!

10/10 Excelente

EDGAR

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Buena ubicación y buenas habitaciones
Respuesta de General Manager el 21 jun. 2023
Dear Edgar, Thank you for reviewing your recent stay at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton. We are so pleased to know you enjoyed all aspects of your stay. Please think of us if your travels bring you back to the area!

10/10 Excelente

Cipriano

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Muy bonito por la parte de adentro albercas sillones mesas muy hermoso y los cuartos muy limpios y espaciosos.
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de General Manager el 12 jun. 2023
Dear Cipriano,Thank you for your compliments on our clean, beautiful property! We're glad you enjoyed your stay, and we look forward to seeing you again at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton.

4/10 Mediocre

Pablo

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, estado de la propiedad e instalaciones
No le gustó: Personal y atención
The property is good, clean, nice, very nice facilities, but the service is disappointing, they charged me 453 dollars and I didn't know why, I ordered 2 cocktails and it took almost 2 hours to deliver them around the property, you can see people sleeping on the street
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de General Manager el 31 may. 2023
Dear Pablo,Thank you for sharing your comments with us. We are happy to hear that you enjoyed your overall visit and appreciated our clean accommodations and nice facilities. However, we do apologize if you experienced any delay in service. In addition, we are sorry to hear about any confusion regarding your bill; please do not hesitate to reach out to our team if you have any ongoing questions. Thank you, and we hope to see you again in the future so that we can show you a fuller experience.

2/10 Terrible

Jose Antonio meza, LOS ANGELES

Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de Hotel Management el 19 jun. 2023
Dear Jose Antonio,It saddens us that we were unable to exceed your expectations, and we hope for the chance to welcome you back so that we can change your lasting impressions of Virgin Hotels Las Vegas.

10/10 Excelente

Josue

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
The toilet tank was not properly set and it took a lot to fill, making a swishing noise during one or two hours. Other than that, the place is great and will be my first choice when coming back to Vegas
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de General Manager el 16 may. 2023
Dear Josue,It was an honor to have you as our guest at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton, and we are thrilled you were impressed. It's our hope you made our team aware of the issue with the toilet, as they are always ready to provide assistance and address any concerns that may arise. We are honored to be your go-to hotel for future trips to Vegas and look forward to seeing you again soon.

10/10 Excelente

Carolina

Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Hotel Management el 26 may. 2023
Dear Carolina,Thank you for staying with us at Virgin Hotels Las Vegas! Come see us again soon.

10/10 Excelente

Juan Carlos Rosado

Viajó con su familia, Viajó con mascotas
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Me gusto toda la propiedad. Es hermosa.
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de General Manager el 2 may. 2023
Dear Juan,Thank you for your compliments on our beautiful property! We're glad you enjoyed your visit, and we look forward to seeing you again at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton.

10/10 Excelente

Merlyn

Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Hotel Management el 4 may. 2023
Dear Merlyn,Thank you for the amazing rating, and we hope to see you again soon at Virgin Hotels Las Vegas!

2/10 Terrible

Omar

Viajó por negocios
No le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
NO SE, NUNCA ESTUVE AHI ME CORRIERON NO ME DIERON HABITACION
Respuesta de General Manager el 6 abr. 2023
Dear Omar, Thank you for taking a moment to leave us a review. We regret any confusion regarding your reservation and for the inconvenience you experienced. While sometimes third-party reservations do not sync up, we will discuss this matter internally and determine how we can better the guest experience in this respect. We sincerely hope you will give us another opportunity in the future to change your lasting impression.

8/10 Bueno

Norelis Mercedes Romero

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
I loved the room and all the amenities in the lobby area. Very clean and modern. The restaurants are amazing, The Kitchen one is open 24 hours so It's very convenient. I loved that there is a Dunkin Donuts for a cheaper grab and go breakfast and coffee. The access to the rooms is easier that other hotels, and it feels safe to walk. The elevator will only work with your card key. My only bad experience was at check in time. It took us 45 minutes to do the check in. We arrived at 12:30 am and maybe because is midnight the service was slower than usual. But the line was huge and they need to take care of that problem.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2023
Respuesta de General Manager el 1 mar. 2023
Dear Norelis,It's great hearing from you, and we're happy you loved our accommodations and amenities. However, we apologize for the delay at check-in. We will determine how to improve our speed without sacrificing the care and attention we provide during this process. Overall, it was a pleasure welcoming you to Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton!

10/10 Excelente

Trinidad

Se hospedó 2 noches en febrero de 2023
Respuesta de Hotel Management el 6 mar. 2023
Dear Trinidad,Thank you for staying with us at Virgin Hotels Las Vegas, and we trust you had a fun time while in town. Come see us again soon!

10/10 Excelente

Alberto

Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Se hospedó 2 noches en febrero de 2023
Respuesta de Hotel Management el 6 mar. 2023
Dear Alberto,You can always count on Virgin Hotels Las Vegas for a 5/5 experience. Do not be a stranger.

2/10 Terrible

Jessica

Respuesta de Hotel Management el 6 mar. 2023
Dear Jessica,We are disappointed that we were unable to meet your expectations in all areas, and hope for another opportunity to change your impression.

4/10 Mediocre

Franz Alexei Meneses

Viajó por negocios
No le gustó: Personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Alejado del ruido de los casinos, cobran un cargo "retornable" que nadie le indica a uno que van a cobrar, ni de cuánto es ese cargo, y se tardan en reintegrarlo si es que lo hacen.
Se hospedó 4 noches en enero de 2023
Respuesta de Victoria el 24 ene. 2023
Thanks for the review and feedback. I apologize we didn't meet your expectations. We certainly pride ourselves on providing quality customer service and a quality property. We hope you return to give us another try to exceed your expectations.

10/10 Excelente

Enrique

Le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Realmente la limpieza, muy tranquilo, la asistente que me ayudo el primer dia, es muy servicial.
Respuesta de Michael Ciasca el 15 ene. 2023
¡Gracias por los comentarios positivos! Esperamos volver a verle pronto en Virgin Hotel Las Vegas.

6/10 Aceptable

francisco

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
Hay una serie de cargos ocultos que obviamente jamás te los hacen saber si no hasta que se lleva a cabo el check out
Respuesta de Michael Ciasca el 5 ene. 2023
Thanks for the feedback. Our booking sites are diligent communicating fees and/or charges when our guests are securing a reservation We hope to see you back at Virgin again sometime soon.

6/10 Aceptable

Gabriel

Se hospedó 1 noche en enero de 2023

10/10 Excelente

Daniel

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones, comodidad de la habitación
Bueno
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Michael Ciasca el 29 dic. 2022
Thanks for the feedback! We hope to see you back at Virgin Hotels Las Vegas again soon.

6/10 Aceptable

Leovaldo

10/10 Excelente

Erik Jhovan

10/10 Excelente

Maria

10/10 Excelente

Juan

Viajó con su familia y niños pequeños
Le gustó: Limpieza, personal y atención, estado de la propiedad e instalaciones
Si
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de General Manager el 14 dic. 2022
Dear Juan,We're so happy to know that you had a great time with us at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton! We trust that everything was in order for your stay, and we hope you'll join us again soon.

10/10 Excelente

ANGEL FELIPE

Viajó con su pareja
Le gustó: Limpieza, personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
La vista todo fue excelente
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2022
Respuesta de Michael Ciasca el 11 dic. 2022
Thanks for the awesome feedback! Hope to see you back at Virgin Hotel Las Vegas again sometime soon.

2/10 Terrible

Heleodoro, san antonio

Viajó con su familia
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Personal y atención, servicios, estado de la propiedad e instalaciones
The worst service ever
Respuesta de General Manager el 4 dic. 2022
Thank you for taking the time to write a review. We are saddened to hear that we fell short of your expectations due to the service you received during your stay. We always desire for our valued guests' experience to be outstanding. Your feedback is greatly appreciated. We hope that you will give us the opportunity to redeem ourselves and deliver a seamless experience on your next stay.